.Maananatai,

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
hebuli

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Olen ehdottoman samaa mieltä kaikkien aiempien kirjoittajien kanssa. Minua vituttavat "avautumiset" joissa hohkataan kuinka nyt vituttaa ja ankarasti, mutta jätetään lukija cliffhangeriin odottamaan että mikäs se nyt noin vituttaa.

Minua vitutti aiemmin auton tuulilasiin ilmestyneet kiveniskemät. Nyt löytyikin sopivasti tuulilasinkorjaamo ihan kivenheiton (pun intended) päässä työpaikalta. Vienkin kohta auton sinne korjattavaksi, käyn välillä salilla jonka jälkeen hajen auton puis. Kahden kiveniskemän korjaus maksaa kuulemma 80 eukkua, kunhan ei ole lähtenyt vielä halkeamaan pahemmin (ei pitäis olla). Taas rahanmenoa, mutta paljon kalliimmaksi tulisi vaihtaa koko tuulilasi myöhemmin, jos halkeamat pääsevät leviämään.
hebuli

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Ai no sitten annan hajota rauhassa. (pitääpä kysäistä paikan päällä paljonko koko tuulilasin vaihto maksaisi, ihmettelen jos maksaa muka vain vähän päälle 100 eukkaa).
Nimitz

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

mustanikki kirjoitti:... Onko palstan naisten ahdisteleminen ainoa syy täällä roikkumiseesi vai löytyykö muitakin? Nämä kommentit vaan on käsittämättömän turhia ja typeriä.
:shock:
En arvannutkaan, että lyhyet kommenttini ovat näin rasittavia, tai aiheuttavat pahaa verta. Kirjoitanpa ne kuitenkin ihan tunnistettavasti. :vihelt:
Viimeksi muokannut Nimitz, 13.03.2006 14:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vitun vittu. Anteeksi taas kielenkäyttö, mut mä oikeesti hajoan tänne. Mun natsipomo luulee ilmeisesti ihan tosissaan, et mul ei oo minkäänlaista muuta elämää tän paskaduunin lisäks.."Kerkeehän se sipsi ihan hyvin istua siellä työpaikalla ylipitkiä päiviä, kun ei sillä ole lapsiakaan.." Saatana. Maksais sitten edes noista ylityötunneista, mutku ei. Ilmasiks on ihan kiva istua täällä. Soitan kohta johonki liittoon, vaikken kuulukaan sellaseen. Nelson-haahaa!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

mustanikki kirjoitti:Tuota noin. Onko palstan naisten ahdisteleminen ainoa syy täällä roikkumiseesi vai löytyykö muitakin? Nämä kommentit vaan on käsittämättömän turhia ja typeriä.
Mitkä kommentit? Yleensä näyttäis olevan pelekkä joku helevetin hymiö lätkästy vaan.. Ei tajuu.
hebuli

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja hebuli »

sipsi kirjoitti:Maksais sitten edes noista ylityötunneista, mutku ei.
Varsin kummallista että olet edes tähän asti suostunut tuollaiseen järjestelyyn. Onko sinulla mitään erityistä syytä tehdä hänelle/firmalle ilmaista työtä?
Edith

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja Edith »

urpiainen kirjoitti:
Nimitz kirjoitti:
Edith kirjoitti:... käyn päässäni sitä samaa vanhaa paskaa taas, josta olen ennenkin kirjoittanut pitkästikin jo ammoisina aikoina ihan Cityynkin.
Ööö ... :think: :?:
Vaikka Mustanikki jo Nimitziä kerkesi ojentamaankin, Nimitzin reaktio on minusta ihan perusteltu. Moiset viittaukset esihistoriallisiin aikoihin ovat vallan turhauttavia meidän yltiöuteliaiden mutta City-menneisyydettömien näkökulmasta!
Äh, no, ei sulla, Urppis, olis siskoa, joka olis vähän niin kuin sä, mut ei siis tietty niinku kokonaan? Mä en ikinä saa itselleni täyttä ymmärrystä tästä. No, tämä tältä osin tässä ketjussa käsitelty.

Ja, paitani on muuten ihan kunnossa! Yhtä valkoinen kuin ennenkin! Jos opintoni tyssäävät taas joskus johonkin, voin seurata luontaisen lahjakkuuteni viitoittamaa tietä ja pyrkiä pyykkäriuralle!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Iski sitten liskot perseeseen viimeyönä. Nukuttua tuli pari tuntia ja sekin suunnilleen päällään seisten. Herätessä iski krapula eilisistä kolmesta kaljasta juuri siinä vaiheessa kun piti töitä lähteä puskemaan, lähdin kuitenkin. Ei olisi pitänyt. Mukaan tuli väärän projektin paperit ja puolet raudastakin oli väärää kamaa.

Loppujenlopuksi kun laitteet sai toimimaan, oli pälli ihan titityy ja vuorossa koulutus. Eikä keitään ole inhottavampi opettaa kuin opettajia, he vänkäävä vastaan ihan tottumuksesta.

Nyt yliannostus appelsiinimehua ja salille, luultavasti lämmitellessä tulee jo sykäri.

PS. Corneri oli aika perseestä.

PS II. Harmi kun Dumari ei kuullut "mieleenkiintoisia" versioita maidenin biiseistä.

PS III. Kenen tissejä tuijottelin eilen? En edes muista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumari

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Bluntly kirjoitti:PS II. Harmi kun Dumari ei kuullut "mieleenkiintoisia" versioita maidenin biiseistä.
Ainiin unohin että Maidenin tuotannosta oli tehty jopa kokonainen levy karaokekamaa tjms.. Veikkaanpa että niitä mielenkiintoisia versioita kuunnellessani olisin tilannut aina tuplawiskin, joten ehkä oli hyvä että jäin kotiin :roll:
RolloTomasi

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Minusta Nimitzin kommentit ovat olleet ymmärrettäviä. Ja sopivat vielä ketjun luonteeseenkin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja Niba »

Aah, tääs pelastettiin gigatavu, miten voi jotkut nojata, nojata näppikseen?
Juuh ja töissä oltu jo puoli kymmenestä.. TPK-X-man
Pyyhin Netikettiin..
Kid

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kiirettä piisaa..
Huomenna tulee työntekoon hetken tauko kun pitää sänkymiehille mennä avaa ovi. Saatiin tosiaan viimeviikol se uus sänky ja se lähti samantien vaihtoon. Tikkaukset purkautu samantien. Hitto mitä laatua!

Viikonloppuna tuli mässäiltyä niin paljon herkkuja, että tänään pidettävä puurolinja :P
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt väsyttää ja on tuskia. Tunti vielä.

Edit: Ei vanhuus tule yksin. Jos kukkuu yötä myöten baarissa, seuraavana päivänä väsyttää. Enkä edes juonut mitään.
Viimeksi muokannut Lolita, 13.03.2006 15:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kid

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja Kid »

McJanne kirjoitti:
Kid kirjoitti: Viikonloppuna tuli mässäiltyä niin paljon herkkuja, että tänään pidettävä puurolinja :P
Elä syö kaikkea kerralla :>
Joo kato, aamupuuro, lounaspuuro, illallispuuro ja iltapalapuuro. Ja masu tykkää! Välillä ehkä hieman vadelmasoppaa...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lolita kirjoitti:Mä olen ihan sekaisin ja yöllä Pekka herätteli jatkuvasti.!
Teidän suhde on kuitenkin ihan toimiva?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Niba kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mä olen ihan sekaisin ja yöllä Pekka herätteli jatkuvasti.!
Teidän suhde on kuitenkin ihan toimiva?
On joo, Pekka on välillä vähän liian innokas, mutta pienillä naarmuilla siitä on selvitty. Me ollaan niin :h:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lolita kirjoitti:Ei vanhuus tule yksin. Jos kukkuu yötä myöten baarissa, seuraavana päivänä väsyttää.
No sitten mä oon ollut vanha koko ikäni.

Tosin oon ollut myös yksin suuren osan ajasta, ja jos sanot että vanhuus ei tule yksin, niin ei se vanhuus kai sitten ole tullut. Oonki edelleen ihan kakara siinä tapauksessa.

Pidän myös kelloa kaulassa jottei tulisi vahinkoja.
RolloTomasi

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

joskus on mukava istuskella järven rannalla katsomassa auringonlaskua juoden samalla lonkeroa taikka kaljaa.

taikka sitten ei.
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 13.03.2006 15:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja sipsi »

hebuli kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Maksais sitten edes noista ylityötunneista, mutku ei.
Varsin kummallista että olet edes tähän asti suostunut tuollaiseen järjestelyyn. Onko sinulla mitään erityistä syytä tehdä hänelle/firmalle ilmaista työtä?
Nimenomaan kummallista! Niinku sanotaan, hullu saa olla mutta ei tyhmä. Välillä duunissa tuntuu että mä olen molempia.
Mitä pomoon tulee, se on niin muka-ovela, että se luulee, että mä en tajua ku se yrittää kusettaa noissa palkka-asioissa. Mut mäpäs oon niin ärsyttävä kitisijä, että riivaan sitä sähköposteilla ja ehkä jopa puhelimella niin kauan kunnes kaikki työtunnit näkyy palkassa. Siksikin oon se ärsyttävä kitisijä, ku eihän rahallisesti ole kyse ku jostain parista kympistä. Eli ei mun talous välttämättä tohon kaadu..mut tää on periaatejuttu. Mä en todellakaan tee sille natsiämmälle tai tälle roskafirmalle minuuttiakaan ilmasiks töitä. Missään tapauksessa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Enthu

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja Enthu »

MUAH viime vkon pe kehityskeskustelu tuottanut tulosta,jostain syystä kaikki oli mulle tänään älyttömän kilttejä/auttavaisia... ihan johtajia myöten :shock:

Tai sit vaan sen takia jos ne aattelee et oon jotenkin hajalla sen läheisen tuttavan viime vkonloppuisista hautajaisista :?: :!:. Ketuttaa edelleen työvalmentaja,ihan väärällä asenteella jo nyt pelottelemassa "ei sua kumminkaan palkata tän 3kk jälkeen"... Ja tollaisia vielä päästetään
ihmisiä saattelemaan työelämään Helsingin Kaupungilta... :roll:

Puol seiskaks taas opiskelee Englantia...sitäkin lystiä enää jäljellä 5 kertaa,
hyvää vaan niin pystyy paremmin keskittyy töihinkin (tartte tehä kotiläksyjä)
Kid

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja Kid »

Nyt se sitten hiljeni! Vielä pitäis tunti täällä kuluttaa.. Ajattelin jopa kävellä kotiin kun on toi liikuntapuoli jääny ihan unholaan. Mä mun persettä salille oo saanu raahattua piiiitkiin aikoihin. Hävettää oikein.
ninnithequeen

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Päivää rakkaat.
Johan ne on saanu aikaseks "tappelun" täällä...Jumalauta, kyllä Nimitzillä on ihan täys oikeus kommentoida täällä niinko muillakin. Saakeli *murisee*

Kotosalla, syön ranskalaisia ja lihapullia ja kohta painutaan päiväunille koko perhe. Täydellistä.
Angita

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja Angita »

Ihana auringonpaiste! Pitäis kyllä pestä ikkunat, jotta se oikein kunnolla pääsis sisään. Mut vastahan ne ennen talvea pestiin. Kylläpäs noi likaantuu nopeesti.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16596
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Edith kirjoitti:No, tämä tältä osin tässä ketjussa käsitelty.
No ollaan sitä tänään salailevia ja keskustelukielteisiä! Näin suoran kiellon lisäuteluille minäkin valitettavasti ymmärrän. :(
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
AarneAnkka

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tänään oli rento päivä. Aamu-uinti ja pari pikku prinssinakkia töissä. Siinä se. Loppupäivän lähinnä odottelin nakkeja ja juttelin kolleegojen kanssa tulevasta duunista.

Ja kityilin. :mrgreen:

Kohta vois lähtee himppeen valloittamaan galaksia Imperiumilta. Pitää vaan kekata miten saan nujerrettua viitostason avaruusaseman...
Vastaa Viestiin