Haaveiletko yhdynnästä Gattacan kanssa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Olen nainen ja minua kiinnostaa:

Olla yhdynnässä Gattacan kanssa
4
8%
Ei olla yhdynnässä Gattacan kanssa
23
46%
Ei olla yhdynnässä Gattacan kanssa
23
46%
 
Ääniä yhteensä: 50

Uriel
Kitinä paheena
Viestit: 29
Liittynyt: 23.02.2006 20:10

Haaveiletko yhdynnästä Gattacan kanssa?

Viesti Kirjoittaja Uriel »

Olen sopivan päissäni heittääkseni paskaviestejä kityyn.
Lärvit vedin, koska erehdyin varsin haastavasti inttämään Petrin ja co foorumilla http://www.uskontie.net vastaukset katsottuani ei maksa vaivaa.
Nikkini siellä Tapani, kiva jos joku muu, vaikka kelpo satanistit jaksaisivat häiriköidä lisää.

Nyt kysynkin (olenko joskus ennenkin, häh?) että kuinka moni minua salaa fanittava Kitymisu salaa himoitsee minua (tietysti ehkä minua näkemättä, ja nähdessä piNppa jäätyisi)?

Olkaat tyttöfanini vakuutettuja, että jos lohkaisette minulle, en kerro siitä. Vain niistä saattaisin möläyttää, jotka lupaavat mutteivat anna. Antaneet saavat vapaasti itse raportoida lahjoittamistani klitoris- ja vaginaorgasmeista.

Jopa tapauksessa kyllärasti ei ole sitoumus, eikä sitä tarvitse vahvistaa omalla nikillä.

Asiallisempia viestejä en laita ellei IP-oikeuksiani palauteta. Muuten saattaa tulla tätä samaa.
Uriel.
Apokalyptisen rankaisun enkeli hyvisten puolella. Nimi ehkä tulee Urea + El eli Jumala
slam

Re: Haaveiletko yhdynnästä Gattacan kanssa?

Viesti Kirjoittaja slam »

Ei jaksa nyt uskonasioita. ;)

-Uskoisit enemmän itseesi ja kävisit yrittämässä rehvata.

+ En kyl nyt oikein jaksa minäkään perässä juosta.
Uriel
Kitinä paheena
Viestit: 29
Liittynyt: 23.02.2006 20:10

Re: Haaveiletko yhdynnästä Gattacan kanssa?

Viesti Kirjoittaja Uriel »

joo, en mäkään jaksa.
Tyylini siellä oli verraten törkeä, mutta minusta on ihan tarpeen se, ettei vain \"nöyrästi\" kuuntele valheitaan ja anna heidän \"opettaa\". Mutta kun en mitään huolettavaa vastauksissa näe, niin vastaisinko? Eihän niitä \"voita\" väittelyssä eikä ole tarvekaan. Mutta entäs jos joku rassu tarvii tukea päästäkseen kultista ulos?

Päättelen, että Elanor (kirjautunut) ruksasi yllä \"Ei\", mikä harmi, koska panisin häntä.
Uriel.
Apokalyptisen rankaisun enkeli hyvisten puolella. Nimi ehkä tulee Urea + El eli Jumala
slam

Re: Haaveiletko yhdynnästä Gattacan kanssa?

Viesti Kirjoittaja slam »

Uriel kirjoitti:joo, en mäkään jaksa.
Ouh, jeah... fakit muijista.

Meikä voisi vääntää heistä, vaikka tarinaa aikani kuluksi katseltuani heitä tovin mäkissä. :) Tosin se menisi aikalailla sellaiseksi katekorisoinniksi, kun oli niin paljon misukkaa taas liikenteessä, joten täytynee kirjoittaa muista aiheista. :lol:
1108

Re: Haaveiletko yhdynnästä Gattacan kanssa?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Uriel kirjoitti:Nikkini siellä Tapani, kiva jos joku muu, vaikka kelpo satanistit jaksaisivat häiriköidä lisää.
En olisi ikinä uskonut että Gattacan juttuihin suostun. Voi vittu, se on tämä karhu mitä juon!!!!

Käympä katsastamassa palstan.

EDIT: Vitukseen hauskaa sekoilua!!!!
Uriel
Kitinä paheena
Viestit: 29
Liittynyt: 23.02.2006 20:10

Re: Haaveiletko yhdynnästä Gattacan kanssa?

Viesti Kirjoittaja Uriel »

joo, mun on
Yleisellä
-ketjuni sensuroitiin perkurimaisesti
-ketjussa Raamatulla päähän lyönti? pitkää inttämistä
-Mun ketju miksi Raamattu olisi Jumalan sana

Plus Raamatuntutkimuksessa Onko VT:ssä profetioita Jeesuksesta.

En jaksa..
Ennaltaarvattavaa paskaa, saippuasulokielisyyttä ja umpimielisyyttä

..jos en vastaa, olen ns. hävinnyt niinkuin kuulemma Kitypingviinienkin kanssa jos en vastaa :D

Mutta entäs jos olis vaan hyvä ravistella heitä? Tyyli on valinta, heille ihan terveellinen järkytys olla tyly oppejaan kohtaan.
Jos joku haluaa ulos tuosta?
Uriel.
Apokalyptisen rankaisun enkeli hyvisten puolella. Nimi ehkä tulee Urea + El eli Jumala
Uriel
Kitinä paheena
Viestit: 29
Liittynyt: 23.02.2006 20:10

Re: Haaveiletko yhdynnästä Gattacan kanssa?

Viesti Kirjoittaja Uriel »

Heehee, joku NUMBA on kirkoittanut uskisfoorumille ja saippuakieli Haipola vastannut...

Pitää huomenna vedellä paitsi käteen myös uudet kännit ja ehkä itsekin vastata.. jos on hauskaa.

Muuten minulla ongelma..
Nyt NELJÄ EI-ääntä Kitymisuilta
Kuitenkin olen monta aiemmin kostuttanut.. ihan konkreettisesti. Tietävät itse.

Nyt onkelma, että eihän just teittiä tarvi herutella... mutta jos heruttaisin, niin ketä?

(vielä kostuttamattamia)
Zeb on henkisesti ihQuin, mutta varattu mitä kunnioitan (enkä tiedä miltä näyttää)
HellBell ei jaksanut kirjoitella.. vaikka panisin ja emännäksi harkitsisin asennekasvatuksen jälkeen. Tarttisko meilata , jos himonsa yltyisivät?
Herminen selibaatti/ei-selibaattikuvioissa en pysy perässä.

GeetZu hassu ja pantava, mutta varattu, mitä kunnioitan.

Muita???
Uriel.
Apokalyptisen rankaisun enkeli hyvisten puolella. Nimi ehkä tulee Urea + El eli Jumala
slam

Re: Haaveiletko yhdynnästä Gattacan kanssa?

Viesti Kirjoittaja slam »

no, niin... plees, mietitääs sitten muuta...
bedlam

Re: Haaveiletko yhdynnästä Gattacan kanssa?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vastasin: Olen nainen ja minua kiinnostaa: Olla yhdynnässä Gattacan kanssa
Noriyumi

Re: Haaveiletko yhdynnästä Gattacan kanssa?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

bedlam kirjoitti:Vastasin: Olen nainen ja minua kiinnostaa: Olla yhdynnässä Gattacan kanssa
Täh. Ethän ole nainen! Mutta ehkä sua kiinnostaa sekstailu Gattacan kanssa ;)
hermine

Re: Haaveiletko yhdynnästä Gattacan kanssa?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Minua ei kiinnosta olla yhdynnässä kenenkään kanssa, sitäpaitsi olen varattu..
killkill

Re: Haaveiletko yhdynnästä Gattacan kanssa?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gattaca on uudella nimimerkillä kännissä kirjoitamassa sitä samaa jaadaa, joka on kuultu gaziljoona kertaa.


Taitaa olla perjantai.
slam

Re: Haaveiletko yhdynnästä Gattacan kanssa?

Viesti Kirjoittaja slam »

killkill kirjoitti:Gattaca on uudella nimimerkillä kännissä kirjoitamassa sitä samaa jaadaa, joka on kuultu gaziljoona kertaa.


Taitaa olla perjantai.
Itseäni nimitän sentään vain alemmaksi pakkomiellemestariksi, vaikka väännänkin alkeellista kaunokkitekstiä väkisellä perjantai iltana sinkkuna kello 24. :roll:

Mies on pakkomielteiden kunnian kuningas. On your knees boys! Jos en itsekkään olisi niin saamarin tarttuva takiainen, niin en vääntäisi asioita äärimmilleen. :lol:
Uriel
Kitinä paheena
Viestit: 29
Liittynyt: 23.02.2006 20:10

Re: Haaveiletko yhdynnästä Gattacan kanssa?

Viesti Kirjoittaja Uriel »

Killkill.
Pyrinkin rimaalitukseen tässä.

Huonolta näyttää.
Vasta yksi haaveilee yhdynnästä kanssani, ja sekin on tinttitukkaansa värjäävä poikia pussaava (näin kerran !) mies...
Uriel.
Apokalyptisen rankaisun enkeli hyvisten puolella. Nimi ehkä tulee Urea + El eli Jumala
killkill

Re: Haaveiletko yhdynnästä Gattacan kanssa?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Älkää suotta selitelkö tarkoitusperiänne, hyvät herrat. Jatkakaa kaikin mokomin valitsemallanne tiellä :D
slam

Re: Haaveiletko yhdynnästä Gattacan kanssa?

Viesti Kirjoittaja slam »

sory, mut oli kans pakko vastata ei... mutta eiköhän sulle jostakin hyväntekeväisyys järjestöstä kekkasta?
bedlam

Re: Haaveiletko yhdynnästä Gattacan kanssa?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Uriel kirjoitti:Killkill.
Pyrinkin rimaalitukseen tässä.

Huonolta näyttää.
Vasta yksi haaveilee yhdynnästä kanssani, ja sekin on tinttitukkaansa värjäävä poikia pussaava (näin kerran !) mies...
Ei ole tinttitukkaa ollut moneen kuukauteen! Mäkihyppääjätakatukka kasvaa!
Uriel
Kitinä paheena
Viestit: 29
Liittynyt: 23.02.2006 20:10

Re: Haaveiletko yhdynnästä Gattacan kanssa?

Viesti Kirjoittaja Uriel »

Anteeksi Bedlam. Mulletti-takatukka on asiaa ja askel parempaan.
.
Mutta kumpi kiihoittaa avatarissasi enemmän, Apollo vai Starbuck? Vai vanha-Adama?

Minusta uuden Galactican Starbuck on aika hottis, silleen rekkalesbotyyliin.
Uriel.
Apokalyptisen rankaisun enkeli hyvisten puolella. Nimi ehkä tulee Urea + El eli Jumala
bedlam

Re: Haaveiletko yhdynnästä Gattacan kanssa?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Uriel kirjoitti:Anteeksi Bedlam. Mulletti-takatukka on asiaa ja askel parempaan.
.
Mutta kumpi kiihoittaa avatarissasi enemmän, Apollo vai Starbuck? Vai vanha-Adama?

Minusta uuden Galactican Starbuck on aika hottis, silleen rekkalesbotyyliin.
Ei kiihota kumpikaan. Mutta Starbuck oli vanhasta sarjasta se mun suurin sankari penskana. En ymmärrä ollenkaan sitä, että monet pitivät Apolloa juuri kovimpana jätkänä.
Uriel
Kitinä paheena
Viestit: 29
Liittynyt: 23.02.2006 20:10

Re: Haaveiletko yhdynnästä Gattacan kanssa?

Viesti Kirjoittaja Uriel »

Apollo oli goody-goody nössö. Starbuck ruletti.
Lisäksi vanha Galactica-alus oli uskottavamman näköinen, se uusi on kuin juomukondomi. Uudet Viperit vähän parempia, mutta epäuskottaviahan nekin, ei pääsisi edes maan kiertoradalle sillä polttoainemäärällä, jos raketti on. Vanhan sarjan huumori puuttuu myös. Paras jakso vanhassa sarjassa missä tapasivat niitä neonatseja .... Maassa toilailut taas pelleilyä.
Uriel.
Apokalyptisen rankaisun enkeli hyvisten puolella. Nimi ehkä tulee Urea + El eli Jumala
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Haaveiletko yhdynnästä Gattacan kanssa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Aikas huono tulos nyt.
Jotkut eivät ole rehellisiä tai eivät ymmärrä omaa parastaan.

Keikaus nyt varmaan edes haluaisi?
Mutta sitten se idealside rintojen päälle ja pikkutytön mekko, letit, tikkari tai jätski käteen.

Meanwhile Uskisfoorumilla minulle sanottiin, että olen törkeän loukkaava, ja vastineena kysyin eikö ole melko loukkaavaa sanoa, että tätini on nyt helvetissä, ja miltä tuntuisi jos sanoisin: "Isäsi imee kyrpää helvetissä". Ja parantaisiko asiaa jos sepittäisin että se on Jumala enkä minä itse joka sanoo niin.

Ja kas Pyhän Hengen johdattama pääpiru siellä lausuu näin:
petterihaipola kirjoitti:Minun isäni ei voi olla helvetissä, koska elää vielä, mutta ihan varmasti hän sinne joutuu, kun kuolee. Hän on vannoutunut ateisti. Myös äitini joutuu helvettiin, kun kuolee, samoin jokainen veljeni, sisareni, tätini, setäni ja enoni. Osa on jo joutunut, kun on kuollut uskosta osattomana. Se ei estä minua uskomasta, jos joku omaiseni on menossa helvettiin tai mennyt sinne. Itse ovat sen osansa valinneet eikä syy ole todellakaan Jumalan.

Joku voi vielä pelastua, jos Jumala kutsuu. Osa on paaduttanut sydämensä ja valintansa tehnyt eikä heitä enää hetkauta evankeliumi. Sinulla on toivottavasti vielä toivoa ja Jumalan kutsua jäljellä. Toivon sydämestäni, että pääset taivaaseen minun kanssani, vaikka vanhempani helvettiin joutuisivatkin.
:D Mitäpä sanoa tuolle "kaikkia ihmisiä rakastavalle" "Jumalan ihmeellisestä rakkaudesta" saarnaavalle ukolle..

Paitsi että hänen oppinsa on silkkaa pahuutta, jolle hänellä ei ole todisteita, päinvastoin sulkee silmänsä todisteilta, koska HALUAA tuota pahuutta.

Mutta silloin olen (ovat jo sanoneet) lapsellinen ja umpimielinen ja itseäni korostava. Ja vielä henkisesti epävakaa (niinkuin ei noin uskova muka olisi) Joku vastaavuus Kitypingviineihin tuossa torjunnassa :D

Tiettyyn rajaan asti hauskaa kiusia noita uskiksia, mutta nyt alkaa vähitellen masentamaan tuo pimeys.
Viimeksi muokannut Gattaca, 25.03.2006 13:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
slam

Re: Haaveiletko yhdynnästä Gattacan kanssa?

Viesti Kirjoittaja slam »

No, jokos pääset yhtyyn? kun nimikin palasi peleihin?
sinkkumatti

Re: Haaveiletko yhdynnästä Gattacan kanssa?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Gattaca kirjoitti:Aikas huono tulos nyt.
Jotkut eivät ole rehellisiä tai eivät ymmärrä omaa parastaan..
No kerrohan Frank, millaista olisi laadukas seksi Gattacan kanssa? Miten aloittaisit, miten etenisit ja miten tapahtuu huipennus?

Voisitkos lopuksi vielä paljastaa meille valmentautumismetodisi?
HellBell

Re: Haaveiletko yhdynnästä Gattacan kanssa?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Uriel kirjoitti:..HellBell ei jaksanut kirjoitella.. vaikka panisin ja emännäksi harkitsisin asennekasvatuksen jälkeen. Tarttisko meilata , jos himonsa yltyisivät?
..
1. EN ole koulutettavissa.
2. EN ole etsimässä kesyttäjää. Tämän olen sanonut jo aiemmin.
3. Ei Ei Ei.

Tästä ei pidä loukkaantua mihinkään suuntaan. Minulla on oikeus olla rauhassa panojutuilta ja ehdotuksilta.
En halua.

Lisäksi minulla on oikeus rakastua siihen henkilöön johon haluan rakastua. Minulla on myös oikeus rakastella sen henkilön kanssa, jonka kanssa niin haluan tehdä.

Ollaan ihan cool vaan, mutta ei mitään meilausjuttuja. En harrasta.

Declaration of <3 rights.

(jos se yhtään helpottaisi asianlaitoja, ala ajatella minua ukkelina, jotta ihmisarvoni on niissä uomissa, joissa se saisi olla)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Haaveiletko yhdynnästä Gattacan kanssa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell kirjoitti:(jos se yhtään helpottaisi asianlaitoja, ala ajatella minua ukkelina, jotta ihmisarvoni on niissä uomissa, joissa se saisi olla)
Selvä, ystävä hyvä.
Älä ota nokkiisi mun jutuista. Ei tuokaan oikeaa herutusta.
Koetan nyt suhtautua sinuun kuin mieheen.
Tästedes kuvittelen, että sinulla on kikkeli.
No huh.. onpas se ISO :shock:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Vastaa Viestiin