Keväinen Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Think »

Vaola kirjoitti:Saameri... Olen jotenkin onnistunut särkemään kännykästäni näytön lasin. Tietääkö kukaan mitä sellaisen uusiminen maksaa? Malli on 5100 (muistaakseni). Ihan ei just nyt olisi varaa uutenkaan. Känny kyllä funkaa edelleen, mutta... :roll:


Tuosta mallista en tiedä, mutta keskimäärin ja erittäin hyvänä arvauksena sanottakoon, että ei onnistu. Ensinnäkään jos joku sellaisen operaation ylipäätään jossain liikkeessä tekee, niin se todennäköisesti se maksaa enemmän kuin uusi puhelin (siis jos kyseessä on tosiaan näytön hajoaminen).

Tuosta jäi kuitenkin vähän epäselväksi se, että oletko hajottanut sen näytön edessä olevan muovilasin vai ihan näytön lasin? Edellisestä pääsee kuorien vaihdolla (jos jostain onnistut löytämään uudet kuoret, joka on taas juttu toinen).
Ovela kuin orgasmi
millivanilli

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ompas mulla kauhea työpaikka, äsken pakotettiin syömään hurjan hyviä salaatteja, paahtopaistia, isoja katkarapuja, lohta ja juustoja. Ruoka vielä täytyi huuhdella alas valkoviinillä.

Kohta voisinkin sitten lähteä tiimarin ja h&m:n kautta kotio... Täytyy ostaa jotain hotellihuoneeseen tunnelman luomiseksi.

EDIT: niin joo, on tosiaan huominen ja ylihuominen vapaata.
Viimeksi muokannut millivanilli, 22.03.2006 13:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumari

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Think kirjoitti:Tuosta jäi kuitenkin vähän epäselväksi se, että oletko hajottanut sen näytön edessä olevan muovilasin vai ihan näytön lasin? Edellisestä pääsee kuorien vaihdolla (jos jostain onnistut löytämään uudet kuoret, joka on taas juttu toinen).
Mä ainakin nykäsin viime vuoden Ankkarokin jälkiseurauksena oman 3200-kapulani näytön paskaksi ja juu, ei ollut se kuori vaan näytön lasi.

Viikkoa myöhemmin kävelin kauppaan ja ostin uuden, koska sen vanhan kapulan arvo olisi ollut alle 100e ja osat+korjaus olisi varmasti olleet enempi plus että uusi kapula tuli ihan tarpeeseen :D

edit: arvatkaapa mikä homma oli tonkia ne vanhat numbat sieltä kännykän muistista? helvatan moinen, kiitos älykkäiden nokian softien!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Väsyttää ja vituttaa, pomot marisee kun mitään ei tapahdu vaikka asiakkaita ei saa kiinni ja nekin jotka joskus onnistuu kaivamaan esiin, eivät tiedä asioista juuri mitään.

Sai sentäs makkarin luututtua, jotain tapahtumaa tänäänkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumari

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

UUSIS LOUKKASI HEITTOKÄTENSÄ :doh:

"Uusis ei syö kipulääkkeitä", koska ne ei vaikuta UUSIKSEEN!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Oonpas ollu ahkera koko iltapäivän! Kohta voisinki palkita itseni kupillisella kahvia ja sit suunnata kotio. (Siellä on vielä vähän valkoviiniäkin...) Mun piti kyllä vielä meilata tänään pomolle, saas ny kattoo jaksaako ja viitsiikö menettää hermoja turhaan. Siis jos se vaikka vastaa jotain ärsyttävää niinku yleensä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
slam

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

I am too old for that. Hien pukkas taas pintaan ja viihreetä nestettä ulos.
millivanilli

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kotona taas. Kaupoilta löytyi juuri sopivia elementtejä aistikkaan illan aikaansaamiseksi, hieno juttu. Toivottavasti tuo yksi hyväkäs osaa arvostaa huomenna vaivannäköäni, ettei vain murahda jotain siitä, kuinka turhia hienot alusvaatteet ovat, kun ne kuitenkin otetaan ennen seksiä pois päältä :P
Turbohaltija

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Kävin kirjastossa nukkumassa, päätin sitten tulla kotiin nukkumaan kun täällä on kuitenkin aavistuksen verran mukavampaa nukuksia.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja cardic »

Suvinen kirjoitti:No nyt se repes. Kaveri ilmoitti eroavansa. Tai sen mies ilmoitti eroavansa siitä. Syksyllä menivät naimisiin..

Näin tämä homma käy. Eihän tässä itse uskalla harkitakaan mitään naimakauppoja. Nekin oli onnellisia ennen häitä, tietääkseni. Ei tajuu.
ehka he liittyivat tosi pakkaus odottaa -liikkeeseen jonka tunnuslauseena on 'no sex after marriage'
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja cardic »

voi jessus! tanaan ollu astetta hienompi paiva. yksin oon hoitanu kahta robottia, samaan aikaan. huomenna ei oo ketaan tulos kayttaan robotteja, joten joudun tanaan tekeen sen verran levyja, et riittaa huomisekski jotain. puuh!
ja takas hommiin
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
rontti24

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja rontti24 »

heh,tässä aikani kuluksi tutkiskelin ihan muuten vaan naisten jättämiä deitti-ilmotuksia eräässä paikassa.kylläpä ei voi muuta kuin ihmetellä minkälaiset vaatimukset niillä on.okei,kyllä varmaan miehet vaati sitä suurempia asioita myös noissa ilmoituksissa.

pointti,mihin on hävinnyt suhteellisuuden tajuu?
slam

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

auh, paha olo.
rontti24

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja rontti24 »

slam kirjoitti:auh, paha olo.
älä narise,mitäs dokasit
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Think »

Vaola kirjoitti:
Eli siis muovi on rikki, näyttö toimii ihan virheettömästi. Täytyykin katsastaa huuto.net uusien kuorien varalta...
Katsoin netistä ja tuohon 5100:een näyttää olevan ihan vaihdettavia kuoria, joten niitä taatusti löytyy useammastakin paikasta. Tarvitset sen koko kuoren, koska se näytön "pleksi" on hitsattu siihen kuoreen kiinni.
Ovela kuin orgasmi
Kid

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tänään saadaan duunissa boolia. Tuolla ne ny jo väsää sitä. Saas nähä kuin väkevää tekevät, vielä ois tunti työaikaa jälellä.
Tänään siis vietetään työkamun läksiäisiä. Nyyh.
nypari

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nypari »

Herätty ja syöty Tropicana aamupalaksi. Valvomisen seurauksena höntti olo: pää hieman kipeä ja veltto yleisilme. Jos alkais pelaamaan nettipokeri, Texas it is!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

rontti24 kirjoitti:heh,tässä aikani kuluksi tutkiskelin ihan muuten vaan naisten jättämiä deitti-ilmotuksia eräässä paikassa.kylläpä ei voi muuta kuin ihmetellä minkälaiset vaatimukset niillä on.okei,kyllä varmaan miehet vaati sitä suurempia asioita myös noissa ilmoituksissa.

pointti,mihin on hävinnyt suhteellisuuden tajuu?
Mihin on kadonnut oikein kirjoitus taito? Välilyönti- ja shift-näppäimet eivat kulu merkittävästi käytössä, varsinkaan kun jätät välilyönnit pois keskeltä yhdyssanoja ja laitat ne välimerkkien jälkeen. Yhden pisteen annan deitti-ilmo -sanasta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
hebuli

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Jaahans jos lähtisi vähitellen kotio kaupan kautta. Eilen alkanut suklaanhimo ei laantunut tänäänkään, joten jos ostaisi mukaan myös yhden Geisha-levyn. Tai ainakin Maxi Tuplan.

Alan jo henkisesti valmistautua lauantaiseen "vakavamieliseen jutusteluun"... Hyvä että on ollut tämä viikko tässä väliä, on ehtinyt laittaa ajatuksiaan järjestykseen asian suhteen, ehkä se siitä sujuu.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Liukas liikkeissään tuo Rontti. Nyt se sitten jo meni. Vasta pääsin alkuun herjaamisessa. Se varmaan lähti mun ilkeiden viestien takia :( Mä en vaan osaa olla ilkeä, mä olen liian kiltti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hemmetti kun liha on heikko. Tekisi mieli tunkea jotain suuhun, mutta kun kessiäkin pitäisi saada pienemmäksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AarneAnkka

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bluntly kirjoitti:Hemmetti kun liha on heikko. Tekisi mieli tunkea jotain suuhun, mutta kun kessiäkin pitäisi saada pienemmäksi.
Mä sorruin ja söin hillomunkin. No kun tarjottiin!!!!1
hebuli

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

AarneAnkka kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Hemmetti kun liha on heikko. Tekisi mieli tunkea jotain suuhun, mutta kun kessiäkin pitäisi saada pienemmäksi.
Mä sorruin ja söin hillomunkin. No kun tarjottiin!!!!1
Mikäs ihmeen yleinen herkuttelukohtaus tänne on iskenyt? Jos jättäisinkin sen suklaatin sitten ostamatta ettei kityväestön yhteenlaskettu massa nouse yli kriittisen rajan.

Mutta nyt mä meen.
1108

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Päivän tipuköhävitsi:

Kuva

Ei muuta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

AarneAnkka kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Hemmetti kun liha on heikko. Tekisi mieli tunkea jotain suuhun, mutta kun kessiäkin pitäisi saada pienemmäksi.
Mä sorruin ja söin hillomunkin. No kun tarjottiin!!!!1
Oli pakko vetää Ehrmann.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin