Lutkutuslauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Angita

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Angita »

Mitähän sitä keksis tekemistä. Melkein pakko olis päästä ihmisten ilmoille. Mökkihöperyys iskee.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Angita kirjoitti:Mitähän sitä keksis tekemistä. Melkein pakko olis päästä ihmisten ilmoille. Mökkihöperyys iskee.
Lähe mun ja Runkkiksen kanssa illalla istumaan johki hetkeks?!
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Angita

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Angita »

mustaenkeli kirjoitti:
Angita kirjoitti:Mitähän sitä keksis tekemistä. Melkein pakko olis päästä ihmisten ilmoille. Mökkihöperyys iskee.
Lähe mun ja Runkkiksen kanssa illalla istumaan johki hetkeks?!
Pelastajat! :D Monelta mennään?
Starflare

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Plääh, olisi kummipojan 4v synttärit. Ja koko saamarin suku paikalla, joten taas menee homma pahennuksen herättämiseksi, mutta itsepähän kutsuivat :D .
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Angita kirjoitti:Lähe mun ja Runkkiksen kanssa illalla istumaan johki hetkeks?!
Pelastajat! :D Monelta mennään?[/quote]

No mä vapaudun täältä Vantaalta 18.30. Ton Runkkiksen puolesta en voi ihan varmaksi sopia, millon se pääsis, mutta kyl se silti vois lähtä himasta mätänemästä... ulkoilu tekee joskus ihan hyvää! :P
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16686
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Tekisi mieli kirjoittaa viikonpäiväketjuun, mutta toisaalta ei mitenkään innostaisi kirjoittaa ketjuun, joka on otsikoitu "lutkutuslauantai". Kyllä minun elämäni on sitten täynnä repiviä ristiriitoja ja rajua draamaa.

Ainakin Helsingissä on aivan hämmästyttävän kaunis pakkaspäivä. Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta ja Töölönlahdella laulavat linnut! Vaikka olenkin asian varmasti sataan kertaan maininnut, niin tiedotetaan kaikelle kansalle taas, että olen viimeksi ollut Suomessa maaliskuussa vuonna 2000. Nyt olen aivan innoissani Suomen talvesta pitkästä aikaa. Oikeastaan taidan olla jäällä kävellessäni vielä tavallistakin naurettavampi näky: tuntuu, että talven kauneus on liika paatuneelle sydämelleni ja olen koko ajan liikutuksen partaalla.

Perjantaiketjussa keskustelivat siitä, onko sunnuntai sinkulle paha. Tavallisesti en koe asiaa niin. Nautin yksinolosta ja siitä, että on aikaa itselle. Luen lehtiä tuntikaupalla ja juon litroittain kahvia. Tapaan ehkä joitain ystäviä, käyn tervehtimässä aika huonossa kunnossa olevaa isoäitiäni tai vanhempiani, tai sitten olen vain itsekseni, lueskelen tai käyn elokuvissa. Mutta näillä säillä kyllä sekä lauantait että sunnuntait ovat minusta sinkulle aika pahoja. Tuo maiseman kauneus on melkein liikaa yksin kestettäväksi. On aivan hilkulla, etten käyttäydy vallan sopimattomasti ja vaikka halaa satunnaisia vastaantulijoita jäällä. Huomenna on suunnitelmissa mennä käveleskelemään Kaivopuiston edustalle, mutta se voi olla jo liikaa. Saa nähdä kuinka käy.

Tähän sinkkuteemaan liittyen ylitin taas kerran uuden erakkokynnyksen: ostin aamupäivällä Alkosta punaviinejä myös pikkupulloissa, koska yhdellehän minä yleensä vain kokkailen. Tänään on toisaalta kyllä tulossa muutamia ystäviä illalliselle, ja kävin ostelemassa ruoka-ainekset pitkästä aikaa Hakaniemen hallista. Kauppahalleja kaipaan niiltä ajoilta, kun asuin itäisessä ja eteläisessä kanta-kaupungissa. Kovin on sääli, että koti-Töölöstä on kauppahallit pois. Niissä on tunnelmaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Runkkis

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

mustaenkeli kirjoitti:
Angita kirjoitti:Lähe mun ja Runkkiksen kanssa illalla istumaan johki hetkeks?!
Pelastajat! :D Monelta mennään?
No mä vapaudun täältä Vantaalta 18.30. Ton Runkkiksen puolesta en voi ihan varmaksi sopia, millon se pääsis, mutta kyl se silti vois lähtä himasta mätänemästä... ulkoilu tekee joskus ihan hyvää! :P[/quote]

IRL kaverini pirautteli juuri (on mulla niitäkin) ja ehdotteli leffailtaa, joten Kity-ystävät saattavat tänään jäädä väliin. Mutta pistäkää vaikka tekstiviestiä, kun/jos lähdette johonkin. Jos vaikka kuitenkin törmättäisiin..
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

sanctus kirjoitti:Auringonpaisteinen ilma, parikymmentä sivua takana, "Milosevic found dead in prison". Soittakaa fanfaari.
Kas. Pitäisiköhän mun hakea parmesanin lisäksi jotain kuplajuomaa tuota tapahtumaa juhlistamaan..? Kirjasto suljetaan neljältä, pakko poistua ulkoilmaan. Hmmm... :think:
Don't Panic!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Voisi illemmalla käydä loiventelemassa krapulaa yhdellä erityisen kuivalla siiderillä paikassa X.

Tai hankkia uuden krapulan huomiselle.

Nyt leffa, rasia kirsikkatomaatteja ja kilo kanankoipia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AarneAnkka

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Uimahallissa uinti suoritettu. Nyt paistamaan lohifilettä, namskis.

Päätin vielä tätä ennen askarrellapaskarrella Bilteman auringonsuojakalvolla ja laitoin sitä olohuoneen kulmaikkunaan (irrotettavissa jos ei tykkää). Sieltä porottaa aurinko aika lailla, nääs.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kaks tuntia enää töitä. Mitäs ihmettä sit tekis?
Vaihtoehdot: a) mennä hengailemaan kaikenmaailman homojen kanssa b) kaiffarin tuparit Krunikassa c) anyways serkun kämpille ruokkiin sen kissaa ja roikkua netissä d) joku muu, mikä??
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
slam

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Nukkusin kohtuullisen makiasti. Ei voinut lähtiä rinteellä, kun joku pienehkö hääseremonia on parhaillaan menossa finlaysonin kirkolla... :P Ja sappeelle ei ilman autoa pääse. :P Aivan umpi metsässä. Taxi, kaveri tai oma auto muita vaihtoehtoja ei ole... :lol:
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Mulli, mulla on sulle Jotain. Käy tsekkaan.. sinä epäilevä heebo.
<3
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kaupungissa käyty, kahviteltu, ostettu Pekalle leluja ja itselle kaksi paria kenkiä. Nyt ei sitten olekaan pahemin rahaa ennen 15. päivää, joten saattaa jäädä leffassa käynti väliin viikonlopulta. Noistakin ostoksista kengät meni jo Visan puolelle.

Edit: Keräsin pullojakin 75 sentin edestä, mutta siltikään ei talous pysy tasapainossa :(
Viimeksi muokannut Lolita, 11.03.2006 17:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ElanorRaven

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Starflare kirjoitti:Plääh, olisi kummipojan 4v synttärit. Ja koko saamarin suku paikalla, joten taas menee homma pahennuksen herättämiseksi, mutta itsepähän kutsuivat :D .
Miksipä niin? Meinaatko teurastaa jonkun juhlavieraista?
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Lähtiskö sitä tänään ulos vai ei?? Siinäpä kysymys!

Paljonko siellä on pakkasta.. Jos on siperiasää, en ala mitään.
<3
Dumari

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

HotPants kirjoitti:Lähtiskö sitä tänään ulos vai ei?? Siinäpä kysymys!
Paljonko siellä on pakkasta.. Jos on siperiasää, en ala mitään.
Pysy kotona vaan, se on kaikille parempi :twisted:
slam

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Pakkanen taitaa kiristyä...
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Dumari kirjoitti:...
Mistä hei tiiät ton?? Noin meinaan se postimerkkeilijäki sanoo!
Et kai vaan veljee sen kaa? En oo ennen ollu mustis, mut jotenki luulen että nyt voisin olla!
<3
Dumari

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

HotPants kirjoitti:
Dumari kirjoitti:...
Mistä hei tiiät ton??
Kai tuon näkee jo pidemmällekin kun viestejäs kattelee. Osta kypärä.
slam

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Kait ruokia voisi kantaa pöydän äärelle ja syödä ne pois ja asettua makuulleen...
Mulli75

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

HotPants kirjoitti:Mulli, mulla on sulle Jotain. Käy tsekkaan.. sinä epäilevä heebo.
8) Varauduin laittamaan lasit päähän jos oisin nähnyt jotain silmiä häikäisevää, mutta ei :doh:
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Dumari kirjoitti:
HotPants kirjoitti:
Dumari kirjoitti:...
Mistä hei tiiät ton??
Kai tuon näkee jo pidemmällekin kun viestejäs kattelee. Osta kypärä.
Mul on tiara, käyks se??

Just äsken mulle soitti yks kamu, siks mul kesti täs. Aina ne soittaa, ei niitä voi estää!
<3
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Mulli75 kirjoitti: 8) Varauduin laittamaan lasit päähän jos oisin nähnyt jotain silmiä häikäisevää, mutta ei :doh:
Hei, et sä mitään niiku nääkkään jos sul ei oo niitä rillejä päässäs. Daa.
Rillipää!
<3
Mulli75

Re: Lutkutuslauantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

HotPants kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti: 8) Varauduin laittamaan lasit päähän jos oisin nähnyt jotain silmiä häikäisevää, mutta ei :doh:
Rillipää!
Enpäs ole, itse olet.
Vastaa Viestiin