Se on sitten Torstai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tempasin nälkään 0,5 kg mustaamakkaraa ja 1l maitoa.
Vittu että on ähky...
Exsat

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

KOIRULII!

Kuva
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Exsat kirjoitti:KOIRULII!

Kuva
Pöh. Jostain syystä sun linkittämät kuvat ei koskaan näy mulle. :cry:
Mä olen pyykännyt pyykit ja itseni, värjännyt lettiä ja kaikkea semmoista tehokasta. (vapaapäivä tallilta ja töitäkin vain 4 tuntia aamulla ja 5 illalla)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ElanorRaven

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Päivän 1. ilonaihe: Pyykkitupaan on tullut uusi 7 kg:n pesukone hienolla digitaalisella näytöllä ja piippaavilla nappuloilla! Wau!

Päivän 2. ilonaihe: Kouluviikko on nyt takana, tosin +/- 0, sillä lupasin mennä huomenna töihin.

Muuten ei ole niin iloista.
Georgina kirjoitti:Pöh. Jostain syystä sun linkittämät kuvat ei koskaan näy mulle.
Ei näy kuva täälläkään.
Runkkis

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Vittu, kun päivä on alkanut hyvin. Viime yönä en taaskaan saanut unta ja olin jo aamulla valmiiksi kiukkuinen. Sitten palkkanauha näytti 400 € vähemmän kuin odotin. Sitä kiroillessa poltin aamiaiseni.

Tuli työpaikalle, jossa sain kuunnella työntekijänkiukuttelua. Olin vaihtanut eilen sähköpostini salasanaa, mutta vitun kone ei hyväksy sitä, vaikka aivan varmasti näppäilin sen oikein. Nyt se lukossa tai jotain... En tiedä onko vikaa minussa vai siinä koneessa sillä se on tehnyt sitä useinkin. Soittaessani atk-tukeen, niin ne eivät aina edes nähneet sieltä, että olisin mukan näppäillyt salasanan väärin. Heidän mukaansa en olisi muka edes yrittänyt kirjautua sisään, vaikka oma koneeni herjaa toista.

Toinen on yksi tuloksenseuranta ohjelma. Jos et malta odottaa sitä vitun viittä minuuttia, että ohjelma "tekee jotain" niin se iskee keskelle taulua sellaisen mustan laatikon. Eikä se lähde pois kuin kirjautumalla pois... Jo kolmas yritys tällä kertaa. Vittu näitä osuuskaupan järjestelmiä!!!

*kiukuttelee*
Exsat

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

ElanorRaven kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Pöh. Jostain syystä sun linkittämät kuvat ei koskaan näy mulle.
Ei näy kuva täälläkään.
Mulla näkyy kahteen otteeseen. Onko teillä eri selain tai jotain? Firefox siis täällä.
ElanorRaven

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Exsat kirjoitti:Mulla näkyy kahteen otteeseen. Onko teillä eri selain tai jotain? Firefox siis täällä.
Tulikettu täälläkin. Ehkä en vaan osaa.
Exsat

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

En tiedä sitten. Hassua kun itsellä näkyy. Meillä on ehkä sitten supertietokone. 8)
Noriyumi

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Turbohaltija kirjoitti:Noriyumille :yo: :)
:gee: :yo: Terve vain sullekin!!
Noriyumi

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Exsat kirjoitti:KOIRULII!

Kuva
Niinpä! Moi sullekin Exsat! :)
Patz

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Patz »

Jaahas, taidanpa lähteä tästä kotia kohti kun työmotivaatio on pakkasella. Ja jos joku vapaaehtoinen haluaa tulla maalaaman mun ihkuja seiniä, tervetuloa!
ElanorRaven

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Päivän 3. ilonaihe: Sain vihdoin ja viimein vaihdettua lävistyskorun kokonaan. Viimeeksi vaihtoivat liikkeessä vaan sen pään, kun eivät uskaltaneet sitä tappia ruveta irrottelemaan, kun lävistys oli sen verran päässyt ärtymään sen irrotusopereissönin seurauksena. Tällä kertaa ei ollut niin pahasti sitten jumissa - kumihanskat käpäliin ja pihdit käteen, kyllähän irtosi! Uuh!

Nyt on vaan se ikävä juttu, etten voi ajankulukseni lutkuttaa sitä tappia hampaiden välissä, kun sen alkuperäisen korun tappi oli sen verran pitkä turvotuksen varalle. Nyt se tököttää tuossa huulessa niin jämptisti, ettei sitä voi kunnolla järsiä hampailla. No, ihmisystävällisempää - oli kuulemma aika raivostuttavan näköistä.
Kid

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

ElanorRaven kirjoitti:...lävistys...
Mä en tajuu miten sulla oli se koru niin tiukalla. Musta tuntuu että mun pitää vähän väliä kiristellä mun koruja, ettei ne vahingossakaan irtoo ja katoa.
Kieli, napa, nänni jne..Kaikissa samaa vikaa.
ElanorRaven

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kid kirjoitti:Mä en tajuu miten sulla oli se koru niin tiukalla. Musta tuntuu että mun pitää vähän väliä kiristellä mun koruja, ettei ne vahingossakaan irtoo ja katoa.
Sinne oli mennyt väliin kaiken maailman köhnää, kun oli vielä suhteellisen tuore lävistys. Meni varmaan kymmenen minuuttia ja useampia ihmisiä sitä veivasi pihtien kera ennen kuin antoi periksi. Nyt mietityttää itsekin, mahdoinkohan saada tuon palleron niin kireälle ettei vaan satu tipahtamaan.

Sattuuko nännilävistyksen ottaminen kauheasti?
Kid

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

ElanorRaven kirjoitti:
Sattuuko nännilävistyksen ottaminen kauheasti?
Ei sattunut. Se oli semmosta kivaa kipua :P Napaan laittaminen sattu musta enemmän.
AarneAnkka

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

LillyMunster kirjoitti:AarneAnkka, minkä sortin muusikkolle etsit lahjaa? Vissi ero pianistilla ja räkärokkiorkesterin basistilla :) En kyllä silti tiedä... ei ole kovin idearikas olo.
Kyseessä on ns. musiikkinörtti. Opiskellut ja opiskelee edellen musiikkia, taitava kosketinsoittaja, räpeltää studiossa syntikoilla ja mikrofoneilla, säveltäjänero, säveltänyt musiikkia niin tietokonepeleihin kuin teatteriinkin.
Noriyumi

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

AarneAnkka kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:AarneAnkka, minkä sortin muusikkolle etsit lahjaa? Vissi ero pianistilla ja räkärokkiorkesterin basistilla :) En kyllä silti tiedä... ei ole kovin idearikas olo.
Kyseessä on ns. musiikkinörtti. Opiskellut ja opiskelee edellen musiikkia, taitava kosketinsoittaja, räpeltää studiossa syntikoilla ja mikrofoneilla, säveltäjänero, säveltänyt musiikkia niin tietokonepeleihin kuin teatteriinkin.
No onko sillä naista? Millainen sen tyyli on? Jos vastaukset kysymyksiin on "ei" ja "ei hyvä", tilaat vauhtiviisikon pistämään sen jätkän uuteen uskoon!!
AarneAnkka

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Noriyumi kirjoitti:No onko sillä naista? Millainen sen tyyli on? Jos vastaukset kysymyksiin on "ei" ja "ei hyvä", tilaat vauhtiviisikon pistämään sen jätkän uuteen uskoon!!
On nainen, ja hän hallitsee useita eri tyylejä mutta hänen omanlaisensa juttu tulee kaikkiin hänen biiseihinsä. Ai pukeutumistyyli? Ihan jees.

Veikkaan että jos usutan vinttihiisikon hänen kimppuunsa hän kuristaa minut henkilökohtaisesti kun seuraavan kerran tapaamme.
nojoojust

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

McJanne kirjoitti:
Exsat kirjoitti: Mulla näkyy kahteen otteeseen. Onko teillä eri selain tai jotain? Firefox siis täällä.
TuliKettu täälläkin, ei näy kuva.
Minullakaan ei näkynyt ensin, mutta kun klikkasin hiiren oikealla napilla linkkiä ja valitsin "näytä kuva", avasi se kuvan uuteen ruutuun, ja sieltä kun palasi ketjuun, näkyi kuva ketjussakin. Mystistä.
Noriyumi

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

AarneAnkka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:No onko sillä naista? Millainen sen tyyli on? Jos vastaukset kysymyksiin on "ei" ja "ei hyvä", tilaat vauhtiviisikon pistämään sen jätkän uuteen uskoon!!
On nainen, ja hän hallitsee useita eri tyylejä mutta hänen omanlaisensa juttu tulee kaikkiin hänen biiseihinsä. Ai pukeutumistyyli? Ihan jees.

Veikkaan että jos usutan vinttihiisikon hänen kimppuunsa hän kuristaa minut henkilökohtaisesti kun seuraavan kerran tapaamme.
Hehe, tuskin sentään! Kiittää sua kun ne hieman "parantelee" sitä :)
Noriyumi

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

nojoojust kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
Exsat kirjoitti: Mulla näkyy kahteen otteeseen. Onko teillä eri selain tai jotain? Firefox siis täällä.
TuliKettu täälläkin, ei näy kuva.
Minullakaan ei näkynyt ensin, mutta kun klikkasin hiiren oikealla napilla linkkiä ja valitsin "näytä kuva", avasi se kuvan uuteen ruutuun, ja sieltä kun palasi ketjuun, näkyi kuva ketjussakin. Mystistä.
Niin mäkin tein. Toimi.


Mutta mitä hittoa, nyt tekee perkeleesti mieli ranskiksia, juustohaNpparia ja muuta sen sellaista... sekä ehkä pizzaa! pitäiskö mennä Selloon täyttämään kupua...?
Elukka

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Noriyumi kirjoitti:
nojoojust kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
TuliKettu täälläkin, ei näy kuva.
Minullakaan ei näkynyt ensin, mutta kun klikkasin hiiren oikealla napilla linkkiä ja valitsin "näytä kuva", avasi se kuvan uuteen ruutuun, ja sieltä kun palasi ketjuun, näkyi kuva ketjussakin. Mystistä.
Niin mäkin tein. Toimi.
Mulla ei toimi. :?
Kid

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Sois sitten kotiinlähdön aikan. Adios amigos.
ElanorRaven

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

nojoojust kirjoitti:Minullakaan ei näkynyt ensin, mutta kun klikkasin hiiren oikealla napilla linkkiä ja valitsin "näytä kuva", avasi se kuvan uuteen ruutuun, ja sieltä kun palasi ketjuun, näkyi kuva ketjussakin. Mystistä.
Samoin!
:hail:

Paljon melua yhdestä kuvasta :D
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Suvinen kirjoitti:(...)
Hei, tiedän, mikä hymiö tällaisten viestien perään kuuluu (olen Elukan mallietäoppilas):
:pics:
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin