Lutkutuslauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ElanorRaven

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Lycka till nyparille!!! :cheer:

Ja huomenia kityläisille. Olin eilen baarissa, mutta selvinpäin! Oli pikkuveljen 18-vuotissynttärit, ja täytyihän jonkun siitä reppanasta pitää huoli. Jouduin vastaanottamaan yhden tökerön iskuyrityksen, onneksi antoi sentään helpolla periksi...
Ja kaverit kyllä järkyttyivät punaista paitaani:
-Mikä sua vaivaa?
-Onko joku maksanut sulle, että laitat ton päällesi?
-Kuka sut on saanut suostuteltua? Onko tässä joku vedonlyönti?
-Odota hetki niin otan kuvan, täytyy saada todistusaineistoa!
Feiz

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Exsat kirjoitti:Eilen tehtiin uusi kuntosaliohjelma, tänään sen kokeilukierroksen jäljiltä hartia hassun tuntuinen. Hyvä hyvä! Jos puolikkaan sarjan kokeilu ilman kunnon painoja tuntuu tältä, niin.. No, tiukka kevät tulossa, jospa sillä saataisiin tiukka exsat kesäksi? :roll: No joo, en usko tuohon itsekään, mutta jollainhan se pitää yrittää tsempata.

Tsemppiä.
slam

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti:Jouduin vastaanottamaan yhden tökerön iskuyrityksen, onneksi antoi sentään helpolla periksi...
Kävin siellä viime yönä. :)
Exsat

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Feiz kirjoitti: Tsemppiä.
Tänks!

Mä luulen, että mun kuntosaliohjaajat (neljäs menossa) yrittävät selvästi vihjailla mulle jotain, kun talvet ja syksyt tehdään aina lyhyitä sarjoja isoilla painoilla, ja kevääksi ja kesäksi vaihdetaan vaivihkaa tuollainen 15-20 toiston kiinteytysohjelma pienillä painoilla. :think:
slam

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Exsat kirjoitti:
Feiz kirjoitti: Tsemppiä.
Tänks!

Mä luulen, että mun kuntosaliohjaajat (neljäs menossa) yrittävät selvästi vihjailla mulle jotain, kun talvet ja syksyt tehdään aina lyhyitä sarjoja isoilla painoilla, ja kevääksi ja kesäksi vaihdetaan vaivihkaa tuollainen 15-20 toiston kiinteytysohjelma pienillä painoilla. :think:
heh,heh... punttisali muka niin mukava mesta... Harrasta hiihtoa esim. ulkoilmassa
Viimeksi muokannut slam, 11.03.2006 11:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Feiz

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Exsat kirjoitti:
Feiz kirjoitti: Tsemppiä.
Tänks!

Mä luulen, että mun kuntosaliohjaajat (neljäs menossa) yrittävät selvästi vihjailla mulle jotain, kun talvet ja syksyt tehdään aina lyhyitä sarjoja isoilla painoilla, ja kevääksi ja kesäksi vaihdetaan vaivihkaa tuollainen 15-20 toiston kiinteytysohjelma pienillä painoilla. :think:
Ei se ole vihjailua vaan normaalia treenin jaksotusta:)

Syksy+talvi on yleensä massa ja voimakautta kun ei tarvi niin kisakireenä hengailla. Kevät kun tulee aletaan kiristeleen mikä vaatii pitemmät sarjat kaiken muun sälän ohessa. Iha normisettiä ne sulle laittaa.
Exsat

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

slam kirjoitti: heh,heh... punttisali muka niin mukava mesta... Harrasta hiihtoa esim. ulkoilmassa
Eioosuksii.
slam

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Exsat kirjoitti:
slam kirjoitti: heh,heh... punttisali muka niin mukava mesta... Harrasta hiihtoa esim. ulkoilmassa
Eioosuksii.
Veistä puusta
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Huomenta.
Tein sitte eilen viksun siirron, kun kuljetutin itteni kotio, join lasillisen punkkua ja katoin ties monennenko kerran Kuutamolla-leffan. Sen sijaan, että olisin lähtenyt juopottelemaan. Semmonen oo mistään kotosin.
Etenki jos seuraavana aamuna on tarkotus duunissa haistella, jotta onko vallitsevassa ympäristössä aavistustakaan krapulasta...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
slam

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

mustaenkeli kirjoitti: Etenki jos seuraavana aamuna on tarkotus duunissa haistella, jotta onko vallitsevassa ympäristössä aavistustakaan krapulasta...
Noh, olet varmasti oppinut tunnistamaan krapulaisen ulkomuodostaan... väsynyt ja vapisee :)
1108

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lähren hiihtään kohti hämeen helvettiä. :maanantai:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyparille onnittelut juhlapäivän johdosta!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

slam kirjoitti:Noh, olet varmasti oppinut tunnistamaan krapulaisen ulkomuodostaan... väsynyt ja vapisee :)
Olen myös joskus oppinut varsin hyvin peittämään omat mahdolliset krapulani, enkä epäile tämän kyvyn hallintaa keneltäkään muultakaan.
Kameravalvonnat on huima keksintö. Isoveli valvoo... mut sekään ei kerro kaikkea. :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
slam

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Vaikea peitellä jos on kunnolla kipsissä..
Runkkis

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Hoito-Miukut lähti kylästä; Luulin, että omistajat ehtivät juoda kupposet kahvia, mutta ei. Nyt joudun parkitsemaan vatsaani pannullisella kahvia aivan itse.

Tänään pitäisi saada edes tuo tiskivuori selvitettyä (apuja?). Laitoin tiskit (uudestaan) likoamaan ja odottamaan sitä, että saan harjan kauniiseen käteen.

Mutta ensin Hesari...
Angita

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Angita »

Vituttaa niin ankarasti, vittu ku vituttaa :hevikaraoke:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Angita kirjoitti:Vituttaa niin ankarasti, vittu ku vituttaa :hevikaraoke:
Kuis näin?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Angita

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Angita »

Se sama vanha.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Päivän motto: "Have a prozac and smile!"

(Luulis että vituttais, muttei jaksa...).
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Runkkis

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Vieläkin jumitan tässä Kityn ääressä. Tiskit, Hesari ja muut askareet odottaa... Eniten kuitenkin tekisi mieli tavata ihmisiä... Äh, musta ei ikinä tulisi hyvää erakkoa...
killkill

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Mikään ei o niin rasittavaa pilkunnypellystä kuin ruokalistan taittaminen - paitsi saman taitto web-sivuille. Kristus Orava, menee hermo! Eikä eilinen semi-kalsarikänni yhtään auta asiaa..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Jospas tästä vaikka kaupungille lähtisi katselemaan maailmanmenoa ja ihmisiä. Tänään on oikeastaan hyvä päivä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Runkkis kirjoitti:Tiskit, Hesari ja muut askareet odottaa......
Hei, anna niitten odottaa! Ei ne sieltä mihkään karkaa. Korkeintaan alkavat elämään....

Lähe tonne ulos, siellon kiva ilma! Soita vaikka jollekki frendille ja sano, et nyt hei jonnekki kahville, pox! Elä kuitenkaan mulle soita, pääsen töistä vasta illalla. :wink:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Edith

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tiskaaminen ja pyykkääminen on ihan okei. Mutta suurin okei tälle päivälle on, että tänään on shakkipäivä! Kolme viikkoa menikin jo ilman.
Runkkis

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

mustaenkeli kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Tiskit, Hesari ja muut askareet odottaa......
Hei, anna niitten odottaa! Ei ne sieltä mihkään karkaa. Korkeintaan alkavat elämään....

Lähe tonne ulos, siellon kiva ilma! Soita vaikka jollekki frendille ja sano, et nyt hei jonnekki kahville, pox! Elä kuitenkaan mulle soita, pääsen töistä vasta illalla. :wink:
Illalla voisi puuhailla jotain sitten? :wink:
Vastaa Viestiin