Saturday izza sadder day

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ElanorRaven

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kid kirjoitti:Edit: Miks mun lainaukset menee välil päin vittuu?
Koska sulta puuttuu siitä lopusta [/quote].

No mutta, huomenta arvon ruNkkarit. Löörtaagi jälleen, harvinaisen tylsä sellainen. Töihinkin pitäisi jossain välissä valua pällistelemään, tosin tekisi mieli jättää kaikki duunit huomiselle. Huomenna vaan vituttaa, jos niin teen.
ElanorRaven

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

ninnithequeen kirjoitti:Haitteko Kityvehkan? :D
Saanko kysyä, notta minkä sortin viherkasvia tämä mahtaa edustaa? :lol:
ninnithequeen

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ElanorRaven kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Haitteko Kityvehkan? :D
Saanko kysyä, notta minkä sortin viherkasvia tämä mahtaa edustaa? :lol:
Se on palmuvehka, josta on nyt tullut Kityn tunnuskasvi, koska kaikki niistä puhuvat ja niitä hankkivat. Katso sisustusvinkkejä-ketju.
Kid

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Kid »

ElanorRaven kirjoitti:Koska sulta puuttuu siitä lopusta [/quote].
Kiitos kultaseni!
Tee hommia mahdollisimman paljon lauantaina ja lorvi sunnuntaina?
ElanorRaven

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kid kirjoitti:Kiitos kultaseni!
Tee hommia mahdollisimman paljon lauantaina ja lorvi sunnuntaina?
Voi kunpa se kävisikin niin... Mutta kun onkelma on sen muotoinen, että osan hommista voin tehdä vasta huomenna, olen siis kukkatukussa töissä ja huomenna vasta saapuvat rekat Hollannista, joiden purkamiseen oma hommani on sidoksissa. Tänään olisi kumminkin jo jonkun verran tekemistä, joten voin ainoastaan valita a) lauantain ja sunnuntain tai b) pelkän sunnuntain väliltä. AAAAARGH! Tosin ei kyllä tänään menisi kahta tuntiakaan siellä... :think:
ElanorRaven

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

ninnithequeen kirjoitti:Se on palmuvehka, josta on nyt tullut Kityn tunnuskasvi, koska kaikki niistä puhuvat ja niitä hankkivat. Katso sisustusvinkkejä-ketju.
Aaaa... Siis armahin Zamioculcas Zamiifolia... Mullahan on niitä täällä jo vaikka kuinka :lol: Täytyy varmaan lisätä omanikin tuonne galleriaan :D
Dumari

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Töissä. Pari laivaa työn alla, aika heikolta näyttää että pääsis ennne viittä lähteen mihinkään. Illalla kyllä en jää himaan, tahtoo :beer: Se on sitten eri asia että mihin ja milloin selviydyn, riippuupi niin paljon töistä :?
Kid

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Kid »

ElanorRaven kirjoitti:Voi kunpa se kävisikin niin... Mutta kun onkelma on sen muotoinen, että osan hommista voin tehdä vasta huomenna, olen siis kukkatukussa töissä ja huomenna vasta saapuvat rekat Hollannista, joiden purkamiseen oma hommani on sidoksissa. Tänään olisi kumminkin jo jonkun verran tekemistä, joten voin ainoastaan valita a) lauantain ja sunnuntain tai b) pelkän sunnuntain väliltä. AAAAARGH! Tosin ei kyllä tänään menisi kahta tuntiakaan siellä... :think:
No joo...valintoja valintoja..
Mut mieti sitä kukkien kaunista tuoksua niin jo jaksaa :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vesi ropisee, kolme astetta lämmintä. En saanut yöllä unta, valvoin vielä kahden maissa ja yritin epätoivoisesti päästä Kityyn, siinä onnistumatta. Kurkku oudon tuntuinen edelleen. Pitäis pakatakin viikon varusteet, ja sitä ennen pestä pyykkiä hulluna of course.
Sannu kirjoitti:Sitäpaitsi tai no...kai se on kaikilla sama, mutta mun ei tarvitse ottaa kuin yksi olut niin mä alan puhua ihan tyhmiä ja läpiä päähäni. Sellainen idioottiaste lähtee käyntiin.

Kai se on niin, että pitäs vaan pysytellä erossa drinksuista..
Noh noh, en ainakaan pikkareissa havainnut mitään läpiä päässäsi! (Saattaahan se tosin olla että olin itse aika idioottiasteella :))
Sannu

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Sannu »

irmelianneli kirjoitti:Vesi ropisee, kolme astetta lämmintä. En saanut yöllä unta, valvoin vielä kahden maissa ja yritin epätoivoisesti päästä Kityyn, siinä onnistumatta. Kurkku oudon tuntuinen edelleen. Pitäis pakatakin viikon varusteet, ja sitä ennen pestä pyykkiä hulluna of course.
Sannu kirjoitti:Sitäpaitsi tai no...kai se on kaikilla sama, mutta mun ei tarvitse ottaa kuin yksi olut niin mä alan puhua ihan tyhmiä ja läpiä päähäni. Sellainen idioottiaste lähtee käyntiin.

Kai se on niin, että pitäs vaan pysytellä erossa drinksuista..
Noh noh, en ainakaan pikkareissa havainnut mitään läpiä päässäsi! (Saattaahan se tosin olla että olin itse aika idioottiasteella :))
No hyvä, mä oon sitten skarpannut :D Kiva nähä sua tällä mestoilla taas pitkästä aikaa...
ElanorRaven

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kid kirjoitti:No joo...valintoja valintoja..
Mut mieti sitä kukkien kaunista tuoksua niin jo jaksaa :)
Torjunta-aineilta ne vaan lemuaa... :x
No, kaipa sinne tänäänkin voisi jo hilautua. Ei mene kauaa, ja onpahan huomenna sitten helpompaa :P
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pitäis kai alkaa tässä pyykinpesuhommiin.. Ei yhtään huvita. Vois oikeestaan sen sijaan ruveta tilailemaan vähän uusia vaatteita postimyynnistä. Joo, hyvä idis.
Edith

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Edith »

Eka päivä tässä asunnossa, kun nukuin yli yhdeksään. Toisaalta huojentavaa palautua pikku hiljaa normaalimpaan elämään. En niinku olekaan sit sairas.
Kid

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Kid »

irmelianneli kirjoitti:Pitäis kai alkaa tässä pyykinpesuhommiin.. Ei yhtään huvita. Vois oikeestaan sen sijaan ruveta tilailemaan vähän uusia vaatteita postimyynnistä. Joo, hyvä idis.
Mulla tahtoo duunissa käydä kans nuin.. Eli kun on tylsää niin joku henkan ja maukan nettisivut oikeen huutaa mun nimee.. Ja eiku tilaamaan :P Kallista, mut elämä on. (vanha ja kulunut mut ah, niin totta)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Georgina »

ei tuu mittään, en voi katsoa noita uudenseelannin kuvia. Mä vaan itkeä tihrustan kun kaukokaipuu korventaa sydäntä. TAHTOOO!!!!!!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
nypari

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja nypari »

Paska olo, pitää saada ajatuksia jäsenneltyä, jotta saan tasapainoisemman olon. Tuli nukuttua univelkojakin pois 11 tunnin verran. Illalla olis tiedossa istujaiset, mutta nyt tuntuu, että krapulaa en hanki. Onneksi olen kotona, laitosasuminen ei vaan ole mun juttu, tarvitsen yksityisyyttä edes iltaisin. Mutta huomenta kaikille ja hauskaa lauantaita! Nyt aamupalaa.
sinkkumatti

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Mun pää on kipiä!
ElanorRaven

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Turkinpippurit on NIIN hyviä.

Sain tiskit tiskattua - oli synttärikaffetusten jäljiltä jäänyt aikamoinen vuori, nyt olen tarmolla saanut sen purettua. Huoh... Pitäisikö sitä töihinmenoa sitten ihan tosissaan alkaa suunnitella...
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Georgina »

sinkkumatti kirjoitti:Mun pää on kipiä!
onks darra?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Kid

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Kid »

Poijjat yrittää houkutella pikkuKidiä paheiden teille illaksi... Mä oon niiiiin kahden vaiheilla, et lähenkö vai en..Juma kun tulee rapula niin helposti..
Runkkis

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Eilen kotiuduttu Tallinnan reissulta. Jalka hieman vihoittelee. Ilmeisesti parin tunnin keikan katsominen ja klenkkaaminen vanhan kaupungin kaduila ei tehnyt sille kovin hyvää.

Nyt pitäisi sitten ottaa hieman rennommin. Tupakkaa ei tarvitse lähteä ostamaan, mutta jotain ruokaa pitäisi saada. Toisaalta suklaata on kämpillä sen verran, että en ainakaan energiavajeeseen kuole. Äh!
Elukka

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Hop, huomenta. :yo:
Kaikkea muuta kuin "sadder" oli ainakin lauantain aamuyö... Molemminpuoleista jumittuneiden lihasten hierontaa ja kaikkea muuta kivaa Haniseni :h: kanssa, aah. :mrgreen:
"Hiukan" hitaasti heräsin tänään... 9:n aikaan ekaa kertaa havahduin, mutta vasta 12:lta aloin olla kunnolla hereillä.
Tämän päivän aktiviteetit taitaa rajoittua navettahommiin, pesulla käyntiin ja kissanristiäisiin.
(Himpura, missähän välissä mä ehtisin perehtyä tietokantojen saloihin? :think:)
tonttu

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huament!
Mukava ilta oli eilen eikä tänään ole millään muotoa huono olo, kun ei juonut liikaa. Löydettiin Treen huonoin kebab-pitsa-mesta, oli aika kamalaa mättöä. Ei enää ikinä sinne.
Nyt aamupalaksi appelsiinimehua ja viinirypäleitä, jei!
Runkkis

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Miten nyt onkin niin saamaton olo (tai itseasiassa on ollut jo pidemmän aikaa)? Tietenkin voisin vedota siihen, että olen sairaslomalla enkä jalkapuolena voi tehdä kaikkea, mutta kaikkea en sen piikkiin voi laittaa. Aikaahan minulla on ollut enemmän kuin normaalisti, mutta silti se (aika) on kulunut vaan makoillessa yms. muussa tuottamattomassa puuhassa.

Tietenkin, jos minulla olisi etäyhteys työpaikan intraan, niin voisin edes jotain töitä tehdä kotona, mutta ei...

Maanantaina sitten selviää magneettikuvausten tulokset ja saan ehkä tietää saanko puukosta vai en. Toivon tosissaan, että selvisin ilman ja saisin jalkani sellaiseen kuntoon, että voisin edes kuntouttaa sitä. Mikä tahansa liikunta kyllä kelpaisi. Kotona punnertelu on tylsää.

*masentaa*
Viimeksi muokannut Runkkis, 18.03.2006 12:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nypari

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja nypari »

Vaola kirjoitti:"Huomenta"!

Typerä kysyy: Onko nyrkkirauta luokiteltu aseeksi Suomessa? Mistä sellaisen saa ja saako sitä kantaa mukana?
Se taitaa olla erityisen vaarallinen teräase, kuten kaiken maailman muutkin viritelmät. Eli älä hanki, ala pidä mukanasi!!!
Vastaa Viestiin