HellBell ja Mieheys.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Poistaako HellBell nimikkeen "Mies" avatarinsa yläpuolelta vai ei?

Kyllä
11
38%
Ei
11
38%
En osaa sanoa
7
24%
 
Ääniä yhteensä: 29

HellBell

HellBell ja Mieheys.

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Tilanne on nyt siis tämmöinen:

Mieheyteni puhkesi kukkaan .. Kun
..
Gattaca kirjoitti yhteen avaamaansa ketjuun jotain seksin harjoittamisesta kanssani ja sen sellaista ja sitten minä kirjoitin hälle siihen vastaukSeksi ensinnäkin Declaration of Rightsit ja sitten vinkkasin, että ehkä olisi hyvä jos hän alkaisi ajatella minua Miehenä, jotta ihmisarvo olisi oikeissa uomissaan. No siihen Gattaca suostui ja sanoi minua sitten vielä armollisesti "Isoksi mieheksi" tms ja siitä minä taas olin oudosti mielissäni. Erittäin kinkkistä.
Lähtenyt siis läpästä.

Linkit: http://kity.kicks-ass.net/viewtopic.php ... sc&start=0 ja http://kity.kicks-ass.net/viewtopic.php ... c&start=50


Poistanko nimikkeen vai en? Ollaan inter(net)aktiivisia. Se mitä päätätte, se käyköön. Aamen.
Elukka

Re: HellBell ja Mieheys.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ei mitään poistoja.
Pidä ittes Miehenä! :hep:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: HellBell ja Mieheys.

Viesti Kirjoittaja Ann »

Älä poista ulokkeitas. Pidä itsemääräämisoikeutesi ja siirry seuraavaksi vaikka suoraan suosiolla kasvikuntaan.

- Peruna
Rotan aivot valtasivat pääni.
HellBell

Re: HellBell ja Mieheys.

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Haa! Tilanne on tällä hetkellä 2-2. Tasa(pip)peli!

Näin sitä päätetään kuulkaas ihmisen sukupuolesta aika kätsysti!

:hep:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: HellBell ja Mieheys.

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Pidä se, jos se siltä tuntuu, mutta vaihda sen paikkaa. Se sotkee ikävästi tittelin ja allekirjoituksen. Laita se vaikkapa ennen Creature:a.

Onnea (isolle) miehisyydellesi :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
HellBell

Re: HellBell ja Mieheys.

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Uusia näkökulmia tähän moniuloKKeiseen asiaan. Jeesbox!
Nighthawk

Re: HellBell ja Mieheys.

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Heh, ensimmäinen kity-äänestys, jossa äänestin. (Oon kyllä kirjoittanut johonkin äänestystopicciin, mutta jostain syystä en ole koskaan jaksanut äänestää niissä .)

Vastausta en tietenkään kerro. Joo.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: HellBell ja Mieheys.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Pese nyt edes se pelis.
Kullijuusto nimittäin haisee. :mrgreen:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
HellBell

Re: HellBell ja Mieheys.

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Kansalais/kityläisaktiivisuudelle propseja, NightHawk.

Ilmoitusluonteinen seikka: äänestys umpeutuu (vaikka en asetuksiin niin alkujaan laittanutkaan ja nyt sitä ei näemmä voi enää muuttaa) tänään klo 00.00.

Elimellinen totuus tulee arasti esiin silloin. Kyllä.
1108

Re: HellBell ja Mieheys.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Poista.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: HellBell ja Mieheys.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tilanne on minulle ongelmallinen.

Aavistelen, että tässä HellBell ainakin alitajuisesti miettii, haluaisiko hän olla Nainen, joka Antautuu Gattacan hyväilyille. Ja käyttää tätä Kitygallupppia kuin horoskooppia tai tarokkikortteja.

Minun tulee muistaa, että tämä on pitkän tähtäimen asia. Ehkä tuo Täyttymys toteutuisi vasta kymmenen vuoden päästä, jolloin Hellbell ei ole vielä kovin rupsahtanut, ja minä olen vain kypsynyt ja parantunut kuin hyvä viini.

Ratkaisuni:
Nyt on oleellista, että annan vaikutelman, että en yritäkään heruttaa Hellbelliä. Vaan suhtaudun häneen eroottis/romanttisesti kuin en suhtautuisi ollenkaan, siis kuin hän olisi Mies. Se antaa Hellbellille turvallisuudentuntoa ja samalla voisi toteutua se naispsykologian periaate, että vain vonkaamaton Mies saa.

Ruksaan siis "EI", Hellbell on Mies, ja on sillä Munaa. Pallit kuin siitoskarjulla, Jorma kuin puolen litran Karhutölkki.

(Öh.. tämä rehellisyyteni taitaa mitätöidä strategiani? )
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
HellBell

Re: HellBell ja Mieheys.

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gattaca, sun avatarin yläpuolisen nimikkeen voisi vaihtaa "ksenomorfiseksi Runebergiksi/Runebergikiksi." ;-)
nypari

Re: HellBell ja Mieheys.

Viesti Kirjoittaja nypari »

HellBell kirjoitti:Gattaca, sun avatarin yläpuolisen nimikkeen voisi vaihtaa "ksenomorfiseksi Runebergiksi/Runebergikiksi." ;-)
Menkää naimisiin, pankaa nyt ainakin! Hushus!
HellBell

Re: HellBell ja Mieheys.

Viesti Kirjoittaja HellBell »

nypari kirjoitti:
Menkää naimisiin, pankaa nyt ainakin! Hushus!
Eipä tulkita liikoja!

*Pihtari* pysyköön lestissään.

Äänestysaikaa enää pari minuuttia. Kohta soi kul.. kellot jos jonkinmoiset!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: HellBell ja Mieheys.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell kirjoitti:Gattaca, sun avatarin yläpuolisen nimikkeen voisi vaihtaa "ksenomorfiseksi Runebergiksi/Runebergikiksi." ;-)
Kiitos
*koettaa olla möläyttämättä "pillu"-sanaa* :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
HellBell

Re: HellBell ja Mieheys.

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Kello on nyt 00.00 ja tilanne on tasassa! Ennenkuulumatonta.

Miten tässä tilanteessa pitäisi toimia?
prosessi

Re: HellBell ja Mieheys.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Jatkoaika.
slam

Re: HellBell ja Mieheys.

Viesti Kirjoittaja slam »

HellBell kirjoitti:Poistanko nimikkeen vai en?
Voit olla, jos tahdot.
HellBell

Re: HellBell ja Mieheys.

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Selvä. Sanotaan vaikka 5 minuuttia vielä! Olen malttamaton.
slam

Re: HellBell ja Mieheys.

Viesti Kirjoittaja slam »

HellBell kirjoitti:Selvä. Sanotaan vaikka 5 minuuttia vielä! Olen malttamaton.
Sana mies estää useamman nettinörtin ajattelemasta tuhmia toimia naisvartalon kanssa, kun näitä ei tarvitse miettiä voimme keskustella vapaammin. Keep it! :)
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: HellBell ja Mieheys.

Viesti Kirjoittaja par-sky »

ole mies. miehet on fiksumpia kuin naiset. paitsi ne miehet jotka yrittää ymmärtää naisia. ne on vaan tyhmiä. ja naiset hulluja.
Me transmitte sursum, Caledoni!
HellBell

Re: HellBell ja Mieheys.

Viesti Kirjoittaja HellBell »

slam kirjoitti: Sana mies estää useamman nettinörtin ajattelevan tuhmia toimia naisvartalon kanssa, kun näitä ei tarvitse miettiä voimme keskustella vapaammin. Keep it! :)
Sangen varteenotettava huomio.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: HellBell ja Mieheys.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Minulla on kolme muutakin nikkiä (ne banniajan) , mutta en tiedä, miten niitä käyttäisin.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
HellBell

Re: HellBell ja Mieheys.

Viesti Kirjoittaja HellBell »

par-sky kirjoitti:ole mies. miehet on fiksumpia kuin naiset. paitsi ne miehet jotka yrittää ymmärtää naisia. ne on vaan tyhmiä. ja naiset hulluja.
Aatella, näin sitä voi fiksuuntua kertaheitolla! Nerokasta, vain nainen voisi keksiä tällaista. Tai siis mies. Mies!
HellBell

Re: HellBell ja Mieheys.

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Jatkoaika (5 minuuttia) on kulunut umpeen. Näillä lukemin 6-7 Ei:n eduksi (ja mieheyden puolesta) jäänen ukkeliksi joksikin aikaa.
Tämä ei ole lopullista. Transuilun päivät eivät ole luetut ja sitä rataa. Naiseuden kukka kykkii siellä jossain ja odottaa pääsyä ulos.. ennen Pitkää.
Vastaa Viestiin