Törkeä tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elukka

Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Tästä se lähtee. :perse:

[edit]Niin joo ja tää kävis nyt koopii. :krooh: Öix'.[/edit]
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tämä päivä alkaa riitaisissa merkeissä, hyvää päivän jatkoa!
Pyyhin Netikettiin..
RolloTomasi

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta kaikki

McJanne kirjoitti:Vitusta tämmönen perkele, kunpa kaikki muut kuolis äkkiä pois.
Koita jaksaa. Kyllä me kuolemme.

hyvää tiistaita.
Dumari

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tuschwagen! Hyvää huomenta, eka tpk. Kaffe maittaa ja simmut on melkein kiinni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

McJanne kirjoitti:Kuka sano että itseäni vihaan? Vitusta tämmönen perkele, kunpa kaikki muut kuolis äkkiä pois. En halua nähdä ketään ikinä koskaan milloinkaan.
Hautautukaa sulaan laavaan.

Ja anteeksi jos loukkasin.
1) hevi täysille
2) kaljaa koneeseen
3) itsesääliä

toimii.

.. ja huomenta. Kävinpä syömässä pitkästä aikaa aamupalaakin, sujahti puuroa ja leipää tuulensuojaan.
Nyt viimeisille sotahistorian luennoille, pari hyppytuntia ja sitten tentti.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
millivanilli

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Huomenta. Hitsi, että uni olisi äsken maistunut pidempäänkin kuin puoli kahdeksaan.

Mun ääni on nyt varmasti samanlainen kuin variksella, kuumetta ei tuntuisi enää olevan, ei ole kylmä enää.
slam

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Olipas kohtuu jees unet. Kahden tunnin päästä työneuvottelu. Ei oikkein jaksaisi töihin ryhtyä, mutta jos tekee töitä saattaa saada tyttöä paremmin tai ainakin huoria. On siis työskenneltävä... 8)
AarneAnkka

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Morgen meine Schätze. Nukuin suorastaan törkeän pitkään, 7:45:een asti. Hyi minua. Mutq väsytti niin. Syykin taisi selvitä, nyt on nääs taivas pilvessä. Aina kun matalapaine tulee, nukkuunnun totaalisesti, ja aina kun korkeapaine tulee, ylipiristyn. Varsinainen säähavaintotuuliviiri minä.
AarneAnkka

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Nelosella "4D: Aviomieheni on homo". Olin jo niin valtavirtamedian preferenssineutraaliksi ehdollistettu että luulin että dokumentti kertoo homopareista. Kun luin selostuksesta "Pariskunnat ovat luvanneet rakastaa toisiaan myötä- ja vastoinkäymisissä - mutta yllättäen puoliso tuleekin ulos kaapista ja kertoo olevansa homo!" ajattelin että mitähän jos noin kävisi noille naapurin sedille, se olis varmaan tyrmäävä yllätys. :lol: Vasta sitten tajusin että dokumentti kertookin alunperin heteropareista.

Joo, että ensin näytetään se kaapin paikka, ja sitten tullaan siitä kaapista ulos.
slam

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

jaa, niin mutta kellohan on vasta 8. haukotus*

Jos mättäisi ruokaa naamaansa ja meikkais työhaastatteluun
millivanilli

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Jahas, tilintarkastuksen tunnit on peruttu, eli minnekään ei ole pakko liikkua ennen yhtätoista. Voisin kyllä mennä aikaisemmin töihin, jotta pääsisin aikaisemmin kuin neljältä kotiin.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja cardic »

paskapersesaatana!!! :maanantai:

amorphiksen liput on kaikki varauksessa. prkl, ei auta muu ku soittaa ja kysella peruutusta
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Väsyttää kuin Kekkosta haudassaan ja paikat sanoo, että eilen on tullut treenattua hyvin. Pakko kuitenkin pistää koipea toisen eteen ja suunnata nunnakouluun.

Hitto kun oppisi edes syömään aamupalaa joskus.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Hopea TPK!!!

Komia päivä, trallalaa hyvä meininki.
Kid

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huomenta. Mä olen kotona ja kipeä. Eilen illalla iski oksutauti. Kiitettävästi mä siellä yön aikana ravasin ja sillon ku en ollu pä vessanpöntössä, tärisin sängyssä kuumeesta.
Soitin töihin, olivat ymmärtäväisiä. Väsyttäis niin saatanasti, mut kipuja on sen verran ettei uni tuu. Ehkä myöhemmin.
Vähän nälkä vaivaa, mut mitä söis? Kauppaan oon liian heikko nyt mennäkseni. Voimat on pois ja kiloja tippunu 2. Hui!
nypari

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Just nyt ei niin mitään hyvää sanottavaa. Pahan jätän sanomatta.
Dumari

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

RaNkaisen itseäni ja jään tänään ylitöihin.
ElanorRaven

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

slam kirjoitti:Ei oikkein jaksaisi töihin ryhtyä, mutta jos tekee töitä saattaa saada tyttöä paremmin tai ainakin huoria.
:roll:
Älä sinäkin ala tuolla linjalle :?
ElanorRaven

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

En kyllä jaksa lähteä nyt luennolle. Muutenkin koko aamu mennyt ihan pieleen.
Elukka

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Suvinen kirjoitti:Nonni, oletko nyt tyytyväinen?

Jättäkää van kaikki mut yksin valvomaan. :cry:
Tsorgen. :( Nukkumatti iski yllättäen ja pyytämättä.
Elukka

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Jaahas, herätty ja (muut) elukat ruokittu... Nyt pitäis sit lähteä kohti työpaikkaa.
AarneAnkka

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

AarneAnkka kirjoitti:
Totuus tämäkin :D
Postaan noi linkit uudestaan, sillä olinkin itse laittanut linkin ihan väärään pätkään. Huppistakeikkaa!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt sattuu. Saatanasti. Voi helvetin kuustoista, onko mun pakko soittaa aikaa työterveyteen näitten niskojen takia. Pää halkee ihan just. Nyt oksettaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
millivanilli

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti:RaNkaisen itseäni ja jään tänään ylitöihin.
Mitäs sä olet tehnyt?

Töissä ollaan. Mut otettiin tosi iloisina töissä vastaan :shock: Vissiin musta tykätään täällä.
killkill

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Lolita kirjoitti:Nyt sattuu. Saatanasti. Voi helvetin kuustoista, onko mun pakko soittaa aikaa työterveyteen näitten niskojen takia. Pää halkee ihan just. Nyt oksettaa.
Tervetuloa kerhoon. Trapetsiuz on kuin pesäpallomailalla hakattu, oikeaa kättä ei saa kunnolla koukkuun. Ei puhettakaan että vois jäädä sairaslomalle..
Vastaa Viestiin