F-F-F-Friday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: F-F-F-Friday

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hiphei ja nyt autoa tiskamaan ja sitten pitäs mennä jonnekin pitskuun päin shoppaileen jotain halpoja housuja kaverille ja/tai ittelle... Töistä kotiin, mars!
Enthu

Re: F-F-F-Friday

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Osanottoni/Voimia Geelle&Miehelleen

Edit:Ei pahaa ettei jotain hyvääkin onnea myltsille :)
Viimeksi muokannut Enthu, 17.03.2006 18:14. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: F-F-F-Friday

Viesti Kirjoittaja sipsi »

En mäkään löydä millään sitä Geetzusysteemiä, mut tajusin kuiteski varmaan mistä on kyse. Ihan järkyttävää. Vaikea sanoa mitään. Osanotot täältäkin..ja voimia.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Sannu

Re: F-F-F-Friday

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Sama täällä, mikäli ymmärsin rivien välistä niin todella pysäyttävä juttu. Olen pahoillani puolestani. :(

Olipa taas viikko. Kovasti tehty töitä ja jotenkin ollut nahkea olo. Sellainen hassu tunne, että vaikka kuinka tekee ja tekee mitään ei saa aikaiseksi..
1108

Re: F-F-F-Friday

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ylläripylläri, olen:

Kuva
RolloTomasi

Re: F-F-F-Friday

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Judy.
Sannu

Re: F-F-F-Friday

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Mä lähen kohta Kalleen 900 lahtelaistaustaisen henkilön kanssa puhumaan Kiparista ja Linkuista ja Lahen Reippaasta, Kyykästä ja Malskista, Kampa-Raimosta ja Salppurinkisoista.

ELÄKÖÖN LAHTI JA LAHTELAISET!!!!!!!!
1108

Re: F-F-F-Friday

Viesti Kirjoittaja 1108 »

[del]asiatonta tekstiä[/del]

EDIT: Selkis.
Viimeksi muokannut 1108, 17.03.2006 16:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Patz

Re: F-F-F-Friday

Viesti Kirjoittaja Patz »

Sannu kirjoitti:Mä lähen kohta Kalleen 900 lahtelaistaustaisen henkilön kanssa puhumaan Kiparista ja Linkuista ja Lahen Reippaasta, Kyykästä ja Malskista, Kampa-Raimosta ja Salppurinkisoista.

ELÄKÖÖN LAHTI JA LAHTELAISET!!!!!!!!
JEEE!! Siellä nähään!
Sannu

Re: F-F-F-Friday

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Patz kirjoitti:
Sannu kirjoitti:Mä lähen kohta Kalleen 900 lahtelaistaustaisen henkilön kanssa puhumaan Kiparista ja Linkuista ja Lahen Reippaasta, Kyykästä ja Malskista, Kampa-Raimosta ja Salppurinkisoista.

ELÄKÖÖN LAHTI JA LAHTELAISET!!!!!!!!
JEEE!! Siellä nähään!
Joo tuun ottaa hihasta kiinni kun nään sut!
Kid

Re: F-F-F-Friday

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä en jaksa enää tehdä tänään töitä. Porukkaa vaan hiljalleen katoaa täältä.. Mäkin tein eilen 15 min ylitöitä, lähden tänään siis sen verran aikasemmin. Ja tän vimoset 15min lorvailen...
Kittys

Re: F-F-F-Friday

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Jaksuja Geelle ja perheelle <3


Kotona. Tarttee safkaa ja kahvia. Oli töissä tänää päiväkodissa, pientenryhmässä. Ihania noi pukkuihmiset . Oon Onnellinen omasta ja pidän aina kiinni<3.
Kid

Re: F-F-F-Friday

Viesti Kirjoittaja Kid »

Viikonloppuja kaikille. Pitäkää toisistanne huolta!
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: F-F-F-Friday

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Osanottoni Geelle ja miehelle. Tuollainen herättää kyllä ajatuksia. Ja polven rampaistuminenkin on tähän hätään hyvin pieni murhe.

Mut myltsille kuitenkin onnea... kai?
Näin se maamme puolustus vaan vanhenee, on jo kohta antiikkikalustoa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: F-F-F-Friday

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mylwin kirjoitti:Kiitokset onnittelijoille! =)

Nostin nostalgiatunnelmissa vanhan onnitteluketjun cityllä pintaan. Viime vuonna meni synttärit nettiluokassa Hyrylässä. =D
Onneksi olkoon, pikku-Myltsi! Pyydä rakastasi halaamaan minun puolesta, jookos? Jos mahdollista, ajatelkaa yhdessä minua.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: F-F-F-Friday

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Osanottoni Geetsulle ja hänen miehelleen.
Kikkelis kokkelis.
Angita

Re: F-F-F-Friday

Viesti Kirjoittaja Angita »

Syndeonnittelut Myltsille täältäkin!
Kittys

Re: F-F-F-Friday

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Syndet Myltsille!


Voisin ottaa tänään varaslähdön omiini kääpiön jo nukkuessa. Ah, lepposa koti-ilta. Huomenna saaristoon möksälle ja kelkkailemaan. Jeppajee. Mii laiks.
Dumari

Re: F-F-F-Friday

Viesti Kirjoittaja Dumari »

:beer: PAARIIN!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: F-F-F-Friday

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

cardic kirjoitti:katos vaan, katatonia on 27.4. tavastialla. pitaa varmaan ostaa liput
Eeeiiiii... :cry: Mä en pääse!!!
tonttu

Re: F-F-F-Friday

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Iltaa! Osanottoni Geelle ja onnittelut Myltsille.

Mukavaa perjantai-iltaa, sangen mukavaa että ei ole töitä. Jaksellaan.
ElanorRaven

Re: F-F-F-Friday

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Voi Geetzua... :cry: Juuri eilen ihmettelin, mihin hän on oikein kadonnut... Ihmistä ollenkaan tuntematta kuitenkin pidin hänen kirjoituksistaan. Toivon kaikkea hyvää hänelle ja miehelle :h:
1108

Re: F-F-F-Friday

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Se joka nyt ymmärtää kysymykseni väärin tai ottaa sen provona niin haistakoon paskan.

Minua mietityttää...

Jos itse kohtaisin samanlaisen traagisen kohtalon kuin eräs tänne kirjoittaneista niin en todellakaan tapauksen johdosta poistaisi tunnuksiani ja päivittäisi blogiani. Surisin, olisin läheisteni kanssa, en eYstävien kanssa. Se ei tulisi mieleenikään, hakisin lohtua oikeiden ystävien parista.

Jotenkin tuntuu oudolta, onko tämä kity joillekin elämää suurempi asia?

Kait mä en vaan tajua...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: F-F-F-Friday

Viesti Kirjoittaja Lolita »

1108 kirjoitti:Jos itse kohtaisin samanlaisen traagisen kohtalon kuin eräs tänne kirjoittaneista niin en todellakaan tapauksen johdosta poistaisi tunnuksiani ja päivittäisi blogiani. Surisin, olisin läheisteni kanssa, en eYstävien kanssa. Se ei tulisi mieleenikään, hakisin lohtua oikeiden ystävien parista.
Tunnusten poistoon en osaa sanoa juuta enkä jaata, mutta käsittääkseni blogi oli muillekin kuin "meille" suunnattu. Taisi moni tuttava seurata elämää sitä kautta. Monasti on helpompi kertoa asiasta tuolla tavalla välillisesti kuin suoraan. Kertominen taas, paras saada heti alta pois, ettei onnittelut ja kyselyt etenemisestä jatku. Läheisten kanssa hän taitaa asiaa surrakin, sattumalta vaan tieto tuli Kityyn, kun joku kävi vilkaisemassa blogia.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ElanorRaven

Re: F-F-F-Friday

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

1108 kirjoitti:Jos itse kohtaisin samanlaisen traagisen kohtalon kuin eräs tänne kirjoittaneista niin en todellakaan tapauksen johdosta poistaisi tunnuksiani ja päivittäisi blogiani. Surisin, olisin läheisteni kanssa, en eYstävien kanssa. Se ei tulisi mieleenikään, hakisin lohtua oikeiden ystävien parista.

Jotenkin tuntuu oudolta, onko tämä kity joillekin elämää suurempi asia?
Ensimmäisenä mieleeni tuli, että näistä ihmisistä on tullut ko. henkilölle mahdollisesti hyvinkin läheisiä, mutta hänellä ei ole voimia ottaa heihin suoraan yhteyttä. Ja blogin päivittämiseen saattaisi olla sama syy - ei tarvitse sitten turhaan kuunnella tuntemattomilta ihmisiltä "No, miten teillä menee pikkuisen kanssa?" tai vastaavaa... Oikeat ystävät osaavat ottaa osaa ja ulkopuoliset ymmärtävät, että nyt on hyvä hetki olla hiljaisuudessa. Saatan minäkin olla väärässä.
Vastaa Viestiin