Tsiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenia.
Ei täs taas paljoa ehdi, töihin käypi tie.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:Huomenia.
Ei täs taas paljoa ehdi, töihin käypi tie.
Mä mietin jo eilen tätä! Mikä hemmetti on vaahtopatruuna??? Ninni? Melnais?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Huomenia.
Ei täs taas paljoa ehdi, töihin käypi tie.
Mä mietin jo eilen tätä! Mikä hemmetti on vaahtopatruuna??? Ninni? Melnais?
Hahahahaha, Manala sanoi Melnaissia vaahtosammuttimeksi. Minä sitten siihen että no mikäs MÄ sitten olen :lol:
ElanorRaven

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Huomenta. Houkuttaisi kovasti taas vaihteeksi missata kasvatustieteen luento, siellä on tänään niiiiin tappavan tylsä luennoitsija, ettei sitä pysty kuunnella. Hitto, taidan ihan tosissaan jättää menemättä. Sitten hyvällä omallatunnolla kahdelle viimeiselle luennolle... :roll:

Näin unta jostain ihme salamurhaajista ja zombeista. Olin loukussa hirveässä labyrinttimaisessa talossa, jossa oli ovia joka paikassa ja labyrintti muuntautui koko ajan - jos siis menin sisään jostain ovesta, niin takaisinpäin tullessa oven takana ei ollutkaan enää sama paikka. Ja jossain siinä samassa labyrintissä vaelteli varsin brutaalin näköisiä zombeja. Aika ahdistava meininki, sanon vaan. Lopulta pakenin talon katolle, mikä oli varmaan aika huono idea, mutta onneksi siinä vaiheessa saapuva tekstiviesti herätti.

No, ei muuta. Jatkakaa.
hebuli

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Laitetaas tää vastaus vaikka tänne vaikka eilen olikin.
urpiainen kirjoitti:Hebulikin kyseli jossain toisessa ketjussa, että miten köyhällä on varaa asua kantakaupungissa ja matkailla toisinaan.
Eipäs vääristellä toisten sanomisia. Sanamuotohan oli "...itseään matalapalkkaiseksi kutsuvalla...". EDIT: Ja niin joo, minäkin syön silloin tällöin maksalaatikkoa. Taidan olla matalapalkkainen.

Huomenta. Flunssa tuntuu edelleen jylläävän työpaikalla, vähän väliä joku on poissa joko flunssan tai jonkun (lasten) oksennustaudin takia. Joku sissi oli eilen flunssassa työpaikalla tartuttamassa muita. Työn oooorjat, sorron yöstä noooouskaaa.... :buuuu: Saas nähdä iskeekö vielä muhunkin vai enkö taaskaan vaan huomaa olevani kipeä.

Tänään ei sentään ole yhtään palaveria, josko saisi pari kiireistä hommaakin tehtyä. Luulenpa että siirrän talvilomani pääsiäisen pyhiltä sittenkin toukokuun alkuun, vaikka menetänkin siinä yhden lomapäivän. Sopii paremmin työkiireisiin, ja lisäksi toukokuun alussa voisi katsella mitä tekee kämpälle joka vapautuu just silloin. Kai se on aloitettava lattian hionnasta ja lakkauksesta, ennenkuin edes suunnittelee vievänsä sinne yhtäkään huonekalua.
Viimeksi muokannut hebuli, 21.03.2006 9:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi kettu nyt hävettää. Mä en saanu meidän auton ovia lukkoon äsken, kun hain yhen kassin sieltä. Tuonko takia pitäis ajaa ajokortti tai jotain? :oops:
No enpä mä saanu baarinkaan ovea eilen auki. No mutta se ovi onkin rikki.

Eipä kuulu työrintamalta mitään. Odotellaan nyt sit vaan. Johonki saakelin Korsoon pitäis lähteä.
AarneAnkka

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

hebuli kirjoitti:Kai se on aloitettava lattian hionnasta ja lakkauksesta, ennenkuin edes suunnittelee vievänsä sinne yhtäkään huonekalua.
Kaikkein ensimmäiseksi pitää huolehtia seinistä. Siis niihin kiipeilystä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Minulla kun ei varsinaisesti ole työaikoja, niin uskoakseni en ole koskaan aiemmin ollut työpaikallani ennen aamuyhdeksää. Hurjaa. Mutta oli varmistettava, että olen koneen ääressä klo 09.00 kun IFK:n pudotuspeliliput tulevat myyntiin. Vaikka osa innostuksesta latistuikin eilen, kun en kehdannut mennä työn alla olleissa Pentti Matikainen -viiksissäni työpalaveriin ja ajoin ne pois.

Meinaan muuten nykyisin lähes järjestään allekirjoittaa huomaamatta Kityviestini oikealla nimelläni sähköpostien tapaan. Mitäköhän tämä kertoo muuttuneesta Kitysuhteestani?

Niin, ja pahoittelut Hebulille, että olin unohtanut yhden hänen viestinsä tarkan sananmuodon. Olen jatkossa tarkempi ja käytän useamman tunnin vuorokaudessa hebulilogiaan ja viestiensä ulkoaopetteluun. :D

Mutta itse asiaan, niin korkea femma vaan takaisin Nyparille ja muille maksistelijoille! Ketjun innoittamana vetäisin yhden Saarioisen rusinoilla vielä eilen illalla!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Kid

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kaunista huomenta. Töissä taas ja lepposa meininki. Näin niin ihanaa untakin, että jaksaa hymyillä sen avulla koko päivän. Ja illalla nään mun kummitustyttöni, jota onkin ihan kamala ikävä. Life is good!
hebuli

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

AarneAnkka kirjoitti:Kaikkein ensimmäiseksi pitää huolehtia seinistä. Siis niihin kiipeilystä.
Tosiaan, jos ruuvailisi sellaisia "simpukoita" kämpän seinille joilla voisi roikkua... Sulla toimisi varmaan vieläkin paremmin, eikös sulla ollut kämppä kahdessa kerroksessa?
AarneAnkka

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

hebuli kirjoitti:Tosiaan, jos ruuvailisi sellaisia "simpukoita" kämpän seinille joilla voisi roikkua... Sulla toimisi varmaan vieläkin paremmin, eikös sulla ollut kämppä kahdessa kerroksessa?
Tossa oliskin muuten loistava keino hyödyntää toi hukkatilana pitämäni portaikon takaseinä. :D
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Miten Lolita jaksaa? Täytyy saada langaton netti, olisi mieluusti istunut eilen yöllä chatissa ellei toinen asukas olisi varannut konetta. Valinnaksi jäi Hämeen-Anttiloiden Rakkauden Atlas joka ei aiheestaan huolimatta tuonut hyviä unia. Toivottavasti toimii myös toisinpäin, kevätauringon innoittamana tämän illan lukemiston nimi on Choosing Death.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ilmeisesti en ole saanut aikaan mitään pysyvää tuhoa tai noloa, hyvä. Naarmut ja haavat paranevat ajallaan. Vähän on heiveröinen olo ja huippaa, mutta enköhän jo ole selvinnyt. Pieni aamupala saattaisi parantaa oloa. Myöhästyin vain neljäkymmentä minuuttia töistä, mutta en usko kenenkään huomanneen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
RolloTomasi

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

nyt ei koulutyö töki enää samasta kohtaa kuin eilen. ei se vieläkään kunnossa ole, mutta onhan tässä vielä aikaa.

jaksua ja voimia väsyneille, elämän kolhimille ja sairaille.

hyvää tiistaita.
millivanilli

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

X tpk. Kumma kooma iski päästessäni työpaikalle. Vähän kuin olisin vielä unessa. Kahvinpuutetta? Kotona olin vielä niin pirtsakka aamuisen pilateksen jäljiltä.
killkill

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Silmäilin tuossa aamukahvia juodessani palstan tuoreimpia kirjoituksia. Tämä vahvisti fiilistä joka on ollut päällä jo tovin: mulla ei ole mitään - mielenkiintoista ainakaan - sanottavaa aiheista jotka ovat suurimmalle osalle muista kirjoittajista tärkeitä. Johtuu varmasti osaltaan erilaisesta elämäntilanteesta, iästä yms.

Taidan keskittyä elokuva-arvosteluihin kunnes siirryn eLäkkeelle...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Moikkis!

Töitä niska limassa, KIVAA!! Viime viikon keuhkokuumeen poikanen (lekuri ei ollut varma, mutta käski pysymään sängyssä) tylsytti elämää niin, että nyt on energiaa vaikka muille jakaa.

Palkkaan vielä 1,5vko. Ärsyttää kun viimeisin palkka tuli (ilman lopputiliä kun olen virkavapaalla) 16.2., tilillä 15 euroa. ÄH!

Terkut vaan kaikille :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: Terkut vaan kaikille :)
Moro muru! Ihana nähdä suakin täällä pitkästä aikaa!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Moikkis!

Terkut vaan kaikille :)
Onks tänään puolisokeiden uimaseuran kokoontuminen?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
nypari

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Kivasti alkoi 21 tunnin työvuoro, kaksi asianomistajalle palautettavaa gesmiä hukassa ja vastuu on mun, vaikka en ole asiaa kahteen kuukauteen hoitanut. Papereissa kun on mun nimi. Ei niin mitään havaintoa missä ne ovat. Nyt alkaa selvitystyö------->
sanctus

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Hyvää tuomiota!

Annoin tulla itseni valituksi taloyhtiön hallitukseen päättämään parin vuoden päässä häämöttävästä putki- ja sähkörempasta.

Eilisessä taloyhtiön (osakkaiden) kokouksessa kuultu myös yksi "jumalauta!".

Kevättä ilmassa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Projekti kusee. makaroonit lähetelleet kamaa jonnekkin huitsin nevadaan. Olin buukannut koko viikon minuuttiaikataulle ja nyt ihan öönä mietin mitä tekisi.

Kaivan nenää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lolita kirjoitti:Mä olin kuvitellut, että Flirtissä riittä juttuseuraa ympäri vuorokauden :P
Ei siellä ole sitä edes päiväcaikaan!
Bluntly kirjoitti:Projekti kusee. makaroonit lähetelleet kamaa jonnekkin huitsin nevadaan. Olin buukannut koko viikon minuuttiaikataulle ja nyt ihan öönä mietin mitä tekisi.

Kaivan nenää.
Muista lämmittää sormea ensin ettet vilustu! :lol:

Niihin rottakasvoisii frantseenin kopioihin ei ole luottamista ei koskaa..
Pyyhin Netikettiin..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:
sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Huomenia.
Ei täs taas paljoa ehdi, töihin käypi tie.
Mä mietin jo eilen tätä! Mikä hemmetti on vaahtopatruuna??? Ninni? Melnais?
Hahahahaha, Manala sanoi Melnaissia vaahtosammuttimeksi. Minä sitten siihen että no mikäs MÄ sitten olen :lol:
Pippurisuihke. :h:
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tsiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Hyvä ruoka, parempi mieli. Eilisen keskustelun innoittamana nautin tänään lounaaksi maksalaatikkoa ja rasvatonta piimää. Hyvää oli. Maksalaatikko 89 senttiä ja piimä 79 senttiä, ihanan halpaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin