Lutkutuslauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AarneAnkka

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Nonni, auto on pestynä, ja ruokaostokset suoritettuna. Nyt uimaan (kaveri soitti ja ehdoitti). :D

Olin onneksi ajoissa liikkeellä autopesun kanssa, ei tarvinnut jonottaa. Olisin tullut viisi minuuttia myöhemmin ja olisi ollut täysi ryysis.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Kuulex Runkkis, mikä tos sun kuvassa on?!

Näyttää rikolliselta puuhalta.
<3
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Krapulassa kaikki on niin vaikeaa. Maanantain keikka on periaattessa simppeli, mutta silti mennyt ties kuinka kauan pähkäillessä nitä kaikkea pitää sitä varten hankkia. Toivottavasti lähikaupasta löytyy kaikki piuhat ja adapterit, ei jaksaisi lährteä taksilla Ruoholahteen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Runkkis kirjoitti: Illalla voisi puuhailla jotain sitten? :wink:
Joo, voisin hyvinki! Kunhan en ihan yömyöhään puuhaile, ettei tartte huomenna koko päivää töissä vehdata.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
RolloTomasi

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

moi :yo:
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

tota noin.... tai oikeestaan... eiku.....
blah, meen takas sohvalle
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Noni. Sairas lapsi nukkuu, ja sairas täti nuokkuu. Toivottavasti tuo beibi ei tukehdu tuonne, kun rohisee niin kammottavasti. Itsellä parempi olo, löysin täältä kaikkia ihanoita 600mg Buranoita ja Otrivilia nokkaan suhauttelin.

Ovat hitto tunkeneet kaikki kaapit täyteen kaikkia herkkuja :x Taidan mäkin tarvita uuden kuntosaliohjelman, ja vähä äkkii!! Ja aika paljon muutakin. Miten sulla Exsat tuntuu koko ajan vaihtelevan noi ohjelmat?! Mulle ei ikinä kukaan oo tullu mitään koskaan ehdotteleen!? :x Oonko mä huono asiakas tai jotain..?!

Jois pannullisen kahavia äitipuolta ootellesa täsä..

ONNEA pikku nyparille!!!
RolloTomasi

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Jaksamista kaikille sairaille, väsyneille ja elämän kolhimille! :paijaa: / :boohoo:
Kittys

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Onnea Nypsille!

Tylsä ilta taas tiedossa, loukussa tääl kämpillä. Ihan hiton epistä!
RolloTomasi

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kuva
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

RolloTomasi kirjoitti:tänään haluaisin olla yhden sellaisen ihmisen seurassa, jonka seurassa en haluaisi olla. muita?
Just samikset!!!


Ja saattaa hyvässä/pahassa lykyssä olla, että poikkeaakin täällä syrjäkylällä ohiajaessaan tuosta tänään. Pelottaa. Siitä on aikaa. Haluan ja en halua.
RolloTomasi

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

irmelianneli kirjoitti:
Ja saattaa hyvässä/pahassa lykyssä olla, että poikkeaakin täällä syrjäkylällä ohiajaessaan tuosta tänään. Pelottaa. Siitä on aikaa. Haluan ja en halua.
Yritä kestää. Toivottavasti menee hyvin.
Runkkis

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Tuntuu hieman siltä, että tällä palstalla on Rollon lisäksi muitakin hieman masentuneita ihmisiä?

Kevät?
tonttu

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Heräsin nenä tukossa kellon soittoon. Kohta olisi tarkoitus lähteä porukoita morjenstamaan ja pääsee saunaankin sitten, mii laiks.
Täytyy nyt vielä hehkuttaa että talviloma on aina vaan lähempänä. 8)

Ja nyps-darling, hurjasti onnea!!! :D
Runkkis

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

HotPants kirjoitti:Kuulex Runkkis, mikä tos sun kuvassa on?!

Näyttää rikolliselta puuhalta.
Ankkani, joka irtisanottiin tarpeettomana...
RolloTomasi

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Runkkis kirjoitti:Tuntuu hieman siltä, että tällä palstalla on Rollon lisäksi muitakin hieman masentuneita ihmisiä?
Kity on depressiosta kärsivien nuorten suomalaisten kollektiivinen hätähuuto.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

RolloTomasi kirjoitti: Kity on depressiosta kärsivien nuorten suomalaisten kollektiivinen hätähuuto.
Opettaja kysyi viimeviikolla koulussa kokemuksiamme kaikenmaailman vertaistukiryhmistä. Olin ainoa, joka viittasi kuuluvansa johonkin virtuaaliseen vertaistukiryhmään. :yo:

Vaikka Kityn funktio ei olekaan olla erityisemmin vertaistukea antava yhteisö, niin koen joskus saavani sen ikäänkuin kaupan päälle.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Elukka

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Huomenta.
Kevyttä päänsärkyä pukkaa. :?

nypari: wanha! :cheer:
[edit]Huutelee täältä nimim. paraskin sanoja... Ittellä tulee sama luku täyteen 14.8. kuluvaa vuotta :wink:[/edit]
Viimeksi muokannut Elukka, 11.03.2006 13:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Exsat

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

irmelianneli kirjoitti:Miten sulla Exsat tuntuu koko ajan vaihtelevan noi ohjelmat?! Mulle ei ikinä kukaan oo tullu mitään koskaan ehdotteleen!? :x Oonko mä huono asiakas tai jotain..?!
Meillä on eri ohjaaja. Käy vihjailemassa sille omalles, että tarttis tehrä jotain. :wink:
Turbohaltija

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:Tiskaaminen ja pyykkääminen on ihan okei. Mutta suurin okei tälle päivälle on, että tänään on shakkipäivä! Kolme viikkoa menikin jo ilman.
Mulla on kanssa ollut vieroitusoireita! Saa nähdä muistaako enää mitään... :)
Dumari

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Noni, oon vieläkin huppelissa. Onneksi ei autoa tartte ajaa, vaan luovutin sen eräälle ihQ:lle.. Kaveri soitteli jo että kohta lähdetään! Huoh, eikä mulla ole mitään pitsaa tai bisseä täs kämpässä, koska olen mukamas "terveellisesti elävä" nykyään, prkl! Kai sitä kohta pitää roudata hanuri pitseriaan aamupalalle ja tasoittavalle :P

Jaksuja kaikille jotka oli kipeitä tahi muutenvaan olalle taputuksen tarpeessa :cheer:
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Hej på er alla. Ulkona lienee hieno sää, mutta allekirjoittanut istuu kirjastossa tekemässä kouluhommia, minkä lisäksi otin työpapereita viikonlopuksi kotiin valohoitoa saamaan. Häiriintyneisyyteni on luullakseni ihan omaa luokkaansa :roll:
Don't Panic!
Runkkis

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Tiskit on tiskattu... Nyt voisi nauttia kauniista säästä klenkkaamalla lähikahvilaan lukemaan viikonlopun juorut. Saahan siinä raitista ilmaa ainakin 10 minutiin ajan... Kerrankin kun tekisi mieli lähteä nauttimaan "keväisestä ulkoilu säästä", niin ei oikein voi... No, elämä on...
sanctus

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Auringonpaisteinen ilma, parikymmentä sivua takana, "Milosevic blinkblink". Soittakaa fanfaari.
Viimeksi muokannut sanctus, 28.03.2006 14:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Runkkis

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Hihii!!! Mun kantabaarissa löytyy wlani... Mitäköhän tästä työteosta nyt tulee!?!
Vastaa Viestiin