Suloinen SUNNUNTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Turbohaltija

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Ulos ja lenkille! :hep:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Uih, sauna ja siideri tekivät tehtävänsä. Ja ai hitsiläinen, muistin tuolla lauteilla istuskellessani, että mähän tanssin viimestä hidasta jonkun varmaan 18-vuotiaan pojan kanssa eilen, ja pussailinkin. Ihquu siis hei. No saatto se olla kakskytkin. Onneks oli pimeää, ja kukaan ei varmaan nähny, systerinkin kanssa just oltiin tapeltu ja lähetty omille teille.

Ja sitten tuli mieleen kans, kun mentiin eilen sinne bileisiin siskon kaa, ni aika helmi kohteliaisuus tuli siinä heti ovenavauksella. Tummanpuhuva pitkätukka (vieras) hevimies tuli aukaseen oven ja sano, 'täällä ei sitte kuunnella mitään shakiraa. Ja ootte muuten vitun rumia' :lol: Ei mitää moita tai tervetuloja vaan suoraan asian ytimeen. Toi olikin uus mulle.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Lolita kirjoitti:Tämä on sisäänrakennettu kierous, siedän jopa vähäiset selkäkarvat, mutta kainalot saisivat mielellään olla ajellut. Miehen kainalossa on mukavampi köllötellä, kun ei ole karvoja
Lolita kirjoitti:Miehekäs kainalo ja hyvät syleilyominaisuudet plussaa. *huokaus*
No just tuollaisia naiset on. Ensin sanotaan yhtä ja sitten toista. Unelmamiehen tapetit on koristeltu nelikulmaisilla ympyröillä. :D
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Dumari

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Dumari »

SAKSANPÄHKINÄSUKLAAJÄDEE!!
Illalla sitten valmistan maailman parasta spagettia&jauhelihakastikkeella.
millivanilli

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kävely teki hyvää. Reitti ei ollut pitkä, mutta siltä siihen sai tuhlattua reilut 30 min. Nyt on kyllä hyvä olo :D

Nyt pöperöä valmistamaan.. olis hieman tomaattikeittofiilis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Lolita »

urpiainen kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Tämä on sisäänrakennettu kierous, siedän jopa vähäiset selkäkarvat, mutta kainalot saisivat mielellään olla ajellut. Miehen kainalossa on mukavampi köllötellä, kun ei ole karvoja
Lolita kirjoitti:Miehekäs kainalo ja hyvät syleilyominaisuudet plussaa. *huokaus*
No just tuollaisia naiset on. Ensin sanotaan yhtä ja sitten toista. Unelmamiehen tapetit on koristeltu nelikulmaisilla ympyröillä. :D
Naiset ovat häilyväisiä ja epätasapainoisia.
Mutta aattelin, että vaatteet päällä olis kuitenkin siinä sohvalla oltu ja silloin ne karvat ei näy.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ninni lue meilis! Asiaa Veikosta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Ninni lue meilis! Asiaa Veikosta.
Tää kone ei tykkää musta! En vaan osaa! Siis kääntää sitä kuvaa....
Kumpaan meiliin laitoit?
1108

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Runkkis kirjoitti:Laskin sen varaan, että joku tekee sen mun puolesta...

Ja tekihän joku sen. Kaupan päälle sain jonkun Tamperelaisen hieman hermostumaan...

Mielestäni kaikin puolin hyvä juttu...
Ei ei, laskin leikkiä itsekin.

Mutta Oulun ihmeet otatte ja menette tänään 45-SPECIALIIN, nautitte humalluttavia juomia ja nautitte hyvästä musiikista.

Tämä oli käsky, keikalle POISTUKAAAAA!!!!
Viimeksi muokannut 1108, 26.03.2006 17:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nowaysis

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Lolita kirjoitti: Naiset ovat häilyväisiä ja epätasapainoisia.
La donna é mobile :vihelt:

Siis jos nainen on jonain hetkenä jotain mieltä, tästä ei tule tehdä stereotyyppistä yleistystä, että näin tulisi olemaan jatkossakin. Miesten taas on hyvä pysyä mielipiteessään vankkumatta. Jos esimerkiksi vihkialttarilla luvataan sitä ja tätä, tai mies joskus tulee sanoneeksi rakastavansa naista, asian laidan voi olettaa olevan tämä kunnes mies toteaa ettei enää rakasta naista.
Edith

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kukaan tunnistettava ole ilmaissut kiinnostustaan käydä illalla yhdeksän maissa tai vähän jälkeen baarissa? Höh, pitäskö mulla muka olla irl-baarikavereitakin?! No, nyt mä kumminkin lähden tästä koneen äärestä.
Faghag

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Olen ihmeissäni!

Kityyn tippuu ihmisiä ja pois ihmisiä siihen malliin, että virtuaalinen pyöröovi olisi tarpeen. Onko se nyt ns. oikean elämän merkki, että poistaa tunnuksensa harmittomalta keskustelufoorumilta?

No, minä en poista, vaikka välillä hiljaa olisinkin. Tulenpahan sitten aina takaisin isommalla porulla :)

EDIT: Oli kyllä helmi ilma. Kävelin pitkin Kaivopuistoa ja stadia monta tuntia, käväisin vetämässä intialaista nami-nami-ruokaa ja sitten kotiin nostamaan kävelyn kipeyttämät jalat ylös Strong Medicine-sarjaa katsellen.

Ihanaa kun aurinko paistaa. Ihanaa kun muutan kohta. Ihanaa, kun eräs ihminen menneisyydestäni sanoi minun olleen oikeassa erottuamme suhteesta. Sanoi, että häntä ei vituttanut se, että neljä vuotta sitten sanoin hänelle totuuden sanoja kovaan ääneen vaan se, että mä olin niin helvetin oikeassa. Oikeesti, kun kuulin tämän eilen, mulla tais seistä koko illan... :shock:
slam

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja slam »

Olen kirjoitellut vaihteeksi jotakin elämän kertaa itsekseni... Samalla pompahtelee vanhoja asioita lisää mieleen... Extreme urheilua...

Mut mitäs täs, jos olis nussimatta ja vahtis, että ei kukaan pölli tev;eetä...
tonttu

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ei mennyt hukkaan tämä vapaapäivä. Pesin 2 koneellista pyykkiä, vaihdoin petivaatteet, puunasin keittiön, tiskasin ja imuroin. :shock:
Toisaalta olen kyllä ihan tyytyväinen itseeni. Hyvällä omallatunnolla voi juoda yhden sidukan. :P
Runkkis

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Olempas ollut saamaton tänään... En ole vieläkään päässyt täältä kämpästäni ulos... Ahdistaa ja vituttaa...

Valitusosio:

Jalka alkaa olla parempi ja pikkuhiljaa voisin heivata kepin helvettiin. Tulisipa se vakuutusyhtiön päätös siitä korvaako se fysioterapeutin konsultaation vai pitääkö itse maksaa se/ottaa asioista itse selvää... No, viimeistään keskiviikkona menen kyllä salille oli mikä oli ja aloitan kunnon kuntoilun.

Tekemättömiä töitä on vino pino. Tänään pitäisi periaatteessa tehdä työvuorolistat ja palaveripöytäkirja. En ytaida jaksaa mennä seitsemäksi työpaikalle tekemään niitä. Mutta en ole päässyt kämpästäni mihinkään vieläkään...

Yksi naispuolinen ystävä on ihastunut muhun. Olin pikkaisen päissään kun hän alkoi lähentelemään ja erehdyin sitä pimppiä sitten sorkkimaan...

Kevättä rinnassa ja jonkinmoista orastavaa 3-kympin kriisiä, kun kaipaisin ihastumisen tunnetta... Ja tottakai haluisin myös sille ihastumiselle myös vastakaikua... Missä mun unelmien (kesä)kissa on?!?!?


Kuka potkaisi mua perseelle?!?
1108

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Runkkis kirjoitti:Kuka potkaisi mua perseelle?!?
Rakenna tällänen:
Kuva

Niin ei tarvi pyydellä apua!
Dumari

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Olisko tänään hyvä pävä yrittää irtaantua nikotiiniaddiktiosta? En ole käyttänyt nikoa tänään vielä yhtään.

Dickinsonia kuunnellen, mars-jädeä syöden ja fireflyn wanhoja jaksoja kattellessa tässä aika menee. Tänään en yritä edes olla hyödyllinen, ehkä tämän päivän punnerrus voisi justiinsa olla tuo nikottomuus&alkottomuus.
ninnithequeen

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Taisin sit päästä lehteen. Jos mun kotisivuillakin käy jo toimittajat ni huhhuh. Ja joo, arvaatte varmaan mistä on kyse....
räyhä

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja räyhä »

ninnithequeen kirjoitti:Taisin sit päästä lehteen. Jos mun kotisivuillakin käy jo toimittajat ni huhhuh. Ja joo, arvaatte varmaan mistä on kyse....
mistäs sä lehteen pääsit?
ninnithequeen

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

räyhä kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Taisin sit päästä lehteen. Jos mun kotisivuillakin käy jo toimittajat ni huhhuh. Ja joo, arvaatte varmaan mistä on kyse....
mistäs sä lehteen pääsit?
En mie. Minulta vaan kyseltiin. Mut ju nou. Menee jo överiks tää touhu.
räyhä

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja räyhä »

ninnithequeen kirjoitti: En mie. Minulta vaan kyseltiin. Mut ju nou. Menee jo överiks tää touhu.
kyse siitä yhestä asiasta?
ninnithequeen

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

räyhä kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: En mie. Minulta vaan kyseltiin. Mut ju nou. Menee jo överiks tää touhu.
kyse siitä yhestä asiasta?
Just siitä!
Siitä et mul on liian pitkät pimppikarvat tai jotain....
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt minä löysin just sopivan deitti-ilmoituksen. Haluaisin vastata, mutta en vaan osaa. Taisi olla liian hyvä ilmoitus. Pitää vielä vähän miettiä ja unelmoida. Tää on tätä kevättä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
räyhä

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja räyhä »

jospa sitä kokeilis ittekin onneaan tuolta deitistä
ElanorRaven

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Päivä alkaa vihdoinkin kallistua iltaan päin... Jaahas, kai sitä voisi kohta nukkumaankin mennä :P Yleisesti ottaen on kyllä ollut ihan kiitettävän mukava päivä, ei valittamista. Mutta maanantaita en haluaisi vastaanottaa, en!
Vastaa Viestiin