Saturday izza sadder day

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti: Tänään jatkuu perinneviikonloppuhässäkkä ja kohta pitää lähteä linja-autolla hakemaan iltajuhlaa varten avecceja rautatieasemalta.
Eli jos ihmettelette että kuka urpo seisoo tyhjä ilme kasvoillaan harmaissa baarikärpäsen edessä niin se olen mie.
Muistele sitten lämmöllä ensitapaamistamme :dream:
slam

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja slam »

Tänään on vituttanut ja eilen... Vähitellen taas hahmottuu kuinka "ulkona" voin joskus olla, vaikka en kotoo poistuiskaan.

Kaljaa voisi naukkailla ilokseen. Hyvät viikon lopun jatkot, teitille
hebuli

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Vaola kirjoitti:Niin vähän mietinkin. Lähinnä pohdin jotain sopivaa kättä pidempää itsepuolustukseen, jotain joka mahtuu käsilaukkuunkin.
Pieni mutta ärhäkkä koira nimeltänsä Fifi?

"Laillinen" vaihtoehto voisi olla vaikka jonkun cayenne-pippurijauhepussukan pitäminen taskussa (silmiin ja hengitysteihin hierottuna/heitettynä voi saada päällekarkaajan ihan muihin aatoksiin), mutta epäilyttää lieneekö sekään kovin käytännöllinen tositilanteessa, ties vaikka joutuu omiin silmiin. EDIT: Elukka ja nypari miettineet samantapaisia juitsuja.

Mistäs nyt yht'äkkiä tuollaisia kysymyksiä on tullut mieleen? Itsensäpaljastajat ovat heränneet talviunilta?

Lähtisköhän sitä vähitellen sinne Lolitalandiaan päin jotta ehtii edes piipahtaa ja kattia vähän kiusata, kiire ilta tiedossa.
Viimeksi muokannut hebuli, 18.03.2006 16:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RolloTomasi

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

slam kirjoitti: Vähitellen taas hahmottuu kuinka "ulkona" voin joskus olla, vaikka en kotoo poistuiskaan.
Mulla on usein sellanen tunne, että olen ulkona juuri siksi, etten ole poistunut kotoa...
slam

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja slam »

RolloTomasi kirjoitti:
slam kirjoitti: Vähitellen taas hahmottuu kuinka "ulkona" voin joskus olla, vaikka en kotoo poistuiskaan.
Mulla on usein sellanen tunne, että olen ulkona juuri siksi, etten ole poistunut kotoa...
Näin. En tiedä miksi olen vain niin paska ja kelpaamaton. <- näin sanottuani kelpaan vielä vähemmän. Katkeamoton kierre, joka päättyy siihen, että lopulta vedän kuulan kalloon.
Runkkis

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Tänään voisi olla semmoinen päivä, ettei poistuisi ollenkaan kotoa, mutta kuitenkin tarvitsisin ruokaa... Kahta iltaa peräkkäin ei viitsisi pizzaa syödä, joten kauppaan pitäisi mennä... kehtaisiko sitä tepastella verkkarit jalassa? Leffat taitavat jäädä tänään palauttamatta..
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Tänään olen pienestä tärinästä ja hedarista huolimatta herännyt suht aikaisin, pessyt pyykkiä, kahvitellut tuttujen kanssa, tehnyt ruokaa ja kierrellyt kaupoissa etsimässä kaverille synttärilahjaa. Mikäköhän mua oikein vaivaa? Tää ei oo normaalia krapulapäivänä. Kohta pitäs vielä lähteä leffaan.

Onko Rollo muuten muuttanut takaisin Suomeen?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Jåå, kadettikellarilla pyörii virolaisiatanskalaisianorjalaisia ja mistä lie kaikkialta tulleita kadetista kenraaliin.
Juhlat alkaa kuudelta, ajattelin skipata varsinaisen virallisen osuuden ja keskittyä kaljan imurointiin. Poks.
Rasittavaa kun täytyy olla paikalla mutta ei ole oikeastaan muuta tekemistä kuin valvoa äänentoistojärjestelmiä. =P

EDIT: .. ja juoda olutta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dumari

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Runkkis kirjoitti:Vittu, kun särkee polvea... Rasittui kai tosissaan liikaa reissulla... Eikun nappeja naamaan ja sohvalle makaamaan...
Joo, särkee ja sattuu joka päivä. Sulla on sentään toivoa että se lähtee puis, mul ei. Ota "puudutusainetta", niin helpottaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Heräsin ja olin ihan mielettömän hyvällä tuulella, se on tämä kevät ja se, että olen vapauttanut itseni työn ikeestä vähäksi aikaa. Tosin hyvä tuuleni vaihtui suureen raivoamiseen ja loukkaantumiseen myöhemmin, mutta eiköhän sekin katoa jossain vaiheessa, kun täällä Lolitalla istuskelen.

Ai niin, en ole vielä teille kaikille kityläisille kertonutkaan, että poltin tällä viikolla hienoja, käsintehtyjä ja myrkyttömiä nepalilaisia suitsukkeita sillä seurauksella, että naapurintyttö haistoi savunhajua ja kutsui palokunnan paikalle. Oli oikein iso kuorma-auton kokoinen paloauto ja kaksi savusukeltajan näköistä palomiestä, joista toinen oli vielä opiskelukaverini.

Eilen illalla olin kyllä aika surullinen Geetsun puolesta.
Kikkelis kokkelis.
ElanorRaven

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Keikaus kirjoitti:Ai niin, en ole vielä teille kaikille kityläisille kertonutkaan, että poltin tällä viikolla hienoja, käsintehtyjä ja myrkyttömiä nepalilaisia suitsukkeita sillä seurauksella, että naapurintyttö haistoi savunhajua ja kutsui palokunnan paikalle. Oli oikein iso kuorma-auton kokoinen paloauto ja kaksi savusukeltajan näköistä palomiestä, joista toinen oli vielä opiskelukaverini.
:rofl:
Aika paha! Tuliko ne ovelle koputtamaan vai miten selvisi, että oli juuri sinun suitsukkeistasi kyse?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ElanorRaven kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Ai niin, en ole vielä teille kaikille kityläisille kertonutkaan, että poltin tällä viikolla hienoja, käsintehtyjä ja myrkyttömiä nepalilaisia suitsukkeita sillä seurauksella, että naapurintyttö haistoi savunhajua ja kutsui palokunnan paikalle. Oli oikein iso kuorma-auton kokoinen paloauto ja kaksi savusukeltajan näköistä palomiestä, joista toinen oli vielä opiskelukaverini.
:rofl:
Aika paha! Tuliko ne ovelle koputtamaan vai miten selvisi, että oli juuri sinun suitsukkeistasi kyse?
Ei kun näin ne rapussa, kun tulin pyykkituvasta. Kuulin naapurintytön puhuvan savunhajusta, jolloin pyysin palomiehen asuntooni nuuhkimaan. He kävivät vielä yläkerroksissa haistelemassa, mutta palasivat kertomaan, että savunhaju tuli asunnostani. He olivat ihan ymmärtäväisiä, ei siinä mitään, vähän taisi heitäkin hymyilyttää. Kerroin vielä, että minulla kaksi palohälytintä. Olen varmaan palomiehen unelmanainen.
Kikkelis kokkelis.
nypari

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja nypari »

Pitäis vääntäytyä kaverille istumaan iltaa. Semmonen häiden aiheuttama tehtävä. Mä luulen että saan sielläkin osakseni vittuilua, siis semmosta mihin ei kuole heti, kituvaa mallia siis.
1108

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Keikaus kirjoitti:Olen varmaan palomiehen unelmanainen.
Epäilen, karvainen täti lisää palokuormaa huoneistossa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Lolita »

1108 kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Olen varmaan palomiehen unelmanainen.
Epäilen, karvainen täti lisää palokuormaa huoneistossa.
Tosta hyvästä Keikaus lupasi lähettää sinulle kullan vaaleita jäykkiä karvojaan postitse paalin verran.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja cardic »

hompotipompoti.
maddenia pelaillaan ja lakua mussutellaan.
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Runkkis

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Tämä taitaa olla sellainen päivä, etten pääse tästä läävästä mihinkään... Täytyy tilata taas pizzaa kotiin... Olisikohan mitään palvelua joka toimittaisi myös leffoja kotiin..

Kai sitä voisi oluen korkata...
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Lolita kirjoitti:
1108 kirjoitti: Epäilen, karvainen täti lisää palokuormaa huoneistossa.
Tosta hyvästä Keikaus lupasi lähettää sinulle kullan vaaleita jäykkiä karvojaan postitse paalin verran.
Oikee meininki!! Go Keikaus hon, Go!

Kultakutrit on kultakutreja vaiks niitä kasvais siellä missä niitä luonnolicesti voi kasvaa. Ja kultakutreja on kiva hiplata.
<3
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

HotPants kirjoitti: Kultakutrit on kultakutreja vaiks niitä kasvais siellä missä niitä luonnolicesti voi kasvaa. Ja kultakutreja on kiva hiplata.
No sanos muuta. Usein, kun puhun puhelimessa, näplään pimppakarvojani.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Keikaus kirjoitti: No sanos muuta. Usein, kun puhun puhelimessa, näplään pimppakarvojani.
Megarepsx!!

Hotit kuviot.. kyl sä tiiät! 8)

Aattelin muute että mitä kaikkia ylläreitä sitä voisi puseikoista kehittää, koska niitähän voi esimerks geeleillä modata tosi jänskän näkösiks kampauksiksi. Paplareitaki voisi funata.
<3
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Lolita »

HotPants kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: No sanos muuta. Usein, kun puhun puhelimessa, näplään pimppakarvojani.
Megarepsx!!

Hotit kuviot.. kyl sä tiiät! 8)

Aattelin muute että mitä kaikkia ylläreitä sitä voisi puseikoista kehittää, koska niitähän voi esimerks geeleillä modata tosi jänskän näkösiks kampauksiksi. Paplareitaki voisi funata.
Keikku kertoi pitävänsä ranskalaisesta nutturasta siellä. Säärikarvat on kuulemma tällä hetkelläkin paplareilla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Lolita kirjoitti: Keikku kertoi pitävänsä ranskalaisesta nutturasta siellä. Säärikarvat on kuulemma tällä hetkelläkin paplareilla.
Mageeta! Tossa on vähä sellasta piilopervoista henkeä, joka just kiihottaa.. Tiukkapipoista settiä alhaalla nutturaxin muodos ja säärissä prinsessa-kiehkuraa! Flediksen kun laittas sitte vaikka ranskalaiselle letille, niin olis kyl aika pakkaus koossa, koska ransk.letti kuiteski viittaa piilopervosti ransk.suudelmiin ja kaikkee.

Tarttee munkin koklata!
<3
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

HotPants kirjoitti: Mageeta! Tossa on vähä sellasta piilopervoista henkeä, joka just kiihottaa.. Tiukkapipoista settiä alhaalla nutturaxin muodos ja säärissä prinsessa-kiehkuraa! Flediksen kun laittas sitte vaikka ranskalaiselle letille, niin olis kyl aika pakkaus koossa, koska ransk.letti kuiteski viittaa piilopervosti ransk.suudelmiin ja kaikkee.

Tarttee munkin koklata!
Voitaisiin ehkä kokeilla jonain tyttöjen iltana.
Kikkelis kokkelis.
Sininikki

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja Sininikki »

HotPants kirjoitti:Tarttee munkin koklata!
Koklaa mua! Uuuh! Kuumapöksy! Lähe tänään kaupungille mun kaa. Tee babe prinssistä kuningas! Rikotaan jossain baarissa tiskin takainen lasi ja kerätään sirpaleet. Pöllitään sen jälkeen joltain koululta karttapallo. Mä voin sitten jatkoilla liimailla sulle niistä sen sun diskoboltsin. Joo joo, honey! Mennään tänään!
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Saturday izza sadder day

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Keikaus kirjoitti: Voitaisiin ehkä kokeilla jonain tyttöjen iltana.
Joo! Dunnattaisiin tois upeesti kaikki kiehkurat ja upeimpiin kohtiin vois vielä laittaa rusetteja.

Kukaan ei vois vastustaa meitä. Cool Gängi!

Voidaan luoda uutta muotii.
<3
Vastaa Viestiin