Karvanaama vai tissiposki?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

mietaa vai poslari?

Ihan sama, vaikka täitä juoksisi pöheikössä.
2
5%
Kokoparta käy, mutta siistittynä.
5
13%
Kokoparta käy, mutta siistittynä.
5
13%
Pukinparta on ihq, kunhan se on siisti.
5
13%
Viikset. Mä haluan amisviikset!
2
5%
Ei karvan haituvaakaan naamassa. Posliinia mulle.
9
24%
Sänkeä sen olla pitää. Kovaa, raapivaa ja miehekästä.
10
26%
Joku muu malli, mikä?
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 38

sinkkumatti

Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Lisää katsontaa karvojen ihmeelliseen maailmaan. Saako miehillä olla parta vai ei? Jos kyllä, niin millainen? Naisten viiksistäkin saa keskutella.
Viimeksi muokannut sinkkumatti, 21.03.2006 12:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulle käy melkein kaikki. Tissiposki tai parta, jossa ei ole ruuantähteitä eikä asukkeja, kaikki on tervetulleita. Mä olen vapaamielinen karvojen suhteen :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
nypari

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mulla ei kasva naamassa karva kuin oikeastaan leuassa, josta sekin lähtee pyyhkeellä. Koska olen mielestäni turhan tissiposken näköinen, olen pakotettu pitämään harvaa haituvaa leuassa ihan jo työkatu-uskottavuuden nimissä. Jos parta jollain(miehellä) kasvaa kunnolla, mistä olen kyllä hieman kateellinen, niin itse pitäisin koko naaman sänkeä. Toisaalta, ne joilla kasvaa kunnon naamakarvat, ovat usein ylipäätään karvaisia, sieltäkin mistä ei välttämättä tarvitsisi.
Exsat

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Viikset on naisilla ja miehillä molemmilla kamalat. Miehellä voi olla parta, jos jostain syystä ei osaa olla ilman, mutta kyllä mä mielummin ottaisin sellaisen pehmeäkasvoisen miehen kuin jonkun karvakasan raapimaan herkkää ihoani.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kyllä minä vaadin miestä aina kasvattamaan muotoillun ja värjätyn pakoputkiparran, ennen ei heru. Hyi stna että onkin kuvottavaa pelkkä maitonaama tai risuparta. Sen verran pitää joka miehen itsestään huolehtia että stailaa naamansa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
killkill

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Mitäz mieltä tissiotsista? Heruuzxs?
sinkkumatti

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Melnais kirjoitti:. Hyi stna että onkin kuvottavaa pelkkä maitonaama tai risuparta.
Melnais kultaseni. Sinä olet ennalta-arvattava :mrgreen:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Exsat kirjoitti:Viikset on naisilla ja miehillä molemmilla kamalat. Miehellä voi olla parta, jos jostain syystä ei osaa olla ilman, mutta kyllä mä mielummin ottaisin sellaisen pehmeäkasvoisen miehen kuin jonkun karvakasan raapimaan herkkää ihoani.
Oijoi, mun mielestä viikset naisella voi olla tosi seksyt. Sellaiset tummat hennot, jotka näyttää huultenrajaukselta.

Saa olla millaiset karvat tahansa naamassa. Yleensä kuitenkin ne miehet, joiden luokse olen ajautunut ihan luonnon kutsumana, ovat olleet aika vähäkarvaisia. Johtunee omasta runsaasta karvoituksestani.
Kikkelis kokkelis.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

sinkkumatti kirjoitti: Melnais kultaseni. Sinä olet ennalta-arvattava :mrgreen:
Sittenhän arvaat ajelenko viikseni vai alapääni? Pahus että on lähdettävä duuniin kun kerrankin jokin näin palstalla koskettaa. Karvat pyörittävät maailmaa!
Elämä kantaa, jos sen antaa
sinkkumatti

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Keikaus kirjoitti:Oijoi, mun mielestä viikset naisella voi olla tosi seksyt. Sellaiset tummat hennot, jotka näyttää huultenrajaukselta.
:P

Mä näin pari viikkoa sitten biltemassa venäläisen mamman, joka olisi vienyt sulta jalat alta. Sen viikset oli meinaan paljon muhkeammat kuin normimiehen. Kerrassaan todella seksikästä junou :shock:
Exsat

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

sinkkumatti kirjoitti: näin pari viikkoa sitten biltemassa venäläisen mamman, joka olisi vienyt sulta jalat alta. Sen viikset oli meinaan paljon muhkeammat kuin normimiehen. Kerrassaan todella seksikästä junou :shock:
Siis tää on sitä itänaisten ihanuutta, mitä sä aina jaksat hehkuttaa? :shock:
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16685
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

...
Poistin huonon vitsini - halusin oikeastaan vain kokeilla, osaanko laittaa kuvan tänne.
Viimeksi muokannut urpiainen, 21.03.2006 12:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sinkkumatti

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Exsat kirjoitti:Siis tää on sitä itänaisten ihanuutta, mitä sä aina jaksat hehkuttaa? :shock:
Just niitä. Semmosia karvanaamasia ja karvajalkasia pygmimaatuskoja. Todella sexyä tiäks.
Patz

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Ei ole koir... miestä karvoihin katsoman. Omasta historista löytyy hyyyvinkin karvattomasta yksilöstä karvaisempaan malliin. Ja sitäpaitsi, sänkihän se on mikä raapii eikä miehekäs parta.
Pussaan siis karvoilla ja ilman, kunhan hygienia on kunnossa.

No, ehkä kalapuikko nenän alla on aika turn off...
Viimeksi muokannut Patz, 21.03.2006 12:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hebuli

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Keikaus kirjoitti:Oijoi, mun mielestä viikset naisella voi olla tosi seksyt. Sellaiset tummat hennot, jotka näyttää huultenrajaukselta.
Ihan sinun iloksesi minulla on taas kova kiusaus laittaa galleriaani kuva eräästä viiksekkäästä ja muutenkin karvaisesta naisesta. Viimeksi kun sen tein, poistin sen alta minuutin, koska alkoi itseäkin oikeasti kuvottaa että joku tavallinen ihminen on esillä ainoastaan naureskelun ja kauhistelun kohteena.

Tehdäänkö Keikki sellainen diili että mä lähetän sen kuvan sulle ja sä laitat sen galleriaasi, ikäänkuin kunnianosoituksena karvaisille naisille? Sillä tavoin minä saan pestyä kätöseni koko jutusta ja kaikki ovat tyytyväisiä?

Ai niin mutta sä olet niin skorppari että luultavasti mainitsisit että kuva on tullut minulta.
urpiainen kirjoitti:Poistin huonon vitsini - halusin oikeastaan vain kokeilla, osaanko laittaa kuvan tänne.
Ettei vaan ollut sama...?
Angita

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja Angita »

Riippuu tietty ihan siitä päästä mihin ne mahdolliset karvat kiinnittyy. Joillekin sopii joillekin ei. Mulle ihan sama kuhan ne näyttää hyvältä siinä naamassa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pitäkää tissiposkenne, minähän en luonnonsuomasta ruokaliinasta luovu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja cardic »

TOHOT!
kunnon tohot.
semmoset tyyliin ståhlberg, svinhufvud, kallio.
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Dumari

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ilman naamakarvoja (naiseni siis), viikset on rumat, oli ne kenellä tahansa. Jenssit on sou OUT!!!1
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

oh, sänkeä, nam. Pukinparta toimii myös. Semmoinen kalju miäs jolla on miehekäs siisti parta ja heviasenne vie tämän naisen jalat alta.

(en jaksa googlettaa kuvaa, teette sen kumminkin mun puolesta niin mä voin sitten kommentoida niitä.)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
sinkkumatti

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Miten PetriFB ja Fööni voikaan olla väärässä? Kukaan ei ole ruksinut amisviiksi-kohtaa!
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16685
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

hebuli kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Poistin huonon vitsini - halusin oikeastaan vain kokeilla, osaanko laittaa kuvan tänne.
Ettei vaan ollut sama...?
En usko, olin pikemminkin Sinkkumatin linjoilla.
sinkkumatti kirjoitti:Fööni
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
safi

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja safi »

Kaikella karvoituksella miehen naamassa on yksi ainoa haittapuoli. Se vanhentaa aivan tuhottomasti. Todelliseen ikään voidaan helposti lisätä vähintään 10v. Minulla ei ole tähän kuitenkaan mitään ehdotonta linjaa, joten jätän äänestämättä.
rontti24

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja rontti24 »

vois melkein katu uskottavuuden nimis kasvattaa aatu parran...
rontti24

Re: Karvanaama vai tissiposki?

Viesti Kirjoittaja rontti24 »

tai siis viikset =P
Vastaa Viestiin