Keväinen Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kohta onkin pakastin syöty tyhjäksi niin voi sulattaa ja täyttää halvalla kanalla.

Täytyy varmaan roudata roskikseen tuo muutaman vuoden vanha kinkku.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Taidan pyhittää illan rynkyn, singon ja ysimillisen kanssa riehumiseen. Black pyörii ja nappi silmienväliin. :9mm: :igor:
Elukka

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Päivää taloon.
Viimeinen TPK. :sir:
Kid

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elukka kirjoitti:Päivää taloon.
Viimeinen TPK. :sir:
Et muuten o. Mä vielä hetken pörrään tässä, oottelen kuola valuen sitä prkleen boolia..
slam

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Oi, persus. Kun huono olo, vaan jatkuu ja jatkuu. Näitä nää krapulat minulla.
Enthu

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Ei mtn elämää suurempaa kerrottavaa... nyt alkaa duunista tulla jo kiitoksiakin... vähän väkinäisesti mutta positiivistakin ei aina sitä negatiivista paskaa niskaan.Josko kävis salilla ja kurkkaa onko ketään pelaamassa bilistä (ei tasku :P ).Jos ei muuten niin Asukastilassa nyt ainakin on tuttuja ihmisiä...ei miulla muuta jatkakaa :lol:
Elukka

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kid kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Päivää taloon.
Viimeinen TPK. :sir:
Et muuten o. Mä vielä hetken pörrään tässä, oottelen kuola valuen sitä prkleen boolia..
Joo mutta mä ilmoittauduin vasta nyt. :P
Kid

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elukka kirjoitti: Joo mutta mä ilmoittauduin vasta nyt. :P
Ah. Kato ny vast tajusin. Blondi mikä blondi :)
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Think »

Kid kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Päivää taloon.
Viimeinen TPK. :sir:
Et muuten o. Mä vielä hetken pörrään tässä, oottelen kuola valuen sitä prkleen boolia..
blaah...Ei jaksa...
Ovela kuin orgasmi
slam

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Leipäkin homeessa vaihteeksi ja tarvisi varmaan hoitaa elämänsä muutoinkin kondiksee... jos vaik pesis itsensä yms.
Turbohaltija

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Suvinen kirjoitti:
Tuntuu sujuvan tuo sun tenttiin valmistautuminen.
No niin tosiaan taitaa. Voihan piru... Seuraavaksi voisi syödä ja sitten alkaakin varmaan taas väsyttää.
Sannu

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Tää on just tätä, et kun tulee duunista niin ei pitäis lösähtää sohvalle, koska jumpalle lähtemisen tsäänssit huononee koko ajan...milläs helevetillä mä saisin itseni tästä liikkeelle...
slam

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Päätä jomottaa ja oksettaa edelleen. Hyvät fiilarit!
slam

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

tunti taas kulunut ja sama homma jatkuu kuin yllä... en ymmärrä näitä krapuloitani
AarneAnkka

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Töistä palattu, ostoksila käyty, ja höh, yhtäkkiä mulla on ihan rennon suvereeni olo vaikka aamulla vitutti kuin pientä oravaa.

Loppuilta on vapaa... ruudun tuijottamiselle. Koko päivä, aamusta iltaan, työssä ja vapaa-ajalla. Eiköhän kohta aivot sano "poks" ja korvista nouse savua.
millivanilli

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

*huokaus* näemmä toi jokin Godfather -peli on hyvin addiktoiva *sywä huokaus* Onneksi huomenna ollaan hempeilemässä Tallinnassa :h:
Dumari

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kävin shoppailemassa: Tuloksena viisi kassillista vaatteita, ruokaa, leffoja, musaa, lehti ja kengät. Ugh, olen tyytyväinen, eikä rahhookaan männyt kuin pari hunttia (joka on kyllä paljon suhteessa mitä sain ostettua, muta leffat-boksit oli pakollisia :D )
slam

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Huono olo jatkuu. mut onneksi ei ole ihan niin paha kuin pikkujouluissa
Patz

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Voi jumalauta. Vedin pakkelia koiran jyrsimiin seiniin ja nyt se nuolee niitä pakkeleita!! Teen siitä kohta rukkaset!!!

Millä sen saa pysymään erossa seinistä?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Patz kirjoitti:Voi jumalauta. Vedin pakkelia koiran jyrsimiin seiniin ja nyt se nuolee niitä pakkeleita!! Teen siitä kohta rukkaset!!!

Millä sen saa pysymään erossa seinistä?
Elä nyt rukkasia tee, hyvä nainen. Eikö ole olemassa jotain eteeristä öljyä, jonka tuoksu kuvottaa koiria ja jota voisi sivellä seiniin? Tai jotain vähemmän eteeristä tuotetta? Vaihtoehtoisesti voit rangaista koiraasi niin että hän yhdistää seinien jyrsimisen rangaistukseen, mutta sen varmaan jo tiesitkin.
Kikkelis kokkelis.
Patz

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Keikaus kirjoitti:Elä nyt rukkasia tee, hyvä nainen. Eikö ole olemassa jotain eteeristä öljyä, jonka tuoksu kuvottaa koiria ja jota voisi sivellä seiniin? Tai jotain vähemmän eteeristä tuotetta? Vaihtoehtoisesti voit rangaista koiraasi niin että hän yhdistää seinien jyrsimisen rangaistukseen, mutta sen varmaan jo tiesitkin.
Jep. Ongelmahan tässä on juuri se että koira jyrsii seiniä minulta salaa, ilmeisesti terrierimäiseen tyyliin pitkästyneenä. Täytynee siis lisätä leluarsenaalia päivien ajaksi ja hankkia jotain kammotuoksuista tököttiä seiniin. Kyllä syö naista!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Patz kirjoitti:Jep. Ongelmahan tässä on juuri se että koira jyrsii seiniä minulta salaa, ilmeisesti terrierimäiseen tyyliin pitkästyneenä. Täytynee siis lisätä leluarsenaalia päivien ajaksi ja hankkia jotain kammotuoksuista tököttiä seiniin. Kyllä syö naista!
Eikä ne tökötit välttämättä edes haise niin pahoilta meidän nenäämme.

Hei, sä voisit vaikka istuttaa koirasi telkkarin eteen ja jättää luontovideoita pyörimään! Entäs oletkos miettinyt, että löytäisit vaikka 4H-kerhon kautta joitain innokkaita pikkutyttöjä tai -poikia ulkoiluttamaan koiraasi päivällä? Olen itse miettinyt, että varmaan ulkoistaisin tuon homman osittain noin ja samalla ilahduttaisin jotain pikkuihmistä.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nexie »

PiNpelipom.

Lovely day:
- heräämys klo 06:45 (uni katkonaista)
- koiran ulkoilutus
- töissä klo 07:55
- tenttiin klo 09:00
- takaisin töihin klo 11:20
- luennolle klo 16:00
- käynti kahdessa kirjastossa 17:50 - 18:15
- toinen luento klo 18:15 - 19:45
- kauppaan
- kotona klo 20:30

:arrow: aivokuolio, lamaannus

ai nih. vielä listalla odottamassa koiran ulkoilutus. hiphip.
Don't Panic!
Patz

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Keikaus kirjoitti:Entäs oletkos miettinyt, että löytäisit vaikka 4H-kerhon kautta joitain innokkaita pikkutyttöjä tai -poikia ulkoiluttamaan koiraasi päivällä?
Olen ulkoistanut ko. homman systerilleni, joskaan hän ei ihan joka päivä jouda mutta kuitenkin. Täytynee ottaa yhteyttä kasvattajaan ja kysellä sieltä lisää neuvoja, jos ei omat keinot tepsi...
tonttu

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

1108 kirjoitti:Päivän tipuköhävitsi:
Wanha!!!!111!
Vastaa Viestiin