Miehiin kohdistetut komeus- ja pepuntiukkuusihanteet

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
PerttiMakimaa

Miehiin kohdistetut komeus- ja pepuntiukkuusihanteet

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

vituttavat niin paljon, etten saa happea - pierettääkin. Minua vituttavat miehiin kohdistetut komeusihanteet niin paljon, että harkitsen elinikäiseen pillunvonkaamattomuuteen ryhtymistä. Minua vituttaa se, kun monet naiset, etenkin nuoret ja kyseenalaistamiseen kykenemättömät ja perässähiihtäjät, olettavat miesten jotenkin automaattisesti olevan hyväpeppuisia, karvattomia, hajuttomia ja mauttomia. Minua vituttaa se, että media ja homostylistit (ja urheiluvälinefirmat salaliittolaisina?) syöttävät näitä karvattomia tiukkapeppuisia markuspöyhösiä kauneusihanteina ja se, että maikkarissakaan ei ole varmaan yhtään miestä, jonka peppu olisi luonnontilassa. Minua vituttaa se, että monien naisten mielestä miesten peput ovat ällöttäviä, mutta omat isot, löysät, peput kivoja. Miten tämä on mahdollista? Miksi hiukset eivät ällötä? Miksi minä en saisi pitää itsestäni sellaisena kuin olen syntynyt, kun naisetkin pitävät? Miksi nuo samat naiset tarjoavat pilluaan nuoltavaksi, vaikka se a) haisee pissalta b) on karvainen c) näyttää hassulta d) se on löllömeren ympäröimä e)huulet ovat epäsymmetriset jne. Ja minä jopa nuolen sellaista pillua ihan mielelläni, ei minua haittaa, päinvastoin. Mun mielestä ihmisvartaloon kuuluu tietty määrä massaa eikä mun mielestä sen pepun täydy olla just treenattu, että mä pussaan sitä. Saatan jopa tykätä enemmän, jos sitä ei ole just treenattu, että se näyttää ihmiseltä.

On niin rasittavaa mennä sänkyyn luullen, että toinenkin suhtautuu seksiin yhtä estottomasti ja antautuen ja että sängyssä tehdään kaikkea kivaa, mitä siellä voidaan tehdä, mutta sitten se kaatuu siihen, kun miehen peppu ei olekaan kuin maikkarin tanssiohjelmista repäisty. Se sattuu munaskuihin, kun kuvittelee tarjoavansa toiselle sitä kaikkein timmeintään.

Olen sitä mieltä, että pepun treenaamisessa ei ole periaatteessa mitään vikaa, kuntoilu virkistää jne. ja tähän asti olen itsekin silloin tällöin treenannut peppuani, mutta en jaksa sitä, että sitä odotetaan minulta ja että minusta tykätään vain tietynlaisena. Haluan naisen, ja "Luojan kiitos" olen todistanut sellaistenkin naisten olemassaolon, joka sukeltaa estotta peppuani puristelemaan.

Niin, ja minä tiedän jo, mitä te vastaatte. Että pitäisi tutustua toiseen paremmin, että tietäisi nämä mieltymykset. Niin varmaan pitäisi. Hyvästi spontaani antauminen.

Niin, ja minun pitää hyväksyä ihmisten erilaiset mieltymykset. Niin pitääkin.

Joo, ja sitten vastaa varmaan vielä joku, joka on sitä mieltä, että hänen peppumieltymyksensä ovat ihan sisäsyntyisiä ja että medialla ei ole mitään vaikutusta hänen mieltymyksiinsä. Okei, sovitaan niin.

Muistattehan sitten kertoa pojillenne ja vaikka samalla isällenne ja veljillenne, että olisi parasta, jos he eivät pitäisi itsestään sellaisina kuin ovat. Aina kun voi käyttää elämänsä mahdottomien ja/tai aikaa vievien komeusihanteiden tavoittelemiseen. Sinä aikana tietenkin voisi vaikka lukea maailmankirjallisuuden klassikoita tai pyrkiä pörssiyhtiön hallitukseen, mutta kaikkihan sen tajuavat, että miehen, siis poikasi, isäsi ja veljesi on kuitenkin parempi pitää peppupinta-alansa siedettävänä ja hyvän muotoisena, käydä kiinteytysjumpassa tai Henkkamaukassa(?) sovittelemassa uusia pyöräilyshortseja.

Suunnittelen maailmanlaajuisen perseenpienennyslakon masinoimista.

Sori K, oli ihan pakko... :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miehiin kohdistetut komeus- ja pepuntiukkuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Pertti-kulta, kylläpä sinulta löytyikin tuota energiaa kaiken tuon kirjoittamiseen. Osa meni tietenkin ihan yksinkertaisella etsi korva -toiminnolla, mutta silti.

Ymmärrän sinua. Sanon sinulle kun saman itselleni eli etsi vierellesi oikea ihminen ja vältä vääriä. Helkkari, kirjoittamasi perusteella minähän voisin jopa olla sinulle oikea nainen. Mietitään kuitenkin vielä, eikös juu. :wink:
Viimeksi muokannut Keikaus, 01.05.2006 2:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
PerttiMakimaa

Re: Miehiin kohdistetut komeus- ja pepuntiukkuusihanteet

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Keikaus kirjoitti:Sanon sinulle kun saman itselleni eli etsi vierellesi oikea ihminen ja vältä vääriä.
Tätä toimintaohjetta onnistuin mielestäni viime vuonna hyvin tuloksin soveltamaan. Ainakin uskaltaisin sanoa olevani onnellinen tällä hetkellä. *vetäytyy periskooppisyvyyteen pilkkakirveiltä*

Pelkäsin hetken jaksatko suhtautua tähän yhtä suurella huumorilla kuin minä kirjoittaessani. Hyvä niin... :)
Tiikeriankka

Re: Miehiin kohdistetut komeus- ja pepuntiukkuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Ei se perseestä ole kiinni. Vaikka on minkälainen perse tai vartalo muutenkin kuin kreikkalaisella jumalalla, takuita ei ole, jos asenne on vituillaan tai on ujo tms. Kyllä tuolla joillain kaunottarillakin, joille luulisi kelpaavan vain adonikset näyttäisi olevan vaikka minkälaista apinaa kyljessä. Tai ehkä en vain osaa pitää apinoita hyvännäköisinä..

Joten turhaa on tavoitella ulkoisia ominaisuuksia, jos sitä jotain ei ole ja jos on niin saat kulkea vaikka paska housussa.
pajazzo

Re: Miehiin kohdistetut komeus- ja pepuntiukkuusihanteet

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Joskus toivoisi, että olisi syntynyt johonkin pieneen saareen jossa ei ole yhteiskunnan paineita. Media antaa ymmärtää, että miesten pitäisi olla viimeisen päälle treenattuja adoniksia ja naisten vähintään barbienuken näköisiä jättikuppikoolla varustettuja tissihirviöitä. Henkilökohtaisesti on sanottava, etten perseen perusteella kyllä kumppania ole etsinyt. :lol: Jos vastakkainen sukupuoli herättää kiinnostuksen niin silloin on yhdentekevää onko hän pitkä tai pätkä, lihava vai laiha. Kun joku kolahtaa niin hän kolahtaa. Minä luotan kemiaan. :h:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Miehiin kohdistetut komeus- ja pepuntiukkuusihanteet

Viesti Kirjoittaja aasi »

pajazzo kirjoitti:Kun joku kolahtaa niin hän kolahtaa. Minä luotan kemiaan. :h:
Joo, kuulemma Rohypnol toimii tuossa tarkoituksessa varsin hyvin. Varmasti tippuu..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Miehiin kohdistetut komeus- ja pepuntiukkuusihanteet

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Satuinpa katsomaan viime sunnuntain sen tanssiohjelman, ja täytyy ihan rehellisesti sanoa; Minä en tykännyt siitä Pöyhösen perseestä.

Vielä vähemmän tykkään siitä, että joka lehden lööpeissä on "Pöyhösen Peppu". Gaad.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Nowaysis

Re: Miehiin kohdistetut komeus- ja pepuntiukkuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

pajazzo kirjoitti: tissihirviö
Kenellehän tästä saisi uuden nikin? :piru:
killkill

Re: Miehiin kohdistetut komeus- ja pepuntiukkuusihanteet

Viesti Kirjoittaja killkill »

Mielestäni Pertzi kirjoitti aziaa - suurella SYRÄMMMELLÄ. Totta kai nuo asetetut ulkonäköpaineet aiheuttavat pahaa oloa. Eihän kukaan ostaisi laihdutuskuuria, dieetti- tai treeniopasta jos hän olisi tyytyväinen itseensä sellaisena kun on. Niitä kauneus- ja pukeutumisihanteita tuputetaan joka tuutista koska niillä halutaan myydä teille jotain sellaista, mitä ette välttämättä edes tarvitse.
Tämän asian tiedostaminen helpottaa kummasti, voin vakuuttaa.
PerttiMakimaa

Re: Miehiin kohdistetut komeus- ja pepuntiukkuusihanteet

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Kai kaikki tajusivat, että tämä oli vaan kettuilua Keikaukselle? :)

Karvattomuus ei kuulostanut sopivalta, joten hetken pohdittuani "miehistä" vastinetta asialle päädyin tuohon.

Hyvä jos joku löysi tuosta tikusta asiaakin.
killkill

Re: Miehiin kohdistetut komeus- ja pepuntiukkuusihanteet

Viesti Kirjoittaja killkill »

PerttiMakimaa kirjoitti:Kai kaikki tajusivat, että tämä oli vaan kettuilua Keikaukselle? :)
Toki... nyt. Mulla on näemmä jumahtanut tuo tosikko-paatos-filtteri päälle :D
Patz

Re: Miehiin kohdistetut komeus- ja pepuntiukkuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Patz »

Nowaysis kirjoitti:
pajazzo kirjoitti: tissihirviö
Kenellehän tästä saisi uuden nikin? :piru:
Hei en mä oo mikää hirviö vaan ihq beibsi! :mrgreen:
PerttiMakimaa

Re: Miehiin kohdistetut komeus- ja pepuntiukkuusihanteet

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Patz kirjoitti:Hei en mä oo mikää hirviö vaan ihq beibsi! :mrgreen:
Mitenkäs ne määrittelyt menivätkään?

C = colossal
D = Dangerous
F = Frightening

:)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miehiin kohdistetut komeus- ja pepuntiukkuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ja

A = Amusing
B = Basic
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Tiikeriankka

Re: Miehiin kohdistetut komeus- ja pepuntiukkuusihanteet

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

pajazzo kirjoitti: Henkilökohtaisesti on sanottava, etten perseen perusteella kyllä kumppania ole etsinyt. :lol:
Siis minä etsin naista yksinomaan pelkästään vasemman pakaran perusteella. Siitä helpoiten ottaa oikealla kiinni. Edelleen kyllä sinkkuna.. Naiset laittakaa yv:tä, jos vasen pakaranne on hyvässä kunnossa :jouden:
PerttiMakimaa kirjoitti:Kai kaikki tajusivat, että tämä oli vaan kettuilua Keikaukselle? :)
Siis tietysti tajusivat mutta kaikkeen hyvään pitää tarttua. Siis nimenomaan tikusta paskaa.
Vastaa Viestiin