KeskiviikonPerkele

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:
Angita kirjoitti:Uus masennuslääke käyttöön tänään. Ihan kauheeta libidon kasvua aiheutti edellisen vähentäminen ja eilen kokonaan ilman oleminen. Miten voikaan olla niin horny olo. Ei auttanu muu ku porskua kahtella ja lelujen kanssa leikkiä. En pysynyt mukana orkkujen määrän laskeskelussa. No, tää uus lääke taas vienee halut ja orgasmikyvyn, joten ei siinä mitään. Halusin jakaa tämän kanssanne. Ei tartte kiittää.
Ei se lopulta niin kamalaa ole. Kun on tarpeeksi kauan ilman ja lääkkeet on vieneet halut, niin olo tuntuu ihan normaalilta. Välillä kyllä miettii, että semmosta seksiäkin kuulemma ihmiset harrastaa, miksen minä. Mut kyllähän sä tän tiedät. Mä vaan pelkään, ettei ne halut koskaan palaakaan.
Höpö höpö, kyllä ne palautuu, kun alkaa taas harjoitella vaakatasossa. Muistan, kun aloitin masennuslääkkeen syönnin joskus silloin ja orkkuja ei meinannut tulla millään. Mutta sitten tuli! Halusin vain jakaa tämän kanssanne. Se orkkujen saaminen lääkkeiden kanssa on vähän harjoittelujuttu, tai ainakin siltä tuntuu. Ja saaminen helpottuu, kun on vähän aikaa syönyt lääkkeitä.
Kikkelis kokkelis.
Nowaysis

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

AarneAnkka kirjoitti:
Angita kirjoitti:Ja Aarne on selvästi yrittäny tappaa mut aivoverenvuotoon aikoinaan... :D
... ja itseni. :oops:
Oih, moderni versio Romeosta ja Juliasta?:D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sain sitten eilen ikävän muistutuksen kulutustottumuksistani, kun saapui 900 eukan Visa-lasku. Voi villunkarva sentään. Nyt olen jo jotenkin toipunut järkytyksestä ja päättänyt lykätä läppärin ostoa kesätyöaikaan.

Raportti päivästäni. Heräsin myöhään, kipeänä. Halusin kuitenkin ulos, joten lähdin huterana, mutta onnellisena Kelaan viemään terapiahakemukseni. Ostin matkalla suitsukkeita. Sitten ostin UFF:ltä kolmet farkut. Miten voi löytyä kolmet aivan täydellisesti istuvat farkut 25,50 euron hintaan?? Sitten ostin ihanan kultakrumeluurikehyksisen kokovartalopeilin, josta voin ihailla jumalaista vartaloani. Sovin veljeni kanssa sen kuljettamisesta kotiin. Nyt olen nettikahvilassa, koska sain 900 euron Visa-laskun enkä voi ostaa läppäriä. Sen pituinen se.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Blääh.
Viimeksi muokannut Keikaus, 17.03.2006 18:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voi kauhia. Tänne avattiin keskustaan uus S-Market, ni eikös sit tietysti pitänyt mennä ostamaan avajaistarjouksesta irtiksiä, ku o l i v a t n i i n h a l p o j a !!! Se on hyvä yhdistelmä tämmönen sairastelu-liikkumattomuus-ylensyönti :roll: No, oon mä vähän kotosalla jumpannu, ja joka päivä kävelly jonkun verran ulkona. Kyllä tod huomaakin tauon vaikutuksen; kahden kilon (!!!) käsipainoilla askelkyykkyä muutama eilen, ni jo tuntuu takaosastossa :oops:

Pitäisköhän sitä muuten hommata S-etukortti.. Paljonkohan semmonen kustantaa? Ei taida kannattaa yksinäisellä ihmisellä? Emmääkää sentään niiiin paljoo kalijaa vedä enkä karkkia varsinkaan.. :mrgreen:
Viimeksi muokannut irmelianneli, 15.03.2006 19:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja nexie »

Ajattelin vain tiedottaa teille, että huomenna on sitten Herberteillä nimpparit. Jos kalenterikatseen siirtää perjantaihin, juhlatuulelle pääsevät Gertrud ja Trude.

Jatkakaa.

*one-way-ticket-to-goo-goo-land*
Don't Panic!
Elukka

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Suvinen kirjoitti:Saanko syödä ihan pienen sipsipussin jos haen leffan kun olen yksin kotona? Saanhan????
En ole syönyt tänään kuin kaurapuuroa ja salaattia. Nih!
No jos nyt tän kerran...

Jippii, meitsi on päättäjä! :cheer:
hebuli

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Ei helvetti äijähän on ihan äijä!
Elukka

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kyllä kato. Mölli putos justiin Kingi II:ksi. :mrgreen:
Angita

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Angita »

Mun on pakko saaha Pekingese elikkäs Kiinanpalatsikoira. Vihdoinki löyty rotu mun makuun. Aivan ihania! Tahtoo!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Lolita »

hebuli kirjoitti:Seksi ja kuntoilu ovat aika hyviä relaksantteja. Niitä pahimpaan hätään.
Kuten myös alkoholi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Camilla »

irmelianneli kirjoitti:
Pitäisköhän sitä muuten hommata S-etukortti.. Paljonkohan semmonen kustantaa? Ei taida kannattaa yksinäisellä ihmisellä? Emmääkää sentään niiiin paljoo kalijaa vedä enkä karkkia varsinkaan.. :mrgreen:
Sen saa ilmatteeks! Tai siis voi valita et maksaako siitä vai kerääkö sen kortin hinnan bonuksina. Plussa-korttia mulla ei oo, se kai maksaa jotain?
AarneAnkka

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Camilla kirjoitti:Plussa-korttia mulla ei oo, se kai maksaa jotain?
Intttternetin mukaan Plussa-kortin hankkiminen kustantaa €8,40.

Mitähän K-kaupan sedät ja tädit mahtaakaan tehdä niillä tilastotiedoilla joita ne minunkin ostotottumuksistani keräävät...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Lolita »

En mä mihinkään elokuviin lähtenyt. Tein ruokaa, söin ja sammuin useamman tunnin päiväunille. Hyvä minä. Täten olen saanut päivän saldoksi 0 tehtyä hommaa.

Nyt vaan odottelen CSI:tä ja tuskin tässä enää sen jälkeen tulee mitään erityistä tehtyä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Oikein helevetin hyvää kesälomaa Jokerit!!!!! :cheer:
Exsat

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Exsat »

S-etukortin se osuuskuntamikäliemaksu on 100€, mutta Arinassa (eli Pohjois-Pohjanmaan s-pulju) sen voi maksaa niin, että maksaa 20 "käsirahaa" ja kerää sitä loppuosaa bonuksillaan.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Exsat kirjoitti:S-etukortin se osuuskuntamikäliemaksu on 100€, mutta Arinassa (eli Pohjois-Pohjanmaan s-pulju) sen voi maksaa niin, että maksaa 20 "käsirahaa" ja kerää sitä loppuosaa bonuksillaan.
Pk-seudulla (HOK-Elanto) ei tarvi maksaa mitään, vaan ton 35 euron osuusmaksun voi kokonaan kerryttää bonuksilla.. outoa et toi käytäntö vaihtelee noin paljon alueittain!
Exsat

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Camilla kirjoitti:
Exsat kirjoitti:S-etukortin se osuuskuntamikäliemaksu on 100€, mutta Arinassa (eli Pohjois-Pohjanmaan s-pulju) sen voi maksaa niin, että maksaa 20 "käsirahaa" ja kerää sitä loppuosaa bonuksillaan.
Pk-seudulla (HOK-Elanto) ei tarvi maksaa mitään, vaan ton 35 euron osuusmaksun voi kokonaan kerryttää bonuksilla.. outoa et toi käytäntö vaihtelee noin paljon alueittain!
Tampereella piti muistaakseni maksaa koko summa kerralla liittyessä. Taisi olla 500 markkaa joskus.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voi hitto, miks kello on vasta noin vähän! Miten mä muka voin jaksaa valvoo sinne Conaniin asti? En kyllä mitenkään. Pitikö niitä irtiksiäkin vetää niin että on paha olo melkein.. :oksupoksu:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsat kirjoitti:
Camilla kirjoitti:
Exsat kirjoitti:S-etukortin se osuuskuntamikäliemaksu on 100€, mutta Arinassa (eli Pohjois-Pohjanmaan s-pulju) sen voi maksaa niin, että maksaa 20 "käsirahaa" ja kerää sitä loppuosaa bonuksillaan.
Pk-seudulla (HOK-Elanto) ei tarvi maksaa mitään, vaan ton 35 euron osuusmaksun voi kokonaan kerryttää bonuksilla.. outoa et toi käytäntö vaihtelee noin paljon alueittain!
Tampereella piti muistaakseni maksaa koko summa kerralla liittyessä. Taisi olla 500 markkaa joskus.
Ei mun yksinäisen ihmisen kyllä varmaan kannata sitä hankkia. Mun kohdalla se sit pitäis ihan täysin keskittää S-ryhmään vaan tuo shoppailu, eikä se onnistu. Emmä saa ees niitä 5€:n plussaseteleitä ku ehkä yhden vuodessa max :) Säälittävän säästäväinen yhdenhengentaloudenhoitaja.
bedlam

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ykköseltä tulee kuulemma tällä hetkellä leffa, jossa Jack Bauer on homo kosmetologi.
ninnithequeen

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Oikein helevetin hyvää kesälomaa Jokerit!!!!! :cheer:
Jyp joutuu näköjään sitten Bluesin kanssa vääntämään paikasta auringossa.
Ja niin hyvin kun se alkukausi meni.. tyypillistä.
Noh, TPS:llä on vastassa Saipa. Se voi olla kyl ihan piiis of chiiis, ei sitä koskaan tiedä.
hebuli

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Ripsari näyttää pukevan Baueria.

Yhyy unohdin CSI:n.
ninnithequeen

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sais alkaa se Conan jo!! Mä oon ihan hemmetin väsynyt viime yön vähäisten unien takia...
Ukko oli ostanu mulle kirpparilta kasetillisen Frendejä, kun poti huonoa omaatuntoa että lupautu vapaapäivänään tänään yöksi töihin. No, taitaa jäädä Frendit kyllä tänään kattomatta :krooh:
Elukka

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Jaahans. Jos yrittäis vielä vääntää loppuun CVn käännöksen brittilän slangiksi ja sitten vissiin nukQun. :?
Vastaa Viestiin