Monday roks

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
mustanikki

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Lolita kirjoitti:Minun maanantaini ei rokkaa. Pandoran lippaan raottamisesta seurasi välivaiheiden kautta alkoholiin sortuminen. Nyt pitäisi mennä nukkumaan, mutta humalassa on mukavampaa kuin muistinkaan. Siispä juon. Sanovat, että Pandoran lippaaseen jäi jäljelle vain toivo, en usko.
Sulla on niin paljon rikkaita ja hyviä ajatuksia. Unohda miehet ja kaikki teoriat. Sulla on sydäntä ja ajatuksia. Sä oot SYTN. SuperYlemmänTasonNainen.

Kirjoitan tämän mustanikkinä siksi, ettet käsitä mun motiiveja väärin.
Halusin vaan sanoa tämän.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Lolita »

mustanikki kirjoitti:Sulla on niin paljon rikkaita ja hyviä ajatuksia. Unohda miehet ja kaikki teoriat. Sulla on sydäntä ja ajatuksia. Sä oot SYTN. SuperYlemmänTasonNainen.

Kirjoitan tämän mustanikkinä siksi, ettet käsitä mun motiiveja väärin.
Halusin vaan sanoa tämän.
Kiitos. Mutta kun elämä on sarja pieniä julmia tarinoita, sitä jaksaa vain tietyn määrän.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
mustanikki

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Lolita kirjoitti: Kiitos. Mutta kun elämä on sarja pieniä julmia tarinoita, sitä jaksaa vain tietyn määrän.
Mulla on kanssa kokemuksia tuosta. Jos haluat, tule juttelemaan vähäksi aikaa chattiin. :)
Dumari

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Se siitä aikaisin nukkumaanmenemisestä. Noh nyt meen kuiteskin.
Edith

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä oon myöhempään hereillä kuin vielä koskaan tässä asunnossa. Mä oon hurja. Mut mä olin niinks teatterissa ja tolleen. Lilla Teaternin Grönholms metod ei ollut ihan niin erikoisen erityinen kuin olin arvostelujen perusteella odottanut sen olevan. Mutta ihan äsken sain kummitädiltä kutsun Kaupunginteatteriin katsomaan Kvartetti-esitystä kahden viikon päästä. Dum-di-dum. Sen tarttee olla hyvä!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Kvartetti-esitystä kahden viikon päästä.
Mä olen virallisesti todella kateellinen!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja brona »

Lolita kirjoitti:
Edith kirjoitti:Kvartetti-esitystä kahden viikon päästä.
Mä olen virallisesti todella kateellinen!
Kandee ollakin, se nimittäin on Hyvä. Varsinkin Lasse Pöysti pervona vaarina kirvoitti parhaat naurut.
...
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja brona »

Vaan nytpä silmä luputtaa siihen malliin, että kohta kolahtaa otsalumpio pöytään. Tämän väsyneempi jos oisin, niin olis kolme metriä multaa päällä. Natti natti!
...
Elukka

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Elukka »

phuuh. Siivouspäivän päätteeksi riehuin vielä kämpän läpi imurin kera.
Nyt jo satunnainen matkailijakin saattaisi tunnistaa tämän Homo Sapiens -lajin asumukseksi sen sijaan että luulisi joutuneensa peloittavien antropomorfisten jättisontiaisten pesään. :?
Nyt väsyttää ja lihaksia särkee.
Vastaa Viestiin