Suloinen SUNNUNTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja slam »

Huomenna olisi hampaiden tarkistus. 8)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mihin Lörtzy katosi? :(
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Runkkis

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Olen miettinyt, että olisiko yksi syy ihmissuhdeongelmiini, saamattomuuteeni ja satunnaisiin erektiohäiriöihini se etten ärsytä ihmisiä tarpeeksi.

Olenkin ajatellut keksiä muutaman ärsyttävän hokeman ja maneerin tätä varten:

1. Tästä lähtien vastaan puhelimeen aina: "johtaja"
2. Vessan lähtiessäni sanon lähteväni "kättelemään työtöntä"
3. Viljelen sanaa rapea aina kun on mahdollista. Rapeaa päivää. Onpas rapea krapula. jne.
4. Teen sormillani lainausmerkkejä mahdollisimmean usein ja mielellään väärässä yhteydessä. Näin ihmisten on vaikea hahmottaa, olenko tosissani vai en.
5. En puhuttele ihmisiä etu- enkä sukunimellä, vaan häntä puhutellasi napsautan sormiani niin, että etusormi jää osoittamaan puhuteltavaa "Hei, Sinä!" Tehostan tätä vielä "tsäh" äänellä.
6. Tyrmään kaikkien ideat tekemällä "ampuu itseään sormella päähän" imitaatiolla, ääniefektien kera tietenkin. Nämä ideat esitän minuutin päästä ominani.
7. Jos joku yrittää tämän jälkeen väittää, että idea oli hänen. yhdistän "hei, Sinä", "lainausmerkki" ja "pistooli" maneerit.

Olisiko kellään muita ideoita? Esim. jotain biisiä jota vihellellä. Harkitsen Kwai-joen siltaa ja Smurffi-teemaa...
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Lolita kirjoitti:Mihin Lörtzy katosi? :(
Siellä tais olla vähän arkaa materiaalia... mihin sinkkumatti katosi? (taas)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Edith

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä oon jo kotona. Meinas mennä hermot äidin ihan normaaliin käytökseen. Oon siis vähän kireenä, niiku. Mutta sain vanhempieni jääkaapista vedetyksi huiviin pullollisen ykkösolutta. Nyt en vois enää kirjoittaa En ole koskaan -ketjuihin, etten ole koskaan juonut ykkösolutta. Tai siis voisinhan minä, mutta se olisi valehtelua, enkä minä harrasta sellaista, hyh.

Lisäksi minulla on nyt vaakaani sopivat patterit ja patterit ovat sisällä vaa'assani. Ehkeivät kuitenkaan ihan oikein paikoillaan, koska vaaka, ystävällistä kyllä, näyttää minun painavan 00,00 kiloa. Paitsi kireä, taidan olla myös uusavuton. Prkl.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Paska päivä. Jos huominen ei ole parempi, vaihdan elämäntyyliä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
millivanilli

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Tämä on niin harvinainen fiilis, pääsin koulujutussa vauhtiin ja tuntuu siltä, että kerrankin handlaan jotain. Valitettavasti en siltikään pysty palauttaa ko tehtävää ajoissa, mutta en anna sen lannistaa.
bedlam

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mihin Lörtzy katosi? :(
Siellä tais olla vähän arkaa materiaalia... mihin sinkkumatti katosi? (taas)
Häh! Itsekin äsken etsin ketjua. Poistettiin varmaan sen takia, että mainitsin illalla kelluneemme kavereiden kanssa munasillamme uima-altaassa jazzin soidessa taustalla? Tää on niin homofoobinen foorumi!

Mutta jokin selitys näille pitää saada, eikö sieltä olisi viestejä voinut poistella sitten sen sijaan, että koko ketjun? Nyt on yksi päivä hävinnyt minunkin elämästäni kuin tuhka tuuleen!
räyhä

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja räyhä »

Vois kai sitä lähtä baariduunareiden perjantaita juhlistamaan...Oiskohan ehdotuksia paikasta?
AarneAnkka

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Perkele!

Antakaas kun selitän. Olin ajamassa idästä länteen. Minulla oli kaksi vaihtoehtoa silleen fifty-sixty-tsäänssinä. Joko ajan reittiä Itäväylä-Keskustahärdelli-Länsiväylä, tai sitten Itäväylä-Kehä I-Turuntie-Kehä II. Heiluin kahden vaiheilla, ja lopulta päätin keskustahärdellin välttääkseni mennä Kehäykköstä.

BZZT! Väärä valinta! Ylläri pylläri! Kehäykkösellä olikin sattunut joku kunnon mälläys jonka takia kaikki liikenne ohjattiin Maunulaan. Reitikseni tuli siis Itäväylä-Kehä I-Maunula-Keskustahärdelli-Keskustahärdelli-Keskustahärdelli-Keskustahärdelli-Keskustahärdelli-Keskustahärdelli-Keskustahärdelli-Keskustahärdelli-Länsiväylä.

Vähänx vitutti. Vähänx mä jossittelin että olispa sittenkin. :tiistai: Tupenkele.

Mutta enköhän silti nuku yöni hyvin intialaisen päähieronnan ansiosta. :dream:
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja brona »

VITTU! Toi keleen meili ei toimi vieläkään, en vaan osaa. Koko päivä mennyt veivatessa vanhan ja uuden koneen kanssa, vaikka olis pitänyt tehdä yhtä harjotustyötä. Onneks tää peli toimii muuten ja kohta on vimosetkin piuhat poissa lattioilta. Räyh.
...
Kid

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huomentapäivää. Mitäs eilen on tapahtunut kun ketju on poistettu? Likaset yksityiskohdat kerrottava heti!
Eilen oli kamun tuparit ja synttärit. Hyvät sapuskat ja vielä enemmän viinaa tarjolla. Mahtava päivä muutenkin. Koko päivä puuhailtiin nussun kaa juttuja..Moon ihan in lööv.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Georgina »

1108 kirjoitti: Mutta Oulun ihmeet otatte ja menette tänään 45-SPECIALIIN, nautitte humalluttavia juomia ja nautitte hyvästä musiikista.

Tämä oli käsky, keikalle POISTUKAAAAA!!!!
En mä tänään, oli eilen :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti:
Häh! Itsekin äsken etsin ketjua. Poistettiin varmaan sen takia, että mainitsin illalla kelluneemme kavereiden kanssa munasillamme uima-altaassa jazzin soidessa taustalla? Tää on niin homofoobinen foorumi!
Voi jösses noita sun juttuja.... Mä en keksi tähän edes mitään nasevaa, hihitän kuin idiootti.

mun pitää vissiin lähtä miestä hoiteleen, nyt sillä on tullu ihan kamala krapula.

Ei vittu, mun työpuhelin soi. Miten vitussa ihmiset kehtaa soitella jotain työasioita sunnuntai iltana yhdeksän jälkeen? Luojan kiitos ne ei enää tiedä mun henk koht numeroa, tohon en vastaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
nypari

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja nypari »

Oli eri fiksua ottaa parin tunnin päikkärit tähän aikaan illasta. Nyt on nälkä, mut onneksi lähikauppa on 23 asti auki. Toivottavasti väsyttää tänään ihmisten aikaan.

EDIT: Nyt alkoi etukäteen harmittamaan lähikaupan onnettoman suppea valikoima. Mä haluan hyvää ruokaa, en mitään einessittiä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ainiin, sit mä kuulin yhden ihan uuden kohteliaisuuden (naisista) kans eilen. Musta sanottiin ett 'helmi paisti'. Kuvitelkaa. Siis voiko olla viehättävämpää? :shock:

Siskoon on tainnut tarttua tyttönsä tauti.. Saapa nähdä päästänkö sittenkään huomenna lähtemään Ouluun.
Edith

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti:Nyt minä löysin just sopivan deitti-ilmoituksen. Haluaisin vastata, mutta en vaan osaa. Taisi olla liian hyvä ilmoitus. Pitää vielä vähän miettiä ja unelmoida. Tää on tätä kevättä.
Kevät. Joo. Minäkin vilkaisin noita. Mutta ei siellä oo mulle mitään. Ei niin mitään. Jos tämä ihmehassufiilis tästä jatkuu, lienen pakotettu harkitsemaan oman ilmoituksen jättämistä.
Turbohaltija

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Kevätpörriäinen ilmassa....
slam

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja slam »

bedlam kirjoitti:
Georgina kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mihin Lörtzy katosi? :(
Siellä tais olla vähän arkaa materiaalia... mihin sinkkumatti katosi? (taas)
Häh! Itsekin äsken etsin ketjua. Poistettiin varmaan sen takia, että mainitsin illalla kelluneemme kavereiden kanssa munasillamme uima-altaassa jazzin soidessa taustalla? Tää on niin homofoobinen foorumi!

Mutta jokin selitys näille pitää saada, eikö sieltä olisi viestejä voinut poistella sitten sen sijaan, että koko ketjun? Nyt on yksi päivä hävinnyt minunkin elämästäni kuin tuhka tuuleen!
jep? mihis moinen katosi?

vittanin moinen menetys :lol:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Sekavuustila, masentaa ja ahdistaa... Toisaalta taas tahtoisi vaan hihitellä väsymystään, viime yön pari huonosti nukuttua tuntia aiheuttaa älyttömiä ajatuksia.

Vittu, en ymmärrä tätä maailmaa ja ihmisiä siinä. Pelottaa ja ahdistaa, eikä edes eniten omasta puolestani.
Toisaalta taas itsekäs minä tahtoo lyödä kaiken rikki ja lähteä taas alusta.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Sinkkumattikin sitten kadonnut?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Patz

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Patz »

Edith kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Nyt minä löysin just sopivan deitti-ilmoituksen
lienen pakotettu harkitsemaan oman ilmoituksen jättämistä.
:shock:
Jopa minä olen ensimmäistä kertaa elämässäni harkinnut ilmoitusten lukemista tai sellaisen jättämistä. Mutta hitto enhän mä osaa ittestäni kertoa muuta kun että tunnevammainen jääkuningatar, ja se ei taida olla kovin hyvä juttu? Voisko joku kirjottaa mun puolesta?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja aasi »

Minua vähän pohdituttaa tuleeko tänne sattuneesta syystä turistiryntäys ja pitäisikö asialle tehdä jotakin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mistä sattuneesta syystä?! Ja mitä ihmettä?! Mä oon niin pihalla. Ja miten se eilinenkin hä?!
nokkaelain

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Hmm. Pitäisi aamulla herätä aikaisin kamerakauppaan katsomaan käytettyä digijärkkäriä. Ja menivät vielä kelloja siirtämään, jotta varmasti on vaikeaa. Jaa niin, ja kai töihinkin pitäisi ehtiä. *ei ole tottunut tuollaiseen rytmiin*
Vastaa Viestiin