Törkeä tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti:
Dumari kirjoitti:RaNkaisen itseäni ja jään tänään ylitöihin.
Mitäs sä olet tehnyt?
En kai mitään, sen takia tänne onkin hyvä syy jäädä.
millivanilli kirjoitti: Töissä ollaan. Mut otettiin tosi iloisina töissä vastaan :shock: Vissiin musta tykätään täällä.
No totakai, jos olisin työnantaja, niin kyl palkkaisin sut.
millivanilli

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti:
En kai mitään, sen takia tänne onkin hyvä syy jäädä.
Kätevää :P

Mulla oli äsken kauhea hätä, mun Viivi ja Wagner muki katosi jonnekin. Sain äsken sitten juoksennella ympäri työpaikkaa. Muki löytyi, hurraa.
Nowaysis

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Mä syän greippii aamupalax enkä millään jaksais lähtee mihinkään. Illalla on pakko päästä vähän urheileen, luulen ma. Jotenkin kumman energinen olo.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nunnakoulu oli nopea keikka. Ei muuta kuin puuroa suuhun ja salille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumari

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
En kai mitään, sen takia tänne onkin hyvä syy jäädä.
Kätevää :P
Niin siis oikaistaan ennenkuin irvileuat ehtii vittuilemaan: kyllä olen kaikki toimistohommani tehnyt kunnolla, en siis lintsaa töistäni että saisin tehdä ylitöinä ne...

Tekemättömyydelläni lähinnä viittasin kotiaskareihin jotka jäi taas eilen tekemättä, oli 0% tehokas eilen kun vitutti taas. Joten voin olla yhtä hyvin töissä ja saada siitä kotitehottomuudesta jopa rahaa, loogista nääs :P
1108

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nowaysis kirjoitti:Mä syän greippii aamupalax enkä millään jaksais lähtee mihinkään.
Kevät väsymys?
Jotenkin kumman energinen olo.
Todella lyhyt väsymys.
tonttu

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Jostain kumman syystä heräsin tänään jo 08:00. :shock: Tosin se voi edesauttaa aikaista heräämistä, että menin aikaisin nukkumaan. Hyvällä tuulella täällä siis.
Aurinkoista tiistaita!
millivanilli

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti:
Tekemättömyydelläni lähinnä viittasin kotiaskareihin jotka jäi taas eilen tekemättä, oli 0% tehokas eilen kun vitutti taas. Joten voin olla yhtä hyvin töissä ja saada siitä kotitehottomuudesta jopa rahaa, loogista nääs :P
Juu, mulla oli vähän sama juttu tuossa aamulla. Olin realistinen, etten saa kuitenkaan ennen töitä siivottua kotona, joten turha jäädä sinne lorvimaan. Voin sitten yrittää skarpata töiden jälkeen. Jaksaakin touhuilla kotona, kun pääsee vähän aikaisemmin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Emmä kyllä vielä kunnossa oo, huomaa tosta nukutuksen määrästä.. Kuinka ihminen voi nukkua näin paljon :shock: ..tämmönen nukkuongelmainen tapaus vielä! Kellonsoiton jälkeenkin nukuin vielä tunnin, vaikka siirryin epämukavasti sohvalle pistelevän viltin kanssa, etten enää nukahtaisi. Onneksi kuumetta ei ole, eikä onteloita pakota enää. Päätähän nyt kyllä hieman särkee tietysti, niskoista en viitsi edes mainita. Tahtoisin niin liikkumaan! Kohina oikein kuuluu kun nestettä ja läskiä kertyy.. ja 'lihakset' surkastuu.
Nowaysis

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

1108 kirjoitti:
Nowaysis kirjoitti:Mä syän greippii aamupalax enkä millään jaksais lähtee mihinkään.
Kevät väsymys?
Jotenkin kumman energinen olo.
Todella lyhyt väsymys.
Ei, se vaan aktivoituu tiettyjä asioita ajatellessa. Sama ilmiö koskee myös sitä, että on esim laittaa 50e johonkin asiaan, mutta toiseen asiaan ei.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Äh, kai tästä täytyy lähteä töihin. Olen vaan kityillyt koko aamun, kun toimistoon ei päässyt mielenosoitusten takia. Mut no, päivä jo puolessa, eiköhän se tästä!

Olkaapa kiltisti, lapsoset!
Edith

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tää mun uus, pirteä elämä on kyllä nyt niin vinkeetä, että ihan ihmetyttää. Olen ollut hereillä jo tuntikausia ja lukenut yli sata sivua tekstiä ja syönyt lounastakin. Tähän aikaan! Mä en tajuu. Olen lähdössä aamukahdeksitoista reippain mielin kouluun eikä oloni kellonajasta huolimatta tunnu lainkaan aamuiselta.
Nighthawk

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Huomenta.

Päivät muistuttavat liiaksi toisiaan. Ennen en olisi millään voinut sietää tällaista, mutta nyt tämä syystä tai toisesta menettelee. Varmaan siksi, että elämä potkii muutenkin myönteisesti päähän.

Näin se kulkee: aamuisin lukemista ja musiikkia, illalla töitä ja muita kiireitä, ja yöllä taas ensiksi mainittua. (Välillä oon tosin yölläkin hommissa.) 15 päivän kuluttua, kun työt loppuvat, jäljelle jää vain lukeminen ja jazz. Täytyy sanoa, että ilman lenkkeilyä ja muita elämän iloja, olisin varmasti kuihtunut tai mädäntynyt. :)
hebuli

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Töitä ja sen sellaista kai pitäisi tässä tehdä.

Ihme vääntöä eilen aamupäivällä asunnon kauppakirjan allekirjoitustilaisuudessa, alettiin kiistellä siitä kenen vastuulla on maksaa rahoitusvastike niiltä parilta kuulta jolloin siellä on vuokralainen sisällä (hoitovastike menee tietenkin myyjän pussista odotusaikana, koska hän saa vuokratulotkin). Toki olin itse jyrkästi sitä mieltä että myös rahoitusvastike kustannetaan vuokratuloista, jotka edelleen menevät myyjälle. Asemaani heikensi toisaalta se että kirjallisessa ostotarjouksessani oli mainittu myös tuo maksettavakseni tuleva (pieni) velkaosuus euromääräisenä, joka siis pienenee odotellessani vuokralaisen poislähtöä ensi kuussa.

No, pääsimme tuossa kuitenkin kompromissiin, mutta heti tämän jälkeen myyjä ja välittäjä alkoivat kiistellä siitä saako välittäjä välityspalkkionsa jo eilen maksamastani alkukauppasummasta, vaiko vasta loppukauppasummasta. Totesin vaan että hoidetaan alkukauppa alta pois ja he saavat riidellä keskenään omat riitansa selväksi, mua ei kiinnosta. Välittäjä sai pidettyä lopulta oman näkökantansa.

Huomasin myös että pankin lainaneuvoja oli ottanut lainalaskelmiin mukaan täyden 110% lainaturvan kysymättä minulta haluanko edes sellaista (selvisi pienellä präntätystä tekstistä lainalaskelman lopussa). No en tod, vittuakos mä alan pankille tuollaisesta hömppähumpuukista maksamaan, varsinkin kun kyseessä on varsin pieni laina? Onneksi huomasin ennen lainan nostoa, olisi kyllä harmittanut jälkikäteen.
slam

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Kävin ostamassa fluorivoiteen valmiiksi kevät lumia varten ja kävin haastattelussa. Varastomies oli kohtalaisen tutun näköinen, kun olin noin kerran viikossa käynyt siinä viereisessä tukussa ja joskus oli aivamet hukassa ja menin sen varasto hallin ovesta (missä nyt kävin), sinne spaarin puolelle...

Adr-lupaa ei löydy (en tiedä sitten tarvinneekokaan), mutta saa ny nähä mitä ne meinaa... ottavatko vai eivät... selviää myöhemmin. Toivottavasti eivät ota... :)
slam

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Täytyy lähteä pyörittämään lautaa. Voitelen sen vain ensin... 8)
Exsat

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kauppaan pitäis mennä. ----------->
ninnithequeen

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Höymenii. Väsytys maximus. Kahvia, pyykkikone pyörimään ja imuri ja rätti käteen. Tää on aina niin tätä....Pah. Onneksi on koko päivä aikaa, eikä kiirettä. Huomenna taas töihin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

slam kirjoitti:Adr-lupaa ei löydy (en tiedä sitten tarvinneekokaan), mutta saa ny nähä mitä ne meinaa... ottavatko vai eivät... selviää myöhemmin. Toivottavasti eivät ota... :)
Kyllä mä silti pidän peukkuja! Kannattaa se töihin mennä jos onnistuu sellaisia saamaan!! Pääseehän sieltä aina katsos pois, jos liian ahdistavaksi käy, tai mikä vielä parempaa, ilmaantuu jotain parempaa eteen.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsat kirjoitti:Kauppaan pitäis mennä. ----------->
Osta karkkia ja jätskiä ja suklaata :)

Mun pitäis lähtee junalippuostoksille..
nypari

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Toinen kurssiviikko lähenee puoltaväliä, kyllä yksi viikko olis riittänyt. Ette varmaan usko, mutta työkavereitakin on jo ikävä :D Siis lähinnä sitä läpänheittoa ja rentoa yhdessäoloa, mitä töissä on. Väsyttäiskin vähän, eikä mun huonekaveri auta tilannetta yhtään, vaan työntää joka yö Kuorsaus-merkkistä melusaastetta minkä muminaltaan kerkiää. Tämmöstä...

IA: muutamassa päivässä olet karannut yli 40 viestin johtoon. Juhlinkohan mä liian aikaisin? :D
Kid

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Uni tuli ja sain nukuttua pari tuntia. Heräsin ja täyty taas vessaan ravata.. Vittu. Kuumekkin nousee ja joka paikkaan särkee. Pitäs yrittää syödä ja sit vaik takas maate.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

nypari kirjoitti:Siis lähinnä sitä läpänheittoa ja rentoa yhdessäoloa, mitä töissä on.
:shock: Näitä meikäläisen aivot ei osaa yhdistää keskenään, ei sitten millään! On tosi traumaattiset kokemukset jäänyt omista duunipaikoista. Tuollasta kun joskus sais!
nypari kirjoitti:IA: muutamassa päivässä olet karannut yli 40 viestin johtoon. Juhlinkohan mä liian aikaisin? :D


Siltä vaikuttaa, kuomaseni. Nooo, mä olen ollu sairaana kotona.. :roll:
AarneAnkka

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Onpas kaikilla kurjaa. No ei se mitään, niin minullakin. Vituttaa. Toivotan itseni tervetulleeksi kerhoonne.
Elukka

Re: Törkeä tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

millivanilli kirjoitti: Mulla oli äsken kauhea hätä, mun Viivi ja Wagner muki katosi jonnekin. Sain äsken sitten juoksennella ympäri työpaikkaa. Muki löytyi, hurraa.
Ai sullakin on VW-muki työpaikalla? :shock: Samikset!
Vastaa Viestiin