Saturday izza sadder day

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Sininikki kirjoitti: Koklaa mua! Uuuh! Kuumapöksy! Lähe tänään kaupungille mun kaa. Tee babe prinssistä kuningas! Rikotaan jossain baarissa tiskin takainen lasi ja kerätään sirpaleet. Pöllitään sen jälkeen joltain koululta karttapallo. Mä voin sitten jatkoilla liimailla sulle niistä sen sun diskoboltsin. Joo joo, honey! Mennään tänään!
Heii!
Mutta kun meikkis oli eilen ulkona ja tänään on tiltissä! Otin vaan pari drinksiä mutta tanssin hiukset silmillä ja kaikkee ja sit valvoin taas. Pakko levätä, man.

Jees idis kuiteski!
<3
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Löysinpä yhtäkkiä itteni Ginalta (whaaaat?!) likööriä nauttimasta ja mulle yhden yön juttuja ettimästä.. No huh huh. Jotaki orhia tuossa jo tulikin tavattua. Ne oli kyllä aika isoja. Ja ehkä vähä haisevia. Ei mun makuun ehkä kuitenkaan. (onneks on tuo sikspäketsi tuossa turvana kuitenki)
tonttu

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Koko päivä mennyt löysäillessä ja torkkuessa, kivaa. Sauna rentoutti mukavasti. Tänään tiedossa hyvää ruokaa, leffoja ja maailman parasta seuraa. :gee:
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Koko päivä mennyt esitelmää tehdessä ja kityillessä, pateettista. Sauna olisi rentouttanut mukavasti. Tänään tiedossa simppeliä ruokaa, huonoa TV-ohjelmaa ja seuranpuutetta. :(
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

urpiainen kirjoitti:Koko päivä mennyt esitelmää tehdessä ja kityillessä, pateettista. Sauna olisi rentouttanut mukavasti. Tänään tiedossa simppeliä ruokaa, huonoa TV-ohjelmaa ja seuranpuutetta. :(
No mikset tule tänne??? Kaikki täällä sanoivat niin, kun luin viestisi! Me lähdetään varmaan täältä ulos kaupungille, joten voit kyllä liittyä sittenkin seuraamme. Jos kiinnostaa, pane viestiä privana vaikka mulle sanotaanko vaikka tunnin sisällä.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Keikaus kirjoitti:No mikset tule tänne??? Kaikki täällä sanoivat niin, kun luin viestisi! Me lähdetään varmaan täältä ulos kaupungille, joten voit kyllä liittyä sittenkin seuraamme. Jos kiinnostaa, pane viestiä privana vaikka mulle sanotaanko vaikka tunnin sisällä.
Kiitos, olet(te) vain mukavia. Mutta oikeasti tämä viikonloppu on virallisesti pyhitetty työnteolle (ja lievälle Kityilylle...); viestini surkeileva sävykin oli vain tarkoitettu korostamaan kontrastin kautta Tontun mukavaa viestiä yllä. Joten pitäkää te hauskaa, minulla menee nyt kone kiinni - ja tarkkaan ottaen, simppeli ruokakin taitaa korvautua ihan hyvällä aterialla ja huono tv-ohjelma hyvällä romaanilla ja punaviinillä. :D
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

urpiainen kirjoitti: Kiitos, olet(te) vain mukavia. Mutta oikeasti tämä viikonloppu on virallisesti pyhitetty työnteolle (ja lievälle Kityilylle...); viestini surkeileva sävykin oli vain tarkoitettu korostamaan kontrastin kautta Tontun mukavaa viestiä yllä. Joten pitäkää te hauskaa, minulla menee nyt kone kiinni - ja tarkkaan ottaen, simppeli ruokakin taitaa korvautua ihan hyvällä aterialla ja huono tv-ohjelma hyvällä romaanilla ja punaviinillä. :D
Tulethan joskus kuitenkin kanssamme viettämään aikaa? Voisimme olla yhtä suurta persettä.
Kikkelis kokkelis.
Patz

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Patz »

Naapurin rouvan yllätyskemuista kotiuduttu aikaisin, taitaa eilinen juhlinta painaa vielä. Nyt palelee kun höpötin ulkona yhden kivan pojan kanssa piiitkän tovin puhelimessa, taisi tulla syväjäädytys.

Nukuin sitten eilen lahjakkaasti kotiin tullessani aseman ohi, heräsin onneksi ennen seuraavaa enkä joutunut Riihimäelle asti. Onneksi kiltti sisko kävi noukkimassa kotiin :h:
Kallessa oli huikea Lahtelaisedustus, törmäsinpä jopa erääseen lukioaikaiseen ihastukseenkin. Sillä on nykyisin ruotsalainen vaimo ja kaksi lasta, ei käy kateeks (salaa olen kateellinen). Ja olihan siellä Kityedustustakin paikalla, sinkkumattia meinasin vedellä korville kun syliin parkkeerasi ;)
sinkkumatti

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Patz kirjoitti:, sinkkumattia meinasin vedellä korville kun syliin parkkeerasi ;)
Sori jos pilasin siun saumat, mutta hyvät naurut sain. Paxx oli totaalisen hölmistynyt :mrgreen:
Patz

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Patz »

sinkkumatti kirjoitti:Sori jos pilasin siun saumat, mutta hyvät naurut sain. Paxx oli totaalisen hölmistynyt :mrgreen:
Whaaat, oliks mulla jotkut saumatki jossain?

Jos tarkotit sitä mun vieressä istunutta kundia niin kerrottakoon että se oli mun kolleega, joka on naimisissa yhden toisen kolleegan kanssa. Muisteltiin sitä, kun joskus vuonna 2000 nukuttiin Chicagossa samassa sängyssä, se tais sillon käydä vähän kuumana muhun. Mut hei, kukapa ei kävis!!11?
sinkkumatti

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Patz kirjoitti:Jos tarkotit sitä mun vieressä istunutta kundia?
Just sitä. Mää luulin et sä herutit sitä, kun olit niin kiusaantunut mun parkkeeraamisestani..

Mutta mutta. Pizzaa perkele! Mulla on kaamee himotus manalan pizzaan ollut jo monta tuntia. Mä voin ihan tuntea sen tuoksun ja maun suussani..Uh. Tahtoo!
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Meik »

No vähän. Pari viikkoa sitten oli 3 pvää töistä pois flunssakuumeen vuoksi. Maanantaina hoidin kipeää poikaamme (oksennustaudissa) ja itse huomasin saavani flunssakuumeen. Ti-to vielä saikkarilla. Pe työpaikalle puolikuntoisena, koska tiesin asioiden olevan ihan sekaisin siellä. Hoidin hommat ja illalla olin ihan kunnossa jo. Mun tiimiläiset sanoivat, että pliis no more sairauksia tai paikat repee. Vaimo taas sai vissiin pojan mahataudin perjantaina. No minä oksensin just äsken ja kuume paukahti 38,5:een. Maanantaina töissä sitäjatätä.

No tätä piti tuööa tänne kitisemään, mutta äsken avaama topiccini estää minua kitisemästä :D
Kid

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Kid »

Röyh. Poijjaat kävi pelaamassa texas hold em`iä, syömässä tortilloja ja juomassa kaljaa. Enpä ollut huonompi itsekkään! Käskin miekkoset paariin että pääsen ite nukkumaan ku huomenna töitö. Kuitenkin korkkasin vie yhen kaljan ja tässä olen.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Exsatin ja ia:n kanssa alkoholia ja maailman parannusta :h:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Kid

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Kid »

Voih, mäkin kaipaan tyttöjen seuraa! Ollut jo monta tuntia pahalta haisevien ja piereskelevien miesten seurassa. Jospa hyppään koneeseen ja lennän Ouluun? Kelpaako seura :D
slam

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja slam »

väsyttää aika hiljakseen.
Elukka

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kissanristiäisistä kotiuduttu, ihan kohta unille.
Vastaa Viestiin