Torstai meni jo!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elukka

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kuudes TPK.
Lametus.
ninnithequeen

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei vittu voi olla näin tylsää ja näin pahalla päällä :tiistai:
Kid

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ihanaa olla taas duunissa. Kiloja tippui parin päivän aikana kaks ja tänään vielä varmuuden vuoksi puurolinjalla. Ettei masu vaan taas äidy huonoksi.
Illalla tulee Lost (yippee) ja mulla vieläkin se juustonaksupussi avaamattomana odottamassa. Tänään mä sen nautin tai siis ainakin osan. Löövli!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tää voi olla nyt ehkä umpitampiomaisuutta.. mutta en voi enää olla paikallani. Mä aattelin mennä salille ihan vaan tutustumiskäynnille, hieman heiluttelemaan muutamaa raajaa, ihan kevyesti. Ei mulla oo ollu lämpöökään moneen päivään.

ninnithequeen kirjoitti:Ei vittu voi olla näin tylsää ja näin pahalla päällä :tiistai:
Muistele eilistä Conania kaksi sekuntia! :)
ninnithequeen

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ei vittu voi olla näin tylsää ja näin pahalla päällä :tiistai:
Muistele eilistä Conania kaksi sekuntia! :)
Jep. Tänään pitää kattoa kyl uusinta.

Taidanpa mennä katselemaan Annan kuvagalleriaa :lol:
1108

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Huomenta. On muuten hyvä olo, kun nukuin semmoset 12h ilman suurempia keskeytyksiä. Kylläpäs lomalla on kivaa olla, tätä lisää.
1108 kirjoitti: Tonttu voi hioda valmennussuunnitelmaansa.
No mutta hyvin alkoi ainakin unettaa. :D
1108

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

WTF?!?

t:tonttu
Viimeksi muokannut 1108, 16.03.2006 12:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Huomenta. On muuten hyvä olo, kun nukuin semmoset 12h ilman suurempia keskeytyksiä. Kylläpäs lomalla on kivaa olla, tätä lisää.
1108 kirjoitti: Tonttu voi hioda valmennussuunnitelmaansa.
No mutta hyvin alkoi ainakin unettaa. :D
Joku on selvästi nyt väärillä tunnuksilla sisällä :lol:
tonttu

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Vittu, mä en osaa... :lol:
millivanilli

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Heh, mä olen näemmä omaksunut ainakin osittain tämän viraston työtahdin. Kaksi ja puoli tuntia olen tiliöinyt laskuja :P aika surkea suoritus, jopa multa *hih* No ei, tänään oli sentään vaikeita tapauksia.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja cardic »

takas luennolle. melkein napostelee
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä en ole vieläkään aloittanut siivoamista enkä käynyt kaupassa. Hyvät bileet tiedossa. Sen sijaan mä hihittelen naudanfilejatkokertomukselleni. Säälittävää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kid

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Lolita kirjoitti:Mä en ole vieläkään aloittanut siivoamista enkä käynyt kaupassa. Hyvät bileet tiedossa. Sen sijaan mä hihittelen naudanfilejatkokertomukselleni. Säälittävää.
Huumoria pitää repiä siitä, mistä lähimpää löytää! (huonoo suomea) Vitutusketjussako jossain on episodin alkutarina? Käyn kurkkaa jospa mäkin saisin hymyn huulilleni.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Keikka heitetty Hämeen perämetsien lukioon. Outo mesta, yhtään naispuolista ei tullut vastaan.

Takaisintullessa piti poiketa Lammille ostamaan paikallista naminami-tuotetta, ehkä maistan tänään, ehkä en.

Nyt salille ja Potteriostoksille sen jälkeen. Eli AFK loppupäivän.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ElanorRaven

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Huhhuh... Kotona jälleen ja kouluviikko viimein takana. Hirveästi tekisi mieli pizzaa kunnon mozzarellakuorrutuksella... Täytynee houkutella joku tänään seuraksi johonkin ravinteliin.

Ihana pino laskuja odotti postilaatikossa, voi kuinka mukavaa. :maanantai:
1108

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:
1108 kirjoitti:Huomenta. On muuten hyvä olo, kun nukuin semmoset 12h ilman suurempia keskeytyksiä. Kylläpäs lomalla on kivaa olla, tätä lisää.
1108 kirjoitti: Tonttu voi hioda valmennussuunnitelmaansa.
No mutta hyvin alkoi ainakin unettaa. :D
Joku on selvästi nyt väärillä tunnuksilla sisällä :lol:
Hyvin sä vedät tytsy.
Patz

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Hei kertokaa mulle, että jos on ilman jotain juttua niin se on ihan fine. Mutta sitten kun pääsee sen makuun niin pitäs saada koko ajan?

Ja ei, en ole huumekoukussa.
ElanorRaven

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Patz kirjoitti:Hei kertokaa mulle, että jos on ilman jotain juttua niin se on ihan fine. Mutta sitten kun pääsee sen makuun niin pitäs saada koko ajan?
Panettaa?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen erittäin hyvä ellen täydellinen. Tavaroita laiteltu paikoilleen ja piiloteltu vieraiden silmistä ja nyt enää imurointi ja vessan pesu. Vessan säästän viimeiseksi, koska se on mun suosikki.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
RolloTomasi

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

maan politiikka on perseestä ja kansalaiset sekaisin. kyllä tässä jotain muutakin pitäisi tehdä kuin käydä verta luovuttamassa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

RolloTomasi kirjoitti:maan politiikka on perseestä ja kansalaiset sekaisin. kyllä tässä jotain muutakin pitäisi tehdä kuin käydä verta luovuttamassa.
Epäilemättä. Mutta kyllä se muukin saa lisäpotkua verestä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
RolloTomasi

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

urpiainen kirjoitti:Epäilemättä. Mutta kyllä se muukin saa lisäpotkua verestä.
se on kyllä totta, mutta ei sitä muuta nyt haihatteluna voi pitää.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

P-kahviteltu kaupungilla hyvässä seurassa, ja jumppailtu salilla kolmisen varttia, hyvä minä! Tai sitten ei.. Saapa nähä. Aivan mahtava keli ollut kyllä koko viikon. Näkyykö tälle loppua laisinkaan? Tekis mieli ulkoilla enemmänkin tuolla suvi-ilmastossa, vaan kun ei vielä ihan tohdi kuitenkaan.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Iltapäivää! Ekaa kertaa moniin päiviin kerkee taas kirjottaa tänne jotain. On tosin ollu niin kiukuttava viikko monellakin tapaa, ni ehkä on parempi et en ookaan koodaillu tänne mitään kirosanoja.
Mitä duuniin ja varsinki pomooni tulee, se teki nyt viimisimmän virheensä This means war! :twisted:
Mut ei voi mitään, elämä jatkuu ja kevät tulee. Ja etenki synttärit tulee. Haa! Voisinki olla viikonloppuna aamusta iltaan humalassa. Ehkä ei kuitenkaan kannata.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kid

Re: Torstai meni jo!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huhuhuh. Onpas ollut kiirettä. Mutta ei niin kiirettä, ettenkö ois kaupasta kerenny hakee hiuslakaa ja lakuja.
Vajaa tunti ja sitten mutkien kautta kävellen kotiin. Hiano ilima!
Vastaa Viestiin