Monday roks

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja slam »

On aika korkeella toi kehä kolmonen
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Patz kirjoitti:Aurinkoiset onnittelut K(n)imipäivänä!
Kiitti! Mahtava sää. Kiva istua sisällä raportteja tuijottamassa!
Kohta pääsiäinen. Pääsee tahkolle virkistäytymään! :miitti:
slam

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja slam »

hooh, tänään ku sais... kunnolla airia alleyoppiin... täytys jostakin lukea vähän idea kuinka sakki vetää niitä. Nykyään aivot toimii aivan erilailla siellä paipin kaaren lopussa, kun aiemmin. Ehtii miettiin, vaikka mitä 8)
Dumari

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
Hitsit, taidat olla aika hurjana.
Juu olen raivona. Yksi opiskelutoveri on niin raivostuttava. Se muistutta liikaa mun entistä pomoa.
No shitten ummarran, sun ex-pomohan oli täys pissipää. Mun pitäs just soitella eräälle huolintaliikkeen eukolle, mutta se juoruaa jatkuvasti puhelimessa, ihan niinkuin meidän terminaalin tytöt kans :evil:
tonttu

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Aurinko ainakin paistaa, mutta pahoin pelkään että siellä on kylmää. En ole vielä ehtinyt vilkaista lämpömittaria. Kohta pitäisi kaupungille lähteä, siskon kanssa tietenkin. On muuten aika kivaa.

Keväistä maanantaita kylmyydestä huolimatta!
slam

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja slam »

Dumari kirjoitti: No shitten ummarran, sun ex-pomohan oli täys pissipää. Mun pitäs just soitella eräälle huolintaliikkeen eukolle, mutta se juoruaa jatkuvasti puhelimessa, ihan niinkuin meidän terminaalin tytöt kans :evil:
Kerran yhdessä terminaalissa käväsin tavaraa hakemassa ja muija mölysi puhelimeen. Hieman se huitoi ja muistaakseni jatkoi taas :D
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Säteilevää huomenta! Viinattomien univelkojen kuittaaminen vei työnteon sivussa kaksi päivää elämästä, jäljelle jäi vain hämäriä muistoja potilastyöstä ja nukahtelusta jokaisessa mahdollisessa välissä ja tasossa. En ole edes päässyt kiittämään kityläisiä seurasta joten nyt myöhästyneitä lämpimiä ajatuksia Nimitzille ja mojolle.

Kofeiinia, urheilua, ulkoilua. Alan toimeen.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Patz

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Patz »

Hesari kirjoitti:Seksihurjastelijat jäivät kiinni huviajelulta
Kun italialaispoliisi pysäytti siksakkia ajaneen ajoneuvon, menopelistä löytyi kaksi seksihurjastelijaa.
Holtittoman ajotyylin olivat aiheuttaneet 70-vuotias nainen ja häntä 11 vuotta nuorempi herra. He harrastivat seksiä iltapäiväisen huviajelunsa aikana.
Kun poliisimestari Angelo D'Anardo oli käskenyt alastonta rouvaa ja myös varsin vähäpukeista kuskia pukeutumaan, poliisi päätti vielä puhalluttaa miehen.
"Hänellä oli alkoholia veressä kolme kertaa yli sallitun rajan", Milanosta koilliseen sijaitsevan Cologno al Serion kaupungin poliisimestari D'Anardo sanoi.
"Oletamme, että he olivat juoneet lounastaessaan, minkä jälkeen tilanne oli riistäytynyt käsistä", hän päätteli.

Hitto, ehkä mä sittenkin haluan elää vanhaksi!
Kittys

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Mä maalailen tääl puoliälästi. Ugh. Sit hippasen zuihkuun.

Ehana päevä! *heiluttaa byllyä*
nypari

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja nypari »

Dodih, tulikohan ahnehdittua ylitöitä jeninkuvat silmissä? Huomisen päivävuoron päätteeksi 13 tunnin yövuoro. No pomot tykkää, kun joku suostuu lepakkovuoroon, eihän noi wanhat äijät enää jaksa... tai jaksaishan ne muttei ne vaan viitsi. Nyt Prismasta hakemaan lounas--->
Exsat

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mulla on ikävä yhtä tyyppiä, vaikka se on ihan täys Aasi. Ei ole näkynyt aikoihin. :?
Kid

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ei oikeen työnteko hotsittais.. Piristykseks laitoin kummitustyttöni kuvan näytölle taustakuvaksi ja haaveilen myöskin Anteroteron hakemisesta. Miks kello ei oo jo pulli kuusi?
Ja niin, mitähän sitä tänään söis..
Kittys

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Kid kirjoitti: haaveilen myöskin Anteroteron hakemisesta.
Awww. Mä sain kans eilen uuden hoidokin, mutta nimi veilä uupuu. Olavikalevi? Onni on jo varattu.

Jes. Hyvä tuli, erihyvä minä. Nyt suihkimaan ja kokkailemaan.
Kittys

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Sain ilmotettua jopa Nartunkin näyttelyyn enskuussa. Saa nähä kuin menee debyytti, mä oon varmasti iha kaggana.

"Hylätty!"
millivanilli

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Päivän työt on todennäköisesti nyt tehty. Täytyy odottaa, että työkaverit tulevat syömästä, ja sitten pääsen kotio.

Olo alkaa hieman helpottaa, nyt on vain enää pieni kyrpä otsassa sen yhden miehen takia.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Jännä muuten, miten ajatuksenjuoksua kiihottavalta tuntuu kirjoittaa välillä muille keskustelupalstoille. Kityn ongelma on se, että samat tyypit juttelee samoista aiheista kuukaudesta toiseen. Että ikävöinkin vanhaa Cityä.

DVD-Plazalle ei sitten kannata tulla, jooko?
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
slam

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja slam »

Jag komma nu... Oikeastaan olen jo puoli tuntia myöhässä. 8)
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja cardic »

mikakohan muhun on menny? meinasin eka laittaa pariin kolmeen topikkiin muka-fiksuja-onelinereita, mut jatin sit kuitenki laittamatta. paatin olla talla kertaa saastuttamatta palstaa.
tunnen maailmanparantajan herailevan sisallani.

niin, autossani pohjassa on kuulema 'vaha enemman ku yks reika'. saan karryn takas vast huomenna
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Nowaysis

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Mun aivot ei pysy mun matkustavan kehon perässä. Mika maa, mikä valuutta? :shock:
bedlam

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Lucky Luciano kirjoitti:DVD-Plazalle ei sitten kannata tulla, jooko?
Pitääkö mun nyt poistaa tunnukset sieltä, vai?
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

bedlam kirjoitti:
Lucky Luciano kirjoitti:DVD-Plazalle ei sitten kannata tulla, jooko?
Pitääkö mun nyt poistaa tunnukset sieltä, vai?
Ei, jos osaat valaista minua. Napoleonilla ja Hitlerillä oli kuulemma yhteensä kaksi kivestä. Eli miten on?
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Patz

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Patz »

Ai jahas, pääsiäinen on näemmä peruttu.
Dumari

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Patz kirjoitti:Ai jahas, pääsiäinen on näemmä peruttu.
Taas oot törmännyt pihtariin, otan (to)osaa.
bedlam

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Lucky Luciano kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Lucky Luciano kirjoitti:DVD-Plazalle ei sitten kannata tulla, jooko?
Pitääkö mun nyt poistaa tunnukset sieltä, vai?
Ei, jos osaat valaista minua.
Kuva
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Aamupäivä kulunut hieman toisin kuin piti..Pari tuntia sitten piti olla jo ulkona lenkillä ja näihin aikoihin takaisin lukemassa. Öh, toisaalta, voisin väittää viettäneeni aikani hyvin, kävinhön kuitenkin etsimässä tulevaisuuteni opiskelupaikkaa netissä. Aika kuluu niin pirun nopeesti! Pöh.

Ulkona on upea ilma, katotaan vaan, niin kun vihdoin pääsen ulos (siis alle 10min, pakko!), menee aurinko pilveen. NOooooo!

Heih, en voinut olla huomaamatta, Mellu Rakkaani, sähän olet viettänyt iltasi hyvässä seurassa. :D

*metsään*
Vastaa Viestiin