Suloinen SUNNUNTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ElanorRaven

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Työpäivä taisteltu läpi ja suihkussakin ehdin jo käydä. Nyt ei sitten muuta kuin leppoisaa löhöilyä tämä päivä. Ulkona on kyllä niin hieno ilma, että sielläkin voisi käydä pyörähtämässä...

Menipäs muuten viikonloppu nopeaan. Höh.
Patz

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Patz »

sinkkumatti kirjoitti:Nyt kyllä naurattaa :P
No kylläpä muutan naurattikin! Tosin, ei kyllä ehkä naurattais olla noiden neljän äiti...

Aurinkoista sunnuntaita, kuukunat!
1108

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Patz kirjoitti:Aurinkoista sunnuntaita, kuukunat!
Täällä mikään aurinko paista...

Tänään luvassa:
-auton korjausta
-lapsille tehdyn 1900-luvun alun paripulpetin entisöintiä (siittä tulee näppärä pöytä tulevaisuudessa kotiini)
-lihapullia (hirvenlihasta) ja pernemuusia
-ampumaradalle kun krapula hellittää ja radallinen silhuettia ja trappia (veikkaan että kiekot jää ehjäksi, ole 5 vuoteen haulikolla ampunut)
-nuquun

Normipäivä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Hauskaa oli eilen, mutta krapulapäivä ni ei oikein kilahtanu mikään nuppiin, vaikka yritin viinaakin juoda poikkeuksellisesti. Tanssittua tuli kuitenkin ja nähtyä miljoona vanhaa kaveria, ja häiriköityä hieman, ja halailtua yhtä ihanaa, ja nuuhnuuhkittua kaulaa. Hitto, mä haisen kuulemma Oulun kärpältä.. Mitenköhän tuokin pitäis ottaa. Juu, ja pitäis kuulemma muuttaa takasin tänne kotikaupunkiin. Kiva ett jollain on ees ikävä. Nyt mä lähden saunaan. Toivottavasti vältyn rajuimmilta rytmihäiriöiltä ja infarkteilta.
JakeBlues

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Been there, done that. No juu. Tuli hilluttua ihmisten ilmoilla. Kaveri tarjoili yösijat, joten säästyipähän taksirahat. Pitäis vissiin vaihtaa pikkuhiljaa kustannuspaikkaa… Vissiin… Väsyttää… Jos alkais korjailemaan… Jos toisaalta ei… Tiedä näitä…
Exsat

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Taas on herätty ja pyristelty jalkeille. Vielä kun yhden yön jaksaisi, niin sitten olisi urakka hetkeksi valmis.

Kaunis ilma ulkona, kai sitä pitäisi jotain lenkintapaista yrittää.
millivanilli

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Meinasinkin tulla jo mökkihöperöksi, onneksi tuo yksi ehdotti kävelylenkkiä. Hemmetin minä, miksi mulla no taas yksi koulujuttu rästissä? Ajatus kulkee varmasti paremmin pienen happihyppelyn jälkeen, eivätkä koulujutut tunnu ylitsepääsemättömiltä.
Mulli75

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Ilta meni pieleen eilen kun ruoka alkoi maistumaan vasta nyt.
Taas muistaa vähän aikaa miltä se vessanpöntön pohja läheltä katsottuna näyttää. :laatta:
Uloskin voisi lähteä ja tarkistaa jätinkö kännykkäni oikeasti autooni vai tippuiko se eilen illan aikana johonkin. Voi olla että jollain on hauskaa kun alkaa lukea tekstiviestejä. Pitää sitten ilmoittaa operaattorille että sulkee liittymän ja maanantaina ilmoittaa pomolle että uusi työkänny tilaukseen ja HETI.
Runkkis

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Tämä ulostautuminen on viipynyt koko ajan, mutta nyt olen suihkutellut ja olisin periaatteessa valmis ulos. Ei kiinnostaisi tehdä yhtään töitä, mutta pakko saada suunniteltua ja kerättyä aineisto huomista palaveria varten... Tietenkin sitä voisi mennä huomenna aikaisemmin työpaikalle, mutta ne aamut ovat muutenkin vaikeita...
ninnithequeen

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

[quote="Runkkis"][/quote]
Tuli vaan mieleen: mitä se sun punkku oli eilen?
Runkkis

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

ninnithequeen kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:
Tuli vaan mieleen: mitä se sun punkku oli eilen?

Yali Reserva Syrah




Chile, Maipo
Viña Ventisquero, Maipo Valley




Nro Litraa Hinta €/l Hinta €
436257 0,75 11,63 8,82





Tummanpunainen; hieman kehittynyt

Tuoksu: runsas, herukkainen

Maku: täyteläinen, notkea, kypsän hedelmäinen, mausteinen

Rypäleet: Syrah (85 %), Carmenère (15 %)



Uusin vuosikerta: 2003
Pakkaustyyppi: kertapullo
Suljentatyyppi: luonnonkorkki

Nauta Hirvi ja muu suurriista Lammas Juusto ja juustoruoka



Syrah-rypäleet on saatu Maipon laaksosta ja Carmenère-rypäleet Colchaguan laaksosta. Rypäleet ovat kasvaneet kivipitoisessa maaperässä, ja tarhat sijaitsevat vuoren rinteillä. Viiniä on varastoitu 10 kuukautta terästankeissa. 70 % viinistä on saanut kypsyä 10 kuukautta amerikkalaisessa tammessa. Varastointia on jatkettu pulloissa 2 kuukautta. Tuottajan mukaan viini tulisi nauttia 4 vuoden sisällä. Viña Ventisqueron viininvalmistamo sijaitsee Yalin laaksossa lähellä Santiagoa. Yali on paikallinen nimitys peipolle, joka on hyvin yleinen lintu laakson viinitarhoilla. Viiniliike perustettiin vuonna 1998, kun Conzalo Vialin Agrosuper-yhtymä päätti ryhtyä tekemään viinejä. Yhtiöllä on 1500 hehtaaria tarhoja Peralillon, Maipon, Rapelin, Casablancan ja Apaltan laaksoissa. Yhtiön toimitusjohtajana toimii Martin Silva, enologeina Felipe Tosso ja Aurelio Montes.



Copy-pastea Alkon sivuilta
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Viime viikolla taisin olla ihastunut vähäsen yhteen varattuun mieheen. On se vieläkin mun mielestä ihana ja ottaisin jos saisin, mutta nyt mä ihastuin yhteen sinkkumieheenkin. Tai oikeastaan olen ihastunut kahteenkin sinkkumieheen. Silleen vähän. Nyt vaan sitten katselen silmät selälläni ja ihailen kaukaa. Semmosen kun sais elävänä pulloon ja vois vähän rutistella ja kutitella. Tää on niin kevättä. Keväthöperöys iskee.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Nowaysis

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Mun sängyssä makoilee poika, joka on tunkenut laukullisen lääkärin tutkimusvälineistöä housujensa sisälle, ja on ilmeisen ylpeä tekosestaan. En oikein tiedä miten tähän tulisi suhtautua, en ole kokenut moista aiemmin.. :roll: (:apuva: )

p.s. Tein sikahyvää ruokaa, taas vaihteeksi!1
1108

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Runkkis kirjoitti: Yali Reserva Syrah
Chile, Maipo
Viña Ventisquero, Maipo Valley


Nro:436257 Litraa: 0,75 Hinta €/l: 11,63 Hinta €: 8,82

Tummanpunainen; hieman kehittynyt
Tuoksu: runsas, herukkainen
Maku: täyteläinen, notkea, kypsän hedelmäinen, mausteinen
Rypäleet: Syrah (85 %), Carmenère (15 %)

Uusin vuosikerta: 2003
Pakkaustyyppi: kertapullo
Suljentatyyppi: luonnonkorkki

Nauta Hirvi ja muu suurriista Lammas Juusto ja juustoruoka

Syrah-rypäleet on saatu Maipon laaksosta ja Carmenère-rypäleet Colchaguan laaksosta. Rypäleet ovat kasvaneet kivipitoisessa maaperässä, ja tarhat sijaitsevat vuoren rinteillä. Viiniä on varastoitu 10 kuukautta terästankeissa. 70 % viinistä on saanut kypsyä 10 kuukautta amerikkalaisessa tammessa. Varastointia on jatkettu pulloissa 2 kuukautta. Tuottajan mukaan viini tulisi nauttia 4 vuoden sisällä. Viña Ventisqueron viininvalmistamo sijaitsee Yalin laaksossa lähellä Santiagoa. Yali on paikallinen nimitys peipolle, joka on hyvin yleinen lintu laakson viinitarhoilla. Viiniliike perustettiin vuonna 1998, kun Conzalo Vialin Agrosuper-yhtymä päätti ryhtyä tekemään viinejä. Yhtiöllä on 1500 hehtaaria tarhoja Peralillon, Maipon, Rapelin, Casablancan ja Apaltan laaksoissa. Yhtiön toimitusjohtajana toimii Martin Silva, enologeina Felipe Tosso ja Aurelio Montes.

Copy-pastea Alkon sivuilta
Onko hivenen helpompi luettava? ONKO??
Senkin laiska irstas paska, jotakin rotia sinnekin päin.
Edith

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mun kuukautiset ei ole vieläkään alkaneet (ehkä tosin jo huomenna!) ja olen pikkaisen ärtyisä. Tekisi jopa mieli vetää kännit, mitä mietin tuossa äsken ratikassa lähes turhalta kuntosalireissulta palatessa (tein vain hieman tavallista pidemmät lämmittelyt ja venyttelyt ja menin sitten Mc Donaldsiin, kun muu ei huvittanut). Mutta ei mulla tähän aikaan kuusta - siis päivämäärissä - ole känneihin varaa. Yhden tai kaksi olutta mut sais kyllä helposti huokuteltua ottamaan jossain. Mutta vasta illemmalla. Seuraavaksi olen nimittäin luvannut ilahduttaa vanhempiani aurinkoisella läsnä olollani luonaan.
räyhä

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja räyhä »

Edith kirjoitti:Yhden tai kaksi olutta mut sais kyllä helposti huokuteltua ottamaan jossain.
Hmm,harkitsen asiaa...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bluntly kirjoitti:Jep jep. Ei löytynyt takkia baarista eli joku napannut sen mukaansa kun poken silmä välttänyt tai jotain.

Eipä sitten muuta kuin 900km kilsaa tulee tänään istuttua autossa.

On muuten aika riemukkaat fiilikset.
Käsittääkseni ravintola ON vastuussa narikkaan jätetyistä tavaroista. Ne ottaa siitä kuitenkin maksun ja siellä seisoo joku kaappi koko ajan. Ovat velvollisia korvaamaan takin ja matkakulut. Näin sanon minä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Runkkis

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

1108 kirjoitti:
Onko hivenen helpompi luettava? ONKO??
Senkin laiska irstas paska, jotakin rotia sinnekin päin.
Laskin sen varaan, että joku tekee sen mun puolesta...

Ja tekihän joku sen. Kaupan päälle sain jonkun Tamperelaisen hieman hermostumaan...

Mielestäni kaikin puolin hyvä juttu...
ninnithequeen

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Haahaaa, pomo soitti äsken et tuutko töihin nyt pariksi tunniksi. No arvatkaa meenkö :rofl:
Edith

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Edith »

räyhä kirjoitti:
Edith kirjoitti:Yhden tai kaksi olutta mut sais kyllä helposti huokuteltua ottamaan jossain.
Hmm,harkitsen asiaa...
Tunnenko mä muuten sut jostain?
huima

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja huima »

Onnellinen fiilis.

Selkeästi sunnuntai, sillä kotipitsaan oli 20 minuutin jono.

Kun saa hommat kasaan tästä siirtyy duunivaihde päälle. Huomiseksi juttuja valmiiksi ja maailma taas pelastuu.

Vieläkin naurattaa kun oli hyvät boogie woogiet illalla. Harmi ettei kaikki olleet mukana.
huima

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja huima »

Nowaysis kirjoitti:p.s. Tein sikahyvää ruokaa, taas vaihteeksi!1
Sä joudut tommosen hehqutuksen jälkeen todistamaan ton vielä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Telkkarista tulee paljon katsottavaa tänään ja videolla olisi torstailta Langalla ja eilinen Bitter Moon. Vapaaehtoista täyttämään mun sohva ja katselemaan kun kans? Miehekäs kainalo ja hyvät syleilyominaisuudet plussaa. *huokaus* Vain vähän(kö) epätoivoista. Sunnuntait on.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
räyhä

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja räyhä »

Vois vaikka lähteä ulos lenkille,ku tuolla jopa aurinko paistaa.
Nowaysis

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

huima kirjoitti: Sä joudut tommosen hehqutuksen jälkeen todistamaan ton vielä.
Tuun viikon päästä todistajaksi, _jos_ saat keittiös semmoseen kuntoon ettei mun tarvi kokkailla kylpyammeessa kumiankkojen ja pinkin vadelmantuoksuisen vaahdon keskellä nakuna. Lähdetään siitä. :wink:

p.s. turha sit ilmottaa kun tuun ruokakassien kans et "hups, siivous unohtui"!1
Vastaa Viestiin