sumeasunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

lallallaa, hammasharja pyttyyn
lallallaa, kohokas paisuu lyttyyn
nautinnosta ähkii taas naapurin rouva
ihana rauha
katkeaa videonauha
ei puhelinkaan soi
on jälleen upea sunnuntai
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Meik »

Jeah! Taas sunnuntai, vaikka henkisesti elin sitä koko eilisen päivän ja alitajunta oli lähdössä tänään jo töihin. Mannaa.
Sannu

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Päivä vaihtui mulla täällä työn merkeissä turkinpippureita rouskutellen ja miettien jos vaikka aloittaisi karkkilakon.

Lueskelin juuri tota Shrink osastoa ja pohdiskelin masentuneisuutta ja ahdistusta. Niin monet meistä kärsii esimerkiksi selittämättömästä ahdistuksesta ja usein vielä pitkään ennen kuin saa siihen apua. Ahdistus voi olla pahimmillaan elämänhalun täysin lamauttava vaiva kuten masennuskin ja toivoisin kovasti, että näistä asioista puhuttaisiin ja puhuttaisiin,jotta niille viimeisillekin idiooteille täällä maailmassa selviäisi, että mieleterveysongelmat ovat ihan yhtä oikeita ja "tavallisia" sairauksia kuin esimerkiksi diabetes.
Runkkis

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Pöh! Leffailta kaverin kanssa. "muutama" drinkki ja leffapyörimässä taustalla. Ainoa erotus normaalista olis se, että en(emme) läteneet baariin...

Oli kuitenki kiva jutella "henkeviä", vaikka alkaisin kaipaamaan pikkuhiljaa hieman säpinää...
Elukka

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Jaahas. Eiköhän se sitten alkais olemaan päivä pulkassa.
Ötyä. :yo:
Starflare

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Minäpä valvon vielä tovin, laitan methullia tulemaan stereoista kovalla, ja pelaan CS jos oikein innostun :P .
Sannu

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Vielä olis tän yön lisäksi yksi yö vuoro edessä päin... hitto mun fysiikkaa ole tarkoitettu tällaiseen...
Angita

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Angita »

Kotona. Ihanaa appelsiinivettä baarissa. Maailman parasta ku ei oo huomenna krapulaa.
tonttu

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Baariruusu kotiutunut. Olipas mukavaa pitkästä aikaa olla baarissa noin niiq asiakkaana. Ja mukavaa, että voi rueta nukkumaan eikä tarvinnut jäädä sinne roikkumaan ja etsimään jotain.

Ihqa sunnuntaita kityruNkkarit.
RolloTomasi

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

hyvää sunnuntaita.
Edith

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä oon hereillä!! Takana mukavat yöunet. Ja jo hyvissä ajoin kyselen, onko se Cornerin miitti nyt täksi illaksi toteutumassa vai ei?
slam

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

Nukahdin joskus jo yhdentoista maissa. Hetken heräilen ja lähden rinteelle. Akillesjänne on hieman venähtänyt, mutta auh mikä nautinto se laskeminen on sinne! 8)

Selkeempää kuin eilen.
ElanorRaven

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Huomenia! Heräsin kahdeksalta tekstariin ja ensin ajattelin vielä nukkua pari tuntia, mutta verhojen läpi tuleva auringonpaiste muutti mielen... Lähden juoksulenkille!
slam

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti:Huomenia! Heräsin kahdeksalta tekstariin ja ensin ajattelin vielä nukkua pari tuntia, mutta verhojen läpi tuleva auringonpaiste muutti mielen... Lähden juoksulenkille!
:) Huhu. En jaksaisi juoksemaan lähtiä tai kävelylle ei ainakaan.
Dumari

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Eilen oli semmoinen hedari ettei yksinkertaisesti pystynyt tekemään mitään, oli pakko tulla kotiin kesken ryyppäjäisten. Oli kyllä aivan hirveän heikko olo, tiedä sitten mistä johtui...

No nyt ollaan heräilty ja kohta aamupalaa veivailemaan, mietin just että viitsinkö edes aktivoida tuota WoW:in lisäaikaa, koska sitten menisi 90% vapaa-ajasta siihen :?
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tää ollu reippaana duunissa jo parisen tuntia.
Uutta alkometria oon testaillu! Nollia näyttelee. Onkoha siinä joku vika?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
AarneAnkka

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Juu hei vaan kaikki nassikat. Kahdeksan maissa heräsin. "Sumea" sopii tälle päivälle hyvin. Taas on sellainen olo että on koko päivä vapaana tehdä ihan mitä haluan, ja on miljoona asiaa tehtävänä - mutta en osaa päättää minkä niistä tekisin. Piti oikein vaihtaa sigukin sen takia. :apuva:

Nätti päivä ulkona. Ehkä pieni kävelylenkki auttaa selkiyttämään päätäni.
Edith

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä lähen nyt punttixelle ja tuun sit parin tunnin päästä takasin lukeen aikuishumanistikirjaa, joka on paljon lasten tähtitiedekirjaa selkeempi, ja sovitnaanx, et tääl on siihex tietoo, et tulex kukaan Corneriin? Eix jeh?
Elukka

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

*blink**blink**yawn*
Huomenta Kitykansa. :yo:
Mulla olis kyssäri Bees&Honey -palstalle:
"Heräsin sunnuntaiaamuna kello 9, olenko jotenkin epänormaali? :shock: "
ElanorRaven

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Elukka kirjoitti:Mulla olis kyssäri Bees&Honey -palstalle:
"Heräsin sunnuntaiaamuna kello 9, olenko jotenkin epänormaali? :shock: "
Pistän paremmaksi:
"Heräsin sunnuntai-aamuna kello 8 ja lähdin aamiaisen syötyäni juoksulenkille, olenko jotenkin epänormaali?"
ninnithequeen

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenia rakkaat.

Ei mulla muuta....
Elukka

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:Huomenia rakkaat.

Ei mulla muuta....
Puznuz vaan sullekin. :)
ninnithequeen

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Huomenia rakkaat.

Ei mulla muuta....
Puznuz vaan sullekin. :)
:D

Tylsiä ihmisiä tuol chatissä. Nyt kun olis aikaa jutella ni ne vaan idlaa. Pah.
RolloTomasi

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

sellanen olo että homma kusee jossain aika pahasti. paremminkin, sellainen olo, että viikon kuluttua kuulen jälleen legendaariset sanat "mä en haluu nähdä sua enää." niillä kun on tapana tulla jossain tässä vaiheessa ennenkuin asiat alkavat mennä hyvin. it's okay with me.
ninnithequeen

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti:sellanen olo että homma kusee jossain aika pahasti. paremminkin, sellainen olo, että viikon kuluttua kuulen jälleen legendaariset sanat "mä en haluu nähdä sua enää." niillä kun on tapana tulla jossain tässä vaiheessa ennenkuin asiat alkavat mennä hyvin. it's okay with me.
Älä oo aina noin negatiivinen.
Mii ainaski lav juu :h:
Vastaa Viestiin