Tollo Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
hebuli

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Melnais kirjoitti:Niin joo, aina yksi kerta tätä iloa 184 €.
Voi teitä naisia. Itse olisin vain vetänyt kaljuksi ja jäänyt odottamaan uusien hiusten kasvua.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

killkill kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Eikä auta hieronnat, lääkkeet, kuntoilut, tietokonetauot...
Oletko kokeillut fysioterapiaa? Se kun on ihan eri juttu kuin hieronta. Pitkäaikainen lääkkeiden syönti - etenkin vahvojen kipulääkkeiden tai lihasrelaksanttien - on joka tapauksessa huono vaihtoehto. Ei nämä vaivat minullakaan ikinä parane, mutta riittävällä levolla, kuntoilulla yms pysyvät siedettävällä tasolla.
Olen kokeillut. Kaksi kertaa. Sitten loppui työt, ja vaivakin hetkiseksi helpotti. Ja pihiys iski. Eihän se nyt pari kertaa missään voi tuntuakaan varmaan, ja sit (OT) mua ärsytti kyllä ku se setä räki mun naamaan ja jutteli ihan taukoamatta! Tahdon että silloin kun minä maksan jostain palvelusta, niin silloin keskitytään vain ja ainoastaan m i n u u n!

Lääkäri tai fyssari tässä nyt seuraava askel sitte kyllä olis juu.. Sekin on niin hassua, kuinka saamaton sitä muka on noihin lähtemään. Tai kun tuohon kipuunkin tottuu, niin että jotenkin alistuu siihen että aina se vaan on läsnä. Kun ei se kuitenkaan toimintakykyä ihan täysin vie, vaan jotenkin sitä selviää askareista sen tuskan kanssa kun ei muutakaan voi.
killkill kirjoitti:Ei perskeles. Minähän ALAN kuulostaa joltain setämieheltä, joka vaan keskustelee sairauksistaan! Hyi vadelma! Mutta toisaalta: kun ei varattuna wongatakaan voi, niin tehdään nettipersoonasta sitten mahdollisimman ei-seksikäs ja kiinnostawa!
:lol: ei hyvin sä vedät.
Elppis kirjoitti:UIKAA!!
Hui! Mulla ei varmaan oo semmosta kovin oikeata tekniikkaa hallussa.. vois olla niska entistä enemmän tuhon oma. Uiminen on kyllä tosi ihanaa.
aimohaiku

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Täällähän on tapahtunut, kun on ollut hetken poissa.

:?
1108

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:
1108 kirjoitti:
Voisitko jo vetää vitun päähäsi? Mä alan kyllästymään tähän noitavainoon.

EDIT: no en mä oikeesti noin rumasti haluu sulle sanoa....
No vittu, missasin koko homman kun olin töissä. Vaadin oikeutta, ninni roviolle!!!!

BÖÖÖRN WITS BÖÖÖRNNN!!!!!1111
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

hebuli kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Niin joo, aina yksi kerta tätä iloa 184 €.
Voi teitä naisia. Itse olisin vain vetänyt kaljuksi ja jäänyt odottamaan uusien hiusten kasvua.
Nih, naisena on kallista. Enemmän itsestään huolehtivat sisaret voivat valaista mitä maksavat rakennekynnet huoltoineen, kasvohoito ja kulmien nypintä + värjäys, brasilialainen karvanpoisto, solarium ja kuukausikortti trendijumppiin. Kesäkuntoon hinnalla millä hyvänsä!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Mitävitun noitavainoja ninniä vastaan nyt oikein on menossa.
Taitaa olla jotkut kateellisia ettei herratoimittajaherra heille soitellut :roll:

Jos "vaahtopatruuna" kertaa sanoo ettei tälle keltaisen lehdistön mulkulle mitään yleistä kauhistusta suurempaa tokaissut niin todistakaa vaikka sen valheeksi ennen kuin, ainakin näennäisesti, totista vainoharhavittuilua.

Muutenkin, kuten joku jossain tokaisi "the shit has hit the fan". Ei me oikein voida siihen muuta ku antaa paskan maatua, ja siitä syntyvään multaan kylvätä uusia kukkia ja pusnusseja ja dildopyllyheteroita jaja...
Poistakaa sit vaikka viestinne ja tunnuksenne jos tuntuu ettette halua kenenkään "ulkopuolisen" aivopierujanne lukevan. (Ihan ku ei palsta olisi ollut avoin ennen tätäkin paskaa.)
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
tonttu

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Olipas suppea tuo etusivu kun sen avasi.
nokkaelain

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Patz kirjoitti:
Nowaysis kirjoitti:VITTU. Ne asiat, joista minä kirjotan Kityyn, eivät ole useinkaan semmoisia, joita haluaisin painettavaksi Hesarin etusivulle.
Tulin tähän komppaamaan kun ajattelin juuri samaa. No, kaikki kuvat on poistettu sillä en tosiaankaan halua että joku alaisistani tulee kertomaan että "Hei, bongasin sut Kitystä
...
Kannattaa tuota muutenkin hiukan miettiä, mitä tulee kirjoitelleeksi. Viimeisessä isommassa miitissä tuli vastaan töistä tuttu tyyppi, vaikka täältä päin Suomea on vain muutama kityilijä (enkä tiedä edelleenkään tuon nikkiä; pöh:)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kivoja paitoja tuli postista. En raskinu ees suihkuun vielä mennä kun sovittelin hikiseen vartalooni näitä vaatteita. Näin sitä vaan velkaiset tuhlailee rätteihin. Nääkin rahat olis voinu juoda ja tanssia vaikka Onnelassa. Myöhästä se nyt enää on rutista. Mut nyt vihdoinkin mulle sitä kahvia, päivän ekat!!

Mä oon kyllä ihan sekasi. Äsken mä haikailin takas Ouluun, ja nyt mullon ikävä taas Hämptoniin. Pässiäisenä pääsee (vasta).
Georgina kirjoitti:Kai se irmelianneli on lähdössä?
Olen kyllä mycket mycket mycket pahoillani, mutta kun ei mulla riitä nyt rahkeet lähtee ees kahville! Mä oon ihan tyhjä siis, lompakoltani ja sielultani.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Joko tilanne on rauhottunut täällä?Huh,tulipaha otettua 7tunnin päiväunet...
1108

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

rontti26 kirjoitti:Joko tilanne on rauhottunut täällä?Huh,tulipaha otettua 7tunnin päiväunet...
Lähetetty: Tänään 11:47
Hiukan rupesi kyllä hymyilyttään kuinka osuvasti valitsin tän ketjun nimen
_________________
SieNet on perseestä!
Harjoittele laskuoppia kieliopin ohessa.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

1108 kirjoitti:
rontti26 kirjoitti:Joko tilanne on rauhottunut täällä?Huh,tulipaha otettua 7tunnin päiväunet...
Lähetetty: Tänään 11:47
Hiukan rupesi kyllä hymyilyttään kuinka osuvasti valitsin tän ketjun nimen
_________________
SieNet on perseestä!
Harjoittele laskuoppia kieliopin ohessa.
oho,sori...kylläpäs sä olet taas hyvällä päällä...
segma

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja segma »

Ei, ei näkynyt tänään sitä meganetyttöä. Huomenna menen kasiksi yliopistolle ja etsin ja löydän. Sen sijaan näin eksää jonkun sen ehkä kolmannen tyypin kanssa meidän pänksien jälkeen (3 tyyppiä / 5 kk, sehän tekee melkein yhden joka kuukaudelle, good for her). Tunnemuisti ilmeisesti teki kepposet, kun aiheutti kuitenkin hillittömän masennuskohtauksen. Ei tosin kestänyt neljää tuntia kauempaa, mikä on aina edistystä.

Ja kyllä, etusivun alastomuuden huomasin minäkin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Väsyttää aivan saakutisti ja huimaakin vielä, koko päivä meni asunnoissa, joiden lämpötilä vastasi turkkilaista saunaa.

Äkkiä kauppaan ja sitten taidan kaatua punkkaan. Ikä iskee.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Exsat

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Taidan hakea kaupasta olutta.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Exsat kirjoitti:Taidan hakea kaupasta olutta.
ei kannata,säästä viikonloppuun...
Exsat

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

rontti26 kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Taidan hakea kaupasta olutta.
ei kannata,säästä viikonloppuun...
Kuka puhuu?? :wink:
nypari

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Exsat kirjoitti:Taidan hakea kaupasta olutta.
Olisitko ilmoittanut asian maidon tai makkaran kyseessä ollessa? Et varmaankaan. Kts. eilinen havaintoni.
swirl

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Pah, jonkun samperin eukon piti tulla hakemaan meiltä kaloja - siis akvaariosellaisia - minkä vuoksi juoksin duunista pää kolmantena jalkana kotio, vaikka olis ollut vielä kamalasti hommia. Eipä akkaa näy. Kaikenmaailman epäluotettavia kusipäitä.

Kissakin oli oksennellut pitkin lattiaa.


(Tuuppaisin tähän tuon keskisormea näyttävän hymelön, mutta se on liian iso ja ruma, joten jätän väliin.)
Enthu

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Kess bongattu homolasta... kävin kurkkaa GB1 ovensuusta...kuinka se muka ois päässy näin nopeasti kuulusteluista/tutkintavankeudesta
:shock:
Exsat

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

nypari kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Taidan hakea kaupasta olutta.
Olisitko ilmoittanut asian maidon tai makkaran kyseessä ollessa? Et varmaankaan. Kts. eilinen havaintoni.
Kyllä mä niitäkin joskus ilmoittelen. Tämän kommentin tarkoitus oli lähinnä viitata siihen, että olen itsekin tajunnut tämän jatkuvan takakireyteni naurettavuuden ja ajattelin helpottaa tilannetta tältä illalta muutaman oluen avulla.
1108

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Enthu kirjoitti:Kess bongattu homolasta... kävin kurkkaa GB1 ovensuusta...kuinka se muka ois päässy näin nopeasti kuulusteluista/tutkintavankeudesta
:shock:
Sinua on kyllä paiskattu järjellä ja loogisella ajattelukyvyllä oikein kunnolla. Varo vaan enttu, seuraavaksi keksit ruudin!

EDIT: Heräsi muuten kysymys että mitäs vittua, eikun persettä, ylipäätänsä siellä ovella kyyläsit?
Patz

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Enthu kirjoitti:kävin kurkkaa GB1 ovensuusta...
Milloin ajattelit tulla ulos kaapista pelkän kurkkimisen sijaan?
Enthu

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Patz kirjoitti:
Enthu kirjoitti:kävin kurkkaa GB1 ovensuusta...
Milloin ajattelit tulla ulos kaapista pelkän kurkkimisen sijaan?
Sitä saatte odottaa tuomiopäivään saakka :twisted:
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Tollo Tiistai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Exsat kirjoitti:
rontti26 kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Taidan hakea kaupasta olutta.
ei kannata,säästä viikonloppuun...
Kuka puhuu?? :wink:
yritän vain puhua asiaa välistä :lol:
Vastaa Viestiin