Nykänen takas linnaan.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Nykänen takas linnaan.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Keu keu, Mattia vietiin taas.

Ehkä löin ehkä en, pilluhan tässä mielessä mutta käydään nyt linnassa ensiksi, vankila on mesta paikka.
Tampereen käräjäoikeus tuomitsi Matti Nykäsen torstaina neljäksi kuukaudeksi ehdottomaan vankeuteen vaimonsa pahoinpitelystä.
Pahoinpitelyt sattuivat viime syksynä heti, kun Nykänen pääsi vapaaksi vuoden ja kuukauden linnatuomion jälkeen.
Kun Nykänen pääsi Kylmäkosken vankilasta keskiviikkona, poliisi haki hänet selliin seuraavana sunnuntaina. Vaimolla oli päässä haava, kasvot kuhmuilla ja huulet verillä.
Tuttavan pahoinpitely ruokailuveitsellä kämmenselkään tapahtui Korpilahdella. Asianomistajan ja yhden todistajan mukaan kyse oli velkariidasta.
Haa haa!!! (Nelsonin äänellä)
ninnithequeen

Re: Nykänen takas linnaan.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Noniin, vetoja, hakeeko Mervi taas avioeroa? Vai onko ensi viikon Seiskassa taas "Rakastamme toisiamme ikuisesti"-lööpit? Ja hakkaako Matti eukkonsa läksiäisissä?
nypari

Re: Nykänen takas linnaan.

Viesti Kirjoittaja nypari »

Seiska vois alkaa myydä pakettimatkoja Matin sellin ääreen. Bussissa tarjoiltais isolla kauhalla sotajuomaa ja puhuttais rivoja niinku Keihäsmatkojen tapaan. Perillä kaikki puettais Mäser-paitoihin ja halukkaat voisivat antaa Masalle vuoden -76 Jallun omakuvia runkkumazkuksi.
Elukka

Re: Nykänen takas linnaan.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:Noniin, vetoja, hakeeko Mervi taas avioeroa? Vai onko ensi viikon Seiskassa taas "Rakastamme toisiamme ikuisesti"-lööpit? Ja hakkaako Matti eukkonsa läksiäisissä?
Ja ennen kaikkea repiikö Seiska aiheesta hirmuiset lööpit?
Kittys

Re: Nykänen takas linnaan.

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Oih, miksei se Matti vaan voi vaikka kuolla pois?

Anteeksi. On ihana olla ilkeä ihminen.
ninnithequeen

Re: Nykänen takas linnaan.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kittys kirjoitti:Oih, miksei se Matti vaan voi vaikka kuolla pois?
Seiskahan menis konkurssiin! Mitä mä sitten lukisin torstaisin duunissa :shock:
Dumari

Re: Nykänen takas linnaan.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Epäilen hiukkasen että Matti ei tätä menoa elä kymmentä vuotta pidemmälle, oppis olemaan kunnolla.
Nighthawk

Re: Nykänen takas linnaan.

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Oksettaa tuo mies sekä hänen ympärillään pyörivät verenimijät. En voi käsittää, miten kansa jaksaa fanittaa tuollaista paskaläjää. Onko yleisesti hyväksyttävää, että joku on hyvä jätkä, jos on hakannut vaimonsa varmaan kymmeneen otteeseen ja yrittänyt tappaa hyvän kaverinsa jne. Niin, sehän on koko kansan Matti, eihän se hänen syynsä ole, kun napit ja viinat tipahtaa kurkusta alas ja puukko tai lampunjalka välillä jyskyttää jonkun kehoa.

Sitten vielä Markus Selinin ja 7-päivää –lehden toimittajan tapaiset perskärpäset leikkivät hänen ystäväänsä, jotta voisivat kasvattaa omaisuuttaan. Mielestäni on aika sairasta tehdä rahaa täysin kontrollinsa menettäneellä sairaalla ihmisellä. Vähän samantapaista toimintaa kuin esim. huijaisi rahaa dementoituneelta vanhukselta.
ninnithequeen

Re: Nykänen takas linnaan.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nighthawk kirjoitti:Mielestäni on aika sairasta tehdä rahaa täysin kontrollinsa menettäneellä sairaalla ihmisellä. Vähän samantapaista toimintaa kuin esim. huijaisi rahaa dementoituneelta vanhukselta.
Tämä on kyllä niin totta.
killkill

Re: Nykänen takas linnaan.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Nighthawk kirjoitti:Vähän samantapaista toimintaa kuin esim. huijaisi rahaa dementoituneelta vanhukselta.
Sillä erolla, että Nykänen on itse juonut päänsä pehmeäksi. Dementia ei taida kauhean usein olla suora seuraus omasta toiminnasta/valinnoista.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12348
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nykänen takas linnaan.

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Matin päivitettyjä aforismeja:

- Vankila on jailii.
- Vankila on kyllä ihan mesta paikka.
- Vankilassaolo on ihmisen parasta aikaa.
- Lusiminen on kuin lankakerä - se alkaa ja loppuu.
- Jokainen tsäänssi on mahdollisuus karata.
- Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä onko muilla sellikavereilla.
- Jokainen meistä on leikannut makkaraa, mutta kuka on leikannut ylilihavaa Mervi Tapolaa?
- Aina kun mä puukotan mulle tulee sellainen bon voyage-fiilis että mä oon kokenut tämän ennenkin.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Nighthawk

Re: Nykänen takas linnaan.

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

killkill kirjoitti:
Nighthawk kirjoitti:Vähän samantapaista toimintaa kuin esim. huijaisi rahaa dementoituneelta vanhukselta.
Sillä erolla, että Nykänen on itse juonut päänsä pehmeäksi. Dementia ei taida kauhean usein olla suora seuraus omasta toiminnasta/valinnoista.
Ei toki. Ajoin tuolla vertauksella takaa ainoastaan hyväksikäyttäjän roolin moraalittomuutta - tässä tapauksessa uhriin ei ollut tarkoitus viitata millään muotoa.

Oman käsitykseni mukaan kummatkin tapaukset ovat lähes yhtä moraalittomia, vaikka toinen näyttääkin olevan yleisesti hyväksytty; olen ymmärtänyt että lähemmäs miljoona suomalaista maksaa ko. paskalehden toimittajien palkkoja.

ps. Muistaakseni riskiä sairastua dementiaan voi lisätä mm. nauttimalla alumiinia. Tuohon en kyllä keksi muuta luonnollista tapaa kuin käyttää väärin suunnattomia määriä teflon-pannuja, joista sitten irtoaa nautittavaan ruokaan Al-hiukkasia.

Pps. Faustino maistuu ja tuntuu hyvältä, varsinkin suurina määrinä nautittuna'. :)
Elukka

Re: Nykänen takas linnaan.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Nighthawk kirjoitti:ps. Muistaakseni riskiä sairastua dementiaan voi lisätä mm. nauttimalla alumiinia. Tuohon en kyllä keksi muuta luonnollista tapaa kuin käyttää väärin suunnattomia määriä teflon-pannuja, joista sitten irtoaa nautittavaan ruokaan Al-hiukkasia.
"Et Vaan Osaa"
-(tm) & (c) Jukka K. Korpela


Jos on ihan aktiivisesti tarkoitus dementoitua, niin siitä vaan jauhamaan vaikka alumiinifoliota kahvimyllyssä ja nauttimaan silppu ruoan seassa.
Virvoitusjuomien ryystäminen alumiinitölkeistä saattaa auttaa myös. (Bonusta siitä jos tölkin sisältö on lisäksi alkoholipitoista.)

:piru:
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12348
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nykänen takas linnaan.

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

4 kk:n kakku. Eikä mikään sokerileipurin väsäämä kakku. :perse: :perse:

Ehdoton kakku.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
slam

Re: Nykänen takas linnaan.

Viesti Kirjoittaja slam »

Kakkukahveet sai sekin... Ehkäpä en rupee fanittaa miestä, vaikka en kait miekään ihan seesteisyyden esikuva ole... mut joku roti sentään
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nykänen takas linnaan.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Homeboy65 kirjoitti:Matin päivitettyjä aforismeja:

- Vankila on jailii.
- Vankila on kyllä ihan mesta paikka.
- Vankilassaolo on ihmisen parasta aikaa.
- Lusiminen on kuin lankakerä - se alkaa ja loppuu.
- Jokainen tsäänssi on mahdollisuus karata.
- Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä onko muilla sellikavereilla.
- Jokainen meistä on leikannut makkaraa, mutta kuka on leikannut ylilihavaa Mervi Tapolaa?
- Aina kun mä puukotan mulle tulee sellainen bon voyage-fiilis että mä oon kokenut tämän ennenkin.
Minä ja muut Lolitalla olijat nauroimme. Vähän pidätetysti, minä ainakin.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin