Torstai meni jo!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsat kirjoitti:Jou poks!
Kohta salille ja sieltä jonkun kaffepaikan kautta töihin. Päätä särkee, mutta muilta osin hyvä fiilis! Linnut tosin yrittävät mitätöidä äskeisen imurointini heittelemällä jyviä lattialle, mutta yritän ohittaa koko touhun. Imuroin sitten vaikka uusiks myöhemmin.
Poks! Onko sulla jo pk-suraa?
Nowaysis

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Siis MTV soittaa top ten at tenissä otsikolla "WHY?" ihan mun nuoruuden parhausmusiikkia. Eikö esim Cotton eye Joe, All that she wants, Mambo nro 5 ja Informer oo joittenkin mielestä hyviä niinq, sillai retrospektiivisesti tarkasteltuna? Mut ainakin Rednex heittää suoraan vuoden 1994 teinidiskoihin, o tempora, o mores!

Edit: Ja siis Aquan Barbie Girlkin oli päässy tälle listalle, goddamit!1
Viimeksi muokannut Nowaysis, 16.03.2006 10:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Exsat

!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

irmelianneli kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Jou poks!
Kohta salille ja sieltä jonkun kaffepaikan kautta töihin. Päätä särkee, mutta muilta osin hyvä fiilis! Linnut tosin yrittävät mitätöidä äskeisen imurointini heittelemällä jyviä lattialle, mutta yritän ohittaa koko touhun. Imuroin sitten vaikka uusiks myöhemmin.
Poks! Onko sulla jo pk-suraa?
Ei oo! Meen 11.00 Paceen ja sen jälkeen salille, eli joskus klo 13.00 olisin valmis. Tuuks seuraks? 8)

Hitto! Pitäis olla jo menossa! Soitan sulle salin jälkeen, tai laita viestiä tai jotain. ;)
ninnithequeen

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mitäs sitä tänään tekis. Onko ehdotuksia? Jonnekin ulos pitäs perheen kanssa päästä, mutta mihin? Iänikuiseen Itikseen varmaan kuolaamaan sisustusjuttuja....
Patz

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Nowaysis kirjoitti:parhausmusiikkia
Hitto! Ihan tulee teinivuodet mieleen siinä Lahden ainossa hyvässä menomestassa sihen aikaan eli High Hill Housessa :mrgreen: No siis muihin ei riittäny ikä...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: !

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsat kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Jou poks!
Kohta salille ja sieltä jonkun kaffepaikan kautta töihin. Päätä särkee, mutta muilta osin hyvä fiilis! Linnut tosin yrittävät mitätöidä äskeisen imurointini heittelemällä jyviä lattialle, mutta yritän ohittaa koko touhun. Imuroin sitten vaikka uusiks myöhemmin.
Poks! Onko sulla jo pk-suraa?
Ei oo! Meen 11.00 Paceen ja sen jälkeen salille, eli joskus klo 13.00 olisin valmis. Tuuks seuraks? 8)

Hitto! Pitäis olla jo menossa! Soitan sulle salin jälkeen, tai laita viestiä tai jotain. ;)
Joo! Tosi hyvä vaan, ku oon ihan alkutekijöissä ja vaatteitta ja naama sukimatta!
RolloTomasi

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Patz kirjoitti:High Hill Housessa :mrgreen:
Hilli ruletti! :miitti:

Tietääkö kukaan onko se vielä pystyssä?
Kid

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Töissä :cheer: Terveenä :cheer:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nowaysis kirjoitti:Siis MTV soittaa top ten at tenissä otsikolla "WHY?" ihan mun nuoruuden parhausmusiikkia. Eikö esim Cotton eye Joe, All that she wants, Mambo nro 5 ja Informer oo joittenkin mielestä hyviä niinq, sillai retrospektiivisesti tarkasteltuna? Mut ainakin Rednex heittää suoraan vuoden 1994 teinidiskoihin, o tempora, o mores!

Edit: Ja siis Aquan Barbie Girlkin oli päässy tälle listalle, goddamit!1
Joo, hei! Ite just jumppailin tossa ja harvinaisesti oli MTV päällä, ni oli pakko sulkea se vekotin, kun ei voi kestää mitään ysäreitä!! :x Jostain syystä kammoan.

Edit: Kahville keskustaan Exsatin ja mun kaa, poitsu messiin??!
Patz

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja Patz »

RolloTomasi kirjoitti:Tietääkö kukaan onko se vielä pystyssä?
Tietää, ei ole ollut pystyssä enää vuosiin. Siinä on jotain muuta tilalla... Tunnetaankohan me!? :shock:
Sannu

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Patz kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Tietääkö kukaan onko se vielä pystyssä?
Tietää, ei ole ollut pystyssä enää vuosiin. Siinä on jotain muuta tilalla... Tunnetaankohan me!? :shock:
Siinä on Pizza Rax nykyäään..muistatteko Hillin poken? Sen Tuijan..suht useasti menin väärillä papereilla enkä koskaan kärähtänyt, mikä on kyllä aika ihme, sillä se oli tosi tarkka...

Menossa Lahti goes kalleen?
RolloTomasi

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Patz kirjoitti: Tunnetaankohan me!? :shock:
Ei me varmaan, kun sä oot niin wanha. :D
Sannu kirjoitti: Menossa Lahti goes kalleen?
Lahti on vähän liian kaukana...
Patz

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Sannu kirjoitti:Menossa Lahti goes kalleen?
Voi tsiisus, kävi mäihä! :mrgreen:
Meillä on huomenna yhdet läksiäiset ja jos yhtään perinteisiin on luottamista, Kalleen käy tiemme alkuillan yksityistilaisuuden jälkeen. Eli Kalle, here I come!

Tää on kyllä NIIN totta!
killkill

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja killkill »

RolloTomasi kirjoitti:Hilli ruletti!
Lopetettu aikoja sitten.
RolloTomasi

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

killkill kirjoitti: Lopetettu aikoja sitten.
Milloin se sattui?

(*huomaa, että on jäänyt jostakin väliin*)
millivanilli

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

X TPK!!

Päivän saldo: yksi palautettu ryhmätyö, tentti ja lauantain tenttiä varten lainattu kolme kirjaa (pitäis varmasti lukeakin ne kirjat jossain vaiheessa).
Patz

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Hei nythän mä innostuin ihan totaalisesti tosta Lahti goes Kallesta! Hitto Lahtelaiset, mä oon ylpee meistä!!
killkill

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja killkill »

RolloTomasi kirjoitti:Milloin se sattui?
Muistikuvani 1990-luvulta ovat hieman hämäriä :miitti: mutta mutu on että 1996-1998 tietämillä olisi HiHiHo pannut lapun luukulle.
bedlam

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Nowaysis kirjoitti:Cotton eye Joe
Kyseinen ralli jäi jopa häiritsevyyksiin asti soimaan päähän sen jälkeen kun runkkariporukalla uutenavuotena Kaarlessa istuskellessamme biisi soitettiin. Wediid ju kamfrom wediidju gouuu, wediid ju kamfrom katnaitsouuuu!
Nowaysis

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

irmelianneli kirjoitti:
Edit: Kahville keskustaan Exsatin ja mun kaa, poitsu messiin??!
Boju on hesassa ja mä "teen kouluhommia", kuten huomaat ;) Eiq oikeesti nyt pakko laittaa Kitykin kiinni, ei tuu muuten mitään..juokaa hyvät kahvit :)
Sannu

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Patz kirjoitti:Hei nythän mä innostuin ihan totaalisesti tosta Lahti goes Kallesta! Hitto Lahtelaiset, mä oon ylpee meistä!!

Joo mä varasin lipun jo hyvissä ajoin, meen mus siskon 38 v kanssa..ja siellä on varmaan enemmän sen ikäluokan jengiä mut ihan jees kuitenkin..OFFTOPIC Lahesta tulossa kolme LINKKULASTILLISTA jengiä ja yli 900 lippua on linastettu!
Kittys

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Uh. Mua soitettiin huomenaamuksi töihin. Kuin hitossa mä taas käynnistyn aamulla klo 5:30? :shock:

Kahvia perkele.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tuntuu taas hetkellisesti asiat sujuvan mallikkaasti.
Helvetinmoinen nippu tehtäviä pläjäytettiin käteen,
kohta pääsee työmaalle keskittymään olennaisiin juttuihin.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Patz

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Sannu kirjoitti:siskon 38 v kanssa..
Jahas, eli sun siskos sitte varmaan tuntee mun systerin ja broidin ;)

Jumituin tonne LGK-palstalle ja herranen aika, siellähän on satoja ihmisiä jonottamassa lippua eli hyvät bileet tiedossa! Mä yritän houkutella ton systerin kans mukaan, jos päästäis paikalle sit 23 jälkeen.
Viimeksi muokannut Patz, 16.03.2006 11:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Edith

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja Edith »

En pääsekään kesätöihin sitten kumminkaan sinne mukavasti ilmastoituun ilmaisen kahvin ja mukavien insinöörien toimistoon, jossa sain kuluttaa viime kesän mukavia hetkiä. Harmittaa vähän. Pitäis niinku sit tosissaan alkaa katteleen muuta. Ja heti kans, ennenku ihan tosissaan on liian myöhästä.
Vastaa Viestiin