sunday sucks

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Exsat

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Töihin tarttis mennä. Väsy on, onneksi ei krapula. Hauskaa oli, kiitos seuralaisille! :h:
nypari

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja nypari »

Aamulehti luettu, panettaa, mut (oman)nappulan venytys ei kiinnosta.

Vielä... Miten mä voin ilmoittautua Kity-tapahtumaan, jos valitsen "en osallistu"? Siis ilmoitan etten osallistu, mutten ilmoittaudu.
Viimeksi muokannut nypari, 19.03.2006 12:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kittys kirjoitti:Haahaa. Lunta tulee taivaan täydeltä.. Kenellähän mahtaa olla koko tulevan viikon talkkarivuoro? :lol:
Ja mahtaa harmittaa niitä joilla on auto mutta ei katettua autotallipaikkaa. :lol:

Oli muuten käheen sankka pyry. Terassilla on lasituksen nurkassa sellainen vajaa 2 x 2 cm:n aukko. Ja jo siitä tunki sisään sellainen määrä lunta että se tuntuu ihan epätodelliselta.

Tävit, onko kello jo puoli yksi? Aika rientää q hirvi kun voi pahoin. :barf:
Angita

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Angita »

Tänään on itkupäivä taas vaihteeks.
Kid

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Kid »

Angita kirjoitti:Tänään on itkupäivä taas vaihteeks.
Voih, jaksamista sulle :boohoo:
Joskus itku tekee tosin hyvää ja se helpottaa..
RolloTomasi

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

otin kolmen tunnin päiväunet. viime viikoilta on liikaa univelkaa. muuten ei ole mitään erityistä tapahtunut sitten viime näkemältä: koulutyö tökkii edelleen ja ihmissuhteet on yhtä sekavia kuin viikko sitten tähän aikaan. tällä kertaa niiden sekavuus tosin saattaa häiritä koulutyön edistymistä.

jaksamista ja voimia kaikille väsyneille, sairaille ja elämän kolhimille.
Angita kirjoitti:Tänään on itkupäivä taas vaihteeks.
:boohoo:
HellBell

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Angita kirjoitti:Tänään on itkupäivä taas vaihteeks.
It can't rain all the time.

Sadetta tänään ja toisena päivänä lumisadetta, kolmantena tuulenvire ja neljäntenä lupaavia hattaroita. Viidentenä suudellaan taivasta. Ja sitten taas..

Vaihtelua.
Runkkis

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Kylläpäs on ahdistunut olo. En ole poistunut kämpästän yli vuorokauteen ellei sitä lasketa, kun pariin kertaan kävin hakemassa pizzan alakerrasta. Nyt on pakko poistua hetkeksi tästä sikalasta edes lukemaan cuplaan viikonlopun lehdet....

Kävin suihkussa käydessäni puntarilla. Muutaman päivän hiilaritankkaus on tuonut muutaman kilon lisää. Täytyykin aloittaa huomenna pieni muotoinen dietti, kun ei voi ylimääräisiä energioita kuluttaa urheilemalla. Ja kai sitä täytyy taas alkaa tekemään niitä kotijumppia vaikka olkkarissa punnertaminen onkin tylsää. Mä haluun tän jalan kuntoon!!!!!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tekeepäs mieli roskaruokaa, muttei jaksaisi minkään pienen annoksen takia vaivautua liikenteeseen.

Ylläolevasta lauseesta voidaan myös korvata "roskaruoka" sanalla naista ja ollaan vieläkin totuudessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kid

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ihanaa, mua oottaa kaks haisevaa miestä ja pitsa kotona. 10 min pitää vie kärvistellä töissä. Kiinnostais enää yhtään puhuu puhelimessa..
Patz

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Patz »

Hitto. Haluaisin yhden biisin eikä koneellani ole yhtäkään imuria. Enkä löydä sitä yhdestäkään käyttämästäni maksullisesta palvelusta. Ja mä haluan sen NYT enkä huomenna.

Eli jos jollain on Dallas Superstarsin Fine Day, hihkaskaa! Tää biisi (tai no lähinnä se alkuperäinen) tuo niin monta hyvää muistoa mieleen teinivuosilta että ihan sydäntä lämmittää...
Dumari

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Voi viddu mikä olo. Legendaarisesti nukuin yöbussissa, mut tällä kertaa en vetänyt pitkäksi. Taidan olla vieläkin jurrissa kun ei ole pääkipeä vielä.
Elukka

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Elukka »

SiivousSunnuntai.
Lattialla ikuisuuden röhnöttänyt pyykkivuori on viimeinkin lajiteltuna pyykkikoreihin. Nyt kun joku ahkera vielä jaksais keräillä roskat ja tyhjät limsapullot säkkeihin sekä imuroida, niin tätähän voisi jo kohta luulla ihmisasumukseksi. :cheer:
hebuli

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Huomentailtapäivää. Kovin huonosti tuli nukuttua, aamujen valoisuus alkaa vaikuttaa. Pitänee viritellä hieman paremmin valoa pitävät systeemit ikkunan eteen. Unta olis voinut kyllä tarvita kun tuli eilen kauhottua 1400m uimahallissa.

Tänään olisi ohjelmassa niinku elävissä kuvissa käyntiä iltasella. Ehkä nukahdan siellä.

Lolitan eiliset tuparit olivat tosi jees, ikävä että jouduin lähtemään jo varsin pian, olisin mielelläni jäänyt ja lähtenyt jatkoillekin. Kiva kuulla että rytmisauvalle löytyi käyttöä.
AarneAnkka

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

hebuli kirjoitti:aamujen valoisuus alkaa vaikuttaa. Pitänee viritellä hieman paremmin valoa pitävät systeemit ikkunan eteen.
Tai sitten kipaiset Instruun ostamaan sellaisen silmät peittävän unimaskin. :)
Lolitan eiliset tuparit olivat tosi jees
Alkaa jo harmittaa että jätin tulematta ja käkin vaan kotona.
safi

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja safi »

Tallilla käyty hevostelemassa. Tosi kivaa oli olla ulkosalla, kun oikein kunnon lumimyräkkä pyyhkäisi yli ja nyt vaihteeksi paistaa taas aurinko.
Ajattelin tänään lähteä laskettelemaan, mutta jätän kyllä väliin tämän vaihtelevan sään vuoksi. Menen mielummin salille puntteja heiluttelemaan ja sen jälkeen 75min. spinniä. Eiköhän sillä hiki jo irtoa..
Mites muuten löytyykö täältä joltain kokemuksia kreatiinin käytöstä yms?
Itse aloitin eilen, kun olen kuullut sen käyttäjiltä pelkkää hyvää.. kahtotaan nyt sitten mikä on vaikutus tämän tädin kroppaan.
Viimeksi muokannut safi, 19.03.2006 15:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

safi kirjoitti:Mites muten löytyykö täältä joltain kokemuksia kreatiinin käytöstä yms?
Hyvin kerää vettä kroppaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Pikku-Akka

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Aamu ja päivä on ollu ihan kivat. Käytiin kävelyllä ja nautittiin kauniista kevätauringosta. Nyt naputtelen ohimennen pari työjuttua koneelle, hoidan poitsua, pesen pyykkiä ja toimin kahvittajana. Miesväki sahaa ulkona meille halkoja.. Niin ja fiilistelen Depeche Moden tahdissa, hmmm..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Angita kirjoitti:Tänään on itkupäivä taas vaihteeks.
:paijaa:

Itsensä hemmottelu parantaa oloa. Ja toisaalta myös kunnon itku.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen niin väsynyt. En varmasti siivoa tänään yhtään ja astioitakin pesen vain muutaman koneellisen. Syön pizzaa ja löhöän koko päivän telkkarin edessä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
RolloTomasi

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

onko teillä koskaan sellaista tunnetta, että olette epäonnistuneet kaikessa?
ja jos on, onko teillä näyttöä omasta epäonnistumisestanne?
Kittys

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Vittu. Vitutus. PiNppi.

It´s all piNk on the inside.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Georgina »

tosi saamaton olo. en viitsi mennä pyykkituvalle, en lähteä kaverille enkä äijälle. Ruokaa tein ja aion pakottaa itseni vähän siivoileen. Huomenna jo maanantai... *huokaus*
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Runkkis

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Lähikahvilassa käyty lukemassa uusin SK ja City. Sitten reilun kilometrin klenkkaus videovuokraamoon ja palauttamaan myöhässä olevat leffat.

Piru, kun tässä lähellä ei ole yhtään Makuunia. Olisi tietenkin voinut mennä ne pari pysäkinväliä spåralla ja säästää 500 metrin matka, mutta eiköhän nekin mene aina nenän edestä...

Nyt ei mene oikein mikään putkeen... Mulla on vahva tunne, että joudun vielä tän pirun pollven takia leikkauspöydälle ja vakuutusyhtiö käy vielä kiukuttelemaan siitä... Kun asiat alkavat mennä pieleen niin sitten menevät. Sen työpaikankin eteen pitäisi tehdä jotain, kun olen niin tunnollinen... *Kiukku*
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nääs-mies lähti takaisin Tampereelle ja hyväparaskaveri jo aikaisemmin junalla Savoon. Pekka nukkuu edelleen eilisiä univelkojaan ja minun tekisi mieli tehdä samoin. Niin mahtava ilta eilen, mutta tänään ottaa voimille. Vanha taidan olla, kun näin väsyttää juomattakin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin