sumeasunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tonttu

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Aurinkoista huomenta. Nukutti ihan kohtalaisesti. Tänään on muuten vapaapäivä enkä ajatellut tehdä mitään muuta kuin olla. No ehkä pesen vähän pyykkiä ja that's it.
RolloTomasi

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti:Älä oo aina noin negatiivinen.
Mii ainaski lav juu :h:
No kiitos, kiitos.

Olen positiivinen sitten kun on jotain positiivista kerrottavaa. (Jos et ole huomannut, olen lähettänyt enemmän viestejä ilojen ketjuun kuin sen vastakappaleeseen.)

Valitettavasti suhdepuolella kaikki epäonnistuu ennenkuin on ehtinyt edes alkaa. Kaipa sitä hiljalleen saa ymmärryksen omasta paikastaan ja arvostaan.
1108

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Huomenta. Porukkoiden luona kylässä. Isä ampui kaksi sutta, menen auttaan nylkemisessä. Ei muuta.
RolloTomasi

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

1108 kirjoitti:Isä ampui kaksi sutta, menen auttaan nylkemisessä.
saatte sutta päivälliseksi?
AarneAnkka

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

AarneAnkka kirjoitti:Nätti päivä ulkona. Ehkä pieni kävelylenkki auttaa selkiyttämään päätäni.
Ja näin tein. Rannalle asti päästyäni älysin että hei, sitähän voisi mennä vaikka meren jäälle kävelemään, kuten iso liuta muitakin kanssahiihtäjiä oli lähtenyt tekemään. Kivaa oli. Olispa ollu kävelysauvat mukana. Tarvoin hangessa omia polkujani (hyvää liikuntaa), kiersin saaren jonka kyltissä luki "MAIHINNOUSU KIELLETTY" ja palasin toista polkua takaisin. Matkalla näin muun muassa pilkkiporukan, joka juttui mönkijänsä kanssa lumeen. Ilmankos, kun oli kolme jamppaa yhden mönkijän kyydissä ja kinos oli paksu. Näin myös pari moottorikelkkailijaa, sekä kaukana horisontissa jonkun joka kiiti suksillaan huimaa vauhtia laskuvarjomaisen siiven avulla purjehtien. Kiva reissu. Ja paksun tarpomisen ansiosta kyllä tiedän kävelleenikin. Mielenkiintoista kyllä, paksussa lumessa oli jotenkin helpompi hölkätä kuin kävellä.

Vaan kyllä osaa sanoa tuntuuko pää yhtään selkeämmältä nyt...
Angita

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Angita »

Hyvää huomenta!

Edith: Cornerin miitti toteutuu ainakin mun puolesta. Sinne vaan lurittelemaan!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Angita kirjoitti:Hyvää huomenta!

Edith: Cornerin miitti toteutuu ainakin mun puolesta. Sinne vaan lurittelemaan!
Huomenta!
Huomasin tekstarin vasta aamulla, mutta en ollut tulossa :D

Corneria mietin vielä hetken, mulla on kyllä rahaa narikkaan, joten...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja HotPants »

1108 kirjoitti:Huomenta. Porukkoiden luona kylässä. Isä ampui kaksi sutta, menen auttaan nylkemisessä. Ei muuta.
Oliks ne tehny jotain gamalaa sille?? Kauhee rankaistus mun mielestä.
Ei sais heiluu tolla taval pyssyjen kaa. Hautaa ne salaa jonnekin söpöön paikkaan äläkä nylje niitä yhtään. Ois jännä jäynä vai mitä?!
<3
Runkkis

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Yhdeksältä sängystä ylös ja sohvalle makoilemaan... nyt kupponen kahvia, että heräisi vihdoinkin.... pakko päästä ulos...
Nighthawk

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Kilinpallit! Mulla on törkeä, kamala, hirvittävä, täysin epäinhimillinen krapula. En edes muistanut, miten huono olo voi olla. Pienetkin liikkeet tekevät olon kahta kauheammaksi. Siksi sohvalle linnoittautuminen tuntuu nyt ainoalta oikealta vaihtoehdolta. Kuolema, nyt tiedän miltä se tuntuu.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minun tekisi kovasti mieli elokuviin, mutta rahasta tekee tiukkaa. Jos palautan kaikki pullot kauppaan, saatan saada tarpeeksi rahaa kasaan lippuun. Mutta kun pitäisi saada pähkinöitä evääksi leffaan ja siihen ei rahat varmaan enää riitä. Eikä sitten taida päästä Corneriinkaan. Jos vaan palauttais pullot ja ostais pähkinöitä, mutta pähkinät ilman leffaa on turhaa mässäilyä ja tuhlaamista.

Edit: Sain muuten vihdoin purettua loput kengät jätesäkeistä ja sopimaan vaatehuoneeseen, mä olen ylpeä itsestäni! Pieni vaatehuone, missä paljon tavaraa ja lähemmäs 60 paria kenkiä :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti: Corneriinkaan
Kyllä sun kannattaisi tulla Corneriin. Mä voin tarjota oluen tai pari. Kun meiltähän jäi se juodaan (kahvia?) ja puhutaan panemisesta -iltakin taannoin väliin. Mä voisin ainakin ajatella olevani Cornerissa joskus yhdeksän aikoihin.
Dumari

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Pewkele, joku tonttu käy aina yöllä sotkemassa miun hiukseni töyhdöksi suoraan ylöspäin, mur...

taas näyttää tältä.. Kuva
1108

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

HotPants kirjoitti:Oliks ne tehny jotain gamalaa sille?? Kauhee rankaistus mun mielestä.
Ei sais heiluu tolla taval pyssyjen kaa. Hautaa ne salaa jonnekin söpöön paikkaan äläkä nylje niitä yhtään. Ois jännä jäynä vai mitä?!
Niiq niit o liigaa, q ne tappaa frendien koiria. Mut mä nyljin jo toisen, niiq pistin lihoiksi.

Ja perkele että tulee mahtava nahka! Kohta numba pukeutuu, ei surupukuun, vaan sudennahkaan!!!
tonttu

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Dumari kirjoitti:Pewkele, joku tonttu käy aina yöllä sotkemassa miun hiukseni töyhdöksi suoraan ylöspäin, mur...
:shock:
1108

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lähren metsään rymyään, varusteina tulitikut ja kirves + puketti kyrsää. Ainakin on susi vapaa vyöhyke!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Ku pääsis itekki täältä jonnekki korpikuusen kannon alle.
Tekis hyvää ottaa hiukan etäisyyttä tästä kaupungista.
Mutta toistaiseksi ei vain aika anna myöten... :(
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Dumari

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

tonttu kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Pewkele, joku tonttu käy aina yöllä sotkemassa miun hiukseni töyhdöksi suoraan ylöspäin, mur...
:shock:
Josse olit sinä, niin anna olla, josset niin käyn hirttämässä saunatontun! Niih!
Enthu

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

PUUH_kis... rankat hautajaiset takana Ylöjärvellä,vaikka nähny sitä läheistä perhetuttua varmaan ööö 5-vuoteen.Muuten kaikki niinkuin pitääkin
parta rehottaa,hieman väsyttää.Vaikka kyllä tuli tänä vkonloppuna pidettyä
kummitädin porukoilla hauskaakin&naurettua kun la-muut jutut oli ohi.

Huomenna taas työt jatkuu ja ensi vkon la aloitan joka toinen la
jonkinlaisena toimistoassarina/yleismies jantusena Aikalomat Oy:ssä sijaitsee KaNpissa Annankadulla Hopeatalossa.Pitää täyttää ens vkolla Kelalle joku
ilmoitusluonteinen lappunen osa-aikatyöstä.Sivutuloverokortti jo kaivettu valmiiksi esiin arkistojen uumenista.Työmarkkinatukeen vaikutus on silti pieni
alkuun 100 € kk,ettei vaikuta markkinatukiin kun vain -3 egee eli 23,50 egen sijaan saisin 19.5 saakka työttömyyspvärahaa jtn 20,70€ päivältä.Mutta kun
pelkillä Kelan rahoilla ei eletä,olen valmis uhraamaan lauantaitkin duunille :)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Home sweet home. Viikon rakennustöiden jälkeen arki alkaakin tuntumaan lomailulta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja HotPants »

1108 kirjoitti:Lähren metsään rymyään, varusteina tulitikut ja kirves + puketti kyrsää. Ainakin on susi vapaa vyöhyke!
Mutta kelaa, jos sudet onkin sun frendejä? Susi on vapaa eläin. Tosi cool. Ei sais tollein lahdata. Tulee paha karma!
<3
Elukka

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Tylsänpuoleinen sunnuntai. :?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viikonloppu meni taas mukavasti samassa tuolissa löhötessä miinus ristiretket sohvalle töllöä tuijottamaan. Tai siis kävinhän eilen kaupassa.

Elämää se vain on.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voi ristus että oli traumaattinen lapsenhoitoviikonlops. En uskaltanu nukahtaa juuri hetkeksikään viime yönä, ku ei tienny millä hetkellä se kauhee pihinä loppuu, ihan ku ois ollu nuppineulanmentävä reikä vaan kurkussa mistä henki kulki. Päivystykseenhän se likka sit piti tossa kiidättää. On se ihan kamalinta maailmassa katsoo vierestä toisen, hirmu pienen tuskaa eikä voi ottaa sitä itelleen vaikka kuinka haluais, vain yrittää rauhottaa, pitää sylissä ja väkivalloin ruiskuttaa lääkettä toisen kurkkuun :cry: Noh, nyt loppu tätin huki, ja täti saa nukkua!
Kid

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Moro! Tampereelta kotiutunu ja siellä oli ihan yhtä ihanaa ku muistin. Ihana viikonloppu takana ja kamala vauvakuume edessä. Kaverilla kaks mussukkaa 4v poitsu ja 8 kk tytsy. Ja kummitytön videopätkää kattellessakin tuli tippa linssiin. Lapset on :h:
Kohta tulee nussu kotiin ja pääsee kainaloon. Tän päivän ei tarttis ikinä loppua!
Vastaa Viestiin