mahtava dokkari äskön kolmoselta

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

mahtava dokkari äskön kolmoselta

Viesti Kirjoittaja mölli »

Pakko kyllä käydä brasseissa oli ennen tota dokkari et käyn argentiinassa vain mut nyt pitää kyllä mennä tonne sen verran mahtavia eukkoa tuolla rikkaalle länsimiehille et oksat pois, mut sitä en kyllä tajua miksi ne noita mätiä omenia tohon loppuu laittui kuka vittu nyt jotain feministeista haluaa tietää kun niitä näkee joka päivä jo nytkin.
Kingi I
Patz

Re: mahtava dokkari äskön kolmoselta

Viesti Kirjoittaja Patz »

SM, Manala, huima vai Feiz. Kuka tunnustaa!!
huima

Re: mahtava dokkari äskön kolmoselta

Viesti Kirjoittaja huima »

Patz kirjoitti:SM, Manala, huima vai Feiz. Kuka tunnustaa!!
Mä tunnistan että se oli SM.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: mahtava dokkari äskön kolmoselta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jaahas Huimaltakin loppui happi ja ponnisti taas kityn ilmatilaan?

Jos tuo oli se mitä syrjäkareella katsoin niin aikamoinen dokumentti oli, vai että feministimielikuvaakin oli sitten dokun lopuksi, no olin siirtynyt jo aivan eri kanavalle..
Pyyhin Netikettiin..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: mahtava dokkari äskön kolmoselta

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Palaan tähän vähän jälkijunassa. Taisin sanoa muutamaan kertaan voihan vittu, kun tuota katselin. Ainakin silloin kun näin täydellisen 35-vuotiaan naisen menossa leikkaukseen, jossa hänen vartalostaan piti tehdä 20-vuotias. En nähnyt siinä vartalossa mitään korjattavaa. Minä kun olen Brasseissa, tunnen olevani todella sinut vartaloni kanssa. Lisäksi käyttäydyn korostetun epäkeimailevasti jostain syystä, tai ainakin usein. Toisaalta riolaiset ovat vähän eri juttu kuin muualla Brasseissa asuvat.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin