sumeasunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Hubaa...

Kiva viikonloppu. Unta palloon tuli kokonaiset kaksi tuntia viime yönä, mutta paskaks väliä kun pitkästä aikaa on vatsalihakset kipeät nauramisesta :D Ja kidiä kompatakseni tämä päivä, tai lähinnä viikonloppu ois saanut jatkua pidmpäänkin.

Nyt on tosihyvä fiiwis.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kid kirjoitti:Ihana viikonloppu takana ja kamala vauvakuume edessä. Kaverilla kaks mussukkaa 4v poitsu ja 8 kk tytsy. Ja kummitytön videopätkää kattellessakin tuli tippa linssiin. Lapset on :h:
Mutta mietipä sitä kun ne ihqut lapsoset sairastuu, ja joutuu puolikuolleena hädästä valvomaan vierellä ja mitään ei voi tehdä, paitsi mitä nyt välillä joutuu tuottamaan suunnatonta tuskaa sille pienelle, sen suunnattoman tuskan lisäksi joka sillä jo valmiiksi on. Ja joutuu tekemään päätöksiä soittaako ambulanssi vai lähteäkö itse ajamaan keskellä yötä johonkin korpeen, vai jäädäkö kotiin. Kaikenlaisia puolia sitä on noissa ihmistaimenkasvatusasioissa, aivan järjettömän tuskallisiakin niitten hyvien lisäksi! Hui miten pelottava vastuu ihmishengestä. Tuli vaan ny mieleen jotenkin... :) sattuneesta syystä sopivasti.
Kid

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kid »

irmelianneli kirjoitti:! Hui miten pelottava vastuu ihmishengestä. Tuli vaan ny mieleen jotenkin... :) sattuneesta syystä sopivasti.
Juuh, näinhän se on. Vastuu on mieletön. Mut kumma juttu miten äidit yleensä pysyy jotenkuten järjissään jos lapselle sattuu jotain. Mä oon monesti ihmetelly...
Kummityttö kerran tipahti sohvalta ja suu osu pöydänkulmaan. Verta tuli ihan jumalattomasti ja mä olin jo soittamassa ambulanssia ja panikoin. Kummitytön äiti vaan rauhallisesti tokas et mennäänpä kultaseni tonne veskiin huuhtelee suu ja pääset sit jatkaa leikkejä :shock:
Ja niinhän siinä kävi. Suu huuhdeltiin ja kaikki oli taas hyvin.

Musta tuntuu et jos mä oon vahtimassa lapsia, niin oon jopa jotenki liian ylihuolehtivainen. Ettei mitään varmasti satu :)

Tää lähtee ny kuitenki kaunistautumaan ja oottamaan nussua malttamattomana kotiin.
Soon moro!
Viimeksi muokannut Kid, 12.03.2006 18:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
killkill

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Hiihoo, hieno ilma ja hieno sukellus. Tänään on mukavaa olla mä!
Edith

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mikä on kun ei sukset luista, mikä on kun ei onnistu..? Mutta ennen kaikkea, miksei Corneri kiinnosta enää niin kuin silloin ennen? :hevikaraoke:

Noh, niin, sitten viimeksi kirjoittamani olen tullut kahvittaneeksi ja korttipeluuttaneeksi vanhempiani ja tällä hetkellä pyörii omassa pienessä sievässä uudessa pesukoneessani kaikkien aikojen ensimmäinen annos pyykkiä. *aikuistuu niin että korvissa suhisee*
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Edith kirjoitti:*aikuistuu niin että korvissa suhisee*
Varo tota vaihetta. Ennenku huomaakaan, sitä saattaa olla eläkeläinen jossain Hämyisten Pajujen Vanhainkodissa ja sit kaikki on leimiä. Ellei siellä sitten ole kivoja kamuja ja kääkkä-bileitä yms.

Mun pitäs lukee yhtä kirjaa ja tehä jotain sportsia. Ei hyvä kynsiasian kannalta. En millää ehi kaikkee.
<3
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

No niinhän siinä kävi, että suuret suunnitelmani sunnuntaiulkoilujen suhteen kaatuivat jo lauantaina, kun ystäväni pyysi minua auttamaan sunnuntaina asuntonsa remontoinnissa. Koko aurinkoinen aika siis sisällä. Mutta toisaalta on kyllä poikkeuksellisen miehekäs olo kun on koko päivän sahannut, porannut, vasaroinut ja puhunut teknisiä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
ElanorRaven

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

killkill kirjoitti:Tänään on mukavaa olla mä!
Voi, tuollaisesta kommentista tulee väkisinkin hyvälle mielelle, pitäisi enemmänkin kuulla tuollaista täällä :!:

Pitäisi jaksaa - on koko vkonlopun pitänyt - tehdä jotain opiskelujen eteen, mutta olo on sellainen, että tekee mieli vaan löhötä. Taidanpa siis antaa itselleni luvan vaan toteuttaa itseäni lekottelemalla :D
Nowaysis

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Kone Helsingin Kalle Kuuselaa nuuHkittu Fredan Makuunissa. Eilen muuten Phuni istu leffassa mun edessä, mutten tiedä jaksaako sitä mainita kun sen kans on tullu hengailtua niinq aiemminki.

Toisella puolella suuta ammottaa kolo poistetun hampaan paikalla, toisella puolen ihan perinteinen reikä. Hankaloittaa karkinsyöntiä ja tietää siis hammaslääkärikäyntiä huomiselle, huah. Ja muuten, maanantaina poistetuista(muka poistetuista) tikeistä löyty vielä pätkä suusta!1 Amatöörihammaslääkäri!1 Muuten ihqusta auringonpaisteesta nautittu koiralenkityskävellen. :h:
1108

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Suvinen kirjoitti:Olikohan isäpappas ihan varma että oli susihukkia eikä naapurin karanneita koiria.. missäs päin suomea taas asustelettekaan? Susia Tampereella? Right.. :roll:
Tota... Totta vitussa oli varma että oli susia. Minä asun Tampereella vanhempani ei.

Vitun tyhmä lehmä? Right.. :roll:
Starflare

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Treeneistä kotiuduttu, rupesi hieman hermoja raastamaan se peruslyöntien opettelu, onneksi opettaja huomasikin että mulla on ne hanskassa jo, ja pisti perkele punnertamaan jne. :?

Voisi lähteä apsilta hakemaan kystä kyllä, alkaa maaru huutamaan.

np: Hypocrisy - War within "The Arrival"

Helvete! Peter Tägtgren on nero luomaan ufometallia!
Runkkis

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Pienet päikkärit ja ny pitäisi lähteä yhen duunarin 3-kymppisiin... ei huvittaisi, mutta kai se on pakko...
Edith

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

No, vaikkei meitä sitten moni Corneriin lähtisikään, minä alan pikku hiljaa valmistautua kumminkin mm. kasvonaamiolla. Mihinhän aikaan Angita esim. aikoo olla paikalla? Mulla kun ei ole hänen numeroaankaan.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minä valikoin vaatteita justiinsa Corneria varten. Noin yhdeksän hujakoilla yritän olla paikalla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti:Minä valikoin vaatteita justiinsa Corneria varten. Noin yhdeksän hujakoilla yritän olla paikalla.
IhQua, muru!
Angita

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Angita »

Ja määki tässä Corneriin valmistaudun. Just heräsin päikkäreiltä eli tukka on valmiiksi hienosti pystyssä. Unenpöpperö rules!
Turbohaltija

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

No prkl... meen saunaan ja mietin vieläkö viitsin ajella tänään, ehkä viitsinkin... menee vähän yli ysin jos tuun.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mulla on juu kyl hieman sumeat sunnuntaisilmät ensinnäkin väsymyksestä ja nukkumattomuudesta ja myöskin varmaan joku post-traumaattinen kohtauskin täsä iski, sekä helpotuskin, toisaalta taas pettymys ja surullisuus (ja hieman k i u k k u k i n) sitten taas ihan eri asioihin ja ihmisiin liittyen. SUMEETA.

Ps. Ja oon perkele purru kieleenkin!! :x
Edith

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Angita kirjoitti:Ja määki
Turbohaltija kirjoitti:tuun.
Tupu ja Hupu! Mä vissiin lähden täältä kotoa noin kahdenkytä minuutin päästä ja oon sit aika heti sen jälkeen noin ehkä jo kymmenessä minuutissa perillä. Tai sit lähden vähän myöhemmin. En tahdo just Cornerissa yksin hirveesti kykkiä.
Herra Manala

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

AarneAnkka kirjoitti:Rannalle asti päästyäni älysin että hei, sitähän voisi mennä vaikka meren jäälle kävelemään, kuten iso liuta muitakin kanssahiihtäjiä oli lähtenyt tekemään. Kivaa oli. Olispa ollu kävelysauvat mukana.
Siis olitko hiihtämässä vai kävelemässä? Puhut kanssahiihtäjistä, mutta kuitenkin myös samassa lauseessa kävelemisestä. Kävelivätkö kanssahiihtäjätkin, vai hiihdittekö te kaikki? :D Harrastatko sauvakävelyä, vai tarkoititko hiihtosauvoja? :think:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voin kertoa, että Pirkka-jauhepussipinaattikeitto maistuu ihan jonkun AIV-rehun ja vastaleikatun nurmikon raikkaalta kombinaatiolta.. :laatta:
slam

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:Voin kertoa, että Pirkka-jauhepussipinaattikeitto maistuu ihan jonkun AIV-rehun ja vastaleikatun nurmikon raikkaalta kombinaatiolta.. :laatta:
siinäpäs sitten syöt moista. Kärsi!
1108

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Suvinen kirjoitti:Kävit sitten päiväseltään lapissa tai pohjois-karjalassa, good for you. Ajattelin vaan tuota pyyntilupajutua,
kun noin älykkäästi tykkäät retostella luontokappaleiden nylkemisen olevan osa aurinkoista sunnuntaipäivääsi.
Isukillasi toki oli lupa kahden suden pyytämiseen? Sillä kuten varmasti pyssyhulluna tiedät, jopa susien pyytämiseen tarvitaan luvat..
Niin tota... Oletko pienenä pudonnut korkealtakin? Kun tuntuu että juttusi on hieman tärähtäneitä.

No totta vitussa oli luvat, ja viimeisen laskennan mukaan pirkanmaan alueella oli 17 sutta. Nyt 15 kpl. Miten vitussa lappi ja pohjois-karjala liittyy aiheeseen???

Pöh, pah ja thyi. Susien kaatamiseen saatiin luvat koska oli alueen koirat kohdanneet holokoustin ala canis lupus.

Olisin saatana ampunut ne itse mutta en omista metsästyskorttia. Kun en jaksanut maksaa jäsenmaksuja tältä vuodelta, ei tämän jalan kanssa kamalasti metsässä kirmata...

*laittasin tähän hymiön mutta ei löydy tarpeeksi vittumaista*
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

slam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Voin kertoa, että Pirkka-jauhepussipinaattikeitto maistuu ihan jonkun AIV-rehun ja vastaleikatun nurmikon raikkaalta kombinaatiolta.. :laatta:
siinäpäs sitten syöt moista. Kärsi!
Enkä syö! Tai no söin mä pari desiä, mutta heitin sipulikeittoaineksia sekaan, ni menihän tuo alas.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: sumeasunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vaola kirjoitti:Katsottiin tyttösten kanssa Tanssii tähtien kanssa, ja alkoi tuo quickstepin rytmi tanssituttamaan. Nyt soitan täällä "Dancing foolia" ja jorailen yksin. Tällä kertaa muistin sulkea verhotkin
Hauska kattella ku julkkikset tanssii! :) Hyvin ne vetää. Aivan erityisesti mua koskettaa ne Katja Kannonlahden ja Kristiina Elstelän partnerit, oivoi.. Ne on sit niin hyvejä ja kivoja! Tanssisin!
Vastaa Viestiin