Suloinen SUNNUNTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

On, on, ihan varmana. Mikään ei voi pilata tätä päivää.

EDIT: Eilen on muuten sitten mennyt se 400 rikki. Jeah!!

:cheer:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja slam »

LillyMunster kirjoitti: EDIT: Eilen on muuten sitten mennyt se 400 rikki. Jeah!!

:cheer:
Mikä 400?
Exsat

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Käyttäjää?

Mä oon hei taas töissä. Ihan jees, vähän tärrärrärää.
slam

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja slam »

Exsat kirjoitti:Käyttäjää?

Mä oon hei taas töissä. Ihan jees, vähän tärrärrärää.
Suurin osa heistä provokaation inkarnaatioita :)
Nighthawk

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Kasipulipum
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja brona »

LillyMunster kirjoitti:On, on, ihan varmana. Mikään ei voi pilata tätä päivää.
No ei tod. Mulla on uusi gones tai siis uusi vanha, kaverin äipän duunista ja vihdoinkin!!1 laajakaista. Me so happy täällä piuhojen ja kaaoksen keskellä. Mun onneksi kaverin säätö teki sille oharit, muuten olis saanut odottaa edelleen. Welhon sähköposti ei vaan pelitä edelleenkään, lähettää vaan ei ota vastaan (vaikka säädöt ohjeiden mukaiset), täytyy ihmetellä unien jälkeen lisää. Ihqua silti :D
...
Exsat

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Exsat »

En malttais olla täällä, kun kotona odottaa lämmin mies ja lämmin peti. Onneksi kohta saa hypätä yhden tunnin yli, niin tavallaan ei ole enää kuin kolme ja puoli tuntia töitä. Hip hei!
Exsat

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Vaola kirjoitti:Meenkö nuolemaan puhtaaksi vai annanko olla? :think:
Yyh. Se ei kyllä välttis ole ihan turvallisin paikka siinä vaiheessa, kun alkaa vähän keikututtaa. Pue sille pyöräilykypärä ja käy itte nukkumaan.
tonttu

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Vapaapäivä! :cheer: Se on pyhitetty täysin itselle ja ehkä vähän pyykinpesullekin. Hyvä fiiwis.
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Vaola kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Yyh. Se ei kyllä välttis ole ihan turvallisin paikka siinä vaiheessa, kun alkaa vähän keikututtaa. Pue sille pyöräilykypärä ja käy itte nukkumaan.
Joo, mulla olis tuolla neon pinkki lasten pyöräilykypärä... Vielä kun videoisi koko homman... :piru:
*reps kops* :lol: tuon kun tosiaan näkisi, voisi hieman hirnua... :lol:
Mulli75

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

*röyh* Kaikkea tapahtuu kun viitsii vaan tehdä asian eteen jotain.
Tapasin kaverin n. 18 vuoden takaa. Ihme fiilis tavata kaveri josta ei muista mitään muuta kuin sen mitä fläsbackina tulee lapsuusajoilta muistiin. Sir Einossa tuli sitten tampattua tanssilattiaa ajankuluksi illalla. Ihme keskusteluja turvallisuudesta taksikuskin kanssa lähes koko kotimatkan ajan.
ninnithequeen

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ilmoitusluontoinen asia: Minä olen humalassa. Enttu piteli mua taksijonossa pystyssä. Hiano mies.
Exsat

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Tarkoituksena oli bussirajoitteiden vuoksi kävellä töistä kotiin, mutta sikäli jos tämä tärinä ja palelu ei itsekseen ala loppumaan, niin otan kyllä taksin. Nih!
ninnithequeen

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miksei Kityn kellot siirry oikeeseen aikaan?

Ja miksi minä istun vielä tässä vaikka ulkona on valoisaa?

Miksi en osaa kirjoiottaa?

Miksi Enthu nukkuu sängyssäni?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt syö miestä aivan parhaaseen landetyyliin. Kävelen baariin sisään, annan takin pokelle, saan narikkalapun. Juon pari olutta, kyllästyn menoon, lähden pois, annan narikkalapun pokelle, en saa takkiani kun ei löydä kyseistä lointa.

Muut kamat olin muistanut kaapia pois taskuista, mutta opeliksin avain sinne oli jäänyt. Eli huonolla tuurilla pöristelen 300km bussilla etelään, haen mahdollisen vara-avaimen kämppäni kätköista, pöristelen bussilla 300km pohjoiseen, noukin auton ja pöristelen 300km etelään ja kaikki tämän vuorokauden aikana.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bluntly kirjoitti:Muut kamat olin muistanut kaapia pois taskuista, mutta opeliksin avain sinne oli jäänyt. Eli huonolla tuurilla pöristelen 300km bussilla etelään, haen mahdollisen vara-avaimen kämppäni kätköista, pöristelen bussilla 300km pohjoiseen, noukin auton ja pöristelen 300km etelään ja kaikki tämän vuorokauden aikana.
Niitten on muuten pakko antaa se takas lain mukaan. Tiadoks.
ninnithequeen

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mikko moi mä tykkään susta :h:
Starflare

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ninnithequeen kirjoitti:Mikko moi mä tykkään susta :h:
Vittuiletsä.
Starflare

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Starflare »

No ei kai, kuhan auon päätäni :D. Häiriköin tuota kitaristinplanttua ja se rupes kärttämään kaljaa ensimmäisenä. Nyt pitää odottaa että se saa kasattua ittensä.
ninnithequeen

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enkai mä ny tosissani ota. Tykkään susta kovasti kuitenki :h:

Öitä Kity.
ninnithequeen

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mojo autos on talles. Elä soita ihan heti.....
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Kuuden jälkeen nukkumaan ja kello on nyt kymmenen. Kyllä, mikään ei voi pilata tätä päivää. Ei ainakaan se, että nukkuisin ainoana vapaapäivänäni pitkään.
Kun olin menossa nuq, laitoin työvaatteetkin koneeseen, että ovat huomiselle puhtaat. Nyt kahvit tippumaan ja suihkuun, ja sitten kyläreissulle. (kylässä käymään, ei kylille siis!)

Vastustan kovasti haluani alkaa aukomaan typeriä ketjuja mitä mielessäni on pyörinyt. Pahoittelen jo etukäteen, mikäli itsehillintäni pettää.

Edittiä: Voi persus, mun kakkaräpsykikkarekaiuttimista ei kuulu mitään!!! Miten tämä päivä nyt alkaa, kun en voi kuunnella musiikkia?!?!?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
huima

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja huima »

Voi saatana.

Piti olla taas ihmisten aikaan kotona, ja tänään työkunnossa.

Mutta ihqu immeinen tuo yksi. Aina kun sen kanssa sattuu yksiin, niin ihme seikkailuja.

Vetästiin juuri aamupala Töölönlahden jäällä. Pekonimunakas, pari patonkia, juustoa, valkosipulituorejuustoa, viinirypäleitä, kahvia ja pepsimaksia - siis vallan loistava aamupala.

Ihanaa nauttia hyvä aamupala musiikkia kuunnellen, auringopaisteessa, jäällä.

Ihana nainen. Todellakin. Ihan ässä.

Tuollaiseen naiseen voisi ihastua, ellei tietäisi paremmin.

Joskus on vaan niin mukavaa olla minä.
Angita

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Angita »

Huomenta! Hiihaa! Onnistuin pitäytymään kolmessa siiturissa. Ei krapulaa - elämä hymyilee. Iltapäivällä leffaan kaverin kaa.
huima

Re: Suloinen SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja huima »

Angita kirjoitti:Ei krapulaa .
Joo ei vielä.

Sittenkun lopettaa juomisen, saattaa tullakin.
Vastaa Viestiin