Kuolemanvakavaa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Kuolemanvakavaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kuolet lauantaina, 3. toukokuuta 2053 klo 21:32
1 % todennäköisyydellä elän 81-vuotiaaksi, kas kummaa.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuolemanvakavaa

Viesti Kirjoittaja nexie »

Kuolet sunnuntaina, 22. maaliskuuta 2065 klo 7:39. Elät 91.5 prosentin todennäköisyydellä 81-vuotiaaksi tai vanhemmaksi!

Jahas. Tuon perusteella maailma joutuisi kestämään minua reilut 86 vuotta. Osanottoni.
Don't Panic!
hebuli

Re: Kuolemanvakavaa

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Kuolet tiistaina, 28. maaliskuuta 2006 klo 13:15 projektipalaverissa tuotepäällikön luodista 98,6% todennäköisyydellä.

:shock: Ei helvetti mikä ohjelma.
Bliss

Re: Kuolemanvakavaa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

hebuli kirjoitti:Kuolet tiistaina, 28. maaliskuuta 2006 klo 13:15 projektipalaverissa tuotepäällikön luodista 98,6% todennäköisyydellä.

:shock: Ei helvetti mikä ohjelma.
Älä sure, kerran se vaan kirpaisee :paijaa:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kuolemanvakavaa

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Kuolet perjantaina, 23. heinäkuuta 2055 klo 3:58

Jeah. Ensimmäisen ennusteen mukaan 81 vuotta, mutta minulla on prosentin mahdollisuus yltää siihen ikään, ellen radikaalisti muuta elintapojani.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
tonttu

Re: Kuolemanvakavaa

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Elät 74 prosentin todennäköisyydellä 81-vuotiaaksi tai vanhemmaksi!
Kuolet torstaina, 19. helmikuuta 2065 klo 13:33.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Kuolemanvakavaa

Viesti Kirjoittaja Meik »

Exsat kirjoitti: Musta välillä tuntuu, että jos Jumala on näistä hommista vastuussa, niin mä olen kussut sen muroihin tosi pahasti. Pitäiskö erota kirkosta?
Pasko sen muroihin seuraavalla kerralla. Jos alkais äijä uskoa kelle alkais.
Tiikeriankka

Re: Kuolemanvakavaa

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

58% todennäköisyydellä 74-vuotiaaksi tai vanhemmaksi..Ennuste 23. huhtikuuta 2051 klo. 12.27. Eeeeeiii.. ei käy. En minä täällä niin pitkään jaksa homehtua. Täytyy alkaa käyttää vaikka huumeita.
Exsat

Re: Kuolemanvakavaa

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Meik kirjoitti:
Exsat kirjoitti: Musta välillä tuntuu, että jos Jumala on näistä hommista vastuussa, niin mä olen kussut sen muroihin tosi pahasti. Pitäiskö erota kirkosta?
Pasko sen muroihin seuraavalla kerralla. Jos alkais äijä uskoa kelle alkais.
Yritäksä vihjailla, että jokin tässä maailmassa tapahtuisi minusta riippumattomista syistä? Ihme harhoja sulla. :roll:
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Kuolemanvakavaa

Viesti Kirjoittaja Meik »

Exsat kirjoitti:
Yritäksä vihjailla, että jokin tässä maailmassa tapahtuisi minusta riippumattomista syistä? Ihme harhoja sulla. :roll:
En. Mut tiätsä ne riisimurot napsuu riksuu ja poksuu jos niihin laittaa nestettä. Iso J kuulee, kun pissit niihin. Pasko siis, niin ei poksu eikä JeiJei kuule.
Vastaa Viestiin