Monday roks

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Enthu

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Yhyy... tuli muuten mieleen kissoista.Porukoiden 12-v katilla on pahkura selässä,sillä voi ehkä olla kasvain tai syöpä.Vanhuksien mukaan käyttäytynyt viimeisen reilun vkon oudosti,vältellyt ihmisiä ja nukkuu paljon.Eläinlekuri sanoi ettei ole vakavaa,jos se pahkura ei suurene...
toivossa on hyvä elää vai miten se menikään :cry:
nypari

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja nypari »

Dumari kirjoitti:
nypari kirjoitti:
tonttu kirjoitti: Älä hyvä mies semmosta syö!!!!1 :laatta:
Jotkut syövät kuulemma sieniä ja homejuustoakin.
Hyi shaatana, kuin ne kehtaa???=?0+ Maksis on sentään hyvää!
Miten mä oikein Teille kuvailisin maksiksen ja mun viikottaista suhdetta? Mä en näe maksiksessa idolia, vaan nopean, helpon ja halvan aterian. Ja välillä se jopa maistuukin ihan hyvältä. Koska muuten törsään mielestäni liikaa, auttaa maksis minua muistamaan omat juureni työläisperheen kuopuksena. Tuo vaatimaton mutta ravitseva laatikkoherkku todellakin on hintansa väärti, joka jenin. Haluaako joku kertoa omastaan?
slam

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja slam »

Huvittaisi ampua aivot ulos päästä. Olisin varmaan tehnytkin sen, jos olisi vain ase. Tyhmä pää ja paska tulevaisuus edessä.

Kait mä vielä hieman viinaa jaksan juoda. Yhtä paskaa koko touhu.
eps

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja eps »

Jaaha. Toiminimen pitää näemmä tehdä kaksinkertainen kirjanpito. Oh well, ja muita ulkomaan fraaseja. Onneksi kirjanpidon perusteet ovat vielä jossain muistissa - ja tällä liikevaihdolla en varmasti hommaa tilitoimistoa avuksi.

Jos ette kuule minusta mitään, niin olen joutunut vankilaan tahattomasta veropetoksesta.

e.
Kittys

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Kittys »

nypari kirjoitti:
Miten mä oikein Teille kuvailisin maksiksen ja mun viikottaista suhdetta?
Petturi! :p:
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

nypari kirjoitti:Miten mä oikein Teille kuvailisin maksiksen ja mun viikottaista suhdetta? Mä en näe maksiksessa idolia, vaan nopean, helpon ja halvan aterian. Ja välillä se jopa maistuukin ihan hyvältä. Koska muuten törsään mielestäni liikaa, auttaa maksis minua muistamaan omat juureni työläisperheen kuopuksena. Tuo vaatimaton mutta ravitseva laatikkoherkku todellakin on hintansa väärti, joka jenin. Haluaako joku kertoa omastaan?
Siis nyt täysi komppaushymiö Nyparille. Paitsi että miten niin välillä? Maksis on herkkua. Aina. Hebulikin kyseli jossain toisessa ketjussa, että miten köyhällä on varaa asua kantakaupungissa ja matkailla toisinaan. Vastaus on tietty maksis! Ja rusinoilla. Ei mitään rusinatonta, laktoositonta ja sielutonta korviketta!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Nimitz

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

Melnais kirjoitti:Säteilevää huomenta! Viinattomien univelkojen kuittaaminen vei työnteon sivussa kaksi päivää elämästä, jäljelle jäi vain hämäriä muistoja potilastyöstä ja nukahtelusta jokaisessa mahdollisessa välissä ja tasossa. En ole edes päässyt kiittämään kityläisiä seurasta joten nyt myöhästyneitä lämpimiä ajatuksia Nimitzille ja mojolle.
Samoin kiitokset sinne seurasta. :D
Tuli lähdettyä turhan aikaisin, mutta vaihturina ei onneksi mennyt seuraava päivä jahkaillessa, jos saa mitään tehtyä ...
Patz

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Patz »

urpiainen kirjoitti:
nypari kirjoitti:laatikkoherkku
Maksis on herkkua
Maksa, tuo elimistön "keskusmyrkynpoistolaitos" ei voi mitenkään olla ruoaksi kelpaavaa, uskokaa pois. Voi yrjötys.
Tarjoan tilalle helppoa ja nopeaa nuudelia. Nuudeli on halpaa, hyvää, nopeaa ja vaivatonta, sopivilla lisukkeilla erittäinkin maistuvaa!

Kuva
Kid

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Kid »

Anterotero on kotona :h: Kuvan laitan galleriaan, jahka kerkiän. Nyt pyykkitupaan ja sitten karjalanpaistin tekoon.
ElanorRaven

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kid kirjoitti:Anterotero on kotona :h: Kuvan laitan galleriaan, jahka kerkiän. Nyt pyykkitupaan ja sitten karjalanpaistin tekoon.
Heeeei, asiat tärkeysjärjestykseen ja kuvia kehiin.
Saanx mä ruveta Anteroteron kummix? :D
sinkkumatti

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Voe seetana. Eka kickboxingtreeni takana ja olo on kuin elämänsä ensimmäisen kunnon panon jälkeen.
Ihan saatanan uskomattoman tajuttoman uberhienoa puuhaa. I'll love it! :h:
Angita

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Angita »

Voiks nyt mennä jo nukkumaan? Väsyttää niin peijuunasti...
safi

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja safi »

sinkkumatti kirjoitti:Voe seetana olo on kuin kunnon panon jälkeen.
No niinhän se aina kunnon rääkin jälkeen...
sinkkumatti

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

safi kirjoitti: No niinhän se aina kunnon rääkin jälkeen...
Ei sentään aina. Nyt ymmärrän miksi en aikoinaan saanut haastettua kikkarikaveriani punttaamaan. Punttisalipuuha on äärimmäisen tylsää ja mitäänsanomatonta hommaa verrattuna tähän.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kotona ollaan Hämiksessä. Matka meni rattoisasti paskovan ja oksentelevan lapsosen kanssa. Toivottavasti paranee ja vähä äkkiä. Jaahas, Täydelliset naikkoset ja sit vaikka nuks.
nypari

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja nypari »

urpiainen kirjoitti: Ja rusinoilla. Ei mitään rusinatonta, laktoositonta ja sielutonta korviketta!
Hei, tää taitaa olla yläfemman paikka, siis just näin. Ja joo, mä olen perushuono kehumaan yhtään mitään (paitsi naisia) ja 'toisinaan hyvää' onkin näin ollen asteikkoni vahvaa keskikastia.
safi

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja safi »

sinkkumatti kirjoitti: Punttisalipuuha on äärimmäisen tylsää ja mitäänsanomatonta hommaa verrattuna tähän.
Niinhän se vähän on sellaista ykspuolista puurtamista. Sen takia sitä kannattaakin yhdistellä muun treenin sekaan sopivina annoksena. Toimii parhaiten ja mielenkiinto pysyy hommassa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Camilla »

urpiainen kirjoitti: Maksis on herkkua. Aina. Hebulikin kyseli jossain toisessa ketjussa, että miten köyhällä on varaa asua kantakaupungissa ja matkailla toisinaan. Vastaus on tietty maksis! Ja rusinoilla. Ei mitään rusinatonta, laktoositonta ja sielutonta korviketta!
Uijui, muutkin tykkää maksiksesta! Saarioisten rusinallinen versio puolukkahillon kera on hyvää, halpaa ja ihanan rasvaista.
Yönmustaritari

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

tonttu kirjoitti:
nypari kirjoitti:Joko mä saan syödä Saarioisten maksalaatikon?
Älä hyvä mies semmosta syö!!!!1 :laatta:
Jokaisella itseään kunnioittavalla henkilöllä on aina patteristo "ainalämmintä" keittiön patterin päällä.
Yönmustaritari

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Camilla kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Maksis on herkkua. Aina. Hebulikin kyseli jossain toisessa ketjussa, että miten köyhällä on varaa asua kantakaupungissa ja matkailla toisinaan. Vastaus on tietty maksis! Ja rusinoilla. Ei mitään rusinatonta, laktoositonta ja sielutonta korviketta!
Uijui, muutkin tykkää maksiksesta! Saarioisten rusinallinen versio puolukkahillon kera on hyvää, halpaa ja ihanan rasvaista.
Olisin odottanut kutienkin vähän enemmän vääntöä rusinattoman ja rusinallisen lootan välillä sano.
slam

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja slam »

voihan elämä... viinaa ja vitutusta. Kävin also krillillä. Kuula kalloon se on päämäärä
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minun maanantaini ei rokkaa. Pandoran lippaan raottamisesta seurasi välivaiheiden kautta alkoholiin sortuminen. Nyt pitäisi mennä nukkumaan, mutta humalassa on mukavampaa kuin muistinkaan. Siispä juon. Sanovat, että Pandoran lippaaseen jäi jäljelle vain toivo, en usko.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja slam »

jos vaikka löisi seinää vasten päänsä paskaksi. turhaa paskaa koko elämä... kait sentään sonnat heitän tähän väliin. en tiedä prkle pelkkää paskaa ja vitusta aiheutuu itselleni ja aiheutan
slam

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja slam »

öitä
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Monday roks

Viesti Kirjoittaja Lolita »

slam kirjoitti:öitä
öitä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin