Lutkutuslauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AarneAnkka

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Äygh. Sukeltelin uima-altaassa syvälle (neljän metrin syvyyteen) ja tasasin paineet tärykalvojen takana sukeltajatyyliin, eli ottamalla nenästä kiinni painamalla ilmaa korvatorvien kautta tärykalvojen taakse.

Nyt on vasen korva edelleen lukossa ja siihen sattuu. Toivottavasti tämä ei ole mitään pahempaa... :| (Killkill, kokemuksia aiheesta?)
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Mulli75 kirjoitti:
HotPants kirjoitti: Rillipää!
Enpäs ole, itse olet.
Kiusija!! MörköRillipää! %
<3
Mulli75

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

HotPants kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:
HotPants kirjoitti: Rillipää!
Enpäs ole, itse olet.
Kiusija!! MörköRillipää! %
No mee nyt hiplaan ittees sinne suihkuun
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Mulli75 kirjoitti: No mee nyt hiplaan ittees sinne suihkuun
Okei.
<3
Starflare

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti: Miksipä niin? Meinaatko teurastaa jonkun juhlavieraista?
En sentään, oli sukulaiset ehtineet häippästä kun paikalle pääsin. He vain eivät meikäläistä hirveästi arvosta habituksen takia.

Emäntä oli kyllä pahalla päällä ja kun näin tapahtuu, isäntä saa paskalastin niskaansa eikä hän ota sitä koskaan hyvällä, vaan tuo oman harminsa ilmi oitis. Ja olihan siellä eräs neitokainen joka oli "kiinnostunut" meikäläisestä joskus, minä en ollut. Kaikki sujui kuitenkin rauhallisesti, ja kakku oli oivaa.

Eniten vituttaa kissat. Se on tunti, ja ilma ei kulje perseenkään kautta :x .
safi

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja safi »

Jahas se on taas vkl:ppu ja meikäläinen vaan paiskii hommia aamusta iltaan. Nyt nokan edessä kuppi höyryävää teetä ja täytetty patonki *maiskuttelee* ja ihana hiljaisuus. Voisiko enää enempää vaatia....ei tod.

Naapurin poju oli pudottanut lompakkonsa pihalle autonsa viereen ja näytti hyvin tyytyväiseltä, kun sen kävin hänelle palauttamassa. Päivän hyvä työkin tuli siis vielä tänään tehtyä..

Nyt tämä tätsy suuntaan suihkun kautta "uuteen makariinsa" (remppa saatiin tänään lopullisesti päätökseen) nuQ ja herää aamulla virkeänä klo 4.00 ajelemaan taas uuden päivän uusiin seikkailuihin. Öitä!
tonttu

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Tuli niin houkutteleva tarjous josta ei voinut kieltäytyä. Kun pääsee töistä vähän aiemmin pois niin tottakaihan sitä voi lähteä sen jälkeen vähän baariin tanssahtelemaan ja ottamaan muutaman.
Toivottavasti vain muutaman, en halua tavata wc-pönttöä samoissa merkeissä kuin viimeksi baari-illan jälkeen... :lol:

Mukavaa lauantai-iltaa!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mä oon poikki. Tuo lapsi nyt rohisee ja korisee tuolla sängyssään. Itse laitoin saunan päälle. Jos tuo 'höyryhengitys' vähän jotenkin vaikka auttais näitä omia hengitysteitäni. Buranaa kehiin taas.
ElanorRaven

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Ui, tuli kaveri käymään kahvilla ja toi tullessaan ihanan lahjan - ovat miehensä kanssa molemmat hitsaajia ja mies oli sitten töissä tehnyt jollain ihme plasmaleikkaus- tms. tekniikalla kauniin hevosaiheisen "taulun", raudasta tehty viritelmä, jossa on kahden hevosen ääriviivat. Ja minä kun olen tällainen heppapöpi, niin tykkäsin hurjasti :) Kotoa löytyy useampikin hevosaiheinen koriste-esine, nyt sai kokoelma lisäystä :)
1108

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

mustaenkeli kirjoitti:d) joku muu, mikä??
Lähre Tampereelle!
aimohaiku

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Lauantai-iltana voisi tehdä kai jotain muutakin kuin istua koneen ääressä ja kuunnella Bon Jovia. Sen verran on vielä flunssainenkin olo, ettei oikein jaksaisi baariin, mutta toisaalta Emma Salokoski houkuttelisi kovasti... Tai Whitesnake coverbändi... Hmm.
tonttu

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Noniin, meikattu ja tukka laitettu. Korkkarit on jalassa. Voinkin tästä lähteä baariin... eikun, töihin. Stana!!!!!!1 :tiistai:
slam

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:Mä oon poikki. Tuo lapsi nyt rohisee ja korisee tuolla sängyssään. Itse laitoin saunan päälle. Jos tuo 'höyryhengitys' vähän jotenkin vaikka auttais näitä omia hengitysteitäni. Buranaa kehiin taas.
Hiljattain valvoin lapsia pienen tovin... Onneksi olivat rauhassa sen aikaa
millivanilli

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Auto on edelleen ehjä, swiit.

Tänään olen ollut menossa, aamulla tentti, tentin jälkeen leikeltyä kaveria morjestamaan, ruokakauppailua, leikellen kaverin hakeminen tänne hoitoon, kokkailua (tein kuulema parasta ruokaa ikinä, mitä mun hoidokki on syönyt .. WAU!!) ja äsken kävin viemässä kaverin kotiin (kiitos sponsorille, ilman autoa ei olisi onnistunut, ja kaveri olisi viettämässä liikuntakyvyttömänä epämukavaa iltaa kännisessä seurassa).

Kaveri kiitteli siitä, ettei hän ole pitkään aikaan ollut niin levollisella tuulella kuin täällä meidän luona tänään.

Olen ihan seis, unen sain eilen vasta puoli kahdelta, aamulla heräsin jo kuudelta enkä ole ehtinut missään välissä lepäämään yhtään.
nokkaelain

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Taas Helsingissä (no olin eilenkin). Tänään kaverin seurana jousipyssyä ostamassa ja uimassa. Tarkoitus lähteä jonnekin Kallion suuntaan baariin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

nokkaelain kirjoitti:Taas Helsingissä (no olin eilenkin). Tänään kaverin seurana jousipyssyä ostamassa ja uimassa. Tarkoitus lähteä jonnekin Kallion suuntaan baariin.
Roskapankissa on runkkareita.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Exsat

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Starflare kirjoitti:Ja olihan siellä eräs neitokainen joka oli "kiinnostunut" meikäläisestä joskus, minä en ollut.
Mitä serkumpi sen herkumpi? :roll:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

1108 kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:d) joku muu, mikä??
Lähre Tampereelle!
Tämmösissä tilanteissa on kieltämättä usein tullu lährettyä TaNpereelle, mutta huomisaamun duunivuoron huomioon ottaen, nyt ei tullut kyseeseen.
Valitsin kaikki muut vaihtoehdot, paitsi ne kaverin tuparit. Vittu ny huvita nähä ketään mukahauskoja kavereita, mukakivoissa tupareissa. Krunikassa.
Joku helvetin bodari tossa lähiökapakissa sitte yritti liiaksikin lähentelemään ja ravintoloitsija heti kättelyssä kysäs, jotta "missäs ollaan ennen tavattu...". Ääähähähää.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Dumari

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti:kiitos sponsorille, ilman autoa ei olisi onnistunut, ja kaveri olisi viettämässä liikuntakyvyttömänä epämukavaa iltaa kännisessä seurassa
Sponsori kuittaa, eipä tuo mitään, tuskin ite tulisi ajeltua juotujen oluiden takia.

Nyt on kyllä ihan killeri-hedari, en ole moneen vuoteen potenut tällaista. Kai tätä vois jo kutsua migreenin tyyliseksi pääkivuksi, ei lähde millään pois, ei. Päätä kivistää ihan kokoajan, täytyy kait mennä nukkumaan kun pari 400 ibuxiniakaan ei jeesannut yhtään ja mitään vahvempaa ei uskalla ottaa oluiden takia.

Hyvää ötyä.
Starflare

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Exsat kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Ja olihan siellä eräs neitokainen joka oli "kiinnostunut" meikäläisestä joskus, minä en ollut.
Mitä serkumpi sen herkumpi? :roll:
Nöyp, en ole sukua yhdellekään kinkereissä olleelle henkilölle. Lähinnä ajattelin jos tulee kiusallisen hiljainen hetki, jos jäisin tämän henkilön kanssa kahden.
Exsat

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Tunsin huonoa omatuntoa siitä, että mua väsyttää taas jo tähän aikaan, mutta hitsi vie, kellohan onkin jo kohta kaksitoista, joten nyt saa olla jo ihan luvan kanssa väsynyt!

Pitäisi "siistiä" ja toimittaa Aasille pelastettavaksi tuo oma kone, kun sitä on jo ihan ikävä, mutta ei sillä tuollaisenaan viitsi paljoa nettailla, kun mikään virustorjunta ei toimi. Muistaakseni Aasi joskus muutaman oluen jälkeen lupasi sitä vilkaista (tai muistaakseni ainakin kysyin, vastauksesta en ole ihan varma), kun alun perin hyväksikäyttämäni työkaverin nörttipoika ei osannut ongelmaa ainakaan etätukena (puhelimen kautta) ratkaista.

Tänään oli ensin ihan kamala päivä, mutta sitten lopulta kuites ihan mukava.
ElanorRaven

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Taidanpa nukkumaan lähteä. Hyvää yötä kity.
Exsat

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Starflare kirjoitti:
Exsat kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Ja olihan siellä eräs neitokainen joka oli "kiinnostunut" meikäläisestä joskus, minä en ollut.
Mitä serkumpi sen herkumpi? :roll:
Nöyp, en ole sukua yhdellekään kinkereissä olleelle henkilölle. Lähinnä ajattelin jos tulee kiusallisen hiljainen hetki, jos jäisin tämän henkilön kanssa kahden.
Ah, mä ymmärsin, että se "Koko saamarin suku" on nimenomaan sun suku.
Starflare

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Exsat kirjoitti:
Ah, mä ymmärsin, että se "Koko saamarin suku" on nimenomaan sun suku.
Vanhempien sukulaisista puhuin, moon vain nöyrä kummisetä. Oman sukuni kanssa en juurikaan ole tekemisissä, enkä edes pidä sukulaisistani, yhtään.
Vastaa Viestiin