sunday sucks

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

sunday sucks

Viesti Kirjoittaja slam »

:P
Patz

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Patz »

Eikä sukkaa! Sunnuntai on päivistä parhain. Ei ole kiire minnekään, ei tarvitse pukea eikä meikata, voi hyvällä omatunnolla vaan olla möllöttää ja katsella telkkarista hömppäsarjoja. Ja vielä jos olis se könsikäs, jonka kainalossa niitä sarjoja katselis. Niin ja hinkkais niitä pissavehkeitä yhteen. Edes mainoskatkoilla.
Elukka

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Patz kirjoitti:Eikä sukkaa! Sunnuntai on päivistä parhain. Ei ole kiire minnekään, ei tarvitse pukea eikä meikata, voi hyvällä omatunnolla vaan olla möllöttää ja katsella telkkarista hömppäsarjoja. Ja vielä jos olis se könsikäs, jonka kainalossa niitä sarjoja katselis. Niin ja hinkkais niitä pissavehkeitä yhteen. Edes mainoskatkoilla.
No muttaku heti sunnuntain jälkeen tulee maanantai :tiistai: .
Yritä siinä nyt sitten rentoutua ja nauttia, kun viikon ankein päivä kyttää ihan kulman takana. Kyllä lauantait on parhaiNpia. Saa nukkua vaikka miten myöhään eikä tartte vielä murehtia alkavaa viikkoa.
tonttu

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Joo-o, voisihan sitä nukkumaan mennä kun eka sais tuon miehekkeen sohvalta ylös. Ehti jo nukahtaa sinne. Öitä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Kid kirjoitti:Voih, mäkin kaipaan tyttöjen seuraa! Ollut jo monta tuntia pahalta haisevien ja piereskelevien miesten seurassa. Jospa hyppään koneeseen ja lennän Ouluun? Kelpaako seura :D
'
no mikä ettei. Mutta kun nuo yhet läksi taksilla ja sit mä en saanu edes pitsaa kun ihan törkee nälkä ja kaikkee. Oli kamalan mukava kuntosalireissu :D

Enköhän mä ole jo neljän tunnin päästä ajokunnossa juu sinne aamutalliin menossa... pitäis varmaan pyörää harkita...
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Georgina »

vittu mikä olo. kävin tekeen sen aamutallin mutta tulin kotiin takas elpymään, ratsastus ois varmaan aiheuttanut mun pään räjähtämisen. Meen takas päivätallin aikaan ja pidän sit iltapäivällä tunnin ja ratsastan oman. Huhhuh. Tulipa sitä kuppia näköjään kallistettua. Kivaa silti!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
AarneAnkka

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Heräsin puoli kolmelta aamulla aivoja repivään päänsärkyyn ja oksennuskrapulaan. Oli pakko käydä yrjöämässä ensin iltapala, ja sen perään vielä vesi jonka olin juonut vatsan rauhoittamiseksi. Ja yökkäillä tyhjää kun maha ei vaan osannut lopettaa.

Siis täh. Olin pitkin iltaa juonut kolme (3) siideriä. Kolme. En ollut aiemmin ottanut särkylääkettä enkä tietääkseni mitään muutakaan mikä olisi pahaksi yhdessä alkoholin kanssa. Miten noista sidukoista voi tulla noin hirvittävä olo? :? Kyseessä oli Olvi Fizz Original Dry omenasiideri. Viallinen valmistuserä? Vai kävikö vaan huono tuuri ja alkoholi laukaisi migreenikohtauksen?

Nyt on jo jonkin verran parempi olo, mutta ei täysin hyvä vieläkään. Mutta joo, huomenta puomenta vaan kaikki.
Kid

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huomenta! Tuli eilen sit vedettyä melkein kalsarihumalat..Piti lähtee poikain kanssa vielä baariin, mutten jaksanu. Ja hyvä niin. Sainpahan kunnon yöunet ja nyt oon virkeenä ja pirteenä töissä. Kahvia silti kehiin ja heti!
ElanorRaven

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Höömentä. Mitä hittoa tuolla ulkona tapahtuu? Kun heräsin, niin tuuli ulvoi ikkunoissa. Jahka sitten sain itseni ylös saakka, niin ulkona näytti olevan oikein kaunis talvipäivä... Ja puolen tunnin päästä aivan järjetön lumimyräkkä ja myrskytuuli. Kesti ehkä vartin, ja nyt on taas melkein kirkas taivas eikä lumisateesta tietoakaan.

Töissä pitäisi jaksaa käväistä, sitten ehkä vanhempien luona käymään.
Mulli75

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

No eipä sitten formuloissakaan taas hyvin mene. Sama kuin olisi antanut olla television kiinni.

Kohta voisi lähteä suksien ja sauvojen kanssa heilumaan ladulle.
tonttu

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Kamala lumipyry täälläkin. Ei uskoisi että parin viikon päästä alkaa huhtikuu.
Voisi ehkä mennä vielä takaisin sänkyyn ja torkkua hieman. Mutta ensin kuitenkin teetä.
nypari

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja nypari »

Menta kaikille, taivas itkenyt yöllä pakkasitkua, nyt kuuluu vain suojasään plop plop. Mietiskelen tässä päivän ohjelmaani. Olis kiva käydä jossain urheilutapahtumassa, mutta tälle päivälle ei ollut kuin Iskun lentispeli ja sekin mahdollisimman huonoon aikaan. Mut salilla vois käydä, kuunneella uutta levyä, katsella vähän urheilua telkusta ja sukuloida. Mutta nyt pistän SOAD:n Mermerizen ja syön aamupalaa. ...unohdin mainita, että myös kityilen tänään arviolta 0,7 tuntia.
slam

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja slam »

Lunta tulloo sakeesti :)
Kid

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Kid »

Nälättäis ja tietenkään mulla ei oo täällä mitään ruokaa. Siis hyvää. Puuroa kyllä löytyy ja mehukeittoa. Mut ei se maistuis ko mieli tekee hampurilaista tai pitsaa. Ja lompakko tietenki kotona..
ElanorRaven

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

*juhlallinen rummunpäristys*

Täten julistan, että tämä on tuhannes (1000.) viestini Kityyn!

*juhlallinen rummunpäristys*
Kid

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Kid »

ElanorRaven kirjoitti:*juhlallinen rummunpäristys*

Täten julistan, että tämä on tuhannes (1000.) viestini Kityyn!

*juhlallinen rummunpäristys*
:cheer: Bileet :cheer:
Kittys

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Haahaa. Lunta tulee taivaan täydeltä.. Kenellähän mahtaa olla koko tulevan viikon talkkarivuoro? :lol:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No eipähän mennyt eilinen sahdin kurkkuun kaataminen hukkaan, tuli lahjana melkoinen krappis.

Mukava ilta vaikken onnistunutkaan hajottamaan tai hukkaamaan mitään, luulisin. Sain jopa naisihmisen istumaan polvelleni vähäksi aikaa, ilmeisesti vuoden eroottisin tekoni.

Ja nyt kahvia koneeseen ja täyttämään matkalaskuja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
safi

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja safi »

Uuuh ja Huh minkä unen näin viimeyönä eräästä Kity-pojusta. Varsin eläväistä menoa on ollut unissakin, koska olen raapaissut itselleni oikein kunnon verinaarmun vasempaan silmäkulmaan ja kaulassa on vielä pidempi raapaisu. Helvetin pelottavaa, että tätä kautta "tuntemani" pojut pääsevät uniini.
Tosin, jos tämä nimeltä mainitsematon kolli on oikeasti yhtä eläväinen lakanoiden välissä, kuin unessani. Minun täytyy kyllä ehdottomasti pyytää häntä ulos ensitilassa :twisted:
slam

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja slam »

Patz kirjoitti: Niin ja hinkkais niitä pissavehkeitä yhteen. Edes mainoskatkoilla.
Voisin herätä unesta mainostaukojen ajaksi. :lol:
slam

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja slam »

Kittys kirjoitti:Haahaa. Lunta tulee taivaan täydeltä.. Kenellähän mahtaa olla koko tulevan viikon talkkarivuoro? :lol:
hyvä, että sataa, ettei lopu. pörkele
slam

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja slam »

Siellähän olisi laskumäkijärjestelmätkin avoinna vielä vajaat 6h. Parempi varmaan mennä tuulettumaan ja reenaan reisiä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16663
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Töissä taas. Niin se sunnuntai sujuu.

En jaksa nyt kaivaa oikeata ketjua esiin, mutta komppaisin niitä (ainakin Nexie, luulen), jotka ovat kehuneet Valion vuodenaikajo/ugurteista sitä sitruuna-lime-mallia. Hyvää. Paitsi että olen viimeaikoina keskittänyt jo/ugurttiostokseni (kumpi se nykyään on? Tekee mieli kirjoittaa o:lla, mutta onko se vain osoitus tästä wanna-be-rantaruotsalaisuudestani?) rasvattomiin malleihin, ja makuni on tainnut muuttua tottumuksen kautta. Täysrasvaiset, kuten tuo lime-sitruuna, maistuvat nyt vähän liian voisilta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Elukka

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Päivää taloon.
Tässähän menee viikonloppu vallan ryyppyputkeksi: Perjantai-iltana tuli otettua yhdet siiderit telkkaria töllöttäessä, eilen kissanristiäisissä jo kaksi pulloa ja tänään olis tarkoitus käydä saunassa, missä varmaan menee toiset kaksi. *putoaa vaunuilta* :beer:
Kid

Re: sunday sucks

Viesti Kirjoittaja Kid »

Juma. Siellä tulee lunta todellakin ihan vaakatasossa :shock:
Ja mun piti kävellä kotiin töistä. En mä ny tossa myrskyssä kävele mihinkään ku ei oo ees pipoa ja hanskatkin jäi kotiin.
Vastaa Viestiin