Karvanaama vai tissiposki?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

mietaa vai poslari?

Ihan sama, vaikka täitä juoksisi pöheikössä.
2
5%
Kokoparta käy, mutta siistittynä.
5
13%
Kokoparta käy, mutta siistittynä.
5
13%
Pukinparta on ihq, kunhan se on siisti.
5
13%
Viikset. Mä haluan amisviikset!
2
5%
Ei karvan haituvaakaan naamassa. Posliinia mulle.
9
24%
Sänkeä sen olla pitää. Kovaa, raapivaa ja miehekästä.
10
26%
Joku muu malli, mikä?
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 38

rontti24

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja rontti24 »

sinkkumatti kirjoitti:Kukaan ei ole ruksinut amisviiksi-kohtaa!
paitsi mä =)
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja cardic »

sinkkumatti kirjoitti: Kukaan ei ole ruksinut amisviiksi-kohtaa!
eihan nyt saalittavia amiksia kukaan halua, olisit laittanu vaihtoehdoks oikeat viikset
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
sinkkumatti

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

cardic kirjoitti:eihan nyt saalittavia amiksia kukaan halua, olisit laittanu vaihtoehdoks oikeat viikset
Sama asia. Ei viiksiä ole kuin junteilla amiksilla.
hermine

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Tissiposki ja hiukset saparoilla!
Filovirus

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Jos nyt pitäisi pakon edessä valita, kun periaatteessa kaikki käy pärstä värkistä riippuen (tosin tuo amisviiksi sydeemi ei välttämäti) niin ottaisin tuommosen sopivan pituisen leukaparran muotoiltuna kivasti tyyliin Jere Karalahti (oujee, ottaisin edestä ja takaa, ryNk ryNk) tai James Hetfield.
tonttu

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Angita kirjoitti:Riippuu tietty ihan siitä päästä mihin ne mahdolliset karvat kiinnittyy. Joillekin sopii joillekin ei. Mulle ihan sama kuhan ne näyttää hyvältä siinä naamassa.
Erittäin hyvin sanottu. :komp:
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja Meik »

sinkkumatti kirjoitti: Mä näin pari viikkoa sitten biltemassa venäläisen mamman, joka olisi vienyt sulta jalat alta. Sen viikset oli meinaan paljon muhkeammat kuin normimiehen. Kerrassaan todella seksikästä junou :shock:
Hitto. Se vanha Mauno Ahosen raportti olikin totta. Siis se, jossa Raisa Smetanina osti lahjaksi Kalina Kulakovalle partakoneen ja tästä suivaantuneena Kalina potkaisi Raisaa...(maunoahosmulkaisu paperiin)...munille.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Lolita kirjoitti:Mulle käy melkein kaikki. Tissiposki tai parta, jossa ei ole ruuantähteitä eikä asukkeja, kaikki on tervetulleita. Mä olen vapaamielinen karvojen suhteen :D
Täysin samaa mieltä!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Haluaisin amisviikset. En saa. =(
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

No eikös sitä sanota, ettei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville?

Ja muistamme toki myös, miten Väinämöinen pilkkaa Joukahaisen säälittäviä yrityksiä mittailla tietojaan Väinämöisen kanssa:
Kalevala kirjoitti:Sanoi vanha Väinämöinen: "Lapsen tieto, naisen muisti,
ei ole partasuun urohon
Kun taas haluamme korostaa Väinämöisen tiedon ylivertaisuutta, sanomme toki vastaavasti näin:
Kalevala kirjoitti:Siitä suuttui Väinämöinen, siitä suuttui ja häpesi.
Itse loihe laulamahan, sai itse sanelemahan:
ei ole laulut lasten laulut, lasten laulut, naisten naurut,
ne on partasuun urohon
Sanomattakin on kai selvää, että oma leukani on täysin ajeltu.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Parta saa olla kunhan ei oo mikään rehottava,
tosin en mä hirveesti mistään hinttiparroistakaan tykkää.
Pulisongit on tosi jees, isotkin kunhan ne nyt ei oo ihan koomiset.
Omalla poikaystävällä on parta, huomauttelen sen siistimisestä kyllä aina välillä koska faijalla on aina ollut ihan hirvee parta ja mulle on jäänyt traumoja siitä kun aina häpesin sitä..
Starflare

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

urpiainen kirjoitti:No eikös sitä sanota, ettei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville?
Sanotaan. Valitettavasti pitää paikkansakin minun kohdallani, sillä jos vain turpa puskisi karvaa yhtä tehokkaasti kuin muukin pää, niin minulla olisi jo hulppea parta... No, ehkä minustakin mies joskus tulee :? .
Noriyumi

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Äänestin posliinia, mutta kyllä mulle seksy sänkikin käy. Rehottava parta on kamala, muutenkin en ole kiinnostunut räkäjarruista. YÄK!
ninnithequeen

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Riippuu kenellä. Oma ukko antaa joskus oman partansa kasvaa ihan järkyttäviin mittasuhteisiin...Sitten kun se vihdoin ne karvat naamastaan ajaa pois, se onkin jo ihan lääh...
hebuli

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Noriyumi kirjoitti:Äänestin posliinia, mutta kyllä mulle seksy sänkikin käy. Rehottava parta on kamala, muutenkin en ole kiinnostunut räkäjarruista. YÄK!
Voi itku! Mikä ihmeen Bluumi sä oikein olet? Etkö suostu pussailemaan miestä jolla on luonnollisesti rehottava siistimätön parta? Sillä ei ole sitten mitään tekemistä hygienian kanssa, FYI.

Järkyttyisin kovasti jos joku nainen ei pitäisikään muslimiparrastani, ehkä kutsuisi sitä jopa "kamalaksi" tai ehdottaisi sen ajelemista pois. Sanooko karvatuppitulehdus mitään, tai että parran funktiona on estää ilmansaasteita sekä pikkulintuja lentämästä suuhun?
swirl

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Karvaa saa naamassa olla ja se on jopa toivottavaa. Siloposket eivät ole mieleeni. Toisaalta, jos parrankasvu on kovin vähäistä, soisin jätettävän väliin. Tusina hentoa naamakarvaa ristissä ei anna miehekästä kuvaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Olen ilahtunut siitä, että nykyään ympäristömyrkyt ja juomaveden e-pillerijämät estävät miesten kehitystä niin, että yhä useammalla on huono parrankasvu. Sitten en ole enää luonnonoikku.

Minulla alkoi karvaa naamaan tulemaan vasta joskus kun olin 28 weee!! Siitä johtuen kaivattua "miehekkyyttä" tavoitellen aina joskus yritän kasvattaa "partaa". Mutta siitä tulee "parhaimmillaankin" vain huvittava pukinparta ja amisviikset. Jolloin näytän, jos mahdollista, entistäkin rumemmalta. Minun niissä yritelmissä nähneet voivat tämän todistaa.

Ehkä jonkinlaista melkein oikean näköistä sänkeä useimmiten pidän, laiskuuttani. Kuvittelen silloin melkein näyttäväni mieheltä. Riittää kun pari kertaa viikossa vähän raapasee. Jos menee pitempään, niin sähkökoneeni ei siihen hentoon karvaan pysty, vaan se taipuu alta!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

hebuli kirjoitti:Järkyttyisin kovasti jos joku nainen ei pitäisikään muslimiparrastani, ehkä kutsuisi sitä jopa "kamalaksi" tai ehdottaisi sen ajelemista pois. Sanooko karvatuppitulehdus mitään, tai että parran funktiona on estää ilmansaasteita sekä pikkulintuja lentämästä suuhun?
Ei kai jäänyt karva hampaanväliin erotiikkaosion karvavaatimuskeskustelusta?
Vastaa Viestiin