Torstai meni jo!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mikä ihme mua vaivaa? Vetäsin pannullisen kahvia, ja nukuin silti äsken vajaan tunnin tirsat. Edelleen aivan väsypoikki. Pitäsköhän lähtee Conanin uusinnan jälkeen hetkeksi ulos, jos virkistyis. Muutenkin ollut ihan ylikiukkunen koko päivän...
1108

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jou poks, leffaan moks.

Kyy, kummelia pukkaa.
Kid

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Bileet!!Tää päsee kotiin!!111
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Kotona.. ja kohta Kauniaisiin -->
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
hebuli

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja hebuli »

RolloTomasi kirjoitti:maan politiikka on perseestä ja kansalaiset sekaisin. kyllä tässä jotain muutakin pitäisi tehdä kuin käydä verta luovuttamassa.
Pienistä verinoroista syntyy iso virta.

Minä ainakin tein tänään muutakin. Olin pitkästä aikaa tosi ahkera töissä (pomokin kiitteli mailitse että Hyvää Työtä! :leuhka: ), ja kävin salilla ennaltaehkäisemässä tukielinongelmista johtuvia työpoissaoloja sekä yhteiskuntaa rasittavia sairaalakäyntejä. Söin tänään myös varsin terveellisesti, kasvattaen elinikääni sekä odotettavissa olevaa työkykyisyyttäni 0,00000023 vuodella. Ja maailma pelastuuuuuu...

Ai niin, ja ensi eduskuntavaaleissakin aion äänestää. Saa stopin tämä persepolitiikka, ainakin mikäli se minusta riippuu.
Enthu

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Ylitöitä pukkaa,oli töissä kiireistä,monta ryhmähaastattelu/koulutusryhmää
no onneks ne tehdyt ylityötunnit saa aina takas. Jippii huomenna töihin jo seiskaksi,ei muuten jää vapaa-aikaa juuri lainkaan jos menee pidempään.

Inhottavaa kun se työvalmentajakin käy heilumassa tuolla joka vko huhtikuun neljänteen saakka.Käytännössä siis musta tehdään vammaisempaa mitä oikeasti olen.Ja melko varmasti 3kk jälkeen
näytetään taas ovea kun kevään työttömyystilastot näyttää tilastoissa
paljon kauniimmilta.

Jos mun mielipidettä kysyttäisiin työelämävalmennuksesta: ainoa hyvä asia ruokaraha,muuten yhtä tyhjän kanssa,työvalmentaja saattaa työlllistettävän työelämän porteille,mistä 3kk jälkeen kumminkin singahdetaan takaisin kortistoon,mistä muodostuu oravanpyörä
työvoiman palvelukeskus,työvalmentaja ja asiakas välille. Mistä aina poikkeuksetta työllistämistoimenpiteessä ollut kärsii.Siinähän se vitsi onkin jos taas ei vastaanota työllistämistoimenpidettä seuraa
3-6 kk mittainen karenssi miltä ajalta kaikki työttömyysetuudet evätään.

(Avautumus Maximus)
Dumari

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Paskanvitut. Ei ole vieläkään tullut auton papereita, saatika "maksullista kuittia" maksetusta autoverosta. Salille pitäs mennä muttei natsaa maksaa tuohon natsimestaan 7e ja kuukaden jos ostaa niin vituttaa kun broidi alkaa käymään pirkkolassa kuitenkin. Polvikin on perseestä taas vaihteeksi, puhumattakaan että näköjään olin unohtanut sen että olin laittanut Visan WoWin maksutatavaksi, joten nyt meni melkein kuukausi hukkaan.

Salaattia napaan ja kohta kauppaan lenkin kautta (kävellen tietysti, eihän wammaset juokse).
Nowaysis

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Äh, musta Conan oli hieman pettymys, olihan se hauska, mutta.. Onnex tänään siinä on Jake Gyllenhaal, niinq, nuuH ja LääH :gee:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kaupassa käyty. Vielä pitää käydä ostamassa patonkia ja vissyä, mutta se jääköön huomiselle tai lauantaiaamulle. Huomisen ohjelmassa olisi sitten kahden piirakan leipominen. Rankkaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Exsat

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

killkill kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Milloin se sattui?
Muistikuvani 1990-luvulta ovat hieman hämäriä :miitti: mutta mutu on että 1996-1998 tietämillä olisi HiHiHo pannut lapun luukulle.
Se oli paikallaan vielä 2001, kun allekirjoittanut muutti Lahteen, lopetettiin muistaakseni samana syksynä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt menen laittamaan kampaukseni kuntoon lauantaita varten. Ajattelin jotain saman suuntaista kuin Natalie Portmanilla, koska Natalie on hottis tsiksi.

Mä olen kuoliaaksi tylsistynyt. Kaksi päivää kahdestaan kissan kanssa tekee mökkihöperöksi. Kaiken lisäksi onnistuin ylibuukkaamaan nukkumapaikat bilevieraille. Yhdelle ei nyt ole sijaa majatalossa, joten huomenna patjaostoksille.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ElanorRaven

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kotona taas. Maha iiiiihan täynnä. Oli hyvä pizza, mozzarellaa niin paljon ettei taatusti ole valittamista! Rahat on mukamas ihan loppu, mutta silti tuli levykaupassa vierailtua... :roll: No, hyvään tarkoitukseen ne meni :D
1108

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Joupoksz, mukava ilta. Leffa oli hauska ja ilta vielä mitä parempi, biljardia, pari bissee ja hyvää seuraa. Ja stana American Dinerin purilaiset on mammuttimaisia!
killkill

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Exsat kirjoitti:Se oli paikallaan vielä 2001, kun allekirjoittanut muutti Lahteen, lopetettiin muistaakseni samana syksynä.
No perskales.. tulipa jälleen kerran todistettua ettei kestomuistiin ihan kamalasti tavaraa ole jäänyt 1990-luvulta :) No jotain remonttia ne ainakin teki noihin aikoihin tai hioi konseptiaan, koska 1997-1998 oltiin yksi viikonloppu tutustumassa Lahden yöelämään noin niinkuin ammatillisessa mielessä ja HiHiHoossakin käytiin. Muuta ei tuolta reissulta opittu kuin että a) Seurahuoneella oli yksi hyvä poke b) ei se Tampereen yöelämä nyt niin kamalan tylsää ollutkaan.
RolloTomasi

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

hebuli kirjoitti: Ai niin, ja ensi eduskuntavaaleissakin aion äänestää. Saa stopin tämä persepolitiikka, ainakin mikäli se minusta riippuu.
Mutta muistathan, että eniten ääniä saanut ei välttämättä pääse maan presidentiksi.
hebuli

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja hebuli »

RolloTomasi kirjoitti:
hebuli kirjoitti: Ai niin, ja ensi eduskuntavaaleissakin aion äänestää. Saa stopin tämä persepolitiikka, ainakin mikäli se minusta riippuu.
Mutta muistathan, että eniten ääniä saanut ei välttämättä pääse maan presidentiksi.
Ei, eikä varsinkaan eduskuntavaaleista.
Exsat

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

killkill kirjoitti:b) ei se Tampereen yöelämä nyt niin kamalan tylsää ollutkaan.
Sun olis pitänyt käydä silloin samana syksynä kun muutin. Yksi pommi ja kolme ammuskelutapausta keskustassa, vähän kävi mielessä että mihin sitä on tullut muutettua.
Vastaa Viestiin