Keväinen Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Turbohaltija kirjoitti: Mites muuten, kun tulin takaisin, niin nyt en voikaan enää vaihdella k.. titteliäni?
Siulla pitää olla joku tiätty määrä kirjoituksia kasassa ja/tai lusittua aikaa kans tarpeeksi. Elä hötkyile, zekkaile yliepeleiden mölinöistä niin näet!
hebuli

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Huomenta. Joo hommat edistyivät eilen kehnosti kun intouduin kityilemään liikaa (karvakeskustelussa) melkein koko päivän ajan, siinä välissä tehden pikkaisen töitä. Tänään kyllä pitäisi taas keskittyä... (ei kityilyyn). Hieno ilma ulkona.
Exsat

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mä oon huomannut, että mua alkaa ärsyttää täällä yhä useampi kirjoittaja. Olisi varmaan tauon paikka. :wink:
millivanilli

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Huomenta X tpk.

Olen ihan täpinöissäni huomisesta matkasta Tallinnaan :ohyeah:
AarneAnkka

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jou kaikki.

Olen tainnut ajautua tällaiseen aika synkkään tilaan eilisen ja tämän päivän aikana. Kityilen vittuuntuneena, enkä pääse irti, en Kitystä enkä vitutuksesta. Pitäisköhän vähän ottaa etäisyyttä.

Vitutus johtuu siitä etten vaan tajua. En enää jaksa sitä etten vaan tajua. :tiistai:
sinkkumatti

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

AarneAnkka kirjoitti:Kityilen vittuuntuneena, enkä
Luehan irc-quotesia tai selaa tunti www.fun.from.hell.pl sivustoja. Kummasta helpottaa vitutukseen.
Exsat

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mun levy tuli :h:'

Kaunis kansi, pitääpä googlettaa löytäisinkö teidänkin ihailtavaksenne!

Löytyi mutta en saa tänne. Höh.

http://data.muzikus.cz/save/db_images/15077
tonttu

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Ainakin toistaiseksi ihan hyvillä mielin tässä duuniin lähdössä. Pakkasta ei kyllä tarvitsisi olla noin paljoa ( -8 ).
Hyvää keskiviikkopäivää!
AarneAnkka

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

sinkkumatti kirjoitti:Luehan irc-quotesia tai selaa tunti www.fun.from.hell.pl sivustoja. Kummasta helpottaa vitutukseen.
Heh. :lol: Onneksi kaikki vitsit eivät ole puolankielisiä...
safi

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja safi »

Viimeinen vapaapäivä ja heräsin kymmeneltä. Huh huh melkoinen saaavutus meikäläiseltä. Päivän ohjelman olen jättänyt täysin avoimeksi, joten taidan kömpiä vielä sänkyyn hyvän kirjan kanssa ja ehkä jopa nukkua varastoon vielä muutaman tunnin..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kolmatta päivää vasta reissussa ja nyt jo huomaan itsessäni pikkumaisia ja inhottavia piirteitä.. Hermostuttaa ja ahdistaa kun on liian paljon ihmisiä ympärillä. Äitin huolehtivaisuus ärsyttää, lapsen sairastelu hermostuttaa ja kaikkien hössötys ärsyttää ja ahdistaa. Inhoan yli kaiken hössötystä. Ja miksi kaikki on pakko jättää levälleen, ja joka paikkaan valot päälle, ja ruuat pöydille, vaikka ollaan kylässä sentään!?

Mua ahdistaa, ja se mua myös ärsyttää että mua ärsyttää. Normaalia elämää kai tämä on. Mutta ei voi mitään, olen ihminen jonka täytyy saada olla rauhassa ja yksin. Ja lapsiperhe-elämä ei ole mua varten! Haluaisin jo kotiin (vielä viis päivää.. :roll: ) Anteeksi, olen pikkusieluinen lapsi ja sisko ja täti, mutta sainpas avautua. Eiköhän se tästä taas.. *lähtee jynssäämään ripulia parketista*

Ps. Exsatille kalavelat maksettu nyt muuten.
slam

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

houli shit... Lievää krapulaa. Yrjösin äskön pelkkiä ääniä. Nesteitä ei tullut tällä kertaa. Nukkuun mennessä oksensin tuon sänkyn sivustan hyvään kuntoon. Toivoen en ole taas puhunut typeriä nettiin, ennen nukkumaan menoa... Olin kohtuu naamat.
millivanilli

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Jahas, työpäivä venyi taas. Hyvä vain, enemmän tunteja = enemmän palkkaa.
slam

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Heti, kun lähdin liikkeelle, niin menin nojaamaan suihkuhuoneen seinää vasten ja aloin oksentamaan. very coolia
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

slam kirjoitti:Heti, kun lähdin liikkeelle, niin menin nojaamaan suihkuhuoneen seinää vasten ja aloin oksentamaan. very coolia
Ei kultaseni, se ei ole coolia. Jospa koittaisit keksiä muuta sisältöä elämään kuin juopottelun. Ja kyllä kirjoittelit hölmöjä känniviestejä eilen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Nighthawk

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Ohhoh. Suoritin hyvällä menestyksellä ostoskierroksen huonekaluliikkeissä. Nyt kotoa löytyy kaikki tarvittavat jutskat. Erityisesti mieltä lämimittää kunnollinen kirjoituspöydän tuoli, joka on niin täydellisen tuntuinen, että siihen voisi vaikka nukahtaa. Aiemmin käytössä oli bambuinen korituoli, jonka seurauksena selkäkivut / -jäykkyys lisääntyi huolestuttavasti.

Hankin vielä uudet viherkasvit kolmen pystyyn kuolleen tilalle ja tässä kirjoittelun ohessa olen siivonnut perusteellisesti melkein koko asunnon. Äsken lähes pelästyin, kun huomasin nauttivani suunnattomasti ikkunoiden pesusta, muuten kun tuo siivous tuntuu niin kovin vastenmieliseltä. Edessä vielä imurointi. Sen jälkeen palkitsen itseni fuusiolla, ulkoilulla ja Sandelsilla.
Runkkis

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Polvi alkaa parenemaan. Luovun tänään siitä forrest gump-tyylisestä jalkatuesta ja klenkkailen ilman sitä. Vielä en uskalla varata sille kovin paljoa painoa, kun se kipeytyy ja "naksahtelee" vähän väliä.

Vakuutusyhtiö haluaa (yllätys, yllätys) lisäselvityksiä asiasta, mutta toivottavasti myönteinen päätös tulisi pian, että pääsisin jumppaamaan sitä.

Mulla on sellainen fiilis, että tästä päivästä tulee hyvä...
Kid

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Rupes vituttaa.. röökitkin loppuu kesken. Keittiössä on kasa munkkeja ja mä yritän pysytellä kovana. Kävin vaan hakee teetä ja sympatiaa. On mulla porkkanoita mitä napostella.
Töissä hiljeni eikä oo mitään tekemistä.
Dumari

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jes Jes! Mulla on vielä 6 viime vuotista pitämätöntä pekkasta! Dumis pääsee lomailemaan kohta :ohyeah:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:Jes Jes! Mulla on vielä 6 viime vuotista pitämätöntä pekkasta! Dumis pääsee lomailemaan kohta :ohyeah:
Sinä senkin!

Meillä on kaksi suurimman eläimäärän hoitavaa työntekijää sairaslomalla, toinen varmastikin kovassa kankkusessa (ja morkkiksessa) ja toinen varpaankynnen leikkauksen takia kaksi viikkoa pihalla. Tänään päästelin ärräpäitä ja haukuin hiiriä rumilla nimillä, olivat sen verran isoja ettei kunnon otetta saanut ja olivat sitä mieltä että mun sormet on porkkanoita.. naps naps.. auts auts. Mutta se on onneksi tämän päivän osalta ohi.
The great club outshines the individual, always and forever.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hebuli kirjoitti:Huomenta. Joo hommat edistyivät eilen kehnosti kun intouduin kityilemään liikaa (karvakeskustelussa) melkein koko päivän ajan, siinä välissä tehden pikkaisen töitä. Tänään kyllä pitäisi taas keskittyä... (ei kityilyyn). Hieno ilma ulkona.
Sama vika. Harkitsen läppärini hautaamista keittiön laatikostoon. Kityily on kivempaa, kun sitä harrastaa silloin tällöin jostain nettikahvilasta vaikka. Tai opiskelujen lomassa yliopistolta. Kotona kityillessä kotiin tulee levoton olo, jos palstalla on jotain ikävää tai ikävästä asiasta muistuttavaa. Sitäpaitsi pöytäni on kauniimpi ilman läppäriä.
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Dumis pääsee lomailemaan kohta :ohyeah:
Sinä senkin!
PusiPusi! :wink:
Onks mitään suosituksia minne kandeis mennä? Jotain häppeninkejä lähiaikoina, any1 knows?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Voihan viikonpäivä.
Viimeksi muokannut Keikaus, 01.05.2006 2:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ihanaa, pääsin lenkille! Auttoi hieman. Mieletön auringonpaiste. 51% näistä fiilareista johtuu kyllä varmasti pms:stä. Mukava turvotus sitäpaitsi kropassa sekä päässä. Ah tukaluutta. Kohta hakeen toinen sisko asemalta.
Dumari

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ehanaa, tänään itikseen soppaileen, J soitti äsken että Wagnerissa on alennuksia ja koska putiikki on muutenkin hintalaatusuhteen yläpäässä, niin pakkohan siellä on käydä.

Keikku: thänks for te öffer, ill keep thät in mai maind :wink:

Hitsit että tulin autolla töihin, muuten olis voinut käydä idässä ollessani hiukkasen raNkaN soppailun päätteeksi naukkailemassa muutaman :D
Vastaa Viestiin