.Maananatai,

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja cardic »

paska paiva, mut kai taaki taytyy elaa
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
ElanorRaven

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

cardic kirjoitti:paska paiva, mut kai taaki taytyy elaa
:paijaa:
RolloTomasi

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

jaksamista kaikille väsyneille, elämän kolhimille ja sairaille.
ElanorRaven kirjoitti: Soot ihan höpsö. :D
itse olet nöpsö :D
millivanilli

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

X tpk :D Erinomaista alkavaa viikkoa kaikille.

Hieman on kuumeisen flunssainen olo, mutta se ei häiritse ollenkaan, kun on mieli korkealla.

Töissä vissiin riittää tekemistä tällä viikolla, hieno juttu tuntipalkkaiselle.
tonttu

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Töihin ihan kohta, vielä kun jaksaa tämän ja huomisen niin sitten saa vähän huilata. Aika hyvä.
Mukavaa maanantaita.
slam

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja slam »

Työhaastattelu huomenna. Puoliperävaunun ajoa olisi tarjolla (mahdollisesti), sillä lykitään takaperin samaan tyyliin kuin perinteisellä traktorin yksiakselisella perävaunulla...

Sellaista halusin päästä testaamaankin, mutta en välttämättä työskentelemään sellaisen kanssa. :lol: Asumistaan varten pitäisi kerätä rahaa, vaikka en MILLÄÄN jaksaisi ruveta töihin! mutta pakko kait se on, että voi rahoittaa touhujaan...

:P :P :P :P :P :P
Kid

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mukavaa viikonalkua kaikille. Kamala kiire het aamusta. Aika kuluu ku siivillä. Koneetkin tilttas taas ja pääsee välillä jopa kityileen.
Viikonloppu oli mitä mainioin, harmi että se jo loppui!
slam

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja slam »

Saman rakennuksen toisella laidalla on työhaastattelu, jossa kitusin öisin ruokakuorman kanssa viime kesänä. + Osapäivätyö saattaa olla mahdollinen! :lol:

Ruualla on niin vidun moinen kiire, että toivottavasti tuolta löytyisi vähän leppeempää rundia...

Nyt ruokaa ja äkkiä mäkeen!!! Nautinto keli
Kittys

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja Kittys »

HIKINEN. Kuntoiltu ja siivottu. Suihkuun pitäs ja sit läksläks.
slam

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja slam »

Kittys kirjoitti:HIKINEN. Kuntoiltu ja siivottu. Suihkuun pitäs ja sit läksläks.
Liian stimuloiva avatarkuva! :shock:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen ihan sekaisin. Pääsin nukkumaan kahtakymmentä vaille kolme yöllä ja Pekka herätteli jatkuvasti. Nyt ei suoranaisesti väsytä, mutta ei kyllä ajatuskaan kulje. Tästä tulee vielä tuskallinen päivä. En ole muuten vieläkään aloittanut työntekoa vaan surffaillut netissä koko aamupäivän.

Ruuaksi on tänään viimeinen annos makaronilaatikkoa pakkasesta, nams!

Hei, mä kirjoitin tuon ja tän lauseen katsomatta näppistä! Vähänks mä olen hyvä, koska olen itseoppinut!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ElanorRaven

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Lolita kirjoitti:Hei, mä kirjoitin tuon ja tän lauseen katsomatta näppistä!
Itsekin harrastan tuota sekä tietokoneella että kännykällä, ja toisille se tuntuu olevan ihan mahdoton tehtävä... Sisko katsoi eilen ihan silmät pyöreinä, "Miten sä voit kirjottaa noin nopeasti kun et edes katso näppikseen?" Kummasti siihen vaan tulee tuntuma.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mun hartijat on ihan jumissa. Lauantaina ja sunnuntaina heräsin niitten takia mojovaan päänsärkyyn ja sunnuntaina oli vielä paha olokin. Kurkin vähän vessanpyttyä, mutten kuitenkaan oksentanut.

Nyt miettii varatako lääkäriaika vai ei. Mitään luvallista lihasrelaksanttia ei kotoa löydy ja mun kipeitä hartijoita ei saa hieroa, ne ottaa siitä itseensä. Jos vaikka vähän tekis töitä tietokoneen ääressä, niin ongelma ratkeaisi varmasti itsestään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä join tuommoista ylikofeinisoitua "laihdutusteetä" aamulla, nyt on puheripuli. Se ei kuitenkaan saanut mua niin virkeäksi, että ne työt olisivat alkaneet ajoissa... Ehkä jo nyt aloitan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Viides TiiPiiKei.
Hitaasti mutta verkkaisesti starttaa täälläkin.
Tänään olis ohjelmassa töitten lisäksi opettajatutorointi ja työpaikkailmoitusten katsastus.
millivanilli

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Fiu, enää kolme varttia töitä, vaikka tuntuu, että vasta olisin tullut tänne.

Tämän viikon saan olla töissä työkaverin työhuoneessa, kun työkaveri on lomalla. Mukavaa vaihtelua on olla välillä valoisassa huoneessa.

Jos nyt vielä työt loppuun ja sitten hilppasen kotio.
Dumari

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Yöllä nukuin noin 2.30-6.45 kiitos lostin 2 seasonin jaksojen.. Tänään ohjelmassa vaatteiden, astioiden ja kämpän tiskausta. Nämä hyötyaskareet suoritettuani ajattelin nappasta olutta ja katsoa loput lostin jaksoista jotka on tehty&esitetty. Tänään on pakko venytellä kotona, on sen verran paskana tuo selkä että kohta hajoaa tähän toimistotyöhön..
Kittys

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja Kittys »

slam kirjoitti:
Kittys kirjoitti:HIKINEN. Kuntoiltu ja siivottu. Suihkuun pitäs ja sit läksläks.
Liian stimuloiva avatarkuva! :shock:
Hmm. Ihan normaali kotiasu.

:D
Nimitz

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

Taidan käydä Oulussa ...
ja ketä sekin kinostaa, ei ketään ...
Edith

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä haluan kertoa teille, että mä tilasin just Z-lehden. Ja käyn päässäni sitä samaa vanhaa paskaa taas, josta olen ennenkin kirjoittanut pitkästikin jo ammoisina aikoina ihan Cityynkin. Ja sit toisekseen laitoin just elämäni toisen korillisen pyykkiä ensimmäiseen ihka omaan (vanhempien maksamaan) pesukoneeseeni, ja jo nyt alkaa kaduttaa, että heitin värillisten sekaan yhden valkoisen paidan. No, odotamme jännityksellä.

Tämmönen tää vapaapäivä, mutta kunhan pyykki on valmis, lähden kyllä kirjastoon ja tanssimaan.
Nimitz

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

Edith kirjoitti:... käyn päässäni sitä samaa vanhaa paskaa taas, josta olen ennenkin kirjoittanut pitkästikin jo ammoisina aikoina ihan Cityynkin.
Ööö ... :think: :?:
Nimitz

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

Suvinen kirjoitti:... Mitä hittoa keksin tekemistä? Rahaakaan ei ole. :cry:
:paijaa: Ei mulla muuta. :roll:
mustanikki

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Nimitz kirjoitti:Taidan käydä Oulussa ...
ja ketä sekin kinostaa, ei ketään ...
Nimitz kirjoitti:Ööö ... :? :?:
Nimitz kirjoitti: :paijaa: Ei mulla muuta. :roll:
Tuota noin. Onko palstan naisten ahdisteleminen ainoa syy täällä roikkumiseesi vai löytyykö muitakin? Nämä kommentit vaan on käsittämättömän turhia ja typeriä.

Ei mulla muuta.
Patz

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja Patz »

Lupasin itselleni saada yhden käännöstyön loppuun tämän päivän aikana ja se on tehty! Hyvä minä! Hyvä Suomi! Hyvä Uusis!

Aurinko möllöttää taivaalta ja mieli hinkuisi (taas) tonne jäälle kävelemään. Ehkä mä vielä jonain päivänä sen toteutan, viimeistään sitten kun jäät ei enää kanna... :mrgreen:
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16683
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: .Maananatai,

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Nimitz kirjoitti:
Edith kirjoitti:... käyn päässäni sitä samaa vanhaa paskaa taas, josta olen ennenkin kirjoittanut pitkästikin jo ammoisina aikoina ihan Cityynkin.
Ööö ... :think: :?:
Vaikka Mustanikki jo Nimitziä kerkesi ojentamaankin, Nimitzin reaktio on minusta ihan perusteltu. Moiset viittaukset esihistoriallisiin aikoihin ovat vallan turhauttavia meidän yltiöuteliaiden mutta City-menneisyydettömien näkökulmasta!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin