Vaikea asia. Miten sanotaan sori, kun ei yhtään huvita!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Vaikea asia. Miten sanotaan sori, kun ei yhtään huvita!

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Voitte kertoo omista kokemuksista ja antaa vinkkejä.

Otetaan esimerkki. Sanotaan vaikka että on yksi tosi hottis tytskä ja se on jostain syystä alkanu oleen yhen post.. tarroja keräävän jäbän kans, mut sit se tytskä heittää yhen sen antaman lahjan melkeen mäkeen ja jäbä sitten suuttuu siitä.
Frendi sanoi sille tytölle tänään, että tytskän pitäis kuulemma pyytää anteeks siltä jäbältä, että on taas loukannu sitä.

Nyt kelaan, että niin varmaan pitää tehä. Muuten en tuu koskaan saamaan sitä diskopalloo siltä, ja se on kuitenki välillä luvannu hommata sen mulle.
Uusi juttu mulle. En harrasta mitään soreja. Ne on löperöille. Mutta kai se on tehtävä suuremman asian hyväks. Discoilu on aika tärkeetä mulle. Henk.koht!
(Ja lisään viä, että tosiaan välillä mulle on tullut siitä jäbästä sellanen outo tunne sisälle, että on tässä tunnetta mukana.)

Mut teen sen ehkä tyylillä. Funaan että hoviniiauksen pitäs riittää. Suudellanks miehiä kädelle siinä yhteydessä?? Ei siitä voi olla haittaakaa.
<3
Patz

Re: Vaikea asia. Miten sanotaan sori, kun ei yhtään huvita!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Hei tsiguli, sun ei niinq tartte sanoo mitää ku vaik kirjotat sen ailaineril tai huulipunalla sun ihoon (puskurit, peba tai kiree massu) ja näytät sen sille. Siin samal ku annat sille vähän lovee, kässääx mitä mä meinaan? Ja sit jos oot megahyvä antaa, ni kyl se sulle sen peilarin hommaa ja sit pääset joraa!!11
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Vaikea asia. Miten sanotaan sori, kun ei yhtään huvita!

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Tee kuten muutkin naiset; vieritä syy koko sopasta miehen niskoille.
Patz

Re: Vaikea asia. Miten sanotaan sori, kun ei yhtään huvita!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kimmen kirjoitti:Tee kuten muutkin naiset; vieritä syy koko sopasta miehen niskoille.
No hei kamoon, itekki snaijaat et ainahan te ootte vääräs! Ette vaan niinq osaa lukee meit mimmei sillee niinq pitäs, katsis varmaan vähä treenaa??!!
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Vaikea asia. Miten sanotaan sori, kun ei yhtään huvita!

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Tosi hyvä idis, Patzx! Ainoo paha puoli tossa vaan se, että postimerkkeilijä on niin herkkä, se voi saada jonkun sätkyn tosta ja sit oon taas satuttanu sitä!1 Meikkis tekee aina väärin!
<3
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Vaikea asia. Miten sanotaan sori, kun ei yhtään huvita!

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Kimmen kirjoitti:Tee kuten muutkin naiset; vieritä syy koko sopasta miehen niskoille.
Hei, sä luet mun ajatuksia! Meillä on ehkä tebaattinen yhteys!
Tein meinaan ton jo ensteks. Soitin sille monta kertaa ja sanoin puhelimeen, että Haloo se on ihan sen omaa syytä kun meni ostaan ne leimit neilikat, joista tiesi etten digannu. Asia oli tullut ilmi 5 kk sitte yms.
Tyyppi ei ees puhunu puhelimeen mitää, hönkäs vaan niinku joku astmanen ja pisti soimaan sen What Is Love-biisin.

Nyt on sit pakko pyytää soreja. Leimiä.
<3
Patz

Re: Vaikea asia. Miten sanotaan sori, kun ei yhtään huvita!

Viesti Kirjoittaja Patz »

HotPants kirjoitti:Tosi hyvä idis, Patzx! Ainoo paha puoli tossa vaan se, että postimerkkeilijä on niin herkkä, se voi saada jonkun sätkyn tosta ja sit oon taas satuttanu sitä!1 Meikkis tekee aina väärin!
No hei, lähetä sille sillee niinq postikortti, joku tosi sexy, ja nuole siihen joku megaharvinainen merkki kiinni, tiäx?? Sit kirjotat siihen isolla ANTEEX ja piirrät vaix sydämmen!
Turbohaltija

Re: Vaikea asia. Miten sanotaan sori, kun ei yhtään huvita!

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Jätä se sika, mulla on sitä paitsi isompi diskopallo.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Vaikea asia. Miten sanotaan sori, kun ei yhtään huvita!

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Patz kirjoitti: No hei, lähetä sille sillee niinq postikortti, joku tosi sexy, ja nuole siihen joku megaharvinainen merkki kiinni, tiäx?? Sit kirjotat siihen isolla ANTEEX ja piirrät vaix sydämmen!
Tossahan on masterplan. Tietty! Postimerkki-idea, siitä se taguulla tykkäis, hiplais hellästi sitä postimerkkiä kulmista ja kaikkee.. oon nähny.. ja ollu aika mustankipee. (kerran tuhosin parit postimerkkikansiot, liekitin ne tuusan nuuskaks, en oo kertonu sille, luuli yhen toisen tekemäks sitä.)
Great! Lupaan etten nyt pistä tuusan nuuskaks sitä merkkii, vaikka miten lipois sitä. Joo.. tai.. joo..
<3
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Vaikea asia. Miten sanotaan sori, kun ei yhtään huvita!

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Turbohaltija kirjoitti:Jätä se sika, mulla on sitä paitsi isompi diskopallo.
Juma! Pyöriiks se kans kunnolla ja vilkkuuks siinä sex and the cityn valot?? Niin.
<3
Turbohaltija

Re: Vaikea asia. Miten sanotaan sori, kun ei yhtään huvita!

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

HotPants kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Jätä se sika, mulla on sitä paitsi isompi diskopallo.
Juma! Pyöriiks se kans kunnolla ja vilkkuuks siinä sex and the cityn valot?? Niin.
Ei pyöri, se on vaan sairaan iso. No, jos oikein kunnolla puhallat ja puhkut, niin tulee siitä punainen, purppurainen jopa.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Vaikea asia. Miten sanotaan sori, kun ei yhtään huvita!

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Turbohaltija kirjoitti: Ei pyöri, se on vaan sairaan iso. No, jos oikein kunnolla puhallat ja puhkut, niin tulee siitä punainen, purppurainen jopa.
Toi on joku uutuusmalli, tiäks! Yleensä mä oon aina tosi perillä näistä asioista, mut nyt en yhtää. Noloox.
<3
RolloTomasi

Re: Vaikea asia. Miten sanotaan sori, kun ei yhtään huvita!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Jos ei olla pahoillaan, ei pyydetä anteeksi. Jos ollaan, niin pyydetään.
Loukattu saa olla antamatta anteeksi. Ja vaikka loukattu antaisi anteeksi, se ei kuitenkaan tarkoita, että hänellä olisi joitain yhteydenpitovelvollisuuksia loukkaajaa kohtaan.
1108

Re: Vaikea asia. Miten sanotaan sori, kun ei yhtään huvita!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kysymys: Miten sanotaan sori, kun ei yhtään huvita!
Vastaus: Turpa kiinni huora ja tiskaa pimeäsä. (rikoin juuri lampun)
Herra Manala

Re: Vaikea asia. Miten sanotaan sori, kun ei yhtään huvita!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

HotPants kirjoitti:Juma! Pyöriiks se kans kunnolla ja vilkkuuks siinä sex and the cityn valot?? Niin.
Mo! Satuin ihan vaa ohimennen graundille ja ny on pakko vähä hehkuttaa et meitsil onki iha aito diskopallo. Moottoroitu. Pyörii ja surisee. Sit on niinku värii vaihtava pinspotti jonka voi niinq laittaa sitä kohti ja sit on projektori jonka voi ohjelmoida tietokoneel kans näyttää sitä kaut mitä ikinä haluu, musiikin tahdiski junou liikkuu efektit ja fleimit!
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Vaikea asia. Miten sanotaan sori, kun ei yhtään huvita!

Viesti Kirjoittaja HotPants »

RolloTomasi kirjoitti:Jos ei olla pahoillaan, ei pyydetä anteeksi. Jos ollaan, niin pyydetään.
Loukattu saa olla antamatta anteeksi. Ja vaikka loukattu antaisi anteeksi, se ei kuitenkaan tarkoita, että hänellä olisi joitain yhteydenpitovelvollisuuksia loukkaajaa kohtaan.
Tossa on liikaa funattavaa mulle!
Nyt on jo tapahtunu kaikkee.
Menin väijymään postimerkkeilijää sen oven taa ja sit pimpotin sitä nappulaa ovessa ja se tuli avaan. Olin ihan että IIk aluks, mut sitte muistin sori-asian! Koklasin sitä hoviniiausta ja pusuu kädelle (toisessa kännyssä mulla oli kortti jossa Patzxin ehottama ihqu postimerkki) ja sit viä hymyilin tosi elekantisti, kuten olin tsekannu yhestä Cosmon tieteellisestä artikkelista soria haluavien beibejen tekevän, mutta mitä tapahtui???!!
Postimerkkeilijä katsoi mua pahasti, oikeen mulkkas joo, ja sit sanoi tylysti vaan että "Mitä pelleilyy tää nyt on?? Olet hirveä, hirveä tyttö. Mee nyt takasin sinne mistä tulit, äläkä tuu takasin ennen kuin tarkoitat anteeksipyyntöä. Mitä piilotat siellä kädessäs?? Taas joku jekku? Ei tää ole mikään hupiretki. Ei pitäs olla. Mut sulle kaikki on."

Se ei koskaan nähny että mulla ois ollu just se itetehty kortti ja sydänpiirrustus ja postimerkki siellä kädes piilossa, kun pisti sen oven ton spiikkinsä jälkeen kii. Meikkis lähti sit dallaamaan veks.
Nyt meikkikseenki sattuu!

Meikkistä ei koskaan oteta vagavasti.
<3
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Vaikea asia. Miten sanotaan sori, kun ei yhtään huvita!

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Herra Manala kirjoitti: Mo! Satuin ihan vaa ohimennen graundille ja ny on pakko vähä hehkuttaa et meitsil onki iha aito diskopallo. Moottoroitu. Pyörii ja surisee. Sit on niinku värii vaihtava pinspotti jonka voi niinq laittaa sitä kohti ja sit on projektori jonka voi ohjelmoida tietokoneel kans näyttää sitä kaut mitä ikinä haluu, musiikin tahdiski junou liikkuu efektit ja fleimit!
Meen ihan sekasin, kun on liikaa infoo!
Ja nyt mul on viä toi sydänsuru situation.

Yritän metitoida. Sen pitäs yhen dokumentin mukaan jelpata tällasii liikaa pohtivia älykköjä kuten mua.
<3
Elukka

Re: Vaikea asia. Miten sanotaan sori, kun ei yhtään huvita!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

HotPants kirjoitti: Se ei koskaan nähny että mulla ois ollu just se itetehty kortti ja sydänpiirrustus ja postimerkki siellä kädes piilossa, kun pisti sen oven ton spiikkinsä jälkeen kii. Meikkis lähti sit dallaamaan veks.
Nyt meikkikseenki sattuu!

Meikkistä ei koskaan oteta vagavasti.
Auts :(
Nyt laitat sille vaiks textarii kuule, että "Mä halusin vaan pyytää anteex...".:paijaa:
Patz

Re: Vaikea asia. Miten sanotaan sori, kun ei yhtään huvita!

Viesti Kirjoittaja Patz »

HotPants kirjoitti:."Se ei koskaan nähny että mulla ois ollu just se itetehty kortti ja sydänpiirrustus ja postimerkki siellä kädes piilossa, kun pisti sen oven ton spiikkinsä jälkeen kii. Meikkis lähti sit dallaamaan veks.
Daa! Eks sä snaijaa, et olisit sit tiputtanu sen kortin siitä postiluukusta ja jääny siihen ovelle niinq venttaa et se tajuis et sul oli vaan hyvät mielessä. Sit se olis avannu sen oven ja sä oisit ollu siin niinq et "haloo, mä halusin vaan sanoo et oon tosi sori" ja se olis ollu niinq tosi nolona ja sä oisit voinu sit olla niinq tosi loukkis ja se olis hoitanu sulle sen peiliksen ku sil olis ollu kato huono omatunto!!11 Siis miten sä et hiffaa vaik oot muuten tosi hottis tsiksi!
Elukka

Re: Vaikea asia. Miten sanotaan sori, kun ei yhtään huvita!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Patz kirjoitti:
HotPants kirjoitti:."Se ei koskaan nähny että mulla ois ollu just se itetehty kortti ja sydänpiirrustus ja postimerkki siellä kädes piilossa, kun pisti sen oven ton spiikkinsä jälkeen kii. Meikkis lähti sit dallaamaan veks.
Daa! Eks sä snaijaa, et olisit sit tiputtanu sen kortin siitä postiluukusta ja jääny siihen ovelle niinq venttaa et se tajuis et sul oli vaan hyvät mielessä. Sit se olis avannu sen oven ja sä oisit ollu siin niinq et "haloo, mä halusin vaan sanoo et oon tosi sori" ja se olis ollu niinq tosi nolona ja sä oisit voinu sit olla niinq tosi loukkis ja se olis hoitanu sulle sen peiliksen ku sil olis ollu kato huono omatunto!!11 Siis miten sä et hiffaa vaik oot muuten tosi hottis tsiksi!
Himputti Patzy, sä oot selkeesti harjotellu tota lajia enemmän kun mä... Toihan oli n. miljoona kertaa parempi ku joku leimi tekstarijuttu. :oops:
Patz

Re: Vaikea asia. Miten sanotaan sori, kun ei yhtään huvita!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Elukka kirjoitti:Himputti Patzy, sä oot selkeesti harjotellu tota lajia enemmän kun mä... Toihan oli n. miljoona kertaa parempi ku joku leimi tekstarijuttu. :oops:
No Daa!
RolloTomasi

Re: Vaikea asia. Miten sanotaan sori, kun ei yhtään huvita!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HotPants kirjoitti:Nyt meikkikseenki sattuu!
Meikkistä ei koskaan oteta vagavasti.
Voi ei. :cry:

Koita jaksaa. :paijaa:

Mä en kyl tiiä mikä seuraavax auttais...
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Vaikea asia. Miten sanotaan sori, kun ei yhtään huvita!

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Aluks : kiitti kaikille vinxeistä!!
Elukka kirjoitti: Nyt laitat sille vaiks textarii kuule, että "Mä halusin vaan pyytää anteex...".:paijaa:
Mä ehin tossa päivemmällä laittaa sille jo yhen textarin, johon näpytin vaan tosi selkeen messagen: Daa. Se meinaa että sen pitäs nyt kelata juttuja! Ei mua voi aina syyttää kaikesta. Meikkis kuitenki yritti kaikkensa ja oli opetellu hovimeiningin ja kaikki!
Patz kirjoitti: Daa! Eks sä snaijaa, et olisit sit tiputtanu sen kortin siitä postiluukusta ja jääny siihen ovelle niinq venttaa et se tajuis et sul oli vaan hyvät mielessä. Sit se olis avannu sen oven ja sä oisit ollu siin niinq et "haloo, mä halusin vaan sanoo et oon tosi sori" ja se olis ollu niinq tosi nolona ja sä oisit voinu sit olla niinq tosi loukkis ja se olis hoitanu sulle sen peiliksen ku sil olis ollu kato huono omatunto!!11 Siis miten sä et hiffaa vaik oot muuten tosi hottis tsiksi!
Patzx! Sä oot ihan Guru! Respects.
En tiiä miten mulla ei tullu toi mieleen, nyt tajuun että niin se ois tietty pitäny tehä. Ensteks kortti luukusta ja sitte loput efektit oven avauksesta eli meikkis.
RolloTomasi kirjoitti: Voi ei. :cry:
Koita jaksaa. :paijaa:
Mä en kyl tiiä mikä seuraavax auttais...
Thanx, mä sinnittelen! :)

Mut any case, nyt mulla alkaa fiilikset vaihtua, koska alan saada tarpeekseni tosta postimerkkeilijän linjasta! Tarjoon soria sille kädestä pitäen, mutta ei kuulemma kelpaa!! Meikkikselle riittää!

Panoxet kovenee.
<3
Patz

Re: Vaikea asia. Miten sanotaan sori, kun ei yhtään huvita!

Viesti Kirjoittaja Patz »

HotPants kirjoitti:Panoxet kovenee.
Asiaa! Sä oot kyl alan tsiksi! Kato jos ei nappaa ni uutta matoo vaan koukkuun! Voitas vaix lähtee joskus kimpas hoodeille tsekkaa tarakat ja efektit. Ja kato, verkkosukkaa vaan sääreen, ja mitä isommat silmät, sitä suuremmat kalat, jos kässäät mitä mä meinaan...
Vastaa Viestiin