KeskiviikonPerkele

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Patz

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kittys kirjoitti: Mä halun kokovartalohieronnan, kasvo- ja jalkahoidon, hyvän rusketuksen..
Kuvailit juurikin aika pitkälti eilen saamani lahjakortin sisällön ;)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Jospa sitä vaikka palkkapäivän kunniaksi kävisi elokuvissa ja söisi ulkona. Casanova vai Palindromes? Suraa?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kittys

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Patz kirjoitti:
Kittys kirjoitti: Mä halun kokovartalohieronnan, kasvo- ja jalkahoidon, hyvän rusketuksen..
Kuvailit juurikin aika pitkälti eilen saamani lahjakortin sisällön ;)
Mulle kans! Pitää vissii alkaa kiristämään, huomenna on kihlapäivä :mrgreen: :jouden:
Kid

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kittys kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
Kid kirjoitti: Njääh, siinä on (jo) liian hatarat jalat.
No sama kääntäen; lisäjännitysmomentti ja vielä ihan ilman eestä!
Joskus on kiva tippua seljälleen. Kuin se meni, jännitys lisää..? :oops:
Musta on kait tullu vanha. Mitä jos sattuu selkään ja pahasti? Taidan jättää väliin ja sekstata suoraan tossa lattialla.
Kid

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Kid »

Patz kirjoitti: Kuvailit juurikin aika pitkälti eilen saamani lahjakortin sisällön ;)
Keneltä niitä saa pyytää? :P
Enthu

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Kelan täti meinas lentää perseelleen kun kuuli etten saa
3kk työelämävalmennuksesta mitään koeajan palkkaa...

Minä:olen yritys x:ssä työelämävalmennuksessa enkä saa mtn palkkaa
Virkailija:Ai onks se joku vapaaehtoisjuttu
Minä:Ei,ihan työkkärin järkkäämää työelämävalmennusta
Virkailija: Ai jaa (ei ennen mua tainnu kuulla työelämävalmennuksesta :P )

Doh alkavasta ens la osa-aikatyöstä ilmoitettu sinne ja vielä pitäs ilmoittaa
sama juttu työkkäriin+ottaa huomioon verotuksessa.

Kelan kanssa yhtä sähläämistä yrityksen pitää toimittaa
suunniteltu kk ja tuntipalkkatodistus heille ensi tilassa.
Dumari

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Luin City-niksejä, jossa kyseltiin jeesusteipin "oikeaa" nimeä. Repesin kun siinä luki että kutsutaan myös marsuteipiksi :lol:

Juu, tylsää on, mut onneksi enää 10min työaikaa jäljellä.
ninnithequeen

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ah, kotona jo. Joka lihasta särkee, joten nyt kuppi kaffetta ja sitten vasta pyykin ja imuroinnin kimppuun.

Hei, muistakee, että tänään tulee se Conanin Suomi-jakso!
Exsat

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Sokeria, perkele!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lolita kirjoitti:Jospa sitä vaikka palkkapäivän kunniaksi kävisi elokuvissa ja söisi ulkona. Casanova vai Palindromes? Suraa?
Periaatteessa voisi raahautua neljänseinän sisältä pois, mutta jaksaako? Huomenissa pitäisi olla jossain hämeessä kohtuu aikaisin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Exsat kirjoitti:Sokeria, perkele!
Sirdaludia, perkele!

:kele:
nypari

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja nypari »

ninnithequeen kirjoitti:Hei, muistakee, että tänään tulee se Conanin Suomi-jakso!
Cityssä(siis se radiokanava, peelo!) aamulla hehkuttivat, että pitäis olla sitten pelkästään Suomelle omistettu. Nolottaa jo etukäteen se, että eihän tästä junttimaasta ja sen junteista ihmisistä riitä edes puolta jaksoa viihdyttävää kerrottavaa.
ninnithequeen

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nypari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Hei, muistakee, että tänään tulee se Conanin Suomi-jakso!
Cityssä(siis se radiokanava, peelo!) aamulla hehkuttivat, että pitäis olla sitten pelkästään Suomelle omistettu. Nolottaa jo etukäteen se, että eihän tästä junttimaasta ja sen junteista ihmisistä riitä edes puolta jaksoa viihdyttävää kerrottavaa.
Niin, se on Suomi-spesiaali, eli koko jakso on sitä Suomessa kuvattua materiaalia. Mm. Halosen tapaaminen, saunomista, fanien tapaamista, Lapissa käyntiä ja Telvis-gaalaa. Ja joo, vähän naurattaa etukäteen, mitä se on keksinny :lol:
Elukka

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Dumari kirjoitti:Luin City-niksejä, jossa kyseltiin jeesusteipin "oikeaa" nimeä. Repesin kun siinä luki että kutsutaan myös marsuteipiksi :lol:
Joo ja hamsteriteipiksi. Nyysseistä löytyy jopa ryhmä "alt.sex.bestiality.hamster.duct-tape". :twisted:
Starflare

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Starflare »

nypari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Hei, muistakee, että tänään tulee se Conanin Suomi-jakso!
Cityssä(siis se radiokanava, peelo!) aamulla hehkuttivat, että pitäis olla sitten pelkästään Suomelle omistettu. Nolottaa jo etukäteen se, että eihän tästä junttimaasta ja sen junteista ihmisistä riitä edes puolta jaksoa viihdyttävää kerrottavaa.
Itseasiassa tästä urpolandiasta ja tollosta kansasta saisi varmaan kokonaisen tuotantokauden verran huumoria irti.
nypari

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja nypari »

Starflare kirjoitti:
nypari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Hei, muistakee, että tänään tulee se Conanin Suomi-jakso!
Cityssä(siis se radiokanava, peelo!) aamulla hehkuttivat, että pitäis olla sitten pelkästään Suomelle omistettu. Nolottaa jo etukäteen se, että eihän tästä junttimaasta ja sen junteista ihmisistä riitä edes puolta jaksoa viihdyttävää kerrottavaa.
Itseasiassa tästä urpolandiasta ja tollosta kansasta saisi varmaan kokonaisen tuotantokauden verran huumoria irti.
Mua vähän nolottaa etukäteen se, että arktisen ulottuvuuden ja Sauna-Sisu-Saatana-triangelin tyrehdyttyä kansamme aito ydin pelmahtaa pintaan. Eihän kukaan, ei edes suomalainen itse, kestä nähdä sisimpäämme, koska vain säälistä kumpuava vuolas itku ja touhutippa lahkeessa voi murtaa myötähäpeän hyökyaallon - jos nekään.
Angita

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Angita »

Kylläpäs täällä monet popsii relaksantteja. Mul on perstaina lääkäri käsittämättömän kovista pää- ja hartiakivuista. Saas nähä, mikä on tuomio ja määrätäänkö mullekin tommottisia. Ja Aarne on selvästi yrittäny tappaa mut aivoverenvuotoon aikoinaan... :D
hebuli

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Seksi ja kuntoilu ovat aika hyviä relaksantteja. Niitä pahimpaan hätään.
AarneAnkka

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Angita kirjoitti:Ja Aarne on selvästi yrittäny tappaa mut aivoverenvuotoon aikoinaan... :D
... ja itseni. :oops:
RolloTomasi

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Olen tullut siihen tulokseen, että osa kityrunkkareista ei yksinkertaisesti osaa lukea, ymmärrä lukemaansa tai he eivät ole kovin fiksuja.
ninnithequeen

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti:Olen tullut siihen tulokseen, että osa kityrunkkareista ei yksinkertaisesti osaa lukea, ymmärrä lukemaansa tai he eivät ole kovin fiksuja.
:yo:
Kid

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä haluan pesukoneen! Palaa käämit ku joutuu tuo pyykkituvas ravaamaan..
Juustonaksupussi huutaa mun nimee tos pöydällä. Eilen vedin hyvillä mielin pitsaa naamaan ku tiesin et se tulee kuitenki ylös ja oikeessa olin.
Nyt olo tosin semmonen et jos syön naksuja niin masussa pysyy ja pakaroissa sitten myöhemmin.
Ehkäpä avaan sen sitten illalla kun sieltä tulee joku leffakin..
RolloTomasi

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti: :yo:
:D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

RolloTomasi kirjoitti:Olen tullut siihen tulokseen, että osa kityrunkkareista ei yksinkertaisesti osaa lukea, ymmärrä lukemaansa tai he eivät ole kovin fiksuja.
Luku- ja kirjoitustaito ovat aivan yliarvostettuja. Luetun ymmärtämisellä tai fiksuudellakaan ei ole loppujen lopuksi elämässä merkitystä sillä tärkeintähän on runkkaaminen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RolloTomasi

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Bluntly kirjoitti: Luku- ja kirjoitustaito ovat aivan yliarvostettuja. Luetun ymmärtämisellä tai fiksuudellakaan ei ole loppujen lopuksi elämässä merkitystä sillä tärkeintähän on runkkaaminen.
Olette aivan oikeassa! Olette loistava!
Vastaa Viestiin