Se on sitten Torstai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Exsat

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Vaola kirjoitti: No tänään on sentään tanssitunti. Pääsee jytään. :piru:
Mulla kans! :cheer:

Nyt on nukuttu mitä nukutti, kohta takas sänkyyn kirjan kanssa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23492
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nighthawk kirjoitti:Mun jakeluun ei mene, miten paketti, jossa on neljä kertakäyttöistä Gilletten partakoneen terää voi maksaa 17,90€.
Kahdeksan kappaleen paketti kestää meikäläisellä vuoden. Ja ajan sentäs päänkin samalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
killkill

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Nighthawk kirjoitti:Mun jakeluun ei mene, miten paketti, jossa on neljä kertakäyttöistä Gilletten partakoneen terää voi maksaa 17,90€
Gilletten tuotteet ovat aivan JÄRKYTTÄVÄN hintaisia. Yhdellä Sensor Excelillä skrabaa leukansa max kaksi kertaa. Tuleehan niistä vähemmän jätettä kuin halpateristä varsineen, mutta 2-3x hinta ei ole mielestäni mitenkään perusteltu.
Lisää avautumista: miksi sähköparranajokoneet ovat yhä suhteellisen kalliita mutta niillä ei saa ikinä terän veroista ajotulosta? Mikä siinä kunnollisen sähkökoneen kehittämisessä muka on niin vaikeaa?
1108

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:Gilletten tuotteet ovat aivan JÄRKYTTÄVÄN hintaisia. Yhdellä Sensor Excelillä skrabaa leukansa max kaksi kertaa. Tuleehan niistä vähemmän jätettä kuin halpateristä varsineen, mutta 2-3x hinta ei ole mielestäni mitenkään perusteltu.
Lisää avautumista: miksi sähköparranajokoneet ovat yhä suhteellisen kalliita mutta niillä ei saa ikinä terän veroista ajotulosta? Mikä siinä kunnollisen sähkökoneen kehittämisessä muka on niin vaikeaa?
Olen muuten pähkäillyt samaa asiaa useaan otteeseen.
Nighthawk

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Feiz kirjoitti: Kertakäyttöstä? Itse kyllä käytän yhtä vaikka kuinka pitkään. Aika pumpuliperse olet jos käytät niitä vain kerran.
Maksaahan nuo hunajaa, mutta 4 terää riittää pitkäksi aikaa.
Toki käytän itsekin noita vaikka kuinka pitkään, mutta silti tuo hinta tuntuu hirvittävältä. Ja tuo kertakäyttöinen on ehkä väärä sana – kutsun yleensä kaikkia sähköttömiä (veitsi pois lukien) partakoneita kertakäyttöisiksi.
Sininikki

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Sininikki »

Patz kirjoitti:
Sininikki kirjoitti:Saisit koko yö multa pippeliipatz rakas :oops:
Ihanko koko yön? Ihan varmastiko? Lupaatko? Tantraa?
Ihan mitä vain rakas, jos saan veivaa pirtelöt naamalles :lol:
tonttu

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

1108 kirjoitti:Ostakee tommonen:
www.pulju.net ja hintaa on 105€ Taatusti erilainen ja hiivatin hauska sisustushärdeli.
Ostan sulle... ööö... synttärilahjaksi. Unohdetaan se hoitsupuku.
1108

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tonttu kirjoitti:Unohdetaan se hoitsupuku.
Eipäs tehdä hätiköityjä ratkaisuja!!!

Haloo, maa kutsuu!!!!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt alkaa olla kevättä rinnoissa täälläkin. Huomasin ihastuneeni ihan pikkusen varattuun mieheen. Se on vaan niin ihana ja Mies. Sellainen vähän macho päältä, mutta sisältä pehmeä ja hellä. Huokaus. Kyllä muilla naisilla käy sitten tuuri. Ehkä mä vielä joskus löydän oman tuollaisen. Tai tuo vaihtaa nykyisensä minuun.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Nighthawk

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

http://66.132.141.128/press_mats/265_Sh ... Blade2.jpg
killkill kirjoitti:Gilletten tuotteet ovat aivan JÄRKYTTÄVÄN hintaisia.
Tuon hintaa ei nyt uskalla edes arvailla.. Viisi terää, luulin ensiksi että kyseessä olisi ollut huono vitsi!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Näin todella outoa unta. Siinä unessa olen huumeiden salakuljettaja! Menin siskoni kanssa joidenkin kahden maan, olisiko ollut Argentiinassa tai jossain siellä, välisen raja-aseman läpi pienen huumesalkun kanssa. Yritin viime hetkellä huutaa siskolleni, että jätä se salkku sille toiselle puolelle, mutta se halusi päästä sitä eroon ja antoi minulle. Sain sen kuitenkin toiselle puolelle. Sitten uni loppui. Se oli ihan kuin joku leffa.

Oli miten oli, taidan mennä nukkumaan uudestaan. Sitten pitääkin valmistautua illan vieraisiin eli vanhoihin työkavereihin. Ihanaa, juoruilua kahden vanhemman ja yhden nuoremman naisen kanssa, sitä ei voita mitään.
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Veli soitti ja kysy että lähetäänkö pilkille viikonloppuna? Vastasin että mennään vaan, tuleepi taas aikamoinen reissu :D Tammisaareen mökille dok... pilkkimään siis viikonloppuna. Taidan ottaa pari vapaapäivää heti viikon alkuun, ettei masista heti maanantaina kun joutuu töihin tulemaan.
sinkkumatti

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

killkill kirjoitti: Gilletten tuotteet ovat aivan JÄRKYTTÄVÄN hintaisia. Yhdellä Sensor Excelillä skrabaa leukansa max kaksi kertaa.
Nojaa, mulla kestää yksi mach 3:sen terä kuukauden, joten ei nuo nyt niin kalliiksi tule, ja verrattuna kertakäyttöhöyliin, on leikkaavuuden ero kuin yöllä ja päivällä.
isohaara

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Sain ylennyksen. 15" monitori vaihtui seitsentoistatuumaiseen, jota pitää napakasti mäjäyttää parin tunnin välein kun meinaa laite taantua mustavalkoaikoihin.
Työmotivaatio nousi pilviin nyt kun foorumikin näkyy kokonaisena ruudulla.
Edith

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Uniteemapäivä? Mä näin hurjan todentuntuista unta, että mä olin joutunut pyörätuoliin jonkin onnettomuuden seuraksena.

Tähän vaikuttine se, että sain eilen tietää setäni kuolleen. Tuosta noin vain, ihan yllättäen oli 59-vuotias mies saanut sairaskohtauksen työpaikkansa pihalla eikä mitään ollut ollut tehtävissä. Ei ollut kenellekään ainakaan edes kertonut, että mitään terveysongelmia olisi aiemmin ollut. Hämmentävää ja yllätyksellistä tämä elämä. Setäni ei ollut mulle mitenkään erityisen läheinen, olimme tavanneet viimeksi toissa kesänä, mutta oloni on vieläkin kyllä hämmentynyt. Ja surullinen tietysti lastensa puolesta. En mä tiedä, miksi kerron tämän, muistuttaakseni elämän yllätyksellisyydestä kai. Ei kuitenkaan tapu-tapu-hymiöitä tänne, kiitos, minä selviän kyllä, ja yksikään hymiö ei tuo serkkujeni isää heille takaisin.
Viimeksi muokannut Edith, 23.03.2006 12:09. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
killkill

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja killkill »

sinkkumatti kirjoitti:mulla kestää yksi mach 3:sen terä kuukauden, joten ei nuo nyt niin kalliiksi tule, ja verrattuna kertakäyttöhöyliin, on leikkaavuuden ero kuin yöllä ja päivällä.
En yritäkään esittää, etteivät Gilletten terät pakasta vedettynä olisi hyviä. Meikäläisen leukaheinikko on sen verran pehmeää laatua, että G-terä on roskiskamaa kahden ajokerran jälkeen. Ikävää olla väliinputoaja, karkea pyyhe ei ihan riitä leuan siivoamiseen :)
bedlam

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

isohaara kirjoitti:Työmotivaatio nousi pilviin nyt kun foorumikin näkyy kokonaisena ruudulla.
Jotenkin paradoksaalista.
sinkkumatti

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

killkill kirjoitti: G-terä on roskiskamaa kahden ajokerran jälkeen.
Mitäs vaahtoa sä käytät? Ne G:n omat ovat ainakina ihan täyttä kuraa, kun taas nivean tsydeemit ovat erittäin hyviä.
ninnithequeen

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:Veli soitti ja kysy että lähetäänkö pilkille viikonloppuna? Vastasin että mennään vaan, tuleepi taas aikamoinen reissu :D Tammisaareen mökille dok... pilkkimään siis viikonloppuna.
Haista paska! Mä niin odotin sua saunomaan :cry:
Elukka

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kuudes (?) TPK huudettu! :sir:
Mikähän perhan on kun meinaa ihan koko ajan pyrkiä nukuttamaan? On nukuttanut melkein joka päivä tällä viikolla. Eilen ja tänään nukuin bussissa muutaman minuutin torkkusia koko matkan Askolasta H-sinkiin. :swirl:
Feiz

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Feiz »

sinkkumatti kirjoitti:
killkill kirjoitti: G-terä on roskiskamaa kahden ajokerran jälkeen.
Mitäs vaahtoa sä käytät? Ne G:n omat ovat ainakina ihan täyttä kuraa, kun taas nivean tsydeemit ovat erittäin hyviä.
Jeps, kuukaudenpäivät mullakin kestää 1 terä. En käytä itse mitään vaahtoja, taidan olla niin karvarajoitteinen ettei tarvi mitään tommosia. Siitä lähtien kun piti alkaa leukaperiä ajelemaan olen käyttänyt pelkkää vettä.
Kid

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kerroshampurilaisateria oli hyvää ja fanta vielä parempaa. Väsymys on kyllä mieletön. Saiskohan sitä tänään lähtee aikasemmin, kun on tuntejakin sisällä..

ps.Doven suihkusaippua on ihan älyttömän hyvää karvojen ajeluun. Kosteuttaa ja on halvempaa ku ne vaahdot. Toimii sekä mulla että miehellä
rontti26

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

krapula ja vitutus....miks kalliokierrokset on niin mukavia mutta seuraavan päivänä saa kärsiä?suussakin maistuu ihan silt ku koko kityn porukka ois käyny kusella siel... :paavi:
RolloTomasi

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Onko fawkes saapunut keskuuteemme?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

RolloTomasi kirjoitti:Onko fawkes saapunut keskuuteemme?
Epäilys on vahva. Mutta tervetuloa kuka onkin nickin takana.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin