Muanantai (peffasta.com!)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Uús viikko, vanhat kujeet?
Viimeksi muokannut Dumari, 27.03.2006 11:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Mitään kujeita. Aion olla tosikko.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Dumari

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Dumari »

LillyMunster kirjoitti:Mitään kujeita. Aion olla tosikko.
Höpsista, ei tässä nyt ole varaa tosistella.

*kuuntelee Gunnareita ja juo mehua*
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Dumari kirjoitti:Höpsista, ei tässä nyt ole varaa tosistella.
Kuis ei? No ei sitten...

Tässä sitten vähemmän totinen pyllistys: :perse:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ninnithequeen

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyt muuten vituttaa :tiistai:
Dumari

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Dumari »

LillyMunster kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Höpsista, ei tässä nyt ole varaa tosistella.
Kuis ei? No ei sitten...
Kelaas ny sitä että millainen rautakanki sulla olis anuksessa viikon päästä sunnuntaina, jos nyt jo alat sitä hautomaan tosikoimalla.

Ota rennosti :perse: (ja muista pyllistellä!)
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

ninnithequeen kirjoitti:Nyt muuten vituttaa :tiistai:
mikä sua sapetta tänään?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Dumari kirjoitti:Kelaas ny sitä että millainen rautakanki sulla olis anuksessa viikon päästä sunnuntaina, jos nyt jo alat sitä hautomaan tosikoimalla.

Ota rennosti :perse: (ja muista pyllistellä!)
Pitää pyllistellessä varoa, ettei kohta ole joku kanki anuksessa :shock:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Eilen oli puhetta siitä Elanorin galleriassa olevasta peukalosta (joka kiehtoo minua suunnattomasti) ja että se olisi väärennös. Olen nyt tullut siihen tulokseen, ettei ole. Se hämis oikeasti tekee sellaista jälkeä, tässä esimerkki http://www.highway60.com/mark/brs/bite.asp?Msg=447

Edit: Ei sovi herkimmille katsojille, mm. nyrkinkokoinen avohaava ja muuta mukavaa.
Viimeksi muokannut Lolita, 27.03.2006 0:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Kiitos Lolita!!
Kylläpä viikko alkaa rattoisasti ja juuri uunissa oleva pizzakin varmaan maistuu makoisalta tuon linkin jälkeen :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Dumari

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Dumari »

LillyMunster kirjoitti:Kiitos Lolita!!
Kylläpä viikko alkaa rattoisasti ja juuri uunissa oleva pizzakin varmaan maistuu makoisalta tuon linkin jälkeen :D
Toki, vähän sama kun kateltiin eilen Land of the Dead ja syötiin aamupalaksi pitsat samalla... Olipas hyvää suolen pätk.. eikun pitsaa :D
ninnithequeen

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

rontti26 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Nyt muuten vituttaa :tiistai:
mikä sua sapetta tänään?
No mm. se että juuri heräsin iloisesti päikkäreiltä, ja mun pitäis olla jo Espoossa. Arvaa kulkeeko julkiset?
Kuskia, anyone?
Dumari

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Noriyumi kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Toivotaan toivotaan.

Tais Dumis ehtiä ensin, kun sen viesti oli toisena silloin, kun kumpaankaan en ollut vielä ennättänyt terrorisoida :D
Ofköös mä olin eka, tätähän mä venasin, että saan startata uuden viikon Kityyn!
Ai sul oli oikein suunnitelma. Mä keksin aloittaa ketjun ex tempore vasta kun vuorokausi oli vaihtunut.
No en mä nyt kokoiltaa tässä koneella ole venaillut, mutta äsken lueskeskellessani näitä ketjuja huomasin että vuorokausi vaihtuu, joten parin minsan venauksella ehti ykköseksi, kun aamullakaan ei pääse kiekumaan "Eka TPK":ta
Viimeksi muokannut Dumari, 27.03.2006 0:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Lolita kirjoitti:Eilen oli puhetta siitä Elanorin galleriassa olevasta peukalosta (joka kiehtoo minua suunnattomasti) ja että se olisi väärennös. Olen nyt tullut siihen tulokseen, ettei ole. Se hämis oikeasti tekee sellaista jälkeä, tässä esimerkki http://www.highway60.com/mark/brs/bite.asp?Msg=447
nami...tulikin tosta mieleen että vois siivota/desifioida koko kämpän
tonttu

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Se ois viikko alussa taas. Normipäivä tänään, töitä ja silleen. Mä haluun takas lomalle nyt heti. Alkais ees nukuttaa, epäilen että sitä saapi odotella tovin kun tuli nukuttua niin pitkään.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mun on vielä pakko http://www.highway60.com/mark/brs/bite.asp?Msg=337

Varoituksena taas herkkämahaisille ne samat löpinät. Jos haavat ja kuoliot ynnä muut ovat kamalia, älä katso.

Jonkun jalka oli jouduttu amputoimaan polven alapuolelta tuommoisen hämiksen pureman takia, ei tosin tuo noissa kuvissa, mutta samalla tavalla nilkkaan purtu. Ikipäivänä en matkusta Jenkkeihin tai mihinkään missä on tuollaisia elukoita.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Noriyumi

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Lolita kirjoitti:Ikipäivänä en matkusta Jenkkeihin tai mihinkään missä on tuollaisia elukoita.
No ei kai kamalia hämiksiä tulee joka kadulla Jenkeissä vastaan. Mun Jenkkilän matkalla ei näkynyt. Eikä edes Hämähäkkimiestä.

Mutta tulipa mieleen että Keksi-Euroopassa asuessani löysin kämpiltäni sitruunan kokoisen karvaisen hämähäkin. Pelästyin aika pahasti, mutta imurin avulla sain sen poistettua.
tonttu

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Lolita kirjoitti:Mun on vielä pakko http://www.highway60.com/mark/brs/bite.asp?Msg=337
En uskalla katsoa linkkiä, vaikkei haavat ym. niin iljetäkään mutta nuo hämähäkit sitäkin enemmän. En tajua miten jotkut voi ottaa hämähäkkejä lemmikeiksi. :puistatushymiö:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Joo, pizza maistuu!!
Siis oikeasti.

Ei noi pahaa tee, pahempiakin nähty, niin kuin se jossain erotiikkaosastossa ollut "sore pussy"-linkki. Yäks. Tuo on suorastaan suloinen siihen verrattuna :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Lolita kirjoitti:Mun on vielä pakko http://www.highway60.com/mark/brs/bite.asp?Msg=337
kiva...hyi helvata :laatta:
slam

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja slam »

Kahta ketjua ei maanantai, kyl ansaittis...
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

ninnithequeen kirjoitti: Kuskia, anyone?
Jos ois auto ja kortti niin oisin voinu kuskata...
nokkaelain

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Lolita kirjoitti:Eilen oli puhetta siitä Elanorin galleriassa olevasta peukalosta (joka kiehtoo minua suunnattomasti) ja että se olisi väärennös. Olen nyt tullut siihen tulokseen, ettei ole.
Siitä tuli mieleen jalkaani "syönyt" kotimainen ötökkä. Kesympiä ovat täällä päin.

http://kity.kicks-ass.net/album_page.php?pic_id=1887

*mainostaa rumaa jalkaansa*
hebuli

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Joskus tapahtuu niin mukavia asioita. Koko viikonloppu vietetty ihanan naisen kanssa ulkoillen, syöden, yhdessä saunoten ja vakavia jutellen. Pääsimme lopulta yksimielisyyteen että ehkä meidän on kuitenkin parempi olla yrittämättä väkipakolla syventää välejämme ja sen sijaan jatkamme "vain" ystävinä. Vain ystävinä? Tuntuu että voin saada hänestä todella läheisen ja uskotun ystävän, mikä tuntuu tässä tilanteessa paremmalta kuin mikään suhdevirittely.

Juuri tällaisia naisia tarvitsen lisää elämääni; naisia joiden kanssa tuntee tietynlaista yhteenkuuluvaisuutta ja joita haluaa tavata ilman sekstailujen tai romantiikkasekoilujen aiheuttamia jännitteitä (vaikka onhan nekin ihan kivoja sopivina annoksina :wink:). Huomasi heti kuinka paljon vapautuneemmin juttelimme toistemme kanssa, kun tämä asia saatiin selväksi. Viikonloppu sai kokonaisuudessaan minut niin hyvälle tuulelle. :h:

Viikonlopun aikana palstalla tuntuu tapahtuneen yhtä sun toista? Jos "huhut" turistiryntäyksestä ja sen syistä pitävät paikkansa, pitäisköhän pitää pientä omaehtoista taukoa? Vaikka onhan se toki "kiva" jos yhä useampi löytää tämän pikku palstan.

Näyttää myös yksi sun toinen taas kärvistelevän ei-niin-yllättäen kevätpariutumisen kanssa. Kyllä se siitä. Olkaa hyviä toisillenne ja kuunnelkaa joudenin neuvoja.

Jos menis sitten nukkumaan.
Viimeksi muokannut hebuli, 27.03.2006 1:09. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Nyt Rontti lähti vitutus bisselle.Elämä potkas ja pahemman kerran.Ei oo itku kaukana.Voi ahdistusten ahdistus...
Vastaa Viestiin