Tsiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Meillä on kohta 400 käyttäjää ja 100000 viestiä. Hyvä me!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kid

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vitunmoinen kiire oli ja nyt iski vitunmoinen väsymys. Itseasiassa väsy iskee lähes aina tähän samaan aikaan. Mikä neuvoksi? Kahvi ei enää uppoo..
Dumari

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lolita kirjoitti:Hyvä ruoka, parempi mieli. Eilisen keskustelun innoittamana nautin tänään lounaaksi maksalaatikkoa ja rasvatonta piimää. Hyvää oli. Maksalaatikko 89 senttiä ja piimä 79 senttiä, ihanan halpaa.
:ohyeah: Huva, huva!

Tuo onkin meikän spesiaali, en sanois että mitään maailman parasta, mutta vaihtelu virkistää. On halpaa sekä terveellistä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lolita kirjoitti:Meillä on kohta 400 käyttäjää ja 100000 viestiä. Hyvä me!
Hyvä NE!
Pyyhin Netikettiin..
slam

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Sovittiin juuri naapurin kanssa, että tänään voisi juoda oikein kunnolla viinaa. Eilen oli aika hyviä ne karpalo paukut.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja cardic »

halvaks tuli auton hitsauttaminen, ainoastaan 400e. tollaki hinnal ois saanu n. 35 pulloo Tapioo
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Onpa päivä.
Viimeksi muokannut Keikaus, 01.05.2006 2:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Enthu

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Työmotivaatio hukassa...seinät kaatuu edelleen päälle... Odotan vain 4.4.
väliarviointia ja oikein toivon että tulis kengän kuva perseelle.Mikään ei
suju,kaikki menee päin mäntyä.Jotenkin tuntuu että olen tuolle mestalle
vain välttämätön paha "Kun periaatteessa nämä hommat voi hoitaa oikeastaan kuka tahansa"... Toimistotyötaidot lahjakkaasti ruostuneet reilussa vuodessa.Aina tulee vaan sanomista ja paskaa niskaan,
vaikka vika ei edes välttämättä olisi edes minussa vaan huonossa työnohjauksessa yrityksen puolelta.Miksi aina työvoimaviranomaiset ohjaa mut jonnekkin fucking harjoittelupaikkoihin missä en ikinä pärjää???

Työllistymiseni koko elämäni aikana,alkaa olla jo niin utopistinen ajatus,
että mikäli tämäkään työelämävalmennus ja/tai osa-aikatyö ei onnistu-
runnon itseni työkyvyttömyyseläkkeelle vaikka väkisin Kelan kautta.

Ainoa ongelma näissä harjoitteluiden keskeytymisissä on että pahimmassa tapauksessa seuraa 3-6kk karenssi ellei peräti
evätä kokonaan työttömyysturvaa ja ohjata suoraan sossun luukulle...
Elukka

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:
Elukka kirjoitti:OMG WTF ROTFLMAO BBQ! :shock:
Täh, tarkoittaax "BBQ" nykyään jotain muutakin kuin grillibileitä? :?:
Ei. :mrgreen: OMGWTFBBQ oli muistaakseni jonkun SomethingAwful -goonin nimimerkki.

P.S. TPK MK VII :yo:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Enthu kirjoitti:työ haisee ym.


:boohoo: No johan nyt on kumma, ettei sinua ohjata oikein! Mä en voi uskoa, että sinä et osaisi tehdä sinulle annettuja hommia oikein. Perhana, jos minä olisin siellä opastamassa. Olen nimittäin aika hyvä opastaja, niin sanoi pomonikin.

Olisiko mahdollista, että etsisit käsiisi lähimmän esimiehesi ja puhuisit asiasta hänen kanssaan? Ei kannata heittää rukkasia naulaan ihan ensimmäisestä vastoinkäymisestä.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:
Pippurisuihke. :h:
Ai saakeli ku putosin :lol:
Kyllä, juuri se minä olen.

Karmiva työpäivä takana. Häätökämppien siivous on sitten mukavaa. Mikähän hullu narkkari siinäkin oli asunut, kaikki hajalla eikä taatusti ikinä siivottu koko asuntoa, yök. Ja kesken päivän tuli soittokin jotta haluutko tulla baariin töihin. Perkele ku mä oon suosittu taas *huokaus*
Enthu

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Keikaus kirjoitti:
Enthu kirjoitti:työ haisee ym.


:boohoo: No johan nyt on kumma, ettei sinua ohjata oikein! Mä en voi uskoa, että sinä et osaisi tehdä sinulle annettuja hommia oikein. Perhana, jos minä olisin siellä opastamassa. Olen nimittäin aika hyvä opastaja, niin sanoi pomonikin.

Olisiko mahdollista, että etsisit käsiisi lähimmän esimiehesi ja puhuisit asiasta hänen kanssaan? Ei kannata heittää rukkasia naulaan ihan ensimmäisestä vastoinkäymisestä.
On puhuttu lähimmän esimiehenkin kanssa aiheesta,mutta ne vain tuntuu olevan toisesta korvasta sisään,toisesta korvasta ulos pakkopullakontrolleja yhteenvetona viikon tapahtumista.
Tuolla ei edes saa onnistumisista kiitosta. Puhelinvaihde/Aulapalveluhenkilönainen jonka kanssa työskentelen ei sitten
millään ilveellä henkilökemiat toimi,vaikka ikäeroakin vain vuosi,
mutta kun arvot ja asenteetkin täysin eri planeetalta.
Noita vastoinkäymisiä&taka-iskuja tulee viikon aikana useita :!:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viimeyön huonot unet heijastuivat selkeästi päivän treeneihin, hyvä kun jaksoi pystyssä pysyä. Rauta oli erityisen raskasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Pippurisuihke. :h:
Ai saakeli ku putosin :lol:
Kyllä, juuri se minä olen.

Karmiva työpäivä takana. Häätökämppien siivous on sitten mukavaa. Mikähän hullu narkkari siinäkin oli asunut, kaikki hajalla eikä taatusti ikinä siivottu koko asuntoa, yök. Ja kesken päivän tuli soittokin jotta haluutko tulla baariin töihin. Perkele ku mä oon suosittu taas *huokaus*
Muistan kun siivosin jenkeissä vaihtarivuotena mamin ja dädin trailer parkissa (olen siis trailer trashia) häädettyjen kämppiä taskurahaa vastaan. Aika mielenkiintoista päästä kurkistelemaan ihmisen elämää siltä kantilta. Muistelen, että yhdessa kämpässä kokolattiamattoon oli liimautunut terveysside.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti: Muistan kun siivosin jenkeissä vaihtarivuotena mamin ja dädin trailer parkissa (olen siis trailer trashia) häädettyjen kämppiä taskurahaa vastaan. Aika mielenkiintoista päästä kurkistelemaan ihmisen elämää siltä kantilta. Muistelen, että yhdessa kämpässä kokolattiamattoon oli liimautunut terveysside.
Hyi saakeli....
Nuo on yleensä tyhjennetty nuo kämpät, mutta uskomaton lika niissä aina on. Olen nähnyt valokuvia, joissa jonkun huumeluolan keittiö on kuorrutettu tyhjillä maitotölkeillä ja muilla pakkauksilla. Siis kirjaimellisesti paskaa polviin asti. Yyh. Tuolta ei onneksi eritteitä löytynyt, mutta kauhutarinoita olen kuullut. Nyt meni muuten ruokahalut :lol:
EDIT: Niin, saahan noista keikoista sitten kyllä enemmän rahaakin ;)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:Hyi saakeli....
Nuo on yleensä tyhjennetty nuo kämpät, mutta uskomaton lika niissä aina on. Olen nähnyt valokuvia, joissa jonkun huumeluolan keittiö on kuorrutettu tyhjillä maitotölkeillä ja muilla pakkauksilla. Siis kirjaimellisesti paskaa polviin asti. Yyh. Tuolta ei onneksi eritteitä löytynyt, mutta kauhutarinoita olen kuullut. Nyt meni muuten ruokahalut :lol:
EDIT: Niin, saahan noista keikoista sitten kyllä enemmän rahaakin ;)
Rupean harkitsemaan alanvaihtoa.. Siivoaminenhan on kuin salapoliisin työtä! Mun mielestä tuollaiset elämän nurjat puolet ovat jotenkin niin kutkuttavia. Tai no jaa, jos jotain gaggapökäleitä joutuisi siivoamaan, niin ehkei sitten.

Hernekeitto porisee hellalla. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ai niin, mulle hernekeitto on niin maksis Nyparille ja kumppaneille. Syön yleensä ainakin kerran viikossa Jalostajan purkkitavaraa Meiran väkevällä sinapilla höystettynä. Muita melkein vastaavia oli nuorempana kaurapuuro, söin sekä kylmänä että lämpinä, voin kanssa tai sokerin ja kanelin ja vaikka vallan miten eri tavoin. Kaurapuurokausi on mennyt ohi sittemmin.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Enthu kirjoitti:
On puhuttu lähimmän esimiehenkin kanssa aiheesta,mutta ne vain tuntuu olevan toisesta korvasta sisään,toisesta korvasta ulos pakkopullakontrolleja yhteenvetona viikon tapahtumista.
Tuolla ei edes saa onnistumisista kiitosta. Puhelinvaihde/Aulapalveluhenkilönainen jonka kanssa työskentelen ei sitten
millään ilveellä henkilökemiat toimi,vaikka ikäeroakin vain vuosi,
mutta kun arvot ja asenteetkin täysin eri planeetalta.
Noita vastoinkäymisiä&taka-iskuja tulee viikon aikana useita :!:
Ihmiset ovat välillä aika sivistymättömiä tuollaisissa tilanteissa, eivät viitsi miettiä, miten voisi helpottaa toisen työtä jne. Ja nuo henkilökemiat.. kaikennäköisten ihmisten kanssa joutuu tekemään töitä ja parhaiten tuntuu joissain paikoissa toimivan se, että pidät heihin tervettä etäisyyttä ja suhtaudut heihin viileän asiallisesti. Mieti, että sinulla on kuitenkin meidät ja muut kaverisi ja perheesi, jotka pitävät sinusta sellaisena kuin olet. Työhön ei kannata mennä ensisijaisesti hakemaan sitä, että ihmiset pitäisivät sinusta, siitä ei seuraa muuta kuin harmia. Ja jos joku loukkaa sinua, takaisin voi sanoa napakasti, työelämässä kun on välillä viidakon lait. Ei onneksi ihan joka paikassa, mutta monessa varmaan.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vaola kirjoitti:Maha kurnii nälästä, mutta vielä pitäs malttaa odottaa. Kohta lähdetään systerille ja siellä sit vasta tehdään ruokaa. Nälkäääää.... :apuva:
Juo vaikka lasi maitoa, se auttaa! :wink:
Kikkelis kokkelis.
AarneAnkka

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Vaola kirjoitti:Maha kurnii nälästä
Ditto. Päivän työt on nyt tehtynä ja kauhia nälkä! Nyt himaan ruokakaupan kautta, mars.
Angita

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja Angita »

Voi hitsi nyt tekis mieli suklaatia.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Riisi kiehuu, kanafileet pörisee grillissä ja kaurahiutaleet killuu rahkassa.

Kohta sohvalle opuksen kanssa viettämään iltaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Patz

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kotona ja ruoka tulilla. Käväsin työkamun kanssa vetäsemässä luistimilla vajaan kymppikilsan auringon pehmittämällä jäällä ja puolet matkasta vastatuuleen. Voinen siis hyvällä omatunnolla nauttia pääsiäiskukon jääkaappiini päivän aikana muniman munan!
Kohta sauna päälle ja sitten työhommia... Jos huvittaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Nyt lähden hoitamaan jumalaista vartaloani uimahalliin. Liikunta tekee hyvää herkälle mielelleni.
Viimeksi muokannut Keikaus, 01.05.2006 2:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Sannu

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Jeh mikä päivä...no mutta huomisesta tulee vielä jehnampi. Kymmeneltä yks haastattelu ja sen purku ja leikkaus illalla helvetisti pyykinpesua...pitäs varmaan jo katella vaatteita reissuunkin. Prrrkeleen Nordea Masterin piti ehtiä reissuun mukaan...no onhan niillä vielä kaksi päivää aikaa...
Vastaa Viestiin