KeskiviikonPerkele

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja slam »

Jaaha... ruokapuoli olisi kohtuu jees hoidella...
AarneAnkka

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huomenta perkele. Perkeleen perkele tosiaankin. Puhtia kyllä riittää, olo ei ole vetämätön, mutta jostain syystä vituttaa kaikki kuin pientä oravaa.

Vitutti se etanavauhtia etenevä traktori jonka perään juutuin heti autotallista päästyäni. Länsiväylällä juutuin jonkun hiekkarekan perään enkä päässyt ohi kun ohituskaistalla pyyhälsi koko ajan Twingoa kiihtyvämpiä autoja. Uimahallissa vitutti kolme pojankloppia jotka pitivät uikkareita saunassa selkeistä kieltokylteistä huolimatta. Uimasta poistuessa vitutti täysillä huutava kouluipanalauma joka oli tullut uimaan, sekä suihkuhuoneessa härskisti tirkistelevä siivoojatäti jonka oli pakko tulla hiihtämään letkunsa kanssa aina juuri sinne missä minä olin. Ja n+1 muuta asiaa näiden välillä.

Joko hellittää?!? :maanantai: No, kiukku on hyödyllisempää kuin apatia, sanoi terminaattori. Tiedäpä tosta...
killkill

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja killkill »

Vituttaa istua sisällä koneen ääressä näin kauniina kevätpäivänä.
AarneAnkka

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

killkill kirjoitti:Vituttaa istua sisällä koneen ääressä näin kauniina kevätpäivänä.
Tä, paistaako siäl pain mualimaa Urinko? Täällä on harmaata taivaksella.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Hååment. Edelleen nukutti huolella (en ole siis vielä terve..), tällä kertaa en sentään enää nukahtanut kellonsoiton jälkeen. Jumppaamaan en taida edelleenkään olla valmis (saatana!) otin kuuminta Ketorin Hottia heti herättyäni. Ihan hyvä pössis noin muuten (no hyi mikä sana). Kuukausien 'lähestymiskielto' kaverin kanssa katkaistiin eilen ja ensimmäinen askel otettu back to the ystävyys. Ei kai ikivanhasta ystävästä eroonkaan ikinä pääse, ni kai se on yritettävä vaan olla.. vaikka oliskin vähän rakastunut siihen
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Päivän duunit on väännetty. Iski hiukan pelko, että olenko oikeiden töiden myötä kadottanut puhtaan insinööri-identiteettini. Äskenkin väänsin täydellisen, mutta epämatemaattisen, mikrofonitelineen jeesusteipistä ja paperiliittimestä.

Sitten puuroa ja kannu kahvia servujen nousua odotellessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eilen tuli töllöstä esille semmoinen tieto, jotta tuohon Sellon viereen olisi suunnitteilla kylpylä. Siis voi perse. Johan niitä on maa puolillaan ja tuskin monikaan edes kannattava, uimahallikaan ei ole kuin kivenheiton päässä. Olisivat pykänneet sen elokuvateatterikompleksin vain niin ei olisi enää syitä lähteä Hellsingin keskustaan paitsi kityläisten kanssa ryypiskely.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kid

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ihanaa kun on hyvä olo. Väsyttää vaan koko ajan.
Kahviakin uskalsin juoda kupillisen. Hemmetti ku maistu hyvältä!
Sen verran terve oon et siivous ja sisustusinto pukkaa taas päälle. Tiskit ainakin tiskaan ja imuroin... Sit voi hyvällä omallatunnolla vaikka ottaa tirsat.
hebuli

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Huomenta. Aamupalaveri meni kysymyksiin vastattaessa, ja vähän kityillen siinä välissä kun silmä vältti. Normipäivä, eniten mietityttää mennäkö parturiin tänään vaiko vasta perjantaina. Ihmetyttää myös se miten Itäkeskuksessa parturi voi veloittaa 24€ siitä mitä Citykäytävässä(?) sijaitseva pikaparturi veloitti muistaakseni 10€ suunnilleen samasta työstä kun viimeksi siellä kävin. No hyvä että on hintakilpailua.

Noin muuten olo on hieman epävarma tulevaisuuden suhteen, mutta positiivinen ja vapautunut. Energia tuntuu lisääntyvän kevään edetessä. Tästä pitäisi tulla hyvä kesä. Jostain syystä (=asunto) myös säästämisinnostus on iskenyt, taitaa jäädä se GPS-navigaattorikin sitten hankkimatta. Haluaisi mahdollisimman monta eeroa vähentämään jo sinänsä vähäistä asuntovelkataakkaa, ja likviditeettiä pieneen remppaan.

Mutta jos koittaisi taas oikeita töitä, iltapäiväksi aika paljon selvitettävää asiaa...
Angita

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Angita »

Uus masennuslääke käyttöön tänään. Ihan kauheeta libidon kasvua aiheutti edellisen vähentäminen ja eilen kokonaan ilman oleminen. Miten voikaan olla niin horny olo. Ei auttanu muu ku porskua kahtella ja lelujen kanssa leikkiä. En pysynyt mukana orkkujen määrän laskeskelussa. No, tää uus lääke taas vienee halut ja orgasmikyvyn, joten ei siinä mitään. Halusin jakaa tämän kanssanne. Ei tartte kiittää.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Lolita »

AarneAnkka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Saakeli, viimeisen lihasrelaksantinkin popsin, mutta ei taannut hyviä yöunia tällä kertaa :?
Mäkin popsin viimeiseni tossa muutama viikko takaperin.
Minkä nimisiä relaksantteja teillä on? Mulle määrättiin eilen sellaisia kuin Norflex. En osaa oikein päättää onko ne tehokkaita vai ei, koska ne ei nukuta. Ei tule sellaista ihanan vetelää oloa. Aikaisemmat Sirdaludithan veti ihan veteläks ja valot pois.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
millivanilli

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

hebuli kirjoitti:Ihmetyttää myös se miten Itäkeskuksessa parturi voi veloittaa 24€ siitä mitä Citykäytävässä(?) sijaitseva pikaparturi veloitti muistaakseni 10€ suunnilleen samasta työstä kun viimeksi siellä kävin. No hyvä että on hintakilpailua.
Voisi miettiä, että paljonko aikaa on varattu sille 24€:n leikkaukselle (noin 30 min?) ja paljonko sille 10€:n leikkaukselle. Ehkäpä se halvempi hoidetaan nopeammin pois alta, jolloin tuntiin mahtuu useampi kuin kaksi leikkauskertaa. Tälleen yrittäjän vinkkelistä mietin. Olikohan toi nyt tarpeeksi sekava.
Kid

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Kid »

Lolita kirjoitti: Minkä nimisiä relaksantteja teillä on? Mulle määrättiin eilen sellaisia kuin Norflex. En osaa oikein päättää onko ne tehokkaita vai ei, koska ne ei nukuta. Ei tule sellaista ihanan vetelää oloa. Aikaisemmat Sirdaludithan veti ihan veteläks ja valot pois.
Mä oon syöny selkäkipuuni noita Norflexejä. Ja just siks ne onki hyviä ku ne ei tee pöhnästä oloa. Tai minä tykkään niistä just siks ja toki ne mun selkävaivoja on helpottanut. Sirdaludeista menin ihan kanttuvei..
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Oi ihanaa kun oli niin pirtsakka olo herätessä että ai että! Niska oli kyllä puutunut ja sattui kun oli tuo uusi tyyny* vinossa mutta aika hyvin sain itseni liikkeelle!

En osaa vielä sanoa mitä teen seuraavaksi.

* 6€, tarjouksessa!
Viimeksi muokannut Lucky Luciano, 15.03.2006 12:04. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
hebuli

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja hebuli »

millivanilli kirjoitti:Voisi miettiä, että paljonko aikaa on varattu sille 24€:n leikkaukselle (noin 30 min?) ja paljonko sille 10€:n leikkaukselle. Ehkäpä se halvempi hoidetaan nopeammin pois alta, jolloin tuntiin mahtuu useampi kuin kaksi leikkauskertaa. Tälleen yrittäjän vinkkelistä mietin. Olikohan toi nyt tarpeeksi sekava.
Selvää kauraa, pikaparturihan se oli, eikä paljoa kysellyt toiveita esim. teräkoon suhteen (5mm, ei käyttänyt pienempää edes pyynnöstä). Toisaalta, kun lopputulos oli melkoisen sama, miksi maksaisin 14 lisäeuroa siitä että saan istua tuolissa kauemmin?

Sillä pikaparturilla ei kylläkään ollut ketään toista asiakasta edes jonossa (joku arki-iltapäivä se taisi olla), joten sikäli ei olisi pitänyt olla mitään erityistä kiirettä. Mutta oli se ihan rivakkaa toimintaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Angita kirjoitti:Uus masennuslääke käyttöön tänään. Ihan kauheeta libidon kasvua aiheutti edellisen vähentäminen ja eilen kokonaan ilman oleminen. Miten voikaan olla niin horny olo. Ei auttanu muu ku porskua kahtella ja lelujen kanssa leikkiä. En pysynyt mukana orkkujen määrän laskeskelussa. No, tää uus lääke taas vienee halut ja orgasmikyvyn, joten ei siinä mitään. Halusin jakaa tämän kanssanne. Ei tartte kiittää.
Ei se lopulta niin kamalaa ole. Kun on tarpeeksi kauan ilman ja lääkkeet on vieneet halut, niin olo tuntuu ihan normaalilta. Välillä kyllä miettii, että semmosta seksiäkin kuulemma ihmiset harrastaa, miksen minä. Mut kyllähän sä tän tiedät. Mä vaan pelkään, ettei ne halut koskaan palaakaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
millivanilli

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Työpäivä alkaa olla ohi. Taas meni reilut 4h kuin siivillä.
Elukka

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Tervehdys Kityn asukkaat ja TPK numero viisi.
Väsynyttä aamua pitelee tänäänkin. :swirl:
Tehtävää olis vaikka lampaat söis, mutta keskittymiskyky on hukassa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Heippa!

Kovatahtinen päivä taas melkein takana, pari paperityötä pitäis vielä tehdä, ja sen jälkeen suunnistan vaikka leffaan; kun ei kotio jaksa mennä yksin istumaan. Mieskin tuli kotio eilen vasta vähän ennen puoltayötä, ei siitäkään mitään iloa ollut :?

Lihasrelaksanteista vähän; mulla on vakiorelaksanttina Klotriptyl mite, mikä toimii yön aikana, eikä mua ainakaan kovin nukuta. Vaikutuksen huomaa vasta säännöllisen 1-2kk käytön jälkeen, joten hetken helpotukseen siitä ei ainakaan mulle ole. Norflex on hyvä hetken helpotus sekin, mutta vaikutus kestää normaalia vähemmän (3-5 tuntia). Sirdalud taas ei tehoa muhun ollenkaan, mulla taitaa olla jo pitkälle kehittynyt immuniteetti niitä lääkkeitä kohtaan. Mikäköhän mulle sopis jos tulis oikein kauhea lihaskipu? Kääk.. Panacod:kin on menettänyt hohtonsa; kun sain ton reseptin, niin lekuri sanoi että ota aina kun olkapää on kipeä, max. 2 päivässä. PAH! Pitää ottaa se 2 kerralla, että tuntee jotain.
I'm a long time user :D

Mut nyt mä yritän surffailla mitä te olette tässä parin päivän aikana kirjoitelleet... -->
The great club outshines the individual, always and forever.
killkill

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja killkill »

hebuli kirjoitti:Toisaalta, kun lopputulos oli melkoisen sama, miksi maksaisin 14 lisäeuroa siitä että saan istua tuolissa kauemmin?
Toinen vaihtoehto on, että ostat 20 euron hiusleikkurin ja pulitan hattutelineesi karvoituksen määrämittaan kerran tai pari viikossa. Viiden minuutin homma per kerta. Leikkuukone maksaa itsensä alle kuukaudessa takaisin.
Filovirus

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

killkill kirjoitti:
hebuli kirjoitti:Toisaalta, kun lopputulos oli melkoisen sama, miksi maksaisin 14 lisäeuroa siitä että saan istua tuolissa kauemmin?
Toinen vaihtoehto on, että ostat 20 euron hiusleikkurin ja pulitan hattutelineesi karvoituksen määrämittaan kerran tai pari viikossa. Viiden minuutin homma per kerta. Leikkuukone maksaa itsensä alle kuukaudessa takaisin.
:komp:
Kittys

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Virtapiikkii!!

Pitäs saada läskiperseeseen liikettä ja alkaa treenaa Nartun kans tuleviin näyttelyihin. Ugh, minen halu mennä kehään.
sanctus

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Tieto Tracy Chapmanin saapumisesta kesällä surkeutta sisältä ja ulkoa huokuvaan Finlandia -taloon on hytimen ytimestä. Kukkeaa hunajaa, sulana valuvaa siirappia.
ninnithequeen

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti: Minkä nimisiä relaksantteja teillä on? Mulle määrättiin eilen sellaisia kuin Norflex. En osaa oikein päättää onko ne tehokkaita vai ei, koska ne ei nukuta. Ei tule sellaista ihanan vetelää oloa. Aikaisemmat Sirdaludithan veti ihan veteläks ja valot pois.
Sirdalud vai mikä lie se mullakin juu. Siis oli. Nyt ei oo enää...

Puuh, rankkaa päivää vietellään, nyt ruokatunnilla. Kohta takaisin puuskuttamaan.
Patz

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Patz »

Mulla olis pari pakettia Sirdaludia ja reseptilläkin monta settiä. Täytyy varmaan alkaa diilaamaan niitä näille Kityn relaksanttinisteille...

Mutta juu, asiaan! Uuden pomon myötä ilmapiiri työpaikalla on äärimmäisen vapautunut ja fiilikset korkealla. Nyt alkaa harmittamaan että tämä lysti lähenee loppuaan... Haluaisko joku palkata erinomaisen konsultin, konsultoin aiheesta kun aiheesta ;)
Vastaa Viestiin