KeskiviikonPerkele

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Kid »

Katti kuorsaa ja näkee varmaan unta hiiristä ku tassut väpäjää. Söpöö!
Nyt kuitenkin imurin varresta kiinni ja katin herätys :P
AarneAnkka

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Patz kirjoitti:Mulla olis pari pakettia Sirdaludia ja reseptilläkin monta settiä. Täytyy varmaan alkaa diilaamaan niitä näille Kityn relaksanttinisteille...
Sirdalud on ihan hyvää kamaa. Jos toi ei ollut vitsi, niin mikä ettei. Vaivattomampaa tuo kai olisi kuin mennä yksityislääkärille valittamaan asiasta (tai jostain muusta asiasta, ja siinä ohessa pyytää vähän Sirdaludia).
Patz

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Patz »

AarneAnkka kirjoitti:Sirdalud on ihan hyvää kamaa. Jos toi ei ollut vitsi, niin mikä ettei.
No öö, kyllä se oli. En mä ala rikolliseks ihan näin hepposin perustein... Kuulostat ihan narkille :D

Tiesittekö, että Sirdaludin on todettu aiheuttavan mm. aivoverenvuotoa? En siis kovin heppoisin perustein alkaisi popsimaan niitä, enkä kyllä mitään muutakaan lääkkeitä. Siksipä ne omatkin on pakettiin ja apteekkiin jääneet.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Patz kirjoitti:Tiesittekö, että Sirdaludin on todettu aiheuttavan mm. aivoverenvuotoa? En siis kovin heppoisin perustein alkaisi popsimaan niitä, enkä kyllä mitään muutakaan lääkkeitä. Siksipä ne omatkin on pakettiin ja apteekkiin jääneet.
Tuskinpa niitä kovin heppoisin perustein määrätäänkään? (tai no, ilmeisesti sinulle on sitten määrätty) Eikö kovat lihaskivut riitä kuitenkin ihan painaviksi perusteiksi, vai minkä takia niitä sitten syödään? :?
Dumari

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Määkin tiedän yhden hyvän "relaksantin", sen nimi on SirSmokeALot.
vai mikäs sen nimi olikaan half baken:issa?

Kivaa kuunnella Laihon&Cå kitarointia tässä samalla kun nett... tekee töitä :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tänään on kuukauden paras päivä, palkkapäivä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mulli75

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Patz kirjoitti:Tiesittekö, että Sirdaludin on todettu aiheuttavan mm. aivoverenvuotoa?
Täytyy muistuttaa erästä läkeyhtiön kaveria jonka suusta ei muuta lääkemerkkiä ole kuullutkaan. Tuntuu tykkäävän Sirdaludista.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja cardic »

meitel kavi jarkyttava tyotapaturma, hiukset jai robotin valiin. onneksi mitaan sen traagisempaa ei tapahtunut, ainoastaan hyva maara akselirasvaa letissa.
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Patz

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Patz »

irmelianneli kirjoitti:Tuskinpa niitä kovin heppoisin perustein määrätäänkään? (tai no, ilmeisesti sinulle on sitten määrätty) Eikö kovat lihaskivut riitä kuitenkin ihan painaviksi perusteiksi, vai minkä takia niitä sitten syödään? :?
No lähinnä nyt viittasin tällä tuohon AA:n haluun ostaa lääkkeitä itselleen muualta kun apteekista, tai siihen että mennään vinkumaan lääkäriltä jotain lääkettä ilman että lääkäri sitä itse ehdottaa. Tiedän aika monta tyyppiä jotka käyttävät Sirdaludia mm. nukahtamislääkkeenä, eikä lihaskipuihin. Mutta kaipa se on nykyaikana ihan ok ja mä vaan liian vanhanaikainen...
Nighthawk

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Tietäisikö joku..., seurataanko pk-yrityksissä yleensä kuin tarkkaan Pc -pohjaisen Fonecta Finder -tekstiviestipalvelun käyttöä?

Ajatuksenani olisi pienentää gsm-laskua.
Runkkis

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Lolita kirjoitti:Tänään on kuukauden paras päivä, palkkapäivä.
Mitä saatko sinä palkkaa?

Itse saan vain pienen korvauksen menetetystä vapaa-ajasta.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Taas kotona. Viimeiseen vajaaseen pariin viikkoon on mahtunut melkein 2000 kilometriä auton ratissa, ja töitä niin hitosti siihen lisäksi.

Ikävä olo, toisaalta taas ei, en oikein osaa päättää. Pitää tunnustella vielä vähän aikaa. Nyt vaatteet päälle ja töihin. Palaan astialle yöllä. Jos hyvin käy, pääsen töistä tämän vuorokauden nimissä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
nypari

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja nypari »

Lolita kirjoitti:Tänään on kuukauden paras päivä, palkkapäivä.
Hyvä valtio, hyvä me!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Patz kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Tuskinpa niitä kovin heppoisin perustein määrätäänkään? (tai no, ilmeisesti sinulle on sitten määrätty) Eikö kovat lihaskivut riitä kuitenkin ihan painaviksi perusteiksi, vai minkä takia niitä sitten syödään? :?
No lähinnä nyt viittasin tällä tuohon AA:n haluun ostaa lääkkeitä itselleen muualta kun apteekista, tai siihen että mennään vinkumaan lääkäriltä jotain lääkettä ilman että lääkäri sitä itse ehdottaa. Tiedän aika monta tyyppiä jotka käyttävät Sirdaludia mm. nukahtamislääkkeenä, eikä lihaskipuihin. Mutta kaipa se on nykyaikana ihan ok ja mä vaan liian vanhanaikainen...
Niinno ei tietenkään, mut jos AA:lla on jo ennestään ollut noita lääkkeitä vaikka, ja säästyis 'isolta' vaivalta ja ramppaamiselta, jos oireet kuitenkin on samat.. Eihän se nyt tietty kovin oikein kyllä oo joo, myönnettäköön..
Patz

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Patz »

irmelianneli kirjoitti:Eihän se nyt tietty kovin oikein kyllä oo joo, myönnettäköön..
Niin, mä luulen että tässä asiassa tulee ihan laki vastaan ;)
nypari

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja nypari »

Patz kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Eihän se nyt tietty kovin oikein kyllä oo joo, myönnettäköön..
Niin, mä luulen että tässä asiassa tulee ihan laki vastaan ;)
Ja isoveli tietää.
Patz

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Patz »

nypari kirjoitti:
Patz kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Eihän se nyt tietty kovin oikein kyllä oo joo, myönnettäköön..
Niin, mä luulen että tässä asiassa tulee ihan laki vastaan ;)
Ja isoveli tietää.
Poika!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Runkkis kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Tänään on kuukauden paras päivä, palkkapäivä.
Mitä saatko sinä palkkaa?

Itse saan vain pienen korvauksen menetetystä vapaa-ajasta.
Palkka on ehkä liian voimakkaasti sanottu tuosta rahamäärästä, jonka saan kerran kuussa, mutta kyllä sillä kaksi viikkoa selviää. Ne toiset kaksi viikkoa ovatkin sitten arvoitus.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Patz kirjoitti:Niin, mä luulen että tässä asiassa tulee ihan laki vastaan ;)
... joo. No hankin rentouttimeni sitten muilla keinoin. Tai jätän hankkimatta kokonaan, jos ne kerran sulattavat aivot.
nypari

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja nypari »

Lolita kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Tänään on kuukauden paras päivä, palkkapäivä.
Mitä saatko sinä palkkaa?

Itse saan vain pienen korvauksen menetetystä vapaa-ajasta.
Palkka on ehkä liian voimakkaasti sanottu tuosta rahamäärästä, jonka saan kerran kuussa, mutta kyllä sillä kaksi viikkoa selviää. Ne toiset kaksi viikkoa ovatkin sitten arvoitus.
Mä vertaisin mun palkkaa tässä suhteessa kuukautisiin... siis keston ja ilmenemisen puolesta. Markka-aikana osuva vertaus oli Risto Ulmalaan ja pärjäämiseen viidellä tonnilla eli sopii yrittää.
nypari

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja nypari »

Patz kirjoitti:
nypari kirjoitti:
Patz kirjoitti: Niin, mä luulen että tässä asiassa tulee ihan laki vastaan ;)
Ja isoveli tietää.
Poika!
*imee peukaloa*
Kid

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tylsyys vaivaa. Pyykit on koneessa ja kämppääkin taas käännetty ympäri. Saas nähä mitä ukkokultani taas tuumaa kun tulee kotiin. Hmm.. Mutku tää kämppä on liian pieni näille tavaroille. Tekis mieli heittää toi olkkarinpöytäki vaik vintille tai jotain.. Mitä sitä ny olkkarinpöydällä?
Kid

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Kid »

McJanne kirjoitti:
Kid kirjoitti:Mitä sitä ny olkkarinpöydällä?
Härskejä seksileikkejä tietenkin.
Njääh, siinä on (jo) liian hatarat jalat.
Kittys

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Jotainimelääsiirappistatänneniinqnythetipliz. Mä halun kokovartalohieronnan, kasvo- ja jalkahoidon, hyvän rusketuksen.. niin ja digipoksin kans.
Joo, viikon lomamatka kauas kelpais kans. :think:
Kittys

Re: KeskiviikonPerkele

Viesti Kirjoittaja Kittys »

McJanne kirjoitti:
Kid kirjoitti: Njääh, siinä on (jo) liian hatarat jalat.
No sama kääntäen; lisäjännitysmomentti ja vielä ihan ilman eestä!
Joskus on kiva tippua seljälleen. Kuin se meni, jännitys lisää..? :oops:
Vastaa Viestiin