Muanantai (peffasta.com!)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Turbohaltija

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

slerghma kirjoitti: Mutta tuliko se siihen tarkoituksella istumaan vai oliko se silkkaa sattumaa? Vielä kun osaisi avata suunsa, niin pääsisi kevät valloilleen.

Olen kai vähän ihastunut.
Ota asiasta selvää, niin ei tarvitse jälkikäteen harmitella. Pyydät vaikka kahville. Sano, että olet huomannut hänet, olet kiinnostunut hänestä, haluat tutustua häneen paremmin. Vähintään puolet naisista ovat valmiita hyppämään vaikka mihin juttuun miehen kanssa, kunhan vain mies tekee aloitteen. Ajattele, onnistumismahdollisuudet ovat 50 %!
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

just täs tajusin että vielähän mulla ois 3,5vkoa lomaa...jee :cheer:

arjen pienet piristykset saattaa joskus oikeasti pelastaa niin ankeasti alkanen viikon...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Väsyttää niin saakutisti, mutta kauppaan pitäisi pystyä suoriutumaan. Ei ole helppoa ihmisen elämä, ei.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Enthu

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Hrmh mä en osaa kai näyttää tunteitani tarpeeksi,taidan olla turhan pidättyväinen/konservatiivinen flirttailun&wonkaamisen suhteen...
Pitäis kai hakeutua jollekki sopeutumisvalmennuskurssille mutta siinä se
vitsi onkin kun niitä ei järkätä As-aikuisille :roll:
huima

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:
hebuli kirjoitti: Kuule ihan mikä neitiä nyt sattuukin miellyttämään. I'm here to please. Mahtuuko siihen samaan hamoseen kaksi samanaikaisesti?
No sehän riippuu tietenkin siitä minkä vuoden hamonen valitaan. Onhan lycra aika venyvää tavaraa... :roll:
Mielenkiintoista.

Nyt kun vielä saat hebulin ja nyparin aikataulut sopimaan yhteen, niin tässähän on ainekset uuteen miittiin. Ja viihdettä koko perheelle.

Joo, ja kaivattiinkin jo sinua..

Kity ilman Liloa on kuin suksi ilman pitoa.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Bluntly kirjoitti:...kauppaan pitäisi pystyä suoriutumaan...
Spariin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

rontti26 kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:...kauppaan pitäisi pystyä suoriutumaan...
Spariin?
Clas Ohlsson
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Nowaysis

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Oisko saatavilla semmosta opusta kuin Kansantaloustiede for dummies? Hakusessa myös Latinankieliset lakitermit for duNb bloMdes ja Suomen autonomian aika kasettikirjaversiona, tai vielä parempi jos sais omaan kovalevyyn(siis aivoihin) suoraan ladattavana usbina. Muuten koen homman olevan hanskassa "ihan jees".

Kyy, wikipedia auttaa. Puh!
Feiz

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Feiz »

nypari kirjoitti:
Feiz kirjoitti:Onpas harvinaisen vittumainen työpäivä/kevät/vuosi/tulevaisuus.
Mee salille vääntämään ennätysrautas! Ne ei valehtele, ei valita, ei pyydä viikkorahaa.
Kyllä, tämän toteutan klo 20.45!
Jos jotain positiivista etsitään niin aina kun vituttaa niin treeni sujuu kuin unelma. Jostain kumman syystä huonoa treeniä ei ole sattunut kohdalle syksyn jälkeen 8)
hebuli

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja hebuli »

huima kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
hebuli kirjoitti: Kuule ihan mikä neitiä nyt sattuukin miellyttämään. I'm here to please. Mahtuuko siihen samaan hamoseen kaksi samanaikaisesti?
No sehän riippuu tietenkin siitä minkä vuoden hamonen valitaan. Onhan lycra aika venyvää tavaraa... :roll:
Mielenkiintoista.
Ollos huoleton. Tämä on ihan tällaista viatonta ja platonista vonkhaamista ja kiusoittelua. En mä oikeasti, mun sydän kuuluu jo toiselle (Eläinlääketieteen tiedekunnan laboratorio, tuli heikkona hetkenä allekirjoitettua joku elinluovutustestamentti).

Mutta nyt kotiin.
Nowaysis

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

huima kirjoitti: Kity ilman Liloa on kuin suksi ilman pitoa.
Äläkä unohda mitä ne insinöörit oli sanonu liiasta liukastamisesta.
Runkkis

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Vittu, meni hermot yhteen duunariin, kun hänen kiukittelunsa ylitti jo hyvän maun rajat... Taitaa olla kehityskeskustelun paikka... Ärsyttää vieläkin...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
Exsat kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Mulla ei pitäis muuten olla to aamuna töitä, oisko ihan mahdoton ajatus se onnela ke? Sillä varauksella etten nyt ihan tosissaan sairastu ja ne ei perkele mene muuttamaan niitä työvuoroja.
Kai se keskiviikkokin onnistuu, ei mulla muistaakseni ole silloin mitään erityistä!
Nyt kun se ia vielä älyäis kotiutua sieltä etelänreissusta!
Kotiuduttu on, mutta en mä tiiä tosiaankaan, kun oon aivan broke and empty ton reissun jäljiltä.. :( Sit kahen viikon päästä on pippalot ja sit heti pässiäisrientoihin ois taas tarkotus lähtee Hämikseen takas, mun uutta 'hanitsua' moikkaamaan :)
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Hämmentynyt olo.

Noh, kai se siitä... treeneihin ---->
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti: en mä tiiä
Nyt kyllä pitää lähteä, ei kai mekään olla ryyppään menossa?

Kun mä kävin kaupassa niin siellä ei ollu värinpoistoa, otin sitten tehokkaan vaalennusvoiteen. Se ei muuten vaikuta mustaan tukkaan millään lailla. Tai no vaikuttaa, meni juuret oranssiksi. Tosi söpö. Onneksi huomenna ei oo aamutöitä, puhallan heti aamusta tallille, sit värinpoiston ostoon ja uusi yritys ennen iltaduunia. Jos meinaan aikoo keskiviikkona ihmisten ilmoille kehdata. Haluuko exsatti tulla huomenna päivällä raitahommiin?
Kyllä mä oikeasti saan itekki, olis vaan kiva nähä, mutta nähdään me keskiviikkonakin kyllä. Vaatteet päällä tosin. ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
HellBell

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Georgina kirjoitti: Kun mä kävin kaupassa niin siellä ei ollu värinpoistoa, otin sitten tehokkaan vaalennusvoiteen. Se ei muuten vaikuta mustaan tukkaan millään lailla. Tai no vaikuttaa, meni juuret oranssiksi. Tosi söpö. Onneksi huomenna ei oo aamutöitä, puhallan heti aamusta tallille, sit värinpoiston ostoon ja uusi yritys ennen iltaduunia. Jos meinaan aikoo keskiviikkona ihmisten ilmoille kehdata. .. ;)
Minkä väriseksi aiot laittaa hiukset? Noita on aina hauska sompailla omin päin..;-)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Georgina »

HellBell kirjoitti: Minkä väriseksi aiot laittaa hiukset? Noita on aina hauska sompailla omin päin..;-)
Niin, en mä raski kampaajalle, ja aina kun oon käyny niin ne ei tajua että pitää saada radikaaleja muutoksia. Nyt ois tarkoitus saada sellainen tummanruskean punainen ja siihen vähän jotain korostusraitaa. Tuolla mun galleriassa oleva haavetukka ei ole väriltäänkään kaukana siitä mitä mä tahtoisin :) Toivottavasti se huominen värinpoisto tekee jotain tuolle mustalle....
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vaola kirjoitti: Otan osaa...
Kiitos :)
Kyllä mä vielä toivossa elän. Muistelen joskus aikoinani pitkässä tukassa onnistuneeni tässä projektissa, silloin lähtötilanne ei tosin ollut ihan sysimusta. Letti tais olla sen värinpoiston jälkeen jotain ihan kammottavaa mutta se uusi väri päälle meni yllättävän tasaisesti. Tämä musta ja varsinkaan kaksivärisyys ei vaan enää tämän mittaisessa letissä toimi, pakko saada pois!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vaola kirjoitti: Voithan sä aina kokeilla tuota "pesemistä", eli hierot ja hierot tukkaasi sillä aineella, kunnes lähtee. TOSIN en tiedä sitten, kuinka stydiä se on... Jos vahingossa vaikka kuluttaa vielä tukan pois.
Meinaat että se hierominen auttaa? mä kokeilen! kyllä tämä letti kestää ja sellainen jonkinasteinen hamppumaisuus olis tällä hetkellä ihan toivottavaa :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
1108

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Suvinen kirjoitti:Ehdotuksia?
Vai että ehdotella pitäisi.... No jos oikein pyytämällä pyydät niin olkoon menneeksi.

-Memento
-Kuolleiden valtakunta
-Sin City (Pidennetty versio)
-Crash
-Mullholland Drive
-Fight Club
-Trainspotting
-The Crow
tonttu

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Nyt muuten nälättäis... tunti vielä töissä lorvimista. Täällä ei voi rueta kimpoilemaan pitkin seiniä (nälän takia), hei täähän on aika kasvattavaa. :D
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vaola kirjoitti: Mutta varo hieromasta päänahkaa sillä sit! (En tosin pidä sua idioottina, varmaan et niin tekisikään) :wink:
Just niin mä olisin takuulla tehnyt :D

Joo, mä kokeilen tuota, hitto, pitäisköhän puhaltaa samantien sinne kauppaan....
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
HellBell

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Georgina kirjoitti: Niin, en mä raski kampaajalle, ja aina kun oon käyny niin ne ei tajua että pitää saada radikaaleja muutoksia. Nyt ois tarkoitus saada sellainen tummanruskean punainen ja siihen vähän jotain korostusraitaa. Tuolla mun galleriassa oleva haavetukka ei ole väriltäänkään kaukana siitä mitä mä tahtoisin :) Toivottavasti se huominen värinpoisto tekee jotain tuolle mustalle....
Mulla on sama linjaus - en käy kampaajilla, en ole käynyt enää pariin vuoteen ja paremmin sujuu näin, hiustenkin kannalta. Se mikä meinaan kampaamokerroista on jäänyt mieleen, on se kuinka siellä on haluttu loihtia käden käänteessä "revittyä ja trendikästä" tukkaa, vaikka mikä olisi ollut.Ja kampaajat aina pömpelöivät joka tytskän kohdalla "toffeen ja aurinkoraitojen" ehdotteluin. Niiden omia mieltymyksiä.

Se tummanruskeapunainen tukka olisi varmaan hyvä! Tsemppiä sompailuun!
1108

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Suvinen kirjoitti:Kaikki muut nähty paitsi kuolleiden valtakunta. Onko se kauhua vai?
Oliskohan tänään muuten kauhuilta, hmmm.. pitkästä aikaa. :think:
Kas tässä speksiä

Oli aivan toimiva splatter pläjäys.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Muanantai (peffasta.com!)

Viesti Kirjoittaja Georgina »

HellBell kirjoitti: Mulla on sama linjaus - en käy kampaajilla, en ole käynyt enää pariin vuoteen ja paremmin sujuu näin, hiustenkin kannalta.

Se tummanruskeapunainen tukka olisi varmaan hyvä! Tsemppiä sompailuun!
Joo, jösses ja ne kampaukset mitä ne haluaa tehdä. Sitä kun tollona sanoo että joo laita vaan miten haluat. Joskus ihan tosissaan hävettänyt mennä se kampaus päässä kotiin asti julkisilla paikoilla.

Mutta kiitos kannustuksesta, huomisiltaan mennessä tavoitteena uusi väri! mä laitan tänne päivitystä sitten.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin